Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshopjannie
Nu nog grotere keuze in wol en hobbyartikelen, wij hebben bijna alle dots stickers in voorraad

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

t Krekeltje
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 10% korting. Deze maand clearstamps 20% korting. Koninginnedag geopend van 10.00u tot 15.30u. Extra aanbiedingen op onze kraam.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

21 en 22 januari Hobbybeurs Bleiswijk - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: KiCoStamps  Bericht voor opstellen voor KiCoStamps  1-1-2012 13:30:11
Afbeelding van KiCoStampsHallo Allemaal,

Op 21 en 22 januari is er een grote Hobbybeurs in de Flora Holland Bloemenveiling, Klappolder 130, 2665 LP in Bleiswijk.
Ca. 300 kramen. Voor ieder wat wils, ook voor kinderen en de mannen. Entreeprijs is € 5,00. Korting voor entree: Ga naar onderstaande link en print uit.
http://www.hobbyfestival.nl/templates/bleiswijk210112.html

Ook KiCoStamps is weer van de partij, met alle stempels ook het nieuwe merk. Deze 2 dagen wordt er gedemonstreerd.
Bij besteding van € 10,00 krijgt u een stempeltje kadoo.

Komt u ook?? Misschien zien we u daar.

Groetjes Conny

Geschreven door: heideli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor heideli  10-1-2012 21:15:11
Afbeelding van heideliWeet iemand ook hoe je daar met het openbaar vervoer kunt komen. Ik woon in Bovenkarspel.

Groetjes Heideli
Geschreven door: Hobbymaker  Bericht voor opstellen voor Hobbymaker  11-1-2012 14:25:14
Afbeelding van HobbymakerHoi Heideli,

Heb gekeken op de site, dit is wat ik heb gevonden... Hoop dat je er wat aan hebt....

Openbaar Vervoer:

Vanaf treinstation Zoetermeer:
De bus 173 vanuit Zoetermeer (Zoetermeerselaan) stopt voor
The Geenery - 5 min. lopen naar de ingang beurs.
De bus vanuit Rotterdam:
Bus 173: stopt tegenover FloraHolland.

Groetjes,
Inge
Geschreven door: irene70  Bericht voor opstellen voor irene70  11-1-2012 14:29:49
Afbeelding van irene70Ik woon er vlakbij en ga de 22e
Mijn zus een een Hobbymaatje van haar komen dan ook
Heb het tot nu toe altijd erg leuk gevonden daar.

Groetjes
Irene
Geschreven door: Chantal33  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chantal33  11-1-2012 15:31:55
Afbeelding van Chantal33Ik ga ook, samen met mijn moeder.
Woon er dicht in de buurt en ik ben daar nog nooit geweest, dus ook erg benieuwd.

groetjes Chantal
Geschreven door: corriemol  Bericht voor opstellen voor corriemol  11-1-2012 15:45:20
Afbeelding van corriemolhoi irene dan ont moeten wij elkaar
voor het eerst
groetjes corrie tot op de 22 ste
Geschreven door: stoffie  Bericht voor opstellen voor stoffie  11-1-2012 16:47:46
Afbeelding van stoffieNatuurlijk sta ik weer op deze gezellige beurs.
Ik heb de nieuwste knipstofjes mee en natuurlijk weer veel andere artikelen.
Deze maand heb ik een mooie aanbieding wat de Distress Inkt betreft .
Ook heb ik weer nieuwe pakketjes gemaakt en de lintjes en rijstekorrels zijn allemaal aangevuld.
Wie weet tot snel dus.
Ik heb er weer in in.
Voor degene die nog iets wil bestellen is het handig dit even van tevoren door te geven.

Tot snel.
Groetjes,
Ingrid
www.ingridskaarten.nl
Geschreven door: saskia76  Bericht voor opstellen voor saskia76  11-1-2012 17:01:10
Afbeelding van saskia76Wij zijn van plan 21 januari te gaan. We zijn nog niet eerder geweest. Dus ik ben zeer benieuwd. Mijn dochtertje gaat ook gezellig mee.
Groetjes
Saskia
Geschreven door: Knutselruimte.AGUINI  Bericht voor opstellen voor Knutselruimte.AGUINI  11-1-2012 17:05:54
Afbeelding van Knutselruimte.AGUINIOok wij zijn weer te vinden op deze gezellige beurs. Ideaal voor een dagje uit met het hele gezin.
Uiteraard hebben wij weer o.a. de ponsen van Martha Stewart en EK-Success bij ons. Hopelijk zijn dan ook de nieuwste ponsen geleverd.

Via de website www.hobbyfestival.nl kunt u de deelnemerslijst raadplegen en tevens een kortingsbon uitprinten.

Hopelijk tot 21 of 22 januari.

Groetjes, Sonja
Geschreven door: cindpin  Bericht voor opstellen voor cindpin  11-1-2012 17:22:33
Afbeelding van cindpinJammer is voor mij te ver
Maar voor degene die gaan veel plezier
gr Cindy
Geschreven door: hobbypret  Bericht voor opstellen voor hobbypret  11-1-2012 23:19:17
Afbeelding van hobbypretWij van Hobbypret staan er ook. Wij hebben het hele assortiment van Do Crafts bij ons. Wij hebben een leuke aanbieding voor mensen met een HJ pas!
Tot dan! Groeten Claudia
Geschreven door: wiesmaria  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wiesmaria  12-1-2012 11:07:32
Afbeelding van wiesmariaHet is de bedoeling dan mijn moeder en ik ook komen. Mijn moeder heeft nu een ontsteking in haar knie, maar volgens dokter moet dat volgende week over zijn.
Geschreven door: hobbyfem  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbyfem  13-1-2012 19:29:48
Afbeelding van hobbyfemJa ik ga met mijn man naar de beurs eindelijk een keertje ik ben wel met de rolstoel hoop dat er ruime paden zijn en het niet al te druk word gr Fem
Geschreven door: emilienne  Bericht voor opstellen voor emilienne  13-1-2012 19:57:05
Afbeelding van emilienneben 1x geweest en vond het maar zozo dus ik ga niet meer naar bleiswijk ,

Geschreven door: Els AW  Bericht voor opstellen voor Els AW  16-1-2012 19:06:33
Afbeelding van Els AW Fem, de beurs is heel ruim opgezet hoor, prima te doen met een rolstoel.
Ik ben er ook weer met Studio QX [kuuks], mochten jullie iets willen bestellen, neem ik het mee naar de kraam! Zonnetje
In december heb ik een aantal nieuwe achtergrondjes voor vierkante kaarten ontworpen, van een heel populair thema: Scrabble!
Kijk op mijn website voor de voorbeelden!

groetjes,
Els AW
Geschreven door: marico  Bericht voor opstellen voor marico  18-1-2012 9:51:49
Afbeelding van maricoHallo allemaal

Wie kan mijn zeggen hoe leuk die beurs is?
Is het de moeite waard om te gaan.
Hoor het graag van jullie.

Groetjes Maria
Geschreven door: Diana H  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Diana H  18-1-2012 20:17:09
Afbeelding van Diana HHallo allemaal
Het is een hele gezellige beurs en de paden zijn er lekker breed,en de kosten zijn maar 5,00 das goedkoper dan de andere beurzen en zoals je al gelezen heb kan je ook nog een kortingsbon uitdraaien op deze website www.hobbyfestival.nl .Ik sta ook weer op de beurs met leuke aanbiedingen kom gezellig langs en u zal ervaren dat het zeker de moeite waard is .
Tot ziens op 21 of 22 januari
gr Diana (Evanos)
Geschreven door: Knutselruimte.AGUINI  Bericht voor opstellen voor Knutselruimte.AGUINI  20-1-2012 18:06:31
Afbeelding van Knutselruimte.AGUINIVandaag opgebouwd in Bleiswijk. De paden voor de bezoekers zijn lekker ruim. De hal staat goed vol en is een aanrader voor het gehele gezin.

U kunt ons vinden in pad 11 en wij hebben de allernieuwste hobbydots-stickers (serie 11) bij ons.

Tot zaterdag of zondag.

Groetjes, Sonja
Geschreven door: Bea Hobby  Bericht voor opstellen voor Bea Hobby  20-1-2012 18:29:43
Afbeelding van Bea HobbyOok wij staan op de beurs met een leuke aanbieding van de Distress inkt en de nieuwe mallen van marianne design.
Het is een mooie ruime beurs voor elk wat wils.
Dus mensen op naar Bleiswijk om een dagje te genieten.

Groetjes,
Bea
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  20-1-2012 21:24:41
Afbeelding van scapieIk ben er 2jaar terug geweest vond het erg ruim van opzet en veel om te zien,. erg gezellig!
Ik ga zaterdag als er niets tussen komt.
Laten we er van genieten!
Geschreven door: Sirius344  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Sirius344  21-1-2012 9:51:55
Afbeelding van Sirius344Zo nog even een beschuitje en dan .... op naar Bleiswijk !!!!!

Heb er zin in
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  21-1-2012 18:44:22
Afbeelding van scapieIk ben net terug Ja Ja Ja Ja Ja.
voor elk wat wils!
Ria
Geschreven door: Caviegirl  Bericht voor opstellen voor Caviegirl  22-1-2012 9:59:22
Afbeelding van CaviegirlHallo ik vroeg mij af of het druk was gisteren? En of ik er naar toe kan met mijn zoon van 1,5 (in buggy) of zijn de paden er smal?
Geschreven door: janenlia  Bericht voor opstellen voor janenlia  22-1-2012 11:23:49
Afbeelding van janenliaIk vond het gisteren best wel druk hoor.
De paden zijn wel erg breed maar erg weinig gelegenheid om iets te gebruiken of om te gaan zitten
Maar evengoed heb ik genoten en lekker alles kunnen kopen wat er op mijn lijstje stond (zelfs nog iets meer )
Als je gaat heel veel plezier.

Groetjes Lia
Geschreven door: Chantal33  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chantal33  22-1-2012 11:28:50
Afbeelding van Chantal33Vond het een superleuke beurs. We waren er om half 10 en gingen na half 4 pas weg.
Veel verschillende dingen gezien, dus ik heb genoten en we gaan de volgende keer weer!! Ja Ja Ja Ja

groetjes Chantal
Geschreven door: simbaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor simbaatje  22-1-2012 16:01:42
Afbeelding van simbaatjeHeel leuk en idd mooi ruim opgezet. Enige nadeel was dat we de auto heel verweg moesten zetten. Dat was wat minder en bijna geen gelegenheid om even te gaan zitten. Maar heb weer het nodige gekocht.

groetjes
Els
Geschreven door: priklap  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor priklap  23-1-2012 15:12:40
Afbeelding van priklapSuper goede beurs Jammer te weinig stoelen om even te zitten En natuurlijk weer leuke dingen gekocht
Heb gelijk een 50% kortings bon gekocht voor de volgende keer Hoef ik niet in de rij te staan wachten en kost nu € 2.50

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring