Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u WEGENS GROOT SUCCES nogmaals 10% korting op alle joy mallen zowel oud als de nieuwe mallen dus grijp nu uw kans.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Bloemenlabels - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  30-12-2011 21:02:20
Afbeelding van MieGoedenavond iedereen,

Ik wou eens van jullie weten hoeveel jullie betalen voor een bloemenlabel? Je weet wel, zo van die kleine kaartjes die je aan boekets hangt waarop je je naam schrijft of zo...

Grts Mie
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  30-12-2011 21:12:29
Afbeelding van anneke152Hallo Mie
hier worden ze bij de bloemist voor een euro verkocht
maar ik maak ze zelf vind ik leuker en ook persoonlijker
groetjes Anneke
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  30-12-2011 21:14:17
Afbeelding van KimberlyVerschillend,je hebt pakjes van 10 voor 25ct maar bij de winkels lopen ze uiteen per stuk van 75ct tot 1.75
Ik geef er nix aan uit,ik maak ze zelf vaak nog es van restmateriaal ook omdat ze vrij klein zijn dus kost me nix
Groetjes,paula
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  30-12-2011 21:24:35
Afbeelding van MieIk mag ze maken voor een bloemist, daarom deze vraag! Ik weet niet goed hoeveel ik ervoor moet vragen?

Grts Mie
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  30-12-2011 21:30:59
Afbeelding van KimberlyHa mie
Misschien kun je wat laten zien?
Maar zou zo wie zo minimaal 75ct vragen
ligt aan hoe simpel of wat voor materiaal.. Vandaar mijn vraag kun je wat laten zien want voor veel werk en mooie labels zou meer dan `n euro ook niet misstaan,het is immers handwerk
Maar voor bv `n gekleurd papiertje met `n stempelafdruk of text stempel kun je niet veel vragen
Ben benieuwd wat je gemaakt heb
Groetjes,paula
Geschreven door: spijker1  Bericht voor opstellen voor spijker1  30-12-2011 22:13:50
Afbeelding van spijker1zoiets spreek je toch af als je de opdracht krijgt,
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  30-12-2011 22:20:13
Afbeelding van Reina1332Spijker1, missschien is dat ook de bedoeling en is ze in onderhandeling over de prijs, dus moeten de afspraken nog gemaakt worden. Of weet jij altijd gelijk welke prijs je ergens voor wilt hebben?

Dus begrijpelijk dat ze even wil polsen hoeveel er normaal voor betaal wordt, en in Belgie kunnen de prijzen wel anders liggen.

Ik heb even naar je creaties gekeken en als je ze in die stijl wilt maken, mag je er best een euro voor vragen hoor, of als het er heel veel zijn een redelijk totaalbedrag voor een bepaald aantal.

groeten,
Reina
Geschreven door: spijker1  Bericht voor opstellen voor spijker1  30-12-2011 22:23:35
Afbeelding van spijker1ik wel hoor reina als ik ergens aan begin
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  30-12-2011 22:47:00
Afbeelding van Wybrichdenk er wel aan, dat de bloemist het ook weer verkopen moet.............dus kun je ook niet te hoog gaan met je prijs.......

op wat voor basis gaat het dan?
lever jij zoveel af, en word je gelijk betaald?
of moet je wachten tot de bloemist er een verkoopt en is de betaling naar jou toe achteraf?

ik heb ze jaren gemaakt voor een bloemist,
dubbele kaartjes met een kleine 3d afbeelding, eventueel ook nog tekst, touwtje, in cellofaan ingepakt........
want je kunt het je niet permitteren als ze bv in een bakje op de toonbank staan dat ze raar worden.

en zoals Spijker al zegt, gelijk afspreken als je de opdracht krijgt, voor beide partijen is dat beter
weet je waar je aan toe bent.

Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  30-12-2011 23:17:13
Afbeelding van MieHey,

De meeste labels zijn eenvoudig! Gewoon een papiertje met stempeltje erop. Er zitten er enkele tussen die wat meer werk zijn. Ik heb er al enkele getoond en ik mocht er van elk 10 maken. Die kaartjes zullen aan een mini-draaimolentje hangen aan de kassa. Als ik de tijd vind, dan plaats ik morgen een foto bij mijn creaties...
Enne......diene bloemist is ook mijn buur, maar zaken zijn zaken natuurlijk, ahum!!

Grts Mie
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  30-12-2011 23:35:27
Afbeelding van anneke152 ik denk toch dat jij zelf moet bekijken wat je ervoor wilt hebben
het maakt misschien wel verschil in kaartjes wat voor materiaal je hebt gebruikt
en dat weet jezelf het beste lijkt me
succes met de verkoop ervan
gr Anneke
Geschreven door: Mie  Bericht voor opstellen voor Mie  31-12-2011 12:52:33
Afbeelding van MieVoor degene die het interesseert: ik heb een foto van de bloemenlabels bij mijn creaties geplaatst!

Grts Mie
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  31-12-2011 13:05:22
Afbeelding van kablauWow Mie, wat een mooie labeltjes heb je er van gemaakt, toppie hoor Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: freubeltje  Bericht voor opstellen voor freubeltje  31-12-2011 13:09:39
Afbeelding van freubeltjeDe bovenste rij zijn minimaal 75 cent waard (ik begrip dat de bloemist er ook aan wilverdienen en het moet natuurlijk betaalbaar blijven voor de klant) De rij eronder minder.
Veel succes ermee!
Groetjes Paula
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  31-12-2011 13:14:06
Afbeelding van anneke152ze zien er heel mooi uit
als ik dan bij onze bloemmist kijk dan zijn deze die jij hebt gemaakt mooier
gr Anneke

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring