Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Double do snijd niet meer - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: silver  Bericht voor opstellen voor silver  28-12-2011 9:37:21
Afbeelding van silverIk heb mijn double do xl nu bijna 3 jaar(januari 2012)
Maar snijden doet hij niet goed meer.
Ik heb alle platen vervangen want ik ging er van uit dat het daar door komt.
Maar nee ,snijden gaat nog slecht,het snijd niet goed door.
Mijn man heeft de double do uit elkaar gehaald en ziet dat de lagers versleten zijn.
De ijzeren sol is krom,waarschijnlijk door de lagers,het apparaat is altijd goed behandels,nooit gevallen of iets dergelijks.
De winkel waar ik het gekocht heb is failliet.

Ik baal best wel want ik heb mallen liggen die nieuw zijn en ik wil proberen.

Groetjes Silvia
Geschreven door: knipkaart  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipkaart  28-12-2011 9:59:24
Afbeelding van knipkaartIk heb op H.J wel eens gelezen dat dat er wel voor staat voor een DD XL..als je hem intensief gebruikt..?dat die dan versleten is..
Hij is onder de 50 euro te koop....maar ja je moet dat geld wel voor hebben natuurlijk

Maar kan je niet opvullen met meer karton? of zo..dat alles wat dikker wordt
Gooi maar wat op hoor!!

Veel succes Nel
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  28-12-2011 11:48:14
Afbeelding van OdieBel even naar AVEC en vraag wat ze voor je kunnen betekenen

Telefoonnummer kun je vinden op hun website

Groetjes Ans
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  28-12-2011 12:12:45
Afbeelding van marjan35Inderdaad even contact opnemen met Avec, wie weet wat ze voor je kunnen doen.

Groetjes Marjan
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  28-12-2011 12:28:20
Afbeelding van Alice in WonderlandAls een zaak failliet is neemt een andere winkel ook de spullen wel aan hoor,of even bellen met Avec wat je doen moet.
Zou niet zomaar een nieuwe kopen,ook al is die maar 50 euro.3 jaar voor het app,is niet lang hoor.

Succes ermee.
Grt Alice
Geschreven door: mona2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mona2  28-12-2011 17:08:50
Afbeelding van mona2ik heb je een PB gestuurd.
Geschreven door: mona2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mona2  28-12-2011 17:09:45
Afbeelding van mona2ps wat ik schreef in PB is service dus ( denk gratis)

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website