Geschreven door: KiCoStamps 1-1-2012 13:30:11 |
Hallo Allemaal,
Op 21 en 22 januari is er een grote Hobbybeurs in de Flora Holland Bloemenveiling, Klappolder 130, 2665 LP in Bleiswijk.
Ca. 300 kramen. Voor ieder wat wils, ook voor kinderen en de mannen. Entreeprijs is € 5,00. Korting voor entree: Ga naar onderstaande link en print uit.
http://www.hobbyfestival.nl/templates/bleiswijk210112.html
Ook KiCoStamps is weer van de partij, met alle stempels ook het nieuwe merk. Deze 2 dagen wordt er gedemonstreerd.
Bij besteding van € 10,00 krijgt u een stempeltje kadoo.
Komt u ook?? Misschien zien we u daar.
Groetjes Conny
|
Geschreven door: heideli 10-1-2012 21:15:11 |
Weet iemand ook hoe je daar met het openbaar vervoer kunt komen. Ik woon in Bovenkarspel.
Groetjes Heideli |
Geschreven door: Hobbymaker 11-1-2012 14:25:14 |
Hoi Heideli,
Heb gekeken op de site, dit is wat ik heb gevonden... Hoop dat je er wat aan hebt....
Openbaar Vervoer:
Vanaf treinstation Zoetermeer:
De bus 173 vanuit Zoetermeer (Zoetermeerselaan) stopt voor
The Geenery - 5 min. lopen naar de ingang beurs.
De bus vanuit Rotterdam:
Bus 173: stopt tegenover FloraHolland.
Groetjes,
Inge |
Geschreven door: irene70 11-1-2012 14:29:49 |
Ik woon er vlakbij en ga de 22e
Mijn zus een een Hobbymaatje van haar komen dan ook
Heb het tot nu toe altijd erg leuk gevonden daar.
Groetjes
Irene |
Geschreven door: Chantal33 11-1-2012 15:31:55 |
Ik ga ook, samen met mijn moeder.
Woon er dicht in de buurt en ik ben daar nog nooit geweest, dus ook erg benieuwd.
groetjes Chantal |
Geschreven door: corriemol 11-1-2012 15:45:20 |
hoi irene dan ont moeten wij elkaar
voor het eerst
groetjes corrie tot op de 22 ste
|
Geschreven door: stoffie 11-1-2012 16:47:46 |
Natuurlijk sta ik weer op deze gezellige beurs.
Ik heb de nieuwste knipstofjes mee en natuurlijk weer veel andere artikelen.
Deze maand heb ik een mooie aanbieding wat de Distress Inkt betreft .
Ook heb ik weer nieuwe pakketjes gemaakt en de lintjes en rijstekorrels zijn allemaal aangevuld.
Wie weet tot snel dus.
Ik heb er weer in in.
Voor degene die nog iets wil bestellen is het handig dit even van tevoren door te geven.
Tot snel.
Groetjes,
Ingrid
www.ingridskaarten.nl |
Geschreven door: saskia76 11-1-2012 17:01:10 |
Wij zijn van plan 21 januari te gaan. We zijn nog niet eerder geweest. Dus ik ben zeer benieuwd. Mijn dochtertje gaat ook gezellig mee.
Groetjes
Saskia |
Geschreven door: Knutselruimte.AGUINI 11-1-2012 17:05:54 |
Ook wij zijn weer te vinden op deze gezellige beurs. Ideaal voor een dagje uit met het hele gezin.
Uiteraard hebben wij weer o.a. de ponsen van Martha Stewart en EK-Success bij ons. Hopelijk zijn dan ook de nieuwste ponsen geleverd.
Via de website www.hobbyfestival.nl kunt u de deelnemerslijst raadplegen en tevens een kortingsbon uitprinten.
Hopelijk tot 21 of 22 januari.
Groetjes, Sonja |
Geschreven door: cindpin 11-1-2012 17:22:33 |
Jammer is voor mij te ver
Maar voor degene die gaan veel plezier
gr Cindy  |
Geschreven door: hobbypret 11-1-2012 23:19:17 |
Wij van Hobbypret staan er ook. Wij hebben het hele assortiment van Do Crafts bij ons. Wij hebben een leuke aanbieding voor mensen met een HJ pas!
Tot dan! Groeten Claudia |
Geschreven door: wiesmaria 12-1-2012 11:07:32 |
Het is de bedoeling dan mijn moeder en ik ook komen. Mijn moeder heeft nu een ontsteking in haar knie, maar volgens dokter moet dat volgende week over zijn. |
Geschreven door: hobbyfem 13-1-2012 19:29:48 |
Ja ik ga met mijn man naar de beurs eindelijk een keertje ik ben wel met de rolstoel hoop dat er ruime paden zijn en het niet al te druk word gr Fem |
Geschreven door: emilienne 13-1-2012 19:57:05 |
ben 1x geweest en vond het maar zozo dus ik ga niet meer naar bleiswijk ,
|
Geschreven door: Els AW 16-1-2012 19:06:33 |
Fem, de beurs is heel ruim opgezet hoor, prima te doen met een rolstoel.
Ik ben er ook weer met Studio QX [kuuks], mochten jullie iets willen bestellen, neem ik het mee naar de kraam! 
In december heb ik een aantal nieuwe achtergrondjes voor vierkante kaarten ontworpen, van een heel populair thema: Scrabble!
Kijk op mijn website voor de voorbeelden!
groetjes,
Els AW |
Geschreven door: marico 18-1-2012 9:51:49 |
Hallo allemaal
Wie kan mijn zeggen hoe leuk die beurs is?
Is het de moeite waard om te gaan.
Hoor het graag van jullie.
Groetjes Maria |
Geschreven door: Diana H 18-1-2012 20:17:09 |
Hallo allemaal
Het is een hele gezellige beurs en de paden zijn er lekker breed,en de kosten zijn maar 5,00 das goedkoper dan de andere beurzen en zoals je al gelezen heb kan je ook nog een kortingsbon uitdraaien op deze website www.hobbyfestival.nl .Ik sta ook weer op de beurs met leuke aanbiedingen kom gezellig langs en u zal ervaren dat het zeker de moeite waard is .
Tot ziens op 21 of 22 januari
gr Diana (Evanos) |
Geschreven door: Knutselruimte.AGUINI 20-1-2012 18:06:31 |
Vandaag opgebouwd in Bleiswijk. De paden voor de bezoekers zijn lekker ruim. De hal staat goed vol en is een aanrader voor het gehele gezin.
U kunt ons vinden in pad 11 en wij hebben de allernieuwste hobbydots-stickers (serie 11) bij ons.
Tot zaterdag of zondag.
Groetjes, Sonja |
Geschreven door: Bea Hobby 20-1-2012 18:29:43 |
Ook wij staan op de beurs met een leuke aanbieding van de Distress inkt en de nieuwe mallen van marianne design.
Het is een mooie ruime beurs voor elk wat wils.
Dus mensen op naar Bleiswijk om een dagje te genieten.
Groetjes,
Bea |
Geschreven door: scapie 20-1-2012 21:24:41 |
Ik ben er 2jaar terug geweest vond het erg ruim van opzet en veel om te zien,. erg gezellig!
Ik ga zaterdag als er niets tussen komt.
Laten we er van genieten!
 |
Geschreven door: Sirius344 21-1-2012 9:51:55 |
Zo nog even een beschuitje en dan .... op naar Bleiswijk !!!!!
Heb er zin in |
Geschreven door: scapie 21-1-2012 18:44:22 |
Ik ben net terug .
voor elk wat wils!
Ria |
Geschreven door: Caviegirl 22-1-2012 9:59:22 |
Hallo ik vroeg mij af of het druk was gisteren? En of ik er naar toe kan met mijn zoon van 1,5 (in buggy) of zijn de paden er smal?
|
Geschreven door: janenlia 22-1-2012 11:23:49 |
Ik vond het gisteren best wel druk hoor.
De paden zijn wel erg breed maar erg weinig gelegenheid om iets te gebruiken of om te gaan zitten
Maar evengoed heb ik genoten en lekker alles kunnen kopen wat er op mijn lijstje stond (zelfs nog iets meer )
Als je gaat heel veel plezier.
Groetjes Lia |
Geschreven door: Chantal33 22-1-2012 11:28:50 |
Vond het een superleuke beurs. We waren er om half 10 en gingen na half 4 pas weg.
Veel verschillende dingen gezien, dus ik heb genoten en we gaan de volgende keer weer!! 
groetjes Chantal |
Geschreven door: simbaatje 22-1-2012 16:01:42 |
Heel leuk en idd mooi ruim opgezet. Enige nadeel was dat we de auto heel verweg moesten zetten. Dat was wat minder en bijna geen gelegenheid om even te gaan zitten. Maar heb weer het nodige gekocht.
groetjes
Els |
Geschreven door: priklap 23-1-2012 15:12:40 |
Super goede beurs Jammer te weinig stoelen om even te zitten En natuurlijk weer leuke dingen gekocht
Heb gelijk een 50% kortings bon gekocht voor de volgende keer Hoef ik niet in de rij te staan wachten en kost nu € 2.50 |