Geschreven door: elhobby 8-12-2011 19:48:35 |
Ik heb pas een nieuwe ddxl gekocht ,mijn vorige was na 2 en half jaar stuk gegaan.
Nu heb ik een probleem ermee...hij draait zo verschrikkelijk zwaar ben iedere keer bang dat de arm eraf breekt..
Heb al een mailtje met deze vraag naar Avec gestuurd maar nog geen antwoord.
Hebben andere mensen deze klacht ook eerder ervaren?????groetjes Elly |
Geschreven door: Oma Nel 8-12-2011 20:09:09 |
Nee hoor ik ben ook al aan de 2e bezig en het gaat goed hoor de eerste heb ik stuk gedraaid maar eigen schuld als het niet gaat niet doorgaan en dat deed ik dus wel maar beslist geen 2 e keer hoor duur grapje, probeer dan wat dunnere platen te gebruiken |
Geschreven door: elhobby 8-12-2011 20:11:01 |
Gebruik gewoon de platen die er bij zitten  |
Geschreven door: pedicuurtje 9-12-2011 8:07:56 |
Kun je niet beter terug gaan naar daar waar je het gekocht hebt?? Je hebt toch garantie?? |
Geschreven door: slagelse 9-12-2011 8:08:52 |
Hoi,
Ik heb Avec een maand of 3 geleden ook een vraag gesteld over hoe en waar ik platen kan kopen
ik moet nu NOG antwoord krijgen dus ik zou je er niet op staren dat je antwoord krijgt.
Groetjes |
Geschreven door: Josie 9-12-2011 8:30:04 |
Hoi,
Is toch gek.
Ik had ook een vraag en ben zo geholpen bij Avec.
Geen probleem.....
Succes ermee,
Groet, Ingrid |
Geschreven door: Gerkje 9-12-2011 8:31:03 |
Ik heb 2 kleine dunne snijplankjes van de kramer voor de DD XL.
Werkt prima! |
Geschreven door: elhobby 9-12-2011 8:32:41 |
Ja die dunne plankjes heb ik ook ..maar gaat bij deze ddxl super zwaar.....bij mijn vorige werkte het super  |
Geschreven door: Josie 9-12-2011 8:56:23 |
Hallo Ellie,
je moet echt de platen gebruiken die erbij geleverd zijn.
Anders draai je hem stuk.
Gr. Ingrid |
Geschreven door: Gerkje 9-12-2011 9:07:23 |
bij mij werken die dunne plankjes prima... |
Geschreven door: elhobby 9-12-2011 9:13:56 |
Ik gebruik ook alleen de platen die er bij horen...en ik heb altijd de marskramer plankjes bij mijn oude ddxl gebruikt en die werkte ook prima...bij de nieuwe zit nu een extra plaat (geel) voor de cuttle bug mallen...pff pff maar alles draait zo verschrikkelijk zwaar...volgens mij staat hij veels te strak afgesteld...  |
Geschreven door: BezigeJannie 9-12-2011 9:59:10 |
Ik heb ook net een DDXL gekregen van de Sint maar gebruik nu voor het embossen een oud snijmatje Heb AVEC gemaild kreeg dezelfde dag antwoord en ze sturen een geel matje op Dit schijnt erbij te horen. Als het niet gaat gebruik ik het oude snijmatje groen
dat gaat prima Heb deze tip gekregen van uchang waar ik zeer blij mee ben
Groetjes Jannie |
Geschreven door: Creahannie 9-12-2011 10:00:15 |
Ik denk dat je toch de reactie van Avec moet afwachten,dit is niet helemaal normaal .Draai NIET door bij twijfel,dat kost je je DDXL,ws gaan hun wel antwoorden en moet je ff geduld hebben.Laat wel ff weten hoe dit af loopt ,sukses Hannie  |
Geschreven door: elhobby 9-12-2011 10:29:37 |
Ik heb de tip geprobeerd met de oude matten ( van mijn oude ddxl) en precies het zelfde.....  |
Geschreven door: elhobby 9-12-2011 10:40:15 |
Heb al antwoord gekregen...Een nieuw apparaat kan soms heel zwaar lopen ..ondelen moeten inlopen????maar ik moet het een paar weekjes aankijken en als hij dan nog zo zwaar loopt of dat er iets kapot gaat direct contact opnemen....toch wel een prettige reactie van Avec...dus maar afwachten niet waar??? bedankt voor jullie mee denken...groetjes Elly |
Geschreven door: Chaootje 9-12-2011 11:45:41 |
De platen die bij creahannie staan op de foto heb ik ook maar dan nog een extra doorzichtig plaatje (cuttlebug B plaat) erbij op aanraden van de winkel waar ik ze kocht. Die zijn voor de embossing mallen van fiskars en voor de embossing cuttlebug folders dit werkt prima nooit een probleem gehad
zo gebruik je die:
Uitleg Double Do XL:
Snijmal + Prikmal
1 Grijze Plaat
2 Cellofaan
3 Kaart met goede kant boven
4 Snij of prikmal (Snijkant onder)
Blauwe plaat
Embossing stalen mallen:
1 Blauwe plaat
2 zwarte mat
3 kaart met goede kant boven
4 embossingmal
5 Blauwe plaat
Embossing met cuttlebugfolder:
1 Grijze plaat
2 Folder met papier
3 B-Plaat
Embossing mallen fiskars:
1 Blauwe Plaat
2 Zwarte mat
3 Kaart met goede kant boven
4 Fiskarsmal iets lager leggen
5 B-Plaat over de mal leggen (hele mal bedekken)
groetjes margaret
|
Geschreven door: elhobby 22-1-2012 14:21:15 |
Mijn ddxl werkt nog steeds niet goed.....hij draait nu wel soepeler maar embosd niet goed...aan een kant doet hij het bijna niet...en snijden het zelfde...hij gaat morgen terug naar Avec...ben benieuwd hoelang het gaat duren  |
Geschreven door: wizzy 22-1-2012 18:54:56 |
Hoi,
Heb hetzelfde met mijn ddxl. Dacht dat het aan mij lag en meestal gaat het gemakkelijker als ik een mal 1 keer gebruikt heb. Hou het in de gaten en anders moet ik maar terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ben elke keer bang dat het niet goed gaat. Laat even weten wat je van Avec hoort.
groetjes Ina |
Geschreven door: ufo 12-2-2012 15:48:49 |
toen ik mijn eerste ddxl kocht had ik dit probleem ook en heb hem de dag erna al terrug gebracht naar de winkel
waar ik zonder probleem een nieuwe heb gekregen en deze draait super |