Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven. SPECIALE AKTIE : Pixel Hobby nu 25 % ipv 10 % !!

`t Clowntje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.

Hobbyshopjannie
Nu nog grotere keuze in wol en hobbyartikelen, wij hebben bijna alle dots stickers in voorraad

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Groothandel magnolia - Hobby artikelen

Geschreven door: liaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor liaatje  30-12-2011 19:13:17
Afbeelding van liaatjeWie kan mijn vertellen waar er een groothandel zit om magnolia stempels te kopen.

Alvast bedankt.
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  30-12-2011 19:15:31
Afbeelding van devuurvliegZou ik ook wel willen weten.
gr. Sonja
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  30-12-2011 19:31:43
Afbeelding van LyvavenIk weet wel iemand die alles van Magnolia verkoopt, maar volgens mij is het geen groothandel

Groetjes, Lidy Een Roosje
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  30-12-2011 19:32:49
Afbeelding van KreamiekDITO Sonya
Geschreven door: Janine75  Bericht voor opstellen voor Janine75  30-12-2011 19:33:45
Afbeelding van Janine75Bedoel je echt een groothandel of gewoon winkels ?? bij groothandels kun je meestal alleen als winkelier iets kopen
en anders even Google gebruiken.
Er zijn wel webshops die ze verkopen
Succes
Geschreven door: liaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor liaatje  30-12-2011 19:42:25
Afbeelding van liaatjeIk bedoel echt een groothandel.Heb zelf een kvk nummer dus geen probleem.

gr lia
Geschreven door: Kreamiek  Bericht voor opstellen voor Kreamiek  30-12-2011 19:44:13
Afbeelding van Kreamiekeen kvk nummer is nog geen winkel lia
Geschreven door: Lyvaven  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Lyvaven  30-12-2011 19:47:12
Afbeelding van LyvavenKun je het niet bij Magnolia zelf proberen? Die zullen toch wel weten aan welke groothandels ze leveren?
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  30-12-2011 20:34:39
Afbeelding van RoelierexVolgens mij kun je alleen rechtstreeks bij Magnolia zelf bestellen.(zoiets begrijp ik tenminste uit de nieuwsbrieven die ik van meerdere webshops ontvang) Zit die niet in Zweden of zo? Wil je het zeker weten, vraag het dan even bij een (web)winkel die ze verkoopt hoe het precies zit!
Groetjes Roelie
Geschreven door: kitty38  Bericht voor opstellen voor kitty38  30-12-2011 21:20:05
Afbeelding van kitty38je kan inderdaad alleen maar bij hun inkopen en helaas nemen ze geen nieuwe nederlandse winkels meer aan..er zijn er al voldoende vinden ze..jammer dus
kit
Geschreven door: jolara  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jolara  10-1-2012 22:34:44
Afbeelding van jolarabij veel aandringen wil het nog wel eens lukken bij Magnolia maar je moet wel een volhouder zijn !

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software