Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Swap Mijn geboortejaar, verdeeld en verzonden! - ATC / Swap Forum

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Swap Mijn geboortejaar, verdeeld en verzonden! - ATC / Swap Forum

Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  8-5-2012 15:32:50
Afbeelding van kablauHoi Astrid,

Ik heb net de kaartjes met de post gekregen, weer bedank voor het hosten hoor Ja, de kaartjes komen van creashop, Anna98 en Jorelta52, bedankt voor het maken dames, ze zijn top Ja.

Grtjs
Ans

En Jacqueline, doe de zegel maar op een kaart of vlop met atc`s hoor
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  8-5-2012 15:06:08
Afbeelding van lorindaAstrid er komt er 1 naar jou toe
groetjes Els
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  8-5-2012 14:45:21
Afbeelding van jorelta52Hallo Astrid,

Ik heb mijn atc`s ook ontvangen.
Ze zijn van Els - Creashop en kablau.
Ze zijn allemaal weer erg leuk gemaakt.

Bedankt voor het mee mogen doen eraan.
Liefs en groetjes van Jeanny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  8-5-2012 14:36:47
Afbeelding van creastridSorry Lorinda, dat is dan geheel per ongeluk gebeurd, stuur er maar eentje terug, dan krijg je van mij een andere.

Oh, en die zegel van Ans heb ik kennelijk over het hoofd gezien,

Sorry, sorry.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  8-5-2012 14:33:48
Afbeelding van jac13Hoi

Hier zijn de kaartjes ook binnen.
Ze zijn van Els, Ans v/d Pol (kablau) en van Gerda (gevi).

Achterop het hoesje van Ans zit nog de extra zegel die ze mee gestuurd had .
Ans als je deze terug wil dan stuur maar een berichtje .

Astrid bedankt voor het hosten.

Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  8-5-2012 14:16:30
Afbeelding van lorindaik heb mijn atc binnen
en ik krijg 2 van mij zelf terug
groetjes Els
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  8-5-2012 11:56:40
Afbeelding van creastridHoi allemaal,

helaas zat er dit keer geen bedankje bij, volgende keer weer.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  8-5-2012 11:51:53
Afbeelding van creashopHallo allemaal,
IK heb vandaag de mooie kaartjes ontvangen van Gerda,Astrid en jacqueline,

Dank jullie wel allemaal Ja
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-5-2012 12:30:07
Afbeelding van creastridZo dames, eindelijk, ze zijn verdeeld en gaan straks op de post.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  4-5-2012 14:45:08
Afbeelding van jorelta52Haha Astrid,

Je bent overtijd meis.Volgens mij zijn ze nu allemaal
super mooi geworden door het wachten.
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  3-5-2012 23:11:03
Afbeelding van jorelta52haha geef dat mens dan een schop onder haar hol.
misschien dat ze dan vlugger gaat werken.

Veel plezier met het verdelen ervan.

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  2-5-2012 13:34:03
Afbeelding van creastridHoi Jeanny,

de lijst klopt niet helemaal, moet hem straks even aanvullen, maar ik heb er eentje nog niet binnen (van dat mens creastrid)
Maar ze heeft me beloofd ze vandaag nog te maken, dus morgen ga ik ze verdelen. Sorry voor de vertraging, maar................ het komt helemaal goed.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  2-5-2012 13:06:13
Afbeelding van jorelta52Hoi Astrid,

Is nog niet alles binnen van iedereen?
Ik zie tenminste nog behoorlijk open staan bovenaan in de lijst.?

Groetjes van Jeanny
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  4-4-2012 15:08:18

Mijn kaartjes zijn onderweg naar jou toe, ik hoor het wel als ze er zijn.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-4-2012 14:36:11
Afbeelding van creastridzo even naar boven halen, want hij was niet meer terug te vinden.
Je kunt nog meedoen!!!

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  18-3-2012 19:37:16
Afbeelding van jorelta52Hoi Astrid,

Fijn dat ze weer goed bij je zijn binnen gekomen. Veel plezier met het extra kaartje.
Groetjes van Jeanny
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  17-3-2012 21:23:02
Afbeelding van creastridSorry Gerda,

Ik zie dat het al van verleden jaar is, , maar ik ga je er gauw bij zetten.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-3-2012 20:09:46
Afbeelding van creastridHoi Jeanny,

je kaartjes zijn binnen, dank je wel voor het extra kaartje,

groetjes,

Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-1-2012 20:44:32
Afbeelding van creastridHoi Annet en Jeanny,

leuk dat jullie mee gaan doen, ik zet jullie op de lijst,

groetjes
Astrid
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  31-1-2012 20:28:24
Afbeelding van jorelta52hoi Astrid,

Ik wil ook weer graag meedoen aan deze swap 3 st.als het mag

Groetjes van Jeanny
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  31-1-2012 13:46:53
Afbeelding van anna98Hoi Astrid,

over mijn geboortejaar zijn hele leuke dingen te vinden, dus ik doe graag mee als het mag.

Groetjes Annet. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  6-1-2012 13:29:13
Afbeelding van creastridDank je wel Gerda, dom dom dom.

Maar heb het al gewijzigd in 1 maart,

gr.
Astrid
Geschreven door: GeVi  Bericht voor opstellen voor GeVi  6-1-2012 13:26:13
Afbeelding van GeViInzenden na 1 mei,
terwijl de sluitdatum 30 april is ????????????

gr. Gerda
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-1-2012 19:58:25
Afbeelding van creastridHoi Els,

je kaartjes zijn binnen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  2-1-2012 12:37:28
Afbeelding van creastridHallo Gerda,

leuk dat hier ook aan meedoet, zet je op de lijst,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: GeVi  Bericht voor opstellen voor GeVi  2-1-2012 11:42:41
Afbeelding van GeViHoi Astrid

Noteer mij ook maar voor 3 + 1

Groetjes Gerda
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  1-1-2012 19:01:44
Afbeelding van lorindade mijne zijn affff
nu nog even post zegels kopen
Geschreven door: gerd@  Bericht voor opstellen voor gerd@  31-12-2011 19:27:41
Afbeelding van gerd@wat een grappig idee.
ik doe mee!
goede jaarwisseling en tot volgend jaar!
gerda
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  31-12-2011 18:51:10
Afbeelding van lorindaja ik ook
hele leuke
en dan sla ik het op
en dan wil ik uit printen
staat 1958 er niet op
zo als de koel kast
wat ik zag
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-12-2011 18:08:22
Afbeelding van creastriden als je bij google "het jaar 1958" ingeeft bij google afbeeldingen, ik zie net al een afbeelding met 1958 op de afbeelding.
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  31-12-2011 17:44:50
Afbeelding van lorindahet valt niet mee met het jaar getal 1958 er op
we gaan weer verder zoeken
Els
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-12-2011 12:53:40
Afbeelding van creastridHoi Els,

leuk, ik ga je er bij zetten,

groetjes,

Astrid
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  31-12-2011 12:43:12
Afbeelding van lorindaHoi aStrid
hier wil ik ook wel aan mee doen
groetjes Els
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-12-2011 12:05:03
Afbeelding van creastridHoi Cindy en Ans,

Leuk dat jullie hier ook mee doen, ik ga jullie op de lijst zetten.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  31-12-2011 11:26:09

Dit is ook een leuke swap, doe ik ook aan mee.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: crea-girl  Bericht voor opstellen voor crea-girl  31-12-2011 11:22:47
Afbeelding van crea-girlHallo Astrid,

Met deze swap doe ik ook graag mee.

Groetjes Cindy
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  30-12-2011 17:38:34
Afbeelding van creastridHoi Jacqueline,

leuk dat je hier ook meedoet, ik ga je er bij zetten.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  30-12-2011 17:19:24
Afbeelding van jac13Hoi Astrid

Ik wil ook weer graag meedoen.

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-12-2011 22:53:51
Afbeelding van creastridHoi Anneke,

leuk dat je hier ook weer mee doet, ik zet je op de lijst,

liefs,
Astrid
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  29-12-2011 22:52:58
Afbeelding van creashopHoi Astrid,
ik doe weer met je mee hoor,

liefs Anneke
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  29-12-2011 18:10:30
Afbeelding van creastridHallo allemaal,

Weer iets heel anders, "Mijn geboortejaar". Dat is dus voor iedereen anders, of bijna anders, voor mij is dat dus 1941.
Maar 3 verschillende atc`s, maak ze stevig zoals jij ze zelf ook zou willen ontvangen. Maak daar iets op wat in jouw geboortejaar
bijzonder was, dat kan dus ook jouw geboorteaankondiging zijn. Maakt niet uit, als er op het kaartje maar duidelijk je geboortejaar vermeld staat.

Verpak de kaartjes in een sleeve en stuur die samen met een voldoende gefrankeerde en aan jezelf geadresseerde envelop naar mij toe, zet in de linker hoek "Mijn geboortejaar" en graag niet eerder inzenden dan 1 maart.

Wie vind dit leuk om te doen en gaat meedoen?

groetjes,
Astrid

Wie doen er mee?
1. Anneke creashop Een Roosje binnen
2. Jacqueline jac13 Een Roosje binnen
3. Cindy crea-girl Een Roosje?????
4. Ans kablau Een Roosje binnen
5. Els lorinda Een Roosje binnen
6. Gerda GeVi Een Roosje binnen
7. Annet Anne98 Een Roosje binnen
8. Jeanny jorelta52 Een Roosje binnen
9. Gerda Gerd(ad) Een Roosje niet ontvangen

ikke

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring