Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij uw bestelling. Op 30 Mei 2012 is er een Snuffelmiddag in Terneuzen, alle info over deze middag vindt u in de agenda op www.creapaleis.nl

Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Creamotion - Hobby artikelen

Geschreven door: dwirp  Bericht voor opstellen voor dwirp  18-12-2011 14:01:11
Afbeelding van dwirpweet er iemand of bij de serie CreaMotion - Baby - Boy Meadow ook embellishments zaten en waar deze serie nog te koop is?

vooral het koetje vind ik heel erg leuk. ben met het babyboek van mijn zoontje bezig (achterstallig onderhoud zeg maar want hij is al 4; maar wil het af hebben voor onze 2e geboren wordt). zijn kamertje was helemaal in boerderij stijl dus daar past het perfect bij.

de winkel waar ik normaal kom heeft alleen nog de meisjesvellen maar zoek dus de blauwe of groene.
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  18-12-2011 14:10:37
Afbeelding van detoliIk heb wel een baby boy scrapvel met koetjes gevonden op internet. Ik weet niet of je die bedoeld. Ze hadden ook nog zo`n groen geblokt vel.

groetjes, Anja
Geschreven door: dwirp  Bericht voor opstellen voor dwirp  18-12-2011 15:37:21
Afbeelding van dwirpvan de scrapvellen heb ik al meerder winkels gevonden die er nog enkele hebben, die groen geblokte vellen horen er inderdaad bij ja ook hebben ze nog een vel met kleine koetjes, schaapjes, kipjes en varkentjes erop.

maar weet niet of er in deze serie ook nog bijvoorbeeld stickers, alfabet, embellishments, stempels ofzo van gemaakt hebben en zo ja waar die dan evt. te koop zouden zijn. ben al een tijdje aan het zoeken, maar komt niet veel tegen.
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  18-12-2011 15:53:02
Afbeelding van detoliDat heb ik ook niet kunnen vinden,helaas en ik weet ook niet of dat ook in die serie zat of zit.
En als je op de site van Creamotion zelf kijkt dan?
Je kunt daar niet bestellen of zo, maar wel zien, wat ze in hun assortiment hebben.
Ik hoop voor je, dat je nog iets kunt vinden

Geschreven door: dwirp  Bericht voor opstellen voor dwirp  18-12-2011 17:20:26
Afbeelding van dwirpstomme vraag misschien, maar hoe is hun website? als ik google op creamotion krijg ik wel webwinkels die iets verkopen van creamotion maar niet hun site zelf.

bedankt voor de tip trouwens.
Geschreven door: klavertje4  Bericht voor opstellen voor klavertje4  15-1-2012 23:25:42
Afbeelding van klavertje4
Creamotion bestaat niet meer,er is een doorstart onder de naam All-Creatieve
groetjes

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring