Geschreven door: dwirp 18-12-2011 14:01:11 |
weet er iemand of bij de serie CreaMotion - Baby - Boy Meadow ook embellishments zaten en waar deze serie nog te koop is?
vooral het koetje vind ik heel erg leuk. ben met het babyboek van mijn zoontje bezig (achterstallig onderhoud zeg maar want hij is al 4; maar wil het af hebben voor onze 2e geboren wordt). zijn kamertje was helemaal in boerderij stijl dus daar past het perfect bij.
de winkel waar ik normaal kom heeft alleen nog de meisjesvellen maar zoek dus de blauwe of groene. |
Geschreven door: detoli 18-12-2011 14:10:37 |
Ik heb wel een baby boy scrapvel met koetjes gevonden op internet. Ik weet niet of je die bedoeld. Ze hadden ook nog zo`n groen geblokt vel.
groetjes, Anja |
Geschreven door: dwirp 18-12-2011 15:37:21 |
van de scrapvellen heb ik al meerder winkels gevonden die er nog enkele hebben, die groen geblokte vellen horen er inderdaad bij ja ook hebben ze nog een vel met kleine koetjes, schaapjes, kipjes en varkentjes erop.
maar weet niet of er in deze serie ook nog bijvoorbeeld stickers, alfabet, embellishments, stempels ofzo van gemaakt hebben en zo ja waar die dan evt. te koop zouden zijn. ben al een tijdje aan het zoeken, maar komt niet veel tegen.
|
Geschreven door: detoli 18-12-2011 15:53:02 |
Dat heb ik ook niet kunnen vinden,helaas en ik weet ook niet of dat ook in die serie zat of zit.
En als je op de site van Creamotion zelf kijkt dan?
Je kunt daar niet bestellen of zo, maar wel zien, wat ze in hun assortiment hebben.
Ik hoop voor je, dat je nog iets kunt vinden
|
Geschreven door: dwirp 18-12-2011 17:20:26 |
stomme vraag misschien, maar hoe is hun website? als ik google op creamotion krijg ik wel webwinkels die iets verkopen van creamotion maar niet hun site zelf.
bedankt voor de tip trouwens. |
Geschreven door: klavertje4 15-1-2012 23:25:42 |

Creamotion bestaat niet meer,er is een doorstart onder de naam All-Creatieve
groetjes |
Dit forum onderwerp is gesloten
In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven