Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

AnMaCreatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling. Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.

Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen! Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Inloggen ??? - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: creantje  Bericht voor opstellen voor creantje  27-12-2011 11:29:47
Afbeelding van creantjeTot mijn grote schrik moest ik vandaag inloggen op het Hobbyjournaal.

Dit is mij in al die jaren nog nooit overkomen ??

Bedenk dan maar eens welke wachtwoord/gebruikerswoord je hebt gebruikt ??

Veiligheid ??

Ik begrijp het niet zo goed.

creantje
Geschreven door: stuijf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor stuijf  27-12-2011 11:40:29
Afbeelding van stuijfinloggen oh`oh`eerst een wachtwoord vinden en onthouden
en niet vergeten de gebruikerswoord,verder kom ik niet
ik heb daar geen weet van,maar ergens opkomen durf ik wel een beetje
de grote stap durf ik nog niet te maken.
manna
Geschreven door: ECHol88  Bericht voor opstellen voor ECHol88  27-12-2011 12:17:51
Afbeelding van ECHol88Ik denk voor de veiligheid. Is een ingewikkeld verhaal, maar tegenwoordig wordt dat veel gedaan op sites

GRoetjes Elise
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  27-12-2011 12:18:24
Afbeelding van oorschotjeis mij ook wel eens gebeurd
niet zo vaak gelukkig
maar toen had ik ingelogd via een andere compu
of mn dochter had er even gebruik van gemaakt
om iets aan iemand te laten zien
dan moet je weer inloggen

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  27-12-2011 14:07:00
Afbeelding van CreaSanje logt iedere dag toch in, ik wel tenminste

groetjes Sandra
Geschreven door: HennyD  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor HennyD  27-12-2011 14:30:54
Afbeelding van HennyDNee hoor, je kan ook automatisch aangemeld zijn.
Helemaal links boven onder Aangemeld staat Automatisch aanmelden.
Gr. Henny
Geschreven door: jaapenels  Bericht voor opstellen voor jaapenels  27-12-2011 14:52:57
Afbeelding van jaapenelsIk kan ook al een half jaar niet meer inloggen. Gebeurde altijd automatisch. En ik weet ook me wachtwoord niet meer.Hulp gevraagd aan AVON, maar die zei alleen maar wachtwoord intypen?????????????? Schiet lekker op als je dat niet meer weet.
En als je een nieuw wachtwoord moet maken, krijg je geen bericht terug dat het geaccepteerd is. Heb nu maar een nieuw accaunt aangemaakt, maar is niet leuk, want al je hobbymaatjes(en dat zijn er veel) weten dat niet

Groetjes Els
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  27-12-2011 15:28:33
Afbeelding van jac13Het is heel simpel
Als je je wachtwoord vergeten bent klik je bij het inlog scherm op " gebruikersnaam of wachtwoord vergeten" en dan krijg je een email met het wachtwoord toegestuurd en je kan gewoon weer inloggen.

Ik heb gewoon een klein schriftje waar ik alle gebruikersnamen en wachtwoorden van de verschillende sites in opschrijf.
Zo kan ik niets meer vergeten.

Geschreven door: Louisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Louisa  27-12-2011 15:41:30
Afbeelding van LouisaIk ben ook automatisch aangemeld, maar als ik ga koken, eten en afwassen of zo, en ik roep mijn profiel weer op, dan ben ik eraf en moet weer opnieuw inloggen. Hier klopt dus helemaal niets van, er functioneert iets niet goed bij het HJ en Jasper weet er van, maar er verandert niets, het is nog steeds zo. Ra, ra, wat is er loos?
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  27-12-2011 15:56:17
Afbeelding van BekaGebeurt mij zo vaak. Ook bij andere sites. Je kunt je wachtwoorden en gebruikersnamen toch opschrijven (en dan niet in de buurt van de pc opbergen maar ergens anders). En je wordt bij sommige sites automatisch uitgelogd na een aantal minuten als je even niets op de site doet. Dat is inderdaad voor de veiligheid.
Het kan ook zo zijn dat je per ongeluk een vinkje hebt gezet bij wachtwoorden verwijderen bij Ccleaner of een ander "schoonmaakprogramma". En wat jac13 zegt kan natuurlijk ook altijd, gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken.
Geschreven door: Jansje  Bericht voor opstellen voor Jansje  27-12-2011 16:48:38
Afbeelding van JansjeHallo Ik moet iedere keer zelf in loggen
ik maak er maar geen punt meer van log gewoon maar weer in
dan vergeetje hem nooit ook hi hi hi
groetjes jannie.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring