Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Uitdaging 5 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  30-11-2011 18:47:40
Afbeelding van SunchiHey Ans

Ik ga zeker weer meedoen. Wat een mooie voorbeelden weer, daar kan ik weer mee verder

Groetjes Sonja
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  30-11-2011 19:03:01
Afbeelding van Jo69Hoi Ans,

Wat een leuke uitdaging weer deze keer, hier ga ik ook mijn best weer voor doen.
Maar is het niet zo dat de voorste vierkant iets groter is dan de andere twee ipv kleiner zoals jij schrijft?

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  30-11-2011 19:19:30
Afbeelding van agnesw62mooie voorbeeldkaarten ineke en ans, maar net wat jolanda al zegt, volgens mij moet juist het voorste vierkant groter zijn ipv kleiner.
groetjes agnes
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  30-11-2011 23:01:16
Afbeelding van kaartenansOeps .................. veranderd dames.

ik ben benieuwd naar jullie kaartjes.

gr Ans
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  1-12-2011 19:59:54
Afbeelding van valstarOh, wat een leuke weer....hier kan ik wel wat mee. Ik ga mijn best doen het weekend. Eerst morgen nog werken...

Groetjes,

Renate
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  2-12-2011 10:48:10
Afbeelding van cinemagoedemorgen !
leuke uitdaging weer!
heb er 3 gemaakt hoop dat er nog veel bij komen !grt tiny
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  2-12-2011 10:59:04
Afbeelding van B.ZweersLeuke uitdaging Ja Ja Ja
Na het weekend ga ik er mee aan de slag.
Ben nu te druk voor die man met de baard.
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  2-12-2011 22:13:39
Afbeelding van kaartenansJe kaartjes staan in de etalage Tiny, Ja Ja Ja leuk dat je zo enthousiast bent, ik ben benieuwd welke je nog meer gaat maken

groetjes Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  2-12-2011 23:16:15
Afbeelding van cinemahoi ans ik bedoelde van de andere hoor grt tiny
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  3-12-2011 8:55:28
Afbeelding van kaartenansOké, nu snap ik hem en ja, dat hoop ik ook. zou leuk zijn
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  3-12-2011 13:35:25
Afbeelding van valstarTiny, je hebt al hard gewerkt, zeg. Leuke kaarten!! Ik heb er ook eentje gemaakt, en miss volgen er wel meer......

Groetjes,

Renate
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  3-12-2011 15:12:32
Afbeelding van valstarEn nog eentje.......

Groetjes,

Renate
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  3-12-2011 16:16:33
Afbeelding van detoliEen leuke uitdaging. Ja Hier m`n eerste bijdrage. Het is niet helemaal geworden, zoals ik het in m`n hoofd had.

groetjes, Anja
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  3-12-2011 23:13:41
Afbeelding van kaartenansFijn, weer een paar kaarten erbij, en ze zijn Ja Ja Ja
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  4-12-2011 9:33:49
Afbeelding van valstarDank je, Ans. Hopelijk komen er nog meer bij, maar de maand is nog vers, dus ik denk het wel!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  4-12-2011 9:42:38
Afbeelding van tonny1944Ik heb `n kerstkaart gemaakt.

Gr. Tonny
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  4-12-2011 10:09:06
Afbeelding van kaartenansMooie kaart geworden Tonny.
En Renate. nog meer kaarten zijn welkom hoor. ik wacht het af.
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  4-12-2011 10:34:25
Afbeelding van tonny1944Dank je wel Ans.
Gr. Tonny
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  4-12-2011 13:34:03
Afbeelding van kaartenansnog maar een paar kaartjes voor de uitdaging,

Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  4-12-2011 16:01:59
Afbeelding van valstarLeuke kaarten staan er weer........ik heb er ook nog eentje gemaakt.
Wederom kerst

Groetjes,

Renate
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  4-12-2011 16:07:32
Afbeelding van kaartenansDat is ook een leukertje Renate, ik ga hem in de etalage zetten

Geschreven door: Wiekel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wiekel  4-12-2011 19:58:07
Afbeelding van WiekelIk heb ook even deze uitdaging gemaakt , de vierkantjes iets amders gebruikt, ik hoop dat dit mag!!
Gr Wieke
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  4-12-2011 22:04:40
Afbeelding van kaartenansMag van mij hoor Wieke, ik ben niet zo streng En Ineke is er toch niet Hij is mooi geworden.
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  5-12-2011 1:52:52
Afbeelding van ingelingIk heb er ook even voor gezeten!
Leuke uitdaging, hopelijk wordt hij goedgekeurd!

groetjes Inge
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  5-12-2011 8:20:04
Afbeelding van kaartenansja hoor, hij wordt goedgekeurt, leuk kaart geworden Inge.
Geschreven door: Endje-Mar  Bericht voor opstellen voor Endje-Mar  5-12-2011 11:39:59
Afbeelding van Endje-MarIk heb ook een poging gedaan, moest toch nog een mannenkaart maken voor een kennis die boer is.

Groetjes, Marjan Een Roosje
Geschreven door: Kantje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Kantje  5-12-2011 16:36:13
Afbeelding van KantjeHallo Ans,

Schitterende kaartjes staan er al.
`k Heb twee ATC`tjes gemaakt voor deze uitdaging.... hoop dat ze goed zijn.

Groetjes Rita. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  5-12-2011 19:10:29
Afbeelding van kaartenansKijk, alweer een paar kaartjes erbij. fijn hoor.
en wat een mooie allemaal. een stoere mannenkaart van Marjan.
Leuk Rita om van deze lay-out ATC-tjes te maken. mooi met die bloemen erop.
Ik ga de etalage weer vullen hoor Ja Ja Ja
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  6-12-2011 10:37:07
Afbeelding van ingridbrHoi hoi
Hier een kerstkaartje van mij
Hoop dat hij goedgekeurd wordt. Ik lees net dat het vierkantjes moesten zijn maar toen had ik al de ovaaltjes geplakt.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  6-12-2011 14:35:04
Afbeelding van oorschotjehallo Allemaal
hier een vreemde eend in de bijt
ben niet zo van de scrap maar volg jullie wel heel trouw
omdat ik het zo appart vind wat een ieder van een vaste opdracht maak
toen zag ik deze voorbij komen en dacht deze vind ik leuk
heb nog wat plaatjes liggen die ik wil verwerken
dus ik driftig aan de slag
wat zie ik tot mijn verbazing alles is 4kant en ik maak hem rond
eerst maar eens aan Ans gevraagt of ze dit wel wil goed keuren
dat heeft ze gedaan dus mag ik mn creatie ook aan julie laten zien

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  6-12-2011 17:04:51
Afbeelding van SunchiHey
Wat zijn er al weer prachtige kaarten hier geplaatst
Ik heb dan vandaag mijn kaartje ook gemaakt en wie weet volgt er nog wel één

Groetjes Sonja
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  6-12-2011 18:39:45
Afbeelding van kaartenansO, wat leuk om weer een paar kaarten te zien verschijnen. ik ga ze weer plaatsen.
Ingrid, Ada en Sonja, zij zijn ik doe het er voor hoor. Ineke mag de volgende maand weer streng zijn ik ben dat niet
Geschreven door: Francis 1  Bericht voor opstellen voor Francis 1  8-12-2011 16:36:23
Afbeelding van Francis 1hi ans
hier mijn bijdragen voor de uitdaging
ik heb er maar een verjaardagskaart van gemaakt
neeee niet voor jou .........want dan weet je al wat je krijg
.liefs francis
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  8-12-2011 19:05:10
Afbeelding van kaartenansHa Francis.

wat een mooie, en wat fijn dat je de energie had om voor deze uitdgaging een kaart te maken,
dat doet me goed.Kus nou dan wacht ik maar in spanning af wat voor kaartje ik straks op mijn verjaardag van jou krijg

hopelijk zijn er nog dames die jou voorbeeld volgen

gr Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Felicia  Bericht voor opstellen voor Felicia  9-12-2011 12:19:40
Afbeelding van Felicia
HIerbij mijn inzending Misschien volgt er nog 1 maar weet het niet zeker
Groetjes Josje
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  9-12-2011 14:18:56
Afbeelding van oorschotjeook nr 2 eindelijk af kunnen maken
en om het toch nog even goed te doen een ATC met 4kantjes

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: joened  Bericht voor opstellen voor joened  9-12-2011 14:24:17
Afbeelding van joenedZe zijn weer mooi hoor dames!!!
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  9-12-2011 18:41:20
Afbeelding van kaartenanswat gezellig, de etalage vult zich al aardig, Josje en Ada, ze zijn Ja Ja Ja Ja dank jullie wel

gr Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  9-12-2011 19:56:16
Afbeelding van marjan35Heb van de week ook weer zitten knutselen, en dit is het resultaat (zoals gewoonlijk net iets anders)

Groetjes Marjan
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  9-12-2011 22:35:19
Afbeelding van kaartenansAnders................ maar wel leuk hoor Marjan. ik zet hem erbij, dank je wel.

Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  11-12-2011 15:42:21
Afbeelding van kaartenansIk had nog wat babykaartjes nodig, dus ook maar ééntje gemaakt met deze lay-out

groetjes Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: JoJoBa27  Bericht voor opstellen voor JoJoBa27  11-12-2011 17:17:35
Afbeelding van JoJoBa27Hallo Ans,

ik heb geprobeerd om de uitdaging in de Kerst kaart terug te laten komen.
Ik heb de vierkantjes iets anders geplaatst.
Mocht dit ook??

Groetjes Jolanda
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  11-12-2011 17:23:16
Afbeelding van kaartenansHa Jolanda

zo als ik al eerder schreef, ik ben heel soepel dus ja het mag van mij
ik zet hem erbij hoor Ja Ja leuk dat je mee doet. en het is een mooie kaart geworden.

Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  13-12-2011 9:24:48
Afbeelding van Dieselhallo,

Ik heb ook even mijn best gedaan, dit is het resultaat geworden
groeten trijnie
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  13-12-2011 15:34:07
Afbeelding van valstarDeze opdracht ligt me wel..........heb er nog 2 gemaakt. Leuk hoor, al die kaarten in de etalage........

Groetjes,

Renate
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  13-12-2011 18:53:28
Afbeelding van kaartenansFijn, weer een paar kaarten erbij, en weer hele mooie.
Trijnie, fijn dat je ook meedoet en Renate heeft aardig de gang erin Ja super hoor, dat zijn er al 5.

groetjes Ans Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: valstar  Bericht voor opstellen voor valstar  13-12-2011 21:16:22
Afbeelding van valstarDank je, Ans. Maar dit zijn van mij wel de laatste. Word morgen geopereerd aan mijn pols, dus moet ff rust houden, helaas..... maar ik blijf het volgen, hoor!! Al die mooie kaarten!!

Groetjes,

Renate
Geschreven door: knipkaart  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipkaart  14-12-2011 10:15:12
Afbeelding van knipkaart zo hier is mijn uitdaging...
Groetjes Nel
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  14-12-2011 11:50:53
Afbeelding van kaartenansOh, die is ook mooi Nel, en zo mooi de stikkerhoekjes erbij gevonden. Ja

enne, Renate............. sterkte met de operatie en de revalidatie toegewenst hoor.
Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  15-12-2011 17:38:08
Afbeelding van DieselZo ik ben vanmiddag ook nog even bezig geweest.
Het er met hobbydots zelf een patroontje op geknutseld.

groeten trijnie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring