Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw gehele bestelling. U kunt uw HJ-STAR nummer invullen bij opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Maatjesdag Koog aan de Zaan 28 en 29 januari - Opendagen en Beurzen

Geschreven door: Han  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Han  23-2-2012 1:02:23
Afbeelding van Hanhoi allemaal,
vandaag op de markt in Enkhuizen de nieuwe HJ gehaald en bij thuiskomst meteen het stukje over de maatjesdag bij Joan gelezen, was gezellig.
nu maar wachten op de maatjesdag in Hoorn, duurt nog zo lang

Han
Geschreven door: awi  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor awi  22-2-2012 23:31:13
Afbeelding van awiHai Miranda, dank voor het leuke verslag van de maatjesdag in Koog a/d Zaan in de Hobbyjournaal.
Zo heeft een ander ook een idee hoe gezellig het was.
Op naar de volgende maatjesdag in april in Hoorn
groets Lenie
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  22-2-2012 12:08:45
Afbeelding van VermoolenHallo allemaal

Ik ben vanmorgen het hj gaan halen in Almere.Hier hadden ze hem nog niet.
Er staat een heel leuk stukje in over de maatjesdag in Koog aan de Zaan, zowel van de zaterdag
als de zondag. Miranda ( spelletje ) bedankt voor het leuke verslag en de foto.

groetjes Cobie
Geschreven door: rooie34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rooie34  12-2-2012 14:46:00
Afbeelding van rooie34Ik ben ook heel benieuwd hoe groot het stuk is dat ze plaatsen.
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  11-2-2012 22:05:07
Afbeelding van spelletjeEcht zo leuk!!!! ben benieuwd naar het stukje.....
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  11-2-2012 16:14:00
Afbeelding van knutseltjeLeuk Joan, reserveer je er een voor mij?
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  11-2-2012 16:03:33
Afbeelding van Yvonne38Die gaan we allemaal halen!!!
Geschreven door: rooie34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rooie34  11-2-2012 13:37:13
Afbeelding van rooie34Yeahhhhh

Bericht gekregen dat er een stukje met foto`s van onze leuke hobbymaatjesdagen in het hobbyjournaal krantje komt!!!

24 februari ligt ie in de winkel(ook bij mij).

Groetjes

Joan
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  2-2-2012 21:34:00
Afbeelding van spelletjeDe potjes zijn jam en vruchten die voor het goede doel werden verkocht. Ja
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  2-2-2012 21:33:36
Afbeelding van spelletjeBestellen kan door het nr van de foto (rechts boven de foto staat foto.. van 436) Als je deze naar mij bericht met je emailadres dan kan ik ze toezenden.

groetjes MIranda
Geschreven door: Janie57  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Janie57  2-2-2012 15:59:58
Afbeelding van Janie57Hoi Miranda

Ik heb je site bekeken , ik vind de foto`s helemaal te gek, en wat zijn ze mooi en duidelijk.
Ik vond de maatjes dag(ik was er zondag) heel erg leuk ik wil er graag de volgende keer er weer bij zijn.
Jullie hadden echt alles goed geregeld.

Groetjes Janie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  2-2-2012 9:31:31
Afbeelding van JosieHallo ( Spelletje) Miranda,

Wat heb je leuke foto,s op je website staan.
Jullie hebben een hele gezellige dag gehad, met leuke workhsops Ja

Even een vraagje wat deden die potten met ingemaakt fruit bij de foto,s?
Ik zie geen foto,s van een kookles erbij

groetjes, Ingrid
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  2-2-2012 9:17:31
Afbeelding van afraEnorm leuke foto`s hoor. Hoe kunnen we het best bestellen?

groetjes
Afra
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  2-2-2012 8:10:02
Afbeelding van spelletjeZo heb ik het ook geprobeerd, maar het lukte steeds niet, dus daarom bij mijn profiel ook onder "mijn website" aan te klikken en kom je rechtstreeks in het album.

veel plezier ermee!
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  2-2-2012 7:12:37
Afbeelding van knutseltjeik heb het even geprobeerd, het klopt, kopieren en plakken ,
Je bent er wel een uurtje zoet mee, succes!!!
Bedankt Miranda
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  2-2-2012 7:07:58
Afbeelding van knutseltjeals het goed is zijn de foto`s zo te bekijken

https://picasaweb.google.com/108563372301790102903/MaatjesdagJanuari2012ZaanstreekWaterland?authkey=Gv1sRgCNiuhPDB7fbm3wE&feat=email#
Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  1-2-2012 8:13:48
Afbeelding van knutseltjeZijn deze niet leuk?
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  1-2-2012 7:59:19
Afbeelding van Yvonne38Heel erg leuk Miranda. Heb ze nu even vluchtig bekeken, zal je nog nummers mailen.
Dank je wel!

Groetjes Yvonne
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  1-2-2012 0:04:16
Afbeelding van spelletjeHoi Allemaal
Ik probeer de link te plaatsen, maar dat wil op 1 of andere manier niet helemaal goed. Je kunt de foto`s bekijken door in mijn profiel op de webpagina te drukken.`

Als het niet lukt, stuur me dan even een privé berichtje, dan stuur ik de link op.

groetjes, Miranda
Geschreven door: rooie34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rooie34  31-1-2012 23:12:49
Afbeelding van rooie34Hi Yvonne en alle anderen,

Miranda zet er straks een link op van het fotoalbum, daar kun je alle foto`s zien en eventueel nabestellen.

Groetjes

Joan
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  31-1-2012 21:24:03
Afbeelding van Yvonne38Je werkbeschrijving ziet er duidelijk uit Miranda. Hoe komen we de foto`s te zien, ben wel heel erg nieuwsgierig...
Geschreven door: Vermoolen  Bericht voor opstellen voor Vermoolen  31-1-2012 8:13:04
Afbeelding van VermoolenJoan en medewerksters bedankt voor de organisatie.
Ik vond het een fantastische dag, gezellig, twee leuke workshops en lekker gegeten.Ik hou me aanbevolen voor een volgende keer.

groetjes Cobie
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  30-1-2012 19:50:43
Afbeelding van spelletjeJaja daar is ie dan de uitwerking van de kaartenmap. Hij staat op mijn website ( te vinden via mijn profiel).

groetjes miranda
Geschreven door: cosja  Bericht voor opstellen voor cosja  30-1-2012 14:18:49
Afbeelding van cosjawil iedereen bedanken voor de leuke dag gisteren

en ja Miranda je moet er echt aan geloven maar ik vond het een geweldige workshop die jij hebt gegeven

hoop op meer van deze leuke dingen

groetjes anita
Geschreven door: Natascha36  Bericht voor opstellen voor Natascha36  30-1-2012 13:15:14
Afbeelding van Natascha36Wat een leuke workshops heb ik gedaan gisteren tijdens de hmd bij Joan in Koog aan de Zaan! Ik heb thuis meteen de workshop die Miranda heeft gegeven nog eens gemaakt! Nu nog eens een leuke verjaardagskalender in elkaar knutselen en dan moet ik me leven toch echt eens gaan beteren en nu wel eens verjaardagskaartjes ed gaan sturen hahahahah want daar wil ik de de kaartenbak voor gebruiken!! En dat ik dan ook nog eens eens de 1e prijs in de loterij mocht winnen was wel de kers op de taart... Ik ben helemaal blij met de snijmachine en natuurlijk de goodiebag!

Het was weer een geslaagde dag en ik ga maar eens druk op zoek naar alle fotootjes die zijn gemaakt!!! Helemaal leuk! Dank allemaal voor jullie inzet....

Groetjes Natascha

Geschreven door: hanja1952  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanja1952  30-1-2012 12:41:24
Afbeelding van hanja1952Joan en medewerkers,nog bedankt voor alles de workshops,verzorging en bovenal degezelligheid.

groetjes Hanneke Ja
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  30-1-2012 11:26:55
Afbeelding van spelletje

Els en alle andere lieve deelnemers.... bedankt hoor!
groetjes, Miranda
Geschreven door: devries  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devries  30-1-2012 10:35:14
Afbeelding van devriesGoede morgen allemaal

Hier even een berichtje van mij Vera,
ik wou` jullie bedanken voor de mooie
dag , het was gezellig de houtkachel aan,
heerlijk warm. leuke dingen gemaakt; en
met elkaar ook erg fijn Ja Ja Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  30-1-2012 10:08:14
Afbeelding van JosieGoede morgen Joan.

Gefeliciteerd!!

Aan de recties te zien zijn het 2 reuze gezellige dagen geworden , met leuke workshops en een goede verzorging van de inwendige mens.

Ik kijk de foto,s mee hoor.
Altijd leuk om te zien....

Op naar de volgende maatjesdag

groetjes,Ingrid
Geschreven door: Aya  Bericht voor opstellen voor Aya  30-1-2012 9:34:37
Afbeelding van AyaWat was het weer gezellig en wat een verwennerij. Heerlijke appeltaart en fantastische soep en nog veel meer.
Het is ook altijd een feest om met gelijk gestemde een dag je lekker met je hobby bezig te zijn.
Ik vond het een hele geslaagde dag en wil iedereen bedanken daar voor.
En Rob nog bedankt voor het helpen zeulen van de spullen.

Tot een volgende keer.
Groetjes Aya Een Roosje
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  30-1-2012 8:25:38
Afbeelding van slagelseHoi Allemall,

Ik ben gisteren ook op de maatjes dag geweest en moet zeggen dat ik erg heb genoten
natuurlijk weer tre veel geld uitgegeven maar ja dat hoort erbij , De workshop
kartentas maken vond ik echt geweldig Miranda ik heb nog twee pakketjes mee naar
huis genomen dus er komen zeker nog wat bij. Het eten was lekker tussen de middag
en de ruimte was geweldig. Het ontvangst was geweldig met lekkere taart en thee,
De mannen erg bedankt en ook Joan bedankt voor alles. En idd hopelijk tot Hoorn
hoop dat ik het nu wel op tijd zie vorig jaar was ik te laat.

Groetjes Ingrid

Geschreven door: knutseltje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knutseltje  30-1-2012 8:08:01
Afbeelding van knutseltjeNatuurlijk hebben we allemaal ons best gedaan en is er hard gewerkt maar ik wil hier toch nog even speciaal Miranda in het zonnetje zetten.
Miranda je hebt een prachtige workshop gegeven en iedereen was na afloop blij en trots op het resultaat
Dat je je (buiten de voorbereiding) 2 dagen helemaal hebt ingezet voor deze geweldige maatjesdagen vind ik GROTE KLASSE
Ja Ja Ja en dat mag best wel eens gezegd worden
Geschreven door: spelletje  Bericht voor opstellen voor spelletje  29-1-2012 21:46:26
Afbeelding van spelletjeHoi Lieve mensen.... Ik zit met de beentjes omhoog op de bank. Laptop op schoot en al die foto´s kijken die gemaakt zijn de laatste 2 dagen. Mijn man had er maar liefst 1718 stuks gemaakt. En dan aan mij nu de taak, de mooiste eruit te sorteren.

Ik vond het heel erg leuk om de workshops te verzorgen...En vind het helemaal leuk hoe enthousiast jullie allemaal deze hebben ontvangen en hebben gemaakt!! Stuk voor stuk super uitwerkingen!!! Dus ook jullie allemaal heel erg bedankt!!! Ja

En wie weet tot een volgende keer!

Ik meld het zsm even hier als ik de uitwerking van de kaartenmap heb geplaatst op mijn weblog.

hele fijne week!

groetjes Miranda
Geschreven door: rooie34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rooie34  29-1-2012 21:39:12
Afbeelding van rooie34Ook weer thuis na een zeer geslaagd weekend met allerlei workshops.

Je kijkt er altijd zo naar uit, maar voor je het weet is het alweer voorbij.

Het is net alsof er niks gebeurd is bij studio KADZ(in die ruimte werd de HMD gehouden), alles is weer opgeruimd en schoon.

Miranda, Thea en Aya superbedankt voor het geven van de workshops, wat zou ik toch zonder jullie moeten, Gerard en Rob bedankt voor het verzorgen van de inwendige mens, ook zonder jullie hadden we het niet gered en Maarten hartstikke bedankt voor het maken van al die foto`s dit weekend, ik ben heel benieuwd!!!!

Nu op naar de volgende maatjesdag in Hoorn?

Groetjes

Joan
Geschreven door: Janie57  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Janie57  29-1-2012 21:29:04
Afbeelding van Janie57Hallo allemaal

Ik heb nog wat foto`s in mijn album van de maatjesdag gezet.
Geschreven door: Janie57  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Janie57  29-1-2012 20:25:02
Afbeelding van Janie57Hallo

Ik ben vandaag op de hobbymaatjes dag geweest het was perfect verzorgd en daar wil ik toch de hulptroepen voor bedanken. Ik heb ook erg genoten het was voor mij de eerste keer dat ik naar een hobbymaatjes dag ben geweest. We hebben 2 hele leuke workshops gehad en heb me geen moment verveelt. Het eten was ook goed verzorgd en het surinaamse eten was ook heel goed.
Bedankt

groetjes Janie
Geschreven door: hanja1952  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hanja1952  29-1-2012 20:06:15
Afbeelding van hanja1952Vandaag was ik voor het eerst bij de maatjesdag,het was een superdag.We hadden smorgens een workshop een mooie lijstje maken.Tussen de middag kregen we heerlijke soep en broodje met verschillende soorten drinken jammie,jammie.Smiddag hadden we een workshop een mooie kaartentas waar je verschillende kaarten in vakjes kan doen,deze werd door Spelletje gedaan.Ik verlang nu alweer naar de volgende maatjesdag,het was echt reuze gezellig.Ook het Surinaamse eten was erg lekker.

hanja1952
Geschreven door: afra 50  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra 50  29-1-2012 20:01:17
Afbeelding van afra 50hallo we zijn weer thuis we hebben een prachtige dag gehad
ik heb er erg van genoten en lekker gegeten het was een mooie verzorgde
ik heb me geen moment verveel bedankt hé
groetjes afra
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  29-1-2012 19:46:35
Afbeelding van Yvonne38Leuke foto`s Afra.

Erg leuke dag gehad en heel goed verzorgd. Heerlijk eten onder de middag en `s avonds de warme maaltijd.

Het was erg gezellig. Bedankt voor het organiseren!!

Groetjes Yvonne
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  29-1-2012 19:32:22
Afbeelding van afraWeer thuis na een ontzettend leuke maatjesdag. Prima verzorgd, lekkere appeltaart , zelfgemaakt door één van de mannen die bij de hulptroepen hoorde. Ik heb genoten !Allemaal bedankt hoor . Heb wat foto`s in mijn album geplaatst

Bekijk Album
Geschreven door: CreaCaatje  Bericht voor opstellen voor CreaCaatje  29-1-2012 17:49:05
Afbeelding van CreaCaatjeIk heb genoten vandaag!! Erg leuke workshops, heerlijke soep en nog een een geweldige loterij! Leuk om zo`n maatjesdag mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar! Nogmaals dank je wel, Joan en alle hulptroepen!!
Geschreven door: Han  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Han  29-1-2012 12:03:40
Afbeelding van Hanhoi allemaal,

wij hebben gister een topdag gehad!
voor de heren een dikke pluim voor de catering, daar hebben jullie heel wat werk aan gehad, toppie

voor allen die vandaag gaan: `n hele fijne dag

groetjes
Han
Geschreven door: CreaCaatje  Bericht voor opstellen voor CreaCaatje  29-1-2012 8:45:14
Afbeelding van CreaCaatjeEindelijk is het zover!! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal gaan. Het is m`n eerste maatjesdag, dus ik heb echt geen idee! Maar als ik zo de verhalen van gister lees, wordt het ontzettend leuk!
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  29-1-2012 8:20:27
Afbeelding van slagelseHeb alles klaar staan om te vertrekken maar ja nog een uurtje wachten.
Heb er erg veel zin in, zijn geen bekende voor mij bij dus weer een hoop nieuwe
mensen leren kennen.

Tot straks, Ingrid
Geschreven door: mar27  Bericht voor opstellen voor mar27  29-1-2012 8:10:15
Afbeelding van mar27ik heb gister een leuke dag gehad

groetjes marie
Geschreven door: Dorine  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dorine  29-1-2012 8:06:32
Afbeelding van Dorinehallo allemaal,

nog een uurtje dan ga ik weg. mijn lieve man brengt me en haalt me ook weer op. ik verheug me zeer op vandaag en als ik lees de reacties van gisteren wordt het een top dag. tot straks.

dorine
l
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  29-1-2012 7:52:12
Afbeelding van Yvonne38Tot straks!
Geschreven door: rooie34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rooie34  29-1-2012 7:38:07
Afbeelding van rooie34En HUP de volgende ploeg mag komen!!!!

Ik ben er weer klaar voor
Geschreven door: ikke kok  Bericht voor opstellen voor ikke kok  28-1-2012 22:10:26
Afbeelding van ikke kokHet was een top dag, heb zeer genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor de workshop`s Dames
En voor de heren bedankt voor de inwendige mens.

Groetjes en voor de gene die morgen gaan veel plezier.

Irma
Geschreven door: awi  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor awi  28-1-2012 21:53:25
Afbeelding van awihai Joan en alle andere helpers, super bedankt voor de goede verzorging
koffie met wat lekkers
een workshop in de ochtend
een uitgebreide lunch
in de middag zelfs nog een workshop
toen nog Surinaams eten
volop te drinken
jeetje..........wat een heerlijke dag was dit weer
dus nogmaals, bedankt voor de gezellige dag
groets Lenie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring