Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u bij ons 10 knipvellen voor maar €5,=de nieuwste kerst boekjes van Modern tot clasic ook Anton Pieck op=op kerst blok vierkant en â 5 . Ook alleen 5 kleuren groen 5= €3in 1 blok langstrangstr 47 Wijhe

Hennie`s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u 10%korting op alle stempels en ponsen bij aankoop van € 20,00 Hobbyjournaal gratis Hennie`s Hobbyhoek Het Lot 8 7991 TE Dwingeloo www.hennieshobbyhoek.nl

Uw Hobbymarkt
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op al onze snij en embossing mallen.

Bubble ShooterBubble Shooter
Gem ShopGem Shop
Jewel MysteriesJewel Mysteries
Mahjongg FortunaMahjongg Fortuna
Bejeweled 2Bejeweled 2
Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
 23 oktober 2014
Hobbyjournaal 116 verschijnt 31 oktober

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Krans van plastic zakjes ? - Hobby vragen

Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  12-12-2013 17:07:55
Afbeelding van Monique2

ik heb een harr gemaakt met erachtee lint met kerstballetjes erachter.
helaas is foto op zijn kop.weet ff niet hoe ik hem moet draaien op mobiel.
Geschreven door: hobbycorinne  Bericht voor opstellen voor hobbycorinne  12-12-2013 14:37:38
Afbeelding van hobbycorinneHier mijn krans van plastic emmers zakjes

Geschreven door: Frutclub  Bericht voor opstellen voor Frutclub  12-12-2013 14:32:34
Afbeelding van FrutclubMooie krans Anneke.
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  12-12-2013 12:55:43
Afbeelding van anneke152mijn krans heb ik gemaakt van een stuk draad
daarna eerst om de draad heen lampjes gedaan
deze werken op een batterijtje
daarna plastic zakjes er om heen
en opmaken met spulletjes wat je zelf leuk vind
groetjes Anneke
Geschreven door: Frutclub  Bericht voor opstellen voor Frutclub  12-12-2013 12:24:23
Afbeelding van FrutclubIk heb een kerstmankrans gemaakt van plastic zakjes.

groetjes Klara
Geschreven door: ranger  Bericht voor opstellen voor ranger  1-11-2013 15:10:33
Afbeelding van rangerhttp://hesterscreaties.blogspot.nl/2012/04/plastic-zak-kransen.html
daar kan je ook kijken staat presies hoe je het moet doen en waar je de gekleurde zakjes kan kopengr riena
Geschreven door: jazzlyn  Bericht voor opstellen voor jazzlyn  1-11-2013 14:12:15
Afbeelding van jazzlynweet iemand waar ik gekleurde boterham zakjes kan kopen in leuke kleurtjes
Geschreven door: bobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor bobby  4-10-2013 10:53:34
Afbeelding van bobbyGoedemorgen Dames

Even een kleine tip de zakjes van (de man die op de kleintjes pas)en dan de rood verpakte diepvrieszakjes zijn er heel goed voor te gebruiken, en die glinsteren heel erg mooi.

En nog even een tip :eerst de bodem eraf knippen voor je ze gaat gebruiken.

Groetjes Greet
Geschreven door: libelle  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor libelle  4-10-2013 9:16:54
Afbeelding van libelle
Hallo dames,

Op de site die hieronder staat kun je een les bekijken hoe je die krans kan maken.

http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2011/11/krans-van-papieren-taartonderzetters.html
Succes gewenst en je hebt mij ook op een idee gebracht dank daarvoor.
groet en vast een prettig weekend gewenst Jetty
Geschreven door: Misia  Bericht voor opstellen voor Misia  4-10-2013 7:42:04
Afbeelding van Misiakijk op deze link

http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2011/11/turtorial-krans-met-pedaalemmerzakken.html

http://www.youtube.com/watch?v=gTDayUA9Gtg

en ook krans van filterzakjes

http://www.youtube.com/watch?v=mM2UCYY83CQ

groetjes Bozena
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  3-10-2013 21:51:13
Afbeelding van verheijenIk zie helemaal geen foto,s meer. Ik wil er ook graag eentje maken. Ik heb 4 pakken lila zakken en een krans ga ik nog kopen maar daar houd het bij mij mee op. Ik weet het niet. Knoop je ze zo om die krans heen maar dan zijn ze toch te groot. Ik zie ze bij Misia op een plaatje staan maar daar zijn die zakjes toch te lang volgens mij.Of knip je ze soms af?????
HELP Groetjes Trees
Geschreven door: Anneke47  Bericht voor opstellen voor Anneke47  3-10-2013 21:40:36
Afbeelding van Anneke47Knoop je de plastic zakken alleen vast of wikkel je er ook omheen?
Hoe maak je ze dan vast?
Geschreven door: jose-55  Bericht voor opstellen voor jose-55  3-10-2013 19:37:19
Afbeelding van jose-55

mijn krans
gr jose
Geschreven door: Misia  Bericht voor opstellen voor Misia  2-10-2013 19:27:13
Afbeelding van Misiaeen paar foto`s (deze fotos zijn niet van mij)

groetjes Bozena
Geschreven door: inekedc1  Bericht voor opstellen voor inekedc1  1-10-2013 18:46:58
Afbeelding van inekedc1ja dat komt omdat je maar een bepaald aantal fotoos bij je afbeeldingbeheer kan hebben..
niemand heeft jarenlang dezelfde kaartjes er bij staan!
Geschreven door: h.battem  Bericht voor opstellen voor h.battem  1-10-2013 18:06:49
Afbeelding van h.battemHallo allemaal,

Ik dacht he,leuk maarrrr alle afbeeldingen zijn weg.
Het is een oude topic,jammer

gr.Hanneke Een Roosje
Geschreven door: elsdelvo  Bericht voor opstellen voor elsdelvo  1-10-2013 16:45:23
Afbeelding van elsdelvoIk heb deze vorig jaar met de klas gemaakt. Dit met witte zakjes en dan van die hele kleine kerstballetjes ingekleefd met een lijmpistool. Deze waren te koop op de kerstmarkt van de school en het had wel succes. De kinderen vinden het tof om te maken.
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  26-3-2012 14:26:49
Afbeelding van MiMaOok ik kon het niet laten. Vooral niet toen ik paarse zakjes tegenkwam.

Geschreven door: ladyhobby  Bericht voor opstellen voor ladyhobby  21-3-2012 10:20:04
Afbeelding van ladyhobbyhoi

ik heb ook een krans gemaakt met lavendelzakjes ruikt heerlijk

gr yvonne
Geschreven door: megaditje  Bericht voor opstellen voor megaditje  8-3-2012 22:17:47
Afbeelding van megaditjeom een plant staat een krans van zakjes ook erg goed,kijk maar.
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  3-3-2012 15:25:25
Afbeelding van Odiegewoon kuikentjes kopen en er op plakken
Ik heb een lijmpistool gebruikt

Voor het mandje ongeveer 75 stuks gebruiken
en de oogjes naar boven houden dan kijken ze je aan

Succes ermee
groetjes Ans
Geschreven door: 3dsamojeed  Bericht voor opstellen voor 3dsamojeed  3-3-2012 1:39:02
Afbeelding van 3dsamojeedwaar is het patroon en werk wijze voor de krans te vinden
groetjes annemieke
Geschreven door: bonni  Bericht voor opstellen voor bonni  2-3-2012 23:40:49
Afbeelding van bonnioooooooooooooo odie wat leuk fantastisch toch zo mooi.
knuffie van bonni
Geschreven door: jean-ne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jean-ne  2-3-2012 22:01:06
Afbeelding van jean-newat leuk de krans met de kuikentjes haha Ja
vraag me af hoeveel er wel niet in zitten??
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  2-3-2012 19:54:19
Afbeelding van OdieIk heb op Internet ook een leuke krans zien staan
leuk om te maken vinden jullie niet??

Ik vond dit zo leuk dat ik een rieten bloemenmand hiervoor gebruikt heb
Zo komt pasen wel goed op tafel staan
Spoedig doe ik er ook plantjes in

Groetjes Ans
Geschreven door: Krealinda  Bericht voor opstellen voor Krealinda  2-3-2012 14:04:33
Afbeelding van KrealindaJa Wil wist ik het maar ik hing hem op en toen leek het een ei ik zei tegen mijn man komt wel leuk uit zo met de passen voor de deur ik heb hem al wel buiten hangen is misschien wel een beetje vroeg maar dan heb je er in iedergeval plezier van toch

groetjes Alinda
Geschreven door: wielwil  Bericht voor opstellen voor wielwil  2-3-2012 13:59:15
Afbeelding van wielwilHoi Alinda

Die is idd erg leuk geworden zeg!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Groetjes Wil Ja
Geschreven door: Krealinda  Bericht voor opstellen voor Krealinda  2-3-2012 13:54:53
Afbeelding van KrealindaMijn krans met plastic zakjes is ook af! het lijkt alleen wel een paasei dat was niet de bedoeling maar vind hem stiekem nu toch wel erg leuk Bekijk Album
Geschreven door: Lathouwer  Bericht voor opstellen voor Lathouwer  2-3-2012 13:40:36
Afbeelding van LathouwerMooi geworden hoor Ellen! Ik weet (nog steeds) niet wat ik verkeerd gedaan heb met mijn carnavalskransen, maar mij is het dus niet gelukt om ze fatsoenlijk geverfd te krijgen! Ik vind het heel knap van je en zelfs de "ongepimpte" kransen zien er heel uitnodigend uit!
Groet je(s),
Ingrid
Geschreven door: Ankertje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ankertje  27-2-2012 0:03:20
Afbeelding van AnkertjeWat zijn ze mooi, die kransen met de gekleurde zakjes. Ja Ziet er weer heel anders uit.
Geschreven door: megaditje  Bericht voor opstellen voor megaditje  26-2-2012 20:30:36
Afbeelding van megaditjekrans van gele zakjes
Geschreven door: kizzybabs  Bericht voor opstellen voor kizzybabs  26-2-2012 19:07:38
Afbeelding van kizzybabs

Nog een vvariant op de "kerstkrans".

groetjes

Marianne
Geschreven door: ellyelly  Bericht voor opstellen voor ellyelly  26-2-2012 19:02:53
Afbeelding van ellyellyooooooooooo die id ook erg mooi hoor
heb ook een krans gehaald, maar moet nog zakjes halen

groetjes elly

Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  20-2-2012 21:44:38
Afbeelding van etjeen hier is ie dan en ruikt lekker
Geschreven door: cobacabana  Bericht voor opstellen voor cobacabana  19-2-2012 18:57:07
Afbeelding van cobacabanahoi, ik heb 17 paarse vuilniszakken voor mijn strokrans van 30 cm doorsnee gebruikt!!!
gr. coba
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  19-2-2012 15:06:38
Afbeelding van aliehelderVolgens mij kun je zakjes kopen bij verschillende supermarkten

Gr Alie
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  19-2-2012 15:00:10
Afbeelding van etjewaar kopen jullie die gekleurde zakjes dan?
die wil ik ook wel voor pasen
geef me maar een pb.
Geschreven door: inekedc1  Bericht voor opstellen voor inekedc1  19-2-2012 12:37:33
Afbeelding van inekedc1150 heb ik ergens gelezen.. minimaal.. maar das volgens mij afhankelijk welke grootte je wil..
ik bedoel.. een deurkrans heeft meer zakjes nodig dan een kransje op tafel of om een dikke kaars
Geschreven door: Lathouwer  Bericht voor opstellen voor Lathouwer  17-2-2012 10:43:45
Afbeelding van LathouwerMarindy, je hebt post.
Groet je(s),
Ingrid Lathouwer
Geschreven door: Lathouwer  Bericht voor opstellen voor Lathouwer  16-2-2012 13:06:47
Afbeelding van LathouwerVoor alle enthousiaste kransen-maaksters hierbij een waarschuwing: Ik heb geprobeerd kransen, gemaakt met traditionele (dus witte) pedaalemmerzakjes, te transformeren tot "carnavalskransen" door ze rood, geel en groen te spuiten, maar dat is geen succes geworden. Ondanks het feit dat ik ze, voor het spuiten, behandeld had met siliconenspray voor betere hechting, blijft de verf er af bladderen bij de minste geringste aanraking. Wie dus een "gekleurde" krans wil, doet er goed aan te werken met materiaal dat van origine al de gewenste kleur heeft en dan kun je denken aan de gekleurde zakjes (blauw, lila en lichtgroen) die tegenwoordig steeds vaker opduiken, maar als je een andere kleur op het oog hebt, is het misschien ook wel een optie om een (goedkoop) tafelzeil van de gewenste kleur in repen te knippen en te verwerken?
Met vriendelijke groet,
Ingrid Lathouwer
Geschreven door: Lathouwer  Bericht voor opstellen voor Lathouwer  16-2-2012 12:57:55
Afbeelding van LathouwerIk heb je een PB gestuurd Mirjan.
Groet,
Ingrid
Geschreven door: creasam  Bericht voor opstellen voor creasam  16-2-2012 12:34:27
Afbeelding van creasamHallo
Ik heb rond de feestdagen ook van deze kranzen gemaakt en toen voldoende ledlampjes ingeslagen waren toen voldoende te krijgen maar ik ben gevraagd nog een paar te maken en wil nu graag weten waar ik die ledlampjes nu nog kan kopen want ik ben er helemaal door wie o wie kan mij helpen???
groetjes mirjan
Geschreven door: Roelierex  Bericht voor opstellen voor Roelierex  16-2-2012 12:21:20
Afbeelding van RoelierexElisa,
gewoon even googlen op krans van plastic zakjes...
Groetjes Roelie
Geschreven door: sulmann  Bericht voor opstellen voor sulmann  30-1-2012 11:50:23
Afbeelding van sulmannWie kan mij vertellen waar ik de paarse gekleurde zakken kan kopen?
Groetjes sulmann
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  30-1-2012 11:46:50
Afbeelding van Katinkahttp://hobbydoos-anneke.blogspot.com/2011/11/turtorial-krans-met-pedaalemmerzakken.html

Voor iedereen die de krans wil maken.
Hier een link met duidelijke beschrijving.
Met foto`s.
Ik heb zelf de vuilniszakken één keer doormidden geknipt.
En als ring een rondje van electradraad gemaakt.

Groetjes Carina.
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  30-1-2012 11:34:07
Afbeelding van MickeyCoba

wat een prachtige krans heb je gemaakt Ja Ja

groetjes Mickey
Geschreven door: cobacabana  Bericht voor opstellen voor cobacabana  30-1-2012 11:20:37
Afbeelding van cobacabanaHoi,
ik heb helemaal geen repen geknipt, gewoon de paarse vuiniszakken heel gelaten en dan om een strokrans geknoopt,
was 17 zakken nodig.
Bij mijn creaties zie je het resultaat.
Groetjes Coba
Geschreven door: **Elsje**  Bericht voor opstellen voor **Elsje**  30-1-2012 10:33:03
Afbeelding van **Elsje**Nou Inekedc1,

Kwam er een beetje te laat achter dat dit topic al op meerdere pagina`s uitgebreid was..
als je dit topic gaat lezen, kom je namelijk eerst bij de nieuwste berichten uit en dan lees je terug...
En daarbij ben ik nog niet zo heel lang actief hier, dus weet van het reilen en zeilen ook nog niet zoveel, dus ik vind je antwoord om te suggereren dat ik één van de mensen ben die topics niet helemaal leest ook beetje te snel gezegd... je moet het maar net weten hé..

Ondertussen heb ik een paar pbtjes gehad van mensen die me wegwijs hebben gemaakt..
Bedankt daarvoor Ja

Groetjes Manon
Geschreven door: Crea-b  Bericht voor opstellen voor Crea-b  30-1-2012 9:56:41
Afbeelding van Crea-b
Hallo allemaal,

In die blauwe gekleurde diepvrieszakjes zitten toch van die witte vlakken? Kun je die niet zien dan? En ik zou ook wel willen weten waar je die gekleurde zakjes kunt kopen. Zal ze wel niet krijgen, haha

Jantina
Geschreven door: inekedc1  Bericht voor opstellen voor inekedc1  30-1-2012 9:20:11
Afbeelding van inekedc1de orginele krans is gemaakt met zo`n 150 tot 200 boterhamzakkies.. dus dat formaat meot je aanhouden..
repen knippen ter grootte van een boterhamzakje en dat dus 300 a 400 x (omdat de repen enkel zijn!)

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring