Geschreven door: inga 31-12-2011 20:53:20 |
Hallo hobbyers,
ik ben vanavond thuis en ik dacht eens even kijken wie er op Hobbyjournaal zitten en wat gezelligs te vertellen hebben of wat je aan het doen bent.
Ik ben echt niet nieuwsgierig maar misschien voor de thuisblijvers een gezellig topicje.
Hier staat nu de wereld draait door aan, een kopje kofie en een oliebol erbij.
Groetjes Ingrid |
Geschreven door: Lyvaven 31-12-2011 20:56:32 |
De wereld draait door???????? Leven jullie in het Westland in een andere tijdzone? Hier is Paul nog bezig hoor! 
Groetjes, Lidy  |
Geschreven door: Zwaantje 31-12-2011 20:57:01 |
hoi hoi
heb net de koffie binnen,zit lekker thuis geen visite en heb de radio aan tv is niets aan. voor ons is het een gewone zaterdag,alleen met wat vuurwerk in de lucht en daar genieten wij dan van wij kunnen lekker over de stad zien. 

Gr.Greetje |
Geschreven door: Adat 31-12-2011 20:58:14 |
Wij zijn ook thuis met koffie en gebak en natuurlijk oliebollen.
Terwijl ik aan de bingo op h.j. zit staat er een gezellig muziekpogramma op van een duitse zender.
Om 10 uur stop ik met h.j. want dan komt "ik hou van Holland "en daar ga ik lekker voor zitten met een glaasje dubbeldrank en chips.
Een beetje lachen op deze avond is heerlijk.
Groetjes;
Ada.
p.s. leuk dat je deze topic hebt geopend.  |
Geschreven door: inga 31-12-2011 21:05:28 |
Lidy, nee geen andere tijdzone hoor Paul vind ik niet zo leuk oopsssss 
Greetje, oudejaars avond is er meestal wel wat leuks op het buisje Maar je moet er wel van houden.
Ada, ja ik dacht ik ga het proberen ik zag het aantal gebruikers en dacht ;P Maar ik hou van holland is ook erg gezellig, geniet ervan straks
ik snuffel ook even tussen al die mooie creaties hier  |
Geschreven door: tieske 31-12-2011 21:07:54 |
Heb de hele middag in de bloedhitte oliebollen en appelflappen staan bakken. Gaan nog even bij een paar andere farms langs en dan om 24.00 uur lekker weer thuis omdat de kleintjes hun vuurwerk hier in de woestijn af willen steken!
Allemaal veilig het nieuwe jaar in!
Cathy  |
Geschreven door: anniebeers 31-12-2011 21:09:00 |
Wij zitten ook thuis, met 2 blaffende hondjes. Bij elke knal is het blaf. Nog een paar uurtjes dan hopen we er weer af te zijn. Als het maar droog weer is anders hebben we er morgen ook nog last van. Bij ons staat duitsland 2 op de tv . Muziek parade. gr annie |
Geschreven door: Zwaantje 31-12-2011 21:12:14 |
zit nu ff achter de pc maar heb de olie bollen wel op tafel staan straks ff een spelletje schaken doen
gr.greetje |
Geschreven door: inga 31-12-2011 21:15:42 |
Cathy,
hahahah ik bakte zo ook bruin hoor maar kreeg veel aanloop dus ze benne weer bijna op 
Ach Annie,
idd die arme beestjes knallen ze daar ook zo hard dat de ruiten trillen oeiiii. |
Geschreven door: creashop 31-12-2011 21:16:14 |
Hier is het nu nog rustig,
manlief is nog aan het werk en we dachten dat wij vanavond voor het eerst met ons saampjes oud en nieuw zouden vieren,
maar ik hoor net dat onze kinderen naar huis komen om oud en nieuw bij pa en ma te komen vieren,
dus ik ben helemaal in de wolken,
een beter begin van 2012 dan met mij hele gezinnetje bijelkaar kan ik niet wensen 
fijne jaarwisseling allemaal |
Geschreven door: Anneke1937 31-12-2011 21:16:55 |
Ik zit hier met 2 hondjes er wordt hier dus bij iedere knal stereo geblaft. Ik zal ook blij zijn als het morgen is. Verder zit ik lekker op skype te bellen met mijn familie in Nairobi. Ze kunnen de oliebollen op mijn bureau zien liggen en dat kennen ze daar niet.  |
Geschreven door: devuurvlieg 31-12-2011 21:23:26 |
En ik zit hier heel verdrietig te zijn.
Door het geknal wat al een aantal dagen aan de gang is ben ik mijn kat Moortje kwijt.
Sinds 29 e al spoorloos.
Zal zo blij zijn als het voorbij is.
Ik hoop alleen dat we Moortje terug krijgen, maar ik vrees met grote vrezen.
Fijne avond allemaal en een Gelukkig 2012
gr. Sonja |
Geschreven door: hannybal 31-12-2011 21:23:38 |
ik heb lekker de tv aan op marco borsato 
naar dat concert ben ik geweest dus is het nu nagenieten
en daarna ik hou van holland 
en voor de rest wat koffie en zelfgebakken oliebollen dus helemaal top
gr hanny  |
Geschreven door: inga 31-12-2011 21:24:00 |
Anneke geweldig toch dat word dus extra genieten!!!!
Ik had vanmiddag het hele spul hier en zijn lekker met leeftijds genoten aan het feesten
ojaaa Anneke stereo je hebt er 2 en oww wat is jou familie ver weg dan Jammer dat je ze niet kan opsturen hahahah die vette ballen ook sterkte met je beesies |
Geschreven door: elanor 31-12-2011 21:24:53 |
Bij mij staat de hele dag de top 2000 al aan (eigenlijk al sinds de kerst)
De radio verhuist met me mee naar de keuken en ook nu op de p.c. staat radio 2 op.
Tussen door heb ik naar de special over Susan Boyle gekeken er was geen ondertiteling dus het was af en toe moeilijk te volgen,
vooral dat schotse accent van haar. Daarna top 2000 gogo, met Mathijs van Nieuwkerk en straks Vrienden van Amstel of Joep.
Hele fijne jaarwisseling allemaal!
Groetjes van Coby |
Geschreven door: siennie 31-12-2011 21:29:56 |
zat nu even achter de pc, ook even te kijken of er hier op hj wat te beleven valt. ga zo bij mannetje lief zitten tv te kijken, en een lekkere olie bol eten.
straks ook lekker kijken en lachen met in holland staat een huis.
heb nu de hond naast me liggen met zijn kop op mijn voet, het diertje is verschrikkelijk bang net al een van onze poezen.
ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!
groetjes, siennie |
Geschreven door: Anneke1937 31-12-2011 21:30:35 |
Ik zit nu naar Beau te kijken maar ik heb nog niet gelachen.  |
Geschreven door: makrol 31-12-2011 21:30:49 |
we genieten van de herrie van de buren,want de muziek staat knoeterhard aan.
afgelopen jaar ook precies hetzelfde gehad, dus je kunt wel nagaan van mij mag het wel nieuwjaarsdag zijn.
we hebben dit jaar ook al een paar keer de politie moeten bellen vanwege de harde muziek.
gr. mirjam. |
Geschreven door: inga 31-12-2011 21:37:52 |
Ik ben even naar buiten geweest maar hemeltje lief wat zijn de knallen hard 
wat gezellig zeg, dat jullie allemaal even wat schrijven 
we maken er gewoon een van yeahhhh |
Geschreven door: Anneke1937 31-12-2011 21:42:33 |
Het zijn geen rotjes meer maar bommen die ze afschieten.  |
Geschreven door: tomino 31-12-2011 21:50:36 |
Hallo all
Ik lig met mijn pootje omhoog en dat doet erg pijn .Mijn voet is gebroken voor de kerst ,dus even balen
Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond 2012 Mieke |
Geschreven door: inga 31-12-2011 21:53:32 |
Sonja , wat naar voor je joh. hopelijk komt hij weer terug als de rust is wedergekeerd.... |
Geschreven door: *tweety* 31-12-2011 21:54:14 |
Zit hier boven met een vreselijk bange hond.
Beetje erg hard internet radio aan, grote licht aan, gordijnen dicht, zo voelt beestje zich een beetje veilig.
Het gaat hier vreselijk tekeer met allerlei bommen en carbit.
Hierboven maar gezellig gemaakt met een drankje en wat toastjes.
Hoop voor het beest dat het snel over is. |
Geschreven door: hannybal 31-12-2011 21:54:54 |
anneke je moet niet naar beau kijken 
is niet om te lachen 
je kan beter van muziek genieten  |
Geschreven door: liaatje 31-12-2011 21:55:34 |
Wij zijn lekker met z,n 3en thuis,lekker rustig.
2 katten binnen en sinds gisteren zijn er ook nog 2 spoorloos,hoop wel dat ze morgen weer tevoorschijn komen.
Allemal een fijne jaarwisseling en een creatief 2012 |
Geschreven door: thecala 31-12-2011 22:07:01 |
Heb net contact gehad met mijn zus in Ruchpen. Ze hadden vanavond met carbietbussen gegooid bij mijn zus in de straat en de stukken waren tegen het raam gevlogen en de radio was uitgevallen.
Mijn zus was zichzelf wezenloos geschrokken en nu gingen ze vanavond boven uit het slaapkamerraam kijken en alles dicht, de poort en zo. Dat er niemand bij hen van achteren kan komen.
Ik ben naar de kerk geweest en daar was het ook te horen, toen we in de kerk zaten, telkens zo een harde knal, juist toen we in stilte moesten denken aan hetgeen ons bezig hield, En net in die stilte een keiharde bons. Ik dacht dat er iemand van zijn stoel viel.
Bij mijn nicht is het ook al zo, maar zelf hebben ze ook siervuurwerk en wat vuurwerk wat lawaai maakt. De hond vind het leuk.
Mijn buurman en buurvrouw zijn vanavond naar hun dochter,dus, ik denk niet dat er iemand komt vannacht. Ik heb niks in huis, heb net een cracker op met sandwichtspread, denk maar net of het een toastje is. En een zoet gebakje gemaakt van bladerdeeg met bruine suiker en honing.
Dat smaakte me wel. Nu heb ik niks meer, ook niks te drinken. Denk dat ik om kwart voor 1 op bed lig. |
Geschreven door: knutsel1 31-12-2011 22:07:15 |
Bij deze wens ik iedereen een gezond, liefdevol, respectvol 2012, en dat we iedereen toch een beetje meer in hun waarde laten.
Hopenlijk komen alle dieren weer terug bij hun baasjes en vrouwtjes, dit is de rotste dag van het hele jaar, hier ligt onze poes Dreumes onder de salontafel, ze is erg onrustig, daarom gaan wij op deze dag ook nooit weg, geslapen heeft ze nog niet, dus dat wordt morgen? Ja, slapen, dat mag.
EEN VOORSPOEDIG 2012. |
Geschreven door: hetbakje 31-12-2011 22:12:27 |
Ook onze hond is een beetje bang,
maar we zitten een eind bij onze buren af, zodat hij de knallen niet hoort.
Iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.
Groetjes en tot volgend jaar Nelly |
Geschreven door: inga 31-12-2011 22:13:35 |
ojee Liaatje ook al. hopelijk komen ze weer snel terug.
Ik vind het trouwens erg onrustig buiten en die bommen dreunen echt erg .... net een mega vuurpijl vlak boven ons woww
hier word lekker gezapt geen vast programma meer overal is wel wat leuks . af toe vlieg ik naar het raam want er is ook mooi vuurwerk  |
Geschreven door: lorinda 31-12-2011 22:21:37 |
wij zijn ook thuis
van middag olie bollen gebakken
de tv staat op ik hou van holland
en ik ben atc aan maken
en buiten is er vuur werk
ze hebben zelf een rotje in de honden poep bak gegooit
getver bah over al poep en de poep bak stuk |
Geschreven door: omanijntje 31-12-2011 22:53:19 |
Lekker met z`n tweetjes voor de buis met een wijntje.
Onze Joy is erg nerveus, heeft pilletjes gekregen.
Eve heeft nergens last van.
Gelukkig wordt er hier niet zoveel geknald.
Zitten ook in spanning, want dochterlief was op 23 december al uitgerekend van tweede kindje.
Ze baalt vreselijk van het overtijd zijn. Maar ja, baby`s dwing je niet, zeker lekker warm daarbinnen......
Hij/zij zal geen zin in dat geknal hebben. Gr. Guusje |
Geschreven door: marianeke 31-12-2011 22:58:06 |
Youp van,t Hek met man en zoon en een glaasje lekkers erbij en wat nootjes de frituur gaat aan voor een warm hapje,
Marian  |
Geschreven door: fantje1959 31-12-2011 23:05:34 |
ik ben ook thuis voor de buis met een doodsbange kat
af en toe komt hij ff schuilen bij het vrouwtje op de bank maar bij een harde knal is tie weer weg
ik ga weer ik hou van holland kijken
veel plezier nog allemaal en pas op met vuurwerk 
groetejs IRene  |
Geschreven door: marianne waarts 31-12-2011 23:06:13 |
ik hou van holland
een leuk progamma om in je eentje te kijken
en af en toe even kijken op www.112meldingen
dan weet je dat die jongens weer hard bezig zijn
een fijne jaarwisseling allemaal die hier zijn
groetjes marianne |
Geschreven door: CreaSan 31-12-2011 23:07:31 |
Ik heb net 3 kwartier met zoonlief bij de huisartsenpost gezeten, vuurwerk in zijn hand ontploft, blaren, zwart-witte plekken, 2e graads verbranding, weten nog niet of het oppervlakkig of diep is, hand met flink wat zalf in het verband, de nodige paracetamol en ibuprofen op en binnen handbereik en nog pijn.
Verder was het wel gezellig we hadden een klein buffetje gemaakt, mijn ouders zijn geweest en nu met ons 3tjes
groetjes Sandra |
Geschreven door: Hillegonda 31-12-2011 23:09:34 |
Net Marco gekeken zijn lekker met zijn drietjes nu ik hou van holland kijken wat chippies, nootjes en toastjes op tafel en zo komen we de avond wel door. krijg al verschillende smsjes bang dat ze er niet door komen straks Nelly  |
Geschreven door: AR Design 31-12-2011 23:10:05 |
Gezellie Ik hou van Holland .................. oliebol .............. carbitknallen op de achter grond 
Helemaal TOPPPPP  |
Geschreven door: AR Design 31-12-2011 23:10:51 |
Marco was echt gaafffffffffffffffffffffffffffffffffffff  |
Geschreven door: Incago 31-12-2011 23:11:00 |
Wij zitten hier ook samen met een glas drinken en wat toastjes.
Oudste is met vriendin naar vrienden ( woont niet meer thuis)
Jongste zit in New York.
Mijn hondjes zijn niet bang meer, heb hun vanmiddag Bach Rescue Remedy gegeven en het werkt heel goed.
Normaal zitten ze te rillen als een rietje en krijgen ze zowat een lekke hartklep en nu liggen ze
rustig bij ons op de bank te slapen.
Fijne jaarwisseling allemaal en een goed begin ! |
Geschreven door: enileda 31-12-2011 23:13:40 |
Hier is het eindelijk rustig, de hele avond naar lawaaipapagaaimuziek mogen luisteren van de beneden buren, buiten het geknal van buiten om. Wat een rust even. Ga dadelijk "Joep"maar eens bewonderen met een heerlijke beker thee.
Voor jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar.
adeline |
Geschreven door: inga 31-12-2011 23:19:32 |
 Wat een gezellige drukte hier 
Ik ben nu ook bij Youp en dacht, ik ga weer even spieken hier 
Gaan we zo hier oook vuurwerk afsteken.............  |
Geschreven door: tieske 31-12-2011 23:28:55 |
Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal, wij leven hier in Afrika al in 2012, nu jullie nog! |
Geschreven door: eendjes 31-12-2011 23:32:03 |
wij kijken naar Ik hou van Holland, en later schakelen we nog weer even over naar Paul, maar het liefst ga ik mijn bed in want ik heb de griep, maar is voor mijn man niet zo gezellig dus ik probeer het wel vol te houden, maar ben wel blij als ik straks lig. De hond is vanavond erg onrustig door het schieten, die weet niet waar ze het vinden moet, die gaat straks gewoon lekker met ons mee naar bed.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar
Groetjes Rina |
Geschreven door: inga 31-12-2011 23:34:58 |
Tieske Happy New Year.
Ik ben gelijk even bij jou profiel gaan kijken maar wow dat is verweg maar leuk hoor... |
Geschreven door: zeester 31-12-2011 23:40:32 |
ik voel me ook niet zo lekker en zou ook het liefs in mijn bedje liggen nu.... langs de ene kant vind ik deze dagen super maar langs de andere kan onze beestjes worden hier gek van het geknal en bibberen uit hun vel niet te doen pffff ik hoop dat we snel een paar uur verder zijn dan is het weer gedaan voor een jaar ...... maar toch voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst
groetjes
sandra |
Geschreven door: xTeddy 31-12-2011 23:40:58 |
Wij zitten ook lekker Ik hou van Holland te kijken.
Ik ga zo onze dochter Luna (bijna 4) wakker maken, want ze wilde het vuurwerk ook graag zien. Vorig jaar was ze wakker geworden.
Mijn man staat nu het vuurwerk in de keuken te ontdoen van plastic en de lontjes tevoorschijn te halen. Dan hoeft hij straks in het donker niet te prutsen. We hebben een klein pakketje gehaald.
Straks onze buren gelukkig nieuwjaar wensen.
Onze kat heeft gelukkig niet zoveel last van het vuurwerk, het scheelt haar niet zoveel. Ik hoop dat de andere katten snel weer terug komen.
Ik wens jullie ook alvast het allerbeste voor 2012.

Groetjes Teddy |
Geschreven door: Lyvaven 31-12-2011 23:51:44 |
Hier net een gigantische knal! Dat noem ik geen vuurwerk meer hoor Het zijn regelrechte bommen!
Gelukkig zijn de katten er niet bang voor. Drie liggen er lekker te slapen en de ander ging onverstoorbaar door met eten.
Het aftellen gaat bijna beginnen.................
|
Geschreven door: gandja 31-12-2011 23:53:52 |
wij zitten top 2000 te kijken na het mooie concert van marco
heb wat kaarten gemaakt en nog aan sjaaltje zitten breien
en net me aller laaste mail van me werk geleezen want om 12 uur is het gedaan zowel met bedrijf als me werk dus
lang leven de bezuinigen in de zorg
wens verder iedereen een fijne jaar wisseling en een goed gezond en creatief 2012
liefs marielle |
Geschreven door: inga 31-12-2011 23:59:12 |

HAPPY NEW YEAR  |
Geschreven door: ladywitvis 1-1-2012 0:01:25 |
EEN GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL  |