Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Kerstbomen - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: mooske  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mooske  31-12-2011 11:04:59
Afbeelding van mooske allo lieve maatjes,

Wil je even laten weten
Dat ik zo genoten heb van het onderwerp
show je kerstboom
Van alle creatieve,kleurijke en vooral ook
originele kerstbomen
Het is geweldig om te zien

Verder wens ik iedereen die dit leest

en alle Goeds voor 2012
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  31-12-2011 11:20:22
Afbeelding van CreahannieIk heb er ook van genoten,maar het zou wel leuk zijn als nu eindelijk de stemronde zou beginnen ,fijne jaarwisseling,gr Hannie
Geschreven door: HennyD  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor HennyD  31-12-2011 12:04:19
Afbeelding van HennyDHet is geen wedstrijd, je kan alleen je kerstboom laten zien.
Kijk maar bij Uitdagingen/Wedstrijden, dan Show je kerstboom en daar staat het bovenaan.
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  31-12-2011 12:22:11
Afbeelding van CreahannieJa,nu heb ik het goed gelezen ,beetje laat!!!Bedankt voor het erop wijzen Ja Een Roosje,gr Hannie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software