Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Jan de kaartenman
Met de HJSTAR pas krijgt u i n de maand Mei 2012 10 % korting op sokkenwol bij internetbestelling uw pasnummer vermelden.

Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen! Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Blij dat de feestdagen weer voorbij zijn - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: elhobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor elhobby  1-1-2012 19:35:41
Afbeelding van elhobbyZo ik ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn ....kerstboom en alle kerstspullen weer opgeruimd...zal wel niet de enigste zijn he..groetjes Elly
Geschreven door: janny van W.  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor janny van W.  1-1-2012 19:38:44
Afbeelding van janny van W.Hallo Elly

Hier is OOK alles weg hoor en naar de zolder gebracht.
Morgen alles achter zolderschot terug brengen.
Ook ben ik blij dat die vervelende dagen voorbij zijn en heerlijk morgen 2 januari en dat vind ik weer een fijne dag.
Groetjes Janny
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  1-1-2012 19:39:50
Afbeelding van devuurvliegNou Elly, ik ben ook wel weer blij hoor.
Gaan we weer gewoon doen.
Morgen gaat hier de boom en versiering weg.
Vroeger was dat altijd op 3 januari, maar nu mag het morgen wel weg.
Mijn dochter weet het nu zelf wel dat ze jarig is op 4 januari.

gr. Sonja
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  1-1-2012 19:39:50
Afbeelding van marjan35Nee hoor Elly

Ben ook blij dat ze voorbij zijn, morgen weer werken das dan wel minder, maar ik moet zuinig zijn op mn dagen heb ze nog al eens nodig voor de kids.
Dus lekker het gewone leven begint weer.

Groetjes Marjan
Geschreven door: janneke30  Bericht voor opstellen voor janneke30  1-1-2012 19:41:56
Afbeelding van janneke30ben ook blij dat het voorbij is
ik had de 27ste de kerstboom alweer opgeruimd
voormij mogen de kerstdagen voortaan weg gehaald worden vooral 1ste kerstdag
sterfdag van mijn schoonmoeder sinds 2010

gr janneke
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  1-1-2012 19:46:01
Afbeelding van mrsbarneyJa helemaal mee eens, kerst was hier ook al persona non grata....Snap wel dat anderen het wel willen vieren, maar als je jaren geleden op eerste kerstdag je allereerste kindje verloren bent en sinds een jaartje of twee op 2e kerstdag je oudste zus...zoals ik, dan is kerst niet echt leuke tijd...Groetjes van Marion....
Geschreven door: elhobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor elhobby  1-1-2012 19:50:46
Afbeelding van elhobbyJa ...Ik heb ook mijn redenen om Kerst niet meer zo leuk te vinden....Heerlijk man lief morgen weer aan het werk Ik nog een weekje vrij dan gaan de scholen weer beginnen Lekker weer alles gewoon
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  1-1-2012 19:52:40
Afbeelding van henniebeerben ook zoals ieder jaar blij dat het weer achter de rug is, niet dat ik nare herinneringen heb maar ik denk dan altijd dat we dan weer richting de lente gaan (duurt nog wel even) maar het gevoel he, woensdag gaat hier de boom en de rest weg omdat ik daar morgen en dinsdag geen tijd voor heb en vandaag had ik daar geen zin in, staat me ook niet in de weg hoor maar het is toch weer fijn het gewone leven weer op te pakken.
gr. hennie.
Geschreven door: sanniec  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sanniec  1-1-2012 19:53:22
Afbeelding van sanniecIk heb alles ook weer aan kant, het ziet er allemaal een stuk opgeruimder uit nu
gr sandra
Geschreven door: knutsel1  Bericht voor opstellen voor knutsel1  1-1-2012 19:53:40
Afbeelding van knutsel1Wij zijn ook blij dat december voorbij is, wij hebben, dat is deze maand 3 jaar geleden, voor het laatst contact gehad met onze zoon, een vriendin zit nu bij hem, en zij houdt hem ERG onder de duim.
Het is een half uurtje fietsen met tegenwind, geen kaartje, geen smsje met nieuwjaar.
Wij wonen in Serooskerke, hij in Middelburg.
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  1-1-2012 19:54:39
Afbeelding van fantje1959ik heb ondanks dat ik merendeels van de dagen alleen was geen slechte feestdagen gehad hoor
maar heb ook vandaag alles opgeruimd je moet tenslotte iets doen op zo`n saaie dag

morgen begint het normale leven weer en dat is ook niet altijd leuk dus van elke dag zoveel mogelijk maken tel je zegeningen

groetjes IRene
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  1-1-2012 20:06:37
Afbeelding van Gerja60Heerlijke dagen gehad, morgen de boom weer weg en dan kom ik altijd in een dipje, kale kamer, al die lampjes weer weg, nee vind ik niks aan...

groetjes Gerja
Geschreven door: suzanne21  Bericht voor opstellen voor suzanne21  1-1-2012 20:06:43
Afbeelding van suzanne21hier staat alles nog helaas haha, maar ben ook blij dat de feestdagen weer om zijn. Met oud en nieuw ook geen smsje van familie of belletje gehad. wel vreemd maar goed. ik hoef woensdag weer te werken, werk op een sociale werkplaats.

trouwens nog gelukkig nieuwjaar voor jullie allen
Geschreven door: maxalie  Bericht voor opstellen voor maxalie  1-1-2012 20:09:32
Afbeelding van maxalieik ben ook blij dat het achter de rug is.
ik heb normaal nooit een hekel aan de feestdagen
maar nu wel
want ik heb op vrijdag 2 december te horen gekregen dat mijn relatie van bijna 22 jaar is beeindigd ( 20 januari )
dus het was niet zo leuk met de feestdagen
was helemaal alleen
en daarom ben ik blij dat ik morgen kan gaan werken
dus voor de rest die ook zo hebben gezeten of in de vorige berichtjes iemand verloren is
ik weet wat het is en nu ook hoe het voelt

groetjes alie
Geschreven door: hyrondelly  Bericht voor opstellen voor hyrondelly  1-1-2012 20:25:53
Afbeelding van hyrondellyNog een bezoekje gehad deze namiddag en ben ook al de helft aan het wegdoen , net een groter huis hahahahah ja het heeft zen tijd , ik hou ervan om het te plaatsen maar ben steeds blij om de dag nadien alles weg te doen op zolder , nu rommelmarkt dozen vooruit schuiven en dan kerstdozen achteraan schuiven weer weg voor vlgd jaar zoldertje mooi opruimen morgen , een gelukkig nieuwjaar voor alle hobbymaatjes die mij lief hebben , grtjs nadine
Geschreven door: janny van W.  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor janny van W.  1-1-2012 21:11:40
Afbeelding van janny van W.Zo te lezen zitten er morgen een heleboel op zolder om de spullen weer op te ruimen.

Succes morgen allemaal met opruimen.

Groetjes Janny
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  1-1-2012 21:42:39
Afbeelding van Reina1332Heb ook geen hekel aan de feestdagen, terwijl ik toch alleen ben, ook mis ik de mensen die er niet meer zijn, maar we maken er met zijn allen toch wat van.

Maar de tijd rond de kerst (met name de tijd er voor) geniet ik meer van dan de dagen op zich.
Vooral oudjaarsavond heb ik niet veel mee, en nu de kring kleiner wordt nog minder, maar toch heb ik oliebollen voor mezelf gebakken en bij mijn moeder geweest.
Vandaag lekker rond gelummeld.

Ik vond het dit jaar vooral erg druk omdat ik gewoon de volle weken gewerkt heb en dan de feestdagen in het weekend, ben gewoon uit mijn ritme en ben dus ook blij dat morgen het gewone leven weer begint.
De boom gaat er donderdag uit maar verder zijn alle versieringen al weg.
Geschreven door: vandam  Bericht voor opstellen voor vandam  1-1-2012 21:50:18
Afbeelding van vandamhelemaal mee eens - alleen weet niet of ik het zo fijn vind om weer te gaan werken morgen
moet dan erg vroeg mijn bed uit
Geschreven door: maaikie  Bericht voor opstellen voor maaikie  1-1-2012 21:57:03
Afbeelding van maaikieheb geen henkel aan de feestdagen lekker een paar dagen vrij even alles op mijn tyd doen even bijtanken
morgen alles weer opruimen en dinsdag weer met goede en uitgeruste moed aan de arbeid
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  1-1-2012 22:06:07
Afbeelding van MickeyBegrijp dat het voor sommige mensen geen fijne dagen zijn,

Ik zelf vind het jammer dat de feestdagen voorbij zijn, en laat mijn kerstversiering nog gezellig een weekje staan

groetjes Mickey
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  1-1-2012 22:11:58
Afbeelding van ladybugIk kijk er altijd erg naar uit en natuurlijk versieren we het hele huis en buiten wordt ook niet vergeten
vandaag toch alles opgeruimd...................ook dat is weer heerlijk.
groetjes Jeanet
Geschreven door: creaopoe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creaopoe  1-1-2012 22:17:45
Afbeelding van creaopoeIk ben blij dat de decembermaand voorbij is, de eerste keer zonder mijn schoonmoeder, niemand die belde, aleen onze dochter, bah, dus ik heb vanmorgen vroeg meteen alles opgeruimd en dan kan mijn hulp dinsdag de ramen lappen beneden, want kaarsen en waxinelichtjes zijn leuk, maar het laat veel aanslag na + daarbij de magnetron, die ik per ongeluk verkeerd had gezet................ , dus ons hele huis stinkt nog steeds en aangezien dat het regent, kunnen de ramen niet open................dus ik hoop op droog weer
Geschreven door: nice4all  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nice4all  1-1-2012 22:28:10
Afbeelding van nice4allDat de feestdagen weer voorbij zijn vindt ik niet echt erg maar wel jammer . En als de kerst spullen dan weer zin opgeruimd vindt ik het toch weer een kale boel. Dus laten we ze nog even staan.

Gr Hannie
Geschreven door: evite  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor evite  1-1-2012 22:41:13
Afbeelding van eviteNee ik ruim het nog niet, na 3 koningen gaat het pas weg, het geeft een
apart sfeertje in huis en die lichtjes is wel gezellig.Het zal een kale plek geven
en dat is wel jammer , maar de traditie is opruimen na 6 Januari Driekoningen.
dus geniet ik nog van de kerstsfeer.

Gr. Diny
Geschreven door: joanna63  Bericht voor opstellen voor joanna63  1-1-2012 22:41:56
Afbeelding van joanna63ik ruim eerst alles op na drie koning hoor
en dan hebt je nog verloren maandag na drie koning
worstebrood of appelbollen wordt er dan ge eten om
niet verloren te lopen hoor
groetjes joanna63
ps nog een gelukkig nieuwejaar aan iedereen
Geschreven door: atchen  Bericht voor opstellen voor atchen  1-1-2012 22:44:54
Afbeelding van atchenHet is gelukkig nieuwjaar!

groetjes Henny
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  1-1-2012 22:49:13
Afbeelding van LyvavenHier blijft ook alles staan tot 3-koningen. Ik vind het zó gezellig met overal die lichtjes! Vooral als het slecht weer is buiten.
Het geeft toch een aparte sfeer.

Groetjes, Lidy
Geschreven door: metoyoutje30  Bericht voor opstellen voor metoyoutje30  1-1-2012 22:52:06
Afbeelding van metoyoutje30

Vanmorgen uhm... om presies te zijn vanmiddag half 1 kwam ik mijn bed uit.
Mijn man bleef nog liggen. Ik ben gaan brunchen en keek de kerstspullen aan.
Dacht weet je wat..... ruim het lekker op zo.
Het ligt nu nog boven de kerstspullen. Wel na de Kerstspullen aan kant even gestoft.
Morgen na mijn werk maar even verder met de schoonmaak. En Kerstspullen wat hier nu boven nog ligt opruimen.
Heerlijk weer een ruimtelijk gevoel. En straks weer narsissen en hyasinten neer zetten. Van mij mag de lente wel weer komen.
Alleen dat duurt nog oo zo lang.
Maar...... De kerstdagen en oud en nieuw waren leuke dagen hoor!

Groetjes, Femke
Geschreven door: creaopoe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creaopoe  1-1-2012 23:01:49
Afbeelding van creaopoeMijn gekregen kaarten laat ik wel hangen voorlopg hoor, dat hoort bij deze maand en als die weg zijn, dan pas is het echt helemaal kaal
Geschreven door: Tasha  Bericht voor opstellen voor Tasha  1-1-2012 23:32:56
Afbeelding van TashaIk vind het altijd jammer dat de feestdagen voorbij zijn, zelf vind ik dan alles zo relaxt, man vrij ik vrij, heerlijk,
Dat mag van mij zo wel een poosje duren hoor.

Jammer voor de mensen die niet meer kunnen genieten van de feestdagen
om wat voor reden dan ook, ik hoop echt voor jullie dat jullie ooit weer kunnen genieten ervan.

Een heel fijn en liefdevol jaar voor iedereen gewenst.
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  2-1-2012 0:02:28
Afbeelding van omanijntjeDolblij dat ze voorbij zijn, hoe gezellig ook.
We wachten al vanaf 23 december op ons nieuwe kleinkind.
Wat zal dat een eigenwijsje worden......
Nu öp naar de lente. Gr. Guusje
Geschreven door: zeester  Bericht voor opstellen voor zeester  2-1-2012 11:35:53
Afbeelding van zeesterhier staat alles nog eigenlijk wil ik het weg maar heb ook geen zin om het op te ruimen pffff...Ik voel me al een hele week niet lekker maar ook niet echt heel ziek .Morgen moet ik ook weer aan het werk ...misschien dat ik toch nog vandaag alles op ruim dan is alles aan de kant .
Ondanks dat vele mensen zich niet zo goed voelen om de ene of de andere reden wil ik jullie toch allemaal een heel gelukkig nieuwjaar toe willen wensen .
lieve groetjes
Sandra
Geschreven door: creameisje  Bericht voor opstellen voor creameisje  6-1-2012 8:59:58
Afbeelding van creameisjeVoor mij waren de Kerstdagen en oud en nieuw ook niet geweldig: 2009 was het eerste jaar Kerst zonder mijn vader, 2010 het eerste jaar Kerst zonder moeder en 2011 kreeg ik op Kerstavond te horen dat mijn zus MS heeft. Gelukkig zit ze nog in de beginfase maar ja je weet niet hoe het verder zal gaan.

De Kerstdagen waren op zich wel gezellig, Kerstavond met mijn zus en 1e en 2e Kerstdag de hele schoonfamilie om me heen. De schoonfamilie en mijn man zijn allemaal schatten. Maar je kan nog zo veel mensen om je heen hebben, het eenzame/treurige gevoel van het gemis van je ouders blijft en deze Kerst veel aan mijn zus gedacht. Ik miste het fijne gevoel van vroeger.

Wij hebben de Kerstboom nog staan, ik vind het wel gezellig al die lampjes zo met het donkere weer. Wij laten m dus nog wel even staan denk ik.

Beste wensen voor iedereen!

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website