Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Crea Tries Kaarten
Met de HJSTAR pas krijgt u altijd 5% korting op uw complete bestelling, zie website voor meer informatie. Tevens elke maand leuke gratis artikelen extra bij uw bestelling bovenop de korting.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Oudejaarsavond 2011 - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 20:53:20
Afbeelding van ingaHallo hobbyers,

ik ben vanavond thuis en ik dacht eens even kijken wie er op Hobbyjournaal zitten en wat gezelligs te vertellen hebben of wat je aan het doen bent.
Ik ben echt niet nieuwsgierig maar misschien voor de thuisblijvers een gezellig topicje.

Hier staat nu de wereld draait door aan, een kopje kofie en een oliebol erbij.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  31-12-2011 20:56:32
Afbeelding van LyvavenDe wereld draait door???????? Leven jullie in het Westland in een andere tijdzone? Hier is Paul nog bezig hoor!

Groetjes, Lidy
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  31-12-2011 20:57:01
Afbeelding van Zwaantjehoi hoi

heb net de koffie binnen,zit lekker thuis geen visite en heb de radio aan tv is niets aan. voor ons is het een gewone zaterdag,alleen met wat vuurwerk in de lucht en daar genieten wij dan van wij kunnen lekker over de stad zien.

Gr.Greetje
Geschreven door: Adat  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Adat  31-12-2011 20:58:14
Afbeelding van AdatWij zijn ook thuis met koffie en gebak en natuurlijk oliebollen.
Terwijl ik aan de bingo op h.j. zit staat er een gezellig muziekpogramma op van een duitse zender.
Om 10 uur stop ik met h.j. want dan komt "ik hou van Holland "en daar ga ik lekker voor zitten met een glaasje dubbeldrank en chips.
Een beetje lachen op deze avond is heerlijk.

Groetjes;
Ada.

p.s. leuk dat je deze topic hebt geopend. Ja
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 21:05:28
Afbeelding van ingaLidy, nee geen andere tijdzone hoor Paul vind ik niet zo leuk oopsssss

Greetje, oudejaars avond is er meestal wel wat leuks op het buisje Maar je moet er wel van houden.

Ada, ja ik dacht ik ga het proberen ik zag het aantal gebruikers en dacht ;P Maar ik hou van holland is ook erg gezellig, geniet ervan straksJa

ik snuffel ook even tussen al die mooie creaties hier Ja
Geschreven door: tieske  Bericht voor opstellen voor tieske  31-12-2011 21:07:54
Afbeelding van tieskeHeb de hele middag in de bloedhitte oliebollen en appelflappen staan bakken. Gaan nog even bij een paar andere farms langs en dan om 24.00 uur lekker weer thuis omdat de kleintjes hun vuurwerk hier in de woestijn af willen steken!

Allemaal veilig het nieuwe jaar in!

Cathy
Geschreven door: anniebeers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anniebeers  31-12-2011 21:09:00
Afbeelding van anniebeersWij zitten ook thuis, met 2 blaffende hondjes. Bij elke knal is het blaf. Nog een paar uurtjes dan hopen we er weer af te zijn. Als het maar droog weer is anders hebben we er morgen ook nog last van. Bij ons staat duitsland 2 op de tv . Muziek parade. gr annie
Geschreven door: Zwaantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje  31-12-2011 21:12:14
Afbeelding van Zwaantjezit nu ff achter de pc maar heb de olie bollen wel op tafel staan Ja straks ff een spelletje schaken doen

gr.greetje
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 21:15:42
Afbeelding van ingaCathy,

hahahah ik bakte zo ook bruin hoor maar kreeg veel aanloop dus ze benne weer bijna op

Ach Annie,

idd die arme beestjes knallen ze daar ook zo hard dat de ruiten trillen oeiiii.
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  31-12-2011 21:16:14
Afbeelding van creashopHier is het nu nog rustig,
manlief is nog aan het werk en we dachten dat wij vanavond voor het eerst met ons saampjes oud en nieuw zouden vieren,
maar ik hoor net dat onze kinderen naar huis komen om oud en nieuw bij pa en ma te komen vieren,
dus ik ben helemaal in de wolken,
een beter begin van 2012 dan met mij hele gezinnetje bijelkaar kan ik niet wensen

fijne jaarwisseling allemaal
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  31-12-2011 21:16:55
Afbeelding van Anneke1937Ik zit hier met 2 hondjes er wordt hier dus bij iedere knal stereo geblaft. Ik zal ook blij zijn als het morgen is. Verder zit ik lekker op skype te bellen met mijn familie in Nairobi. Ze kunnen de oliebollen op mijn bureau zien liggen en dat kennen ze daar niet.
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  31-12-2011 21:23:26
Afbeelding van devuurvliegEn ik zit hier heel verdrietig te zijn.

Door het geknal wat al een aantal dagen aan de gang is ben ik mijn kat Moortje kwijt.
Sinds 29 e al spoorloos.

Zal zo blij zijn als het voorbij is.
Ik hoop alleen dat we Moortje terug krijgen, maar ik vrees met grote vrezen.

Fijne avond allemaal en een Gelukkig 2012

gr. Sonja
Geschreven door: hannybal  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hannybal  31-12-2011 21:23:38
Afbeelding van hannybalik heb lekker de tv aan op marco borsato
naar dat concert ben ik geweest dus is het nu nagenieten
en daarna ik hou van holland
en voor de rest wat koffie en zelfgebakken oliebollen dus helemaal top
gr hanny
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 21:24:00
Afbeelding van ingaAnneke geweldig toch dat word dus extra genieten!!!!
Ik had vanmiddag het hele spul hier en zijn lekker met leeftijds genoten aan het feesten

ojaaa Anneke stereo je hebt er 2 en oww wat is jou familie ver weg dan Jammer dat je ze niet kan opsturen hahahah die vette ballen ook sterkte met je beesies
Geschreven door: elanor  Bericht voor opstellen voor elanor  31-12-2011 21:24:53
Afbeelding van elanorBij mij staat de hele dag de top 2000 al aan (eigenlijk al sinds de kerst)
De radio verhuist met me mee naar de keuken en ook nu op de p.c. staat radio 2 op.
Tussen door heb ik naar de special over Susan Boyle gekeken er was geen ondertiteling dus het was af en toe moeilijk te volgen,
vooral dat schotse accent van haar. Daarna top 2000 gogo, met Mathijs van Nieuwkerk en straks Vrienden van Amstel of Joep.
Hele fijne jaarwisseling allemaal!
Groetjes van Coby
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  31-12-2011 21:29:56
Afbeelding van sienniezat nu even achter de pc, ook even te kijken of er hier op hj wat te beleven valt. ga zo bij mannetje lief zitten tv te kijken, en een lekkere olie bol eten.
straks ook lekker kijken en lachen met in holland staat een huis.

heb nu de hond naast me liggen met zijn kop op mijn voet, het diertje is verschrikkelijk bang net al een van onze poezen.

ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!!

groetjes, siennie
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  31-12-2011 21:30:35
Afbeelding van Anneke1937Ik zit nu naar Beau te kijken maar ik heb nog niet gelachen.
Geschreven door: makrol  Bericht voor opstellen voor makrol  31-12-2011 21:30:49
Afbeelding van makrolwe genieten van de herrie van de buren,want de muziek staat knoeterhard aan.
afgelopen jaar ook precies hetzelfde gehad, dus je kunt wel nagaan van mij mag het wel nieuwjaarsdag zijn.
we hebben dit jaar ook al een paar keer de politie moeten bellen vanwege de harde muziek.
gr. mirjam.
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 21:37:52
Afbeelding van ingaIk ben even naar buiten geweest maar hemeltje lief wat zijn de knallen hard

wat gezellig zeg, dat jullie allemaal even wat schrijven

we maken er gewoon een van yeahhhh
Geschreven door: Anneke1937  Bericht voor opstellen voor Anneke1937  31-12-2011 21:42:33
Afbeelding van Anneke1937Het zijn geen rotjes meer maar bommen die ze afschieten.
Geschreven door: tomino  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tomino  31-12-2011 21:50:36
Afbeelding van tominoHallo all
Ik lig met mijn pootje omhoog en dat doet erg pijn .Mijn voet is gebroken voor de kerst ,dus even balen
Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond 2012 Mieke
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 21:53:32
Afbeelding van ingaSonja , wat naar voor je joh. hopelijk komt hij weer terug als de rust is wedergekeerd....
Geschreven door: *tweety*  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor *tweety*  31-12-2011 21:54:14
Afbeelding van *tweety*Zit hier boven met een vreselijk bange hond.
Beetje erg hard internet radio aan, grote licht aan, gordijnen dicht, zo voelt beestje zich een beetje veilig.
Het gaat hier vreselijk tekeer met allerlei bommen en carbit.
Hierboven maar gezellig gemaakt met een drankje en wat toastjes.
Hoop voor het beest dat het snel over is.
Geschreven door: hannybal  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hannybal  31-12-2011 21:54:54
Afbeelding van hannybalanneke je moet niet naar beau kijken
is niet om te lachen
je kan beter van muziek genieten
Geschreven door: liaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor liaatje  31-12-2011 21:55:34
Afbeelding van liaatjeWij zijn lekker met z,n 3en thuis,lekker rustig.
2 katten binnen en sinds gisteren zijn er ook nog 2 spoorloos,hoop wel dat ze morgen weer tevoorschijn komen.

Allemal een fijne jaarwisseling en een creatief 2012
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  31-12-2011 22:07:01
Afbeelding van thecalaHeb net contact gehad met mijn zus in Ruchpen. Ze hadden vanavond met carbietbussen gegooid bij mijn zus in de straat en de stukken waren tegen het raam gevlogen en de radio was uitgevallen.

Mijn zus was zichzelf wezenloos geschrokken en nu gingen ze vanavond boven uit het slaapkamerraam kijken en alles dicht, de poort en zo. Dat er niemand bij hen van achteren kan komen.

Ik ben naar de kerk geweest en daar was het ook te horen, toen we in de kerk zaten, telkens zo een harde knal, juist toen we in stilte moesten denken aan hetgeen ons bezig hield, En net in die stilte een keiharde bons. Ik dacht dat er iemand van zijn stoel viel.

Bij mijn nicht is het ook al zo, maar zelf hebben ze ook siervuurwerk en wat vuurwerk wat lawaai maakt. De hond vind het leuk.

Mijn buurman en buurvrouw zijn vanavond naar hun dochter,dus, ik denk niet dat er iemand komt vannacht. Ik heb niks in huis, heb net een cracker op met sandwichtspread, denk maar net of het een toastje is. En een zoet gebakje gemaakt van bladerdeeg met bruine suiker en honing.

Dat smaakte me wel. Nu heb ik niks meer, ook niks te drinken. Denk dat ik om kwart voor 1 op bed lig.
Geschreven door: knutsel1  Bericht voor opstellen voor knutsel1  31-12-2011 22:07:15
Afbeelding van knutsel1Bij deze wens ik iedereen een gezond, liefdevol, respectvol 2012, en dat we iedereen toch een beetje meer in hun waarde laten.
Hopenlijk komen alle dieren weer terug bij hun baasjes en vrouwtjes, dit is de rotste dag van het hele jaar, hier ligt onze poes Dreumes onder de salontafel, ze is erg onrustig, daarom gaan wij op deze dag ook nooit weg, geslapen heeft ze nog niet, dus dat wordt morgen? Ja, slapen, dat mag.

EEN VOORSPOEDIG 2012.
Geschreven door: hetbakje  Bericht voor opstellen voor hetbakje  31-12-2011 22:12:27
Afbeelding van hetbakjeOok onze hond is een beetje bang,
maar we zitten een eind bij onze buren af, zodat hij de knallen niet hoort.
Iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.
Groetjes en tot volgend jaar Nelly
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 22:13:35
Afbeelding van ingaojee Liaatje ook al. hopelijk komen ze weer snel terug.

Ik vind het trouwens erg onrustig buiten en die bommen dreunen echt erg .... net een mega vuurpijl vlak boven ons woww

hier word lekker gezapt geen vast programma meer overal is wel wat leuks . af toe vlieg ik naar het raam want er is ook mooi vuurwerk
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  31-12-2011 22:21:37
Afbeelding van lorindawij zijn ook thuis
van middag olie bollen gebakken
de tv staat op ik hou van holland
en ik ben atc aan maken
en buiten is er vuur werk
ze hebben zelf een rotje in de honden poep bak gegooit
getver bah over al poep en de poep bak stuk
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  31-12-2011 22:53:19
Afbeelding van omanijntjeLekker met z`n tweetjes voor de buis met een wijntje.
Onze Joy is erg nerveus, heeft pilletjes gekregen.
Eve heeft nergens last van.
Gelukkig wordt er hier niet zoveel geknald.

Zitten ook in spanning, want dochterlief was op 23 december al uitgerekend van tweede kindje.
Ze baalt vreselijk van het overtijd zijn. Maar ja, baby`s dwing je niet, zeker lekker warm daarbinnen......
Hij/zij zal geen zin in dat geknal hebben. Gr. Guusje
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  31-12-2011 22:58:06
Afbeelding van marianekeYoup van,t Hek met man en zoon en een glaasje lekkers erbij en wat nootjes de frituur gaat aan voor een warm hapje,

Marian Zonnetje
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  31-12-2011 23:05:34
Afbeelding van fantje1959ik ben ook thuis voor de buis met een doodsbange kat
af en toe komt hij ff schuilen bij het vrouwtje op de bank maar bij een harde knal is tie weer weg
ik ga weer ik hou van holland kijken

veel plezier nog allemaal en pas op met vuurwerk

groetejs IRene
Geschreven door: marianne waarts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marianne waarts  31-12-2011 23:06:13
Afbeelding van marianne waartsik hou van holland
een leuk progamma om in je eentje te kijken
en af en toe even kijken op www.112meldingen
dan weet je dat die jongens weer hard bezig zijn
een fijne jaarwisseling allemaal die hier zijn
groetjes marianne
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  31-12-2011 23:07:31
Afbeelding van CreaSanIk heb net 3 kwartier met zoonlief bij de huisartsenpost gezeten, vuurwerk in zijn hand ontploft, blaren, zwart-witte plekken, 2e graads verbranding, weten nog niet of het oppervlakkig of diep is, hand met flink wat zalf in het verband, de nodige paracetamol en ibuprofen op en binnen handbereik en nog pijn.

Verder was het wel gezellig we hadden een klein buffetje gemaakt, mijn ouders zijn geweest en nu met ons 3tjes

groetjes Sandra
Geschreven door: Hillegonda  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hillegonda  31-12-2011 23:09:34
Afbeelding van HillegondaNet Marco gekeken zijn lekker met zijn drietjes nu ik hou van holland kijken wat chippies, nootjes en toastjes op tafel en zo komen we de avond wel door. krijg al verschillende smsjes bang dat ze er niet door komen straks Nelly
Geschreven door: AR Design  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AR Design  31-12-2011 23:10:05
Afbeelding van AR DesignGezellie Ik hou van Holland .................. oliebol .............. carbitknallen op de achter grond Ja Ja Ja
Helemaal TOPPPPP
Geschreven door: AR Design  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AR Design  31-12-2011 23:10:51
Afbeelding van AR DesignMarco was echt gaafffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Geschreven door: Incago  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Incago  31-12-2011 23:11:00
Afbeelding van IncagoWij zitten hier ook samen met een glas drinken en wat toastjes.
Oudste is met vriendin naar vrienden ( woont niet meer thuis)
Jongste zit in New York.

Mijn hondjes zijn niet bang meer, heb hun vanmiddag Bach Rescue Remedy gegeven en het werkt heel goed.
Normaal zitten ze te rillen als een rietje en krijgen ze zowat een lekke hartklep en nu liggen ze
rustig bij ons op de bank te slapen.

Fijne jaarwisseling allemaal en een goed begin !
Geschreven door: enileda  Bericht voor opstellen voor enileda  31-12-2011 23:13:40
Afbeelding van eniledaHier is het eindelijk rustig, de hele avond naar lawaaipapagaaimuziek mogen luisteren van de beneden buren, buiten het geknal van buiten om. Wat een rust even. Ga dadelijk "Joep"maar eens bewonderen met een heerlijke beker thee.

Voor jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar.

adeline
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 23:19:32
Afbeelding van inga Wat een gezellige drukte hier Ja

Ik ben nu ook bij Youp en dacht, ik ga weer even spieken hier

Gaan we zo hier oook vuurwerk afsteken.............
Geschreven door: tieske  Bericht voor opstellen voor tieske  31-12-2011 23:28:55
Afbeelding van tieskeEen heel gelukkig nieuwjaar allemaal, wij leven hier in Afrika al in 2012, nu jullie nog!
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  31-12-2011 23:32:03
Afbeelding van eendjeswij kijken naar Ik hou van Holland, en later schakelen we nog weer even over naar Paul, maar het liefst ga ik mijn bed in want ik heb de griep, maar is voor mijn man niet zo gezellig dus ik probeer het wel vol te houden, maar ben wel blij als ik straks lig. De hond is vanavond erg onrustig door het schieten, die weet niet waar ze het vinden moet, die gaat straks gewoon lekker met ons mee naar bed.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar

Groetjes Rina
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 23:34:58
Afbeelding van inga Tieske Happy New Year.

Ik ben gelijk even bij jou profiel gaan kijken maar wow dat is verweg maar leuk hoor...
Geschreven door: zeester  Bericht voor opstellen voor zeester  31-12-2011 23:40:32
Afbeelding van zeesterik voel me ook niet zo lekker en zou ook het liefs in mijn bedje liggen nu.... langs de ene kant vind ik deze dagen super maar langs de andere kan onze beestjes worden hier gek van het geknal en bibberen uit hun vel niet te doen pffff ik hoop dat we snel een paar uur verder zijn dan is het weer gedaan voor een jaar ...... maar toch voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst
groetjes
sandra
Geschreven door: xTeddy  Bericht voor opstellen voor xTeddy  31-12-2011 23:40:58
Afbeelding van xTeddyWij zitten ook lekker Ik hou van Holland te kijken.
Ik ga zo onze dochter Luna (bijna 4) wakker maken, want ze wilde het vuurwerk ook graag zien. Vorig jaar was ze wakker geworden.
Mijn man staat nu het vuurwerk in de keuken te ontdoen van plastic en de lontjes tevoorschijn te halen. Dan hoeft hij straks in het donker niet te prutsen. We hebben een klein pakketje gehaald.
Straks onze buren gelukkig nieuwjaar wensen.
Onze kat heeft gelukkig niet zoveel last van het vuurwerk, het scheelt haar niet zoveel. Ik hoop dat de andere katten snel weer terug komen.

Ik wens jullie ook alvast het allerbeste voor 2012.

Groetjes Teddy
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  31-12-2011 23:51:44
Afbeelding van LyvavenHier net een gigantische knal! Dat noem ik geen vuurwerk meer hoor Nee Het zijn regelrechte bommen!
Gelukkig zijn de katten er niet bang voor. Drie liggen er lekker te slapen en de ander ging onverstoorbaar door met eten.
Het aftellen gaat bijna beginnen.................
Geschreven door: gandja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gandja  31-12-2011 23:53:52
Afbeelding van gandjawij zitten top 2000 te kijken na het mooie concert van marco

heb wat kaarten gemaakt en nog aan sjaaltje zitten breien
en net me aller laaste mail van me werk geleezen want om 12 uur is het gedaan zowel met bedrijf als me werk dus
lang leven de bezuinigen in de zorg
wens verder iedereen een fijne jaar wisseling en een goed gezond en creatief 2012

liefs marielle
Geschreven door: inga  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inga  31-12-2011 23:59:12
Afbeelding van inga
HAPPY NEW YEAR
Geschreven door: ladywitvis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ladywitvis  1-1-2012 0:01:25
Afbeelding van ladywitvisEEN GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL Kus Kus

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website