Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle stempels

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Lacé mallen - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: speedy47  Bericht voor opstellen voor speedy47  31-12-2011 17:07:11
Afbeelding van speedy47Goede avond,
Sinds Kerstmis ben ik de trotse bezitster van een cuttlebug. Momenteel ben ik nog van alles aan het proberen en mallen aan het uitzoeken. Mijn vraag is : bestaan er lacé mallen voor de cuttlebug, ik heb voornamelijk interesse voor de verticale en rechthoeckige mallen.
Bedankt voor een inlichting en ik wens iedereen een gezonde en gelukkige 2012.
Speedy47
Geschreven door: mikeyria  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mikeyria  31-12-2011 17:08:54
Afbeelding van mikeyriaHallo Speedy47,

Ja, er bestaan Lace mallen voor de cuttlebug. Die hebben enkele maanden geleden onder andere in Hobbyhandig gestaan.
Groetjes,
Ria
Geschreven door: speedy47  Bericht voor opstellen voor speedy47  1-1-2012 12:29:28
Afbeelding van speedy47Bedankt mikeyria, ik zal erachter zoeken. prettige dag, speedy47

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring