Geschreven door: Han 23-2-2012 1:02:23 |
hoi allemaal,
vandaag op de markt in Enkhuizen de nieuwe HJ gehaald en bij thuiskomst meteen het stukje over de maatjesdag bij Joan gelezen, was gezellig.
nu maar wachten op de maatjesdag in Hoorn, duurt nog zo lang
Han |
Geschreven door: awi 22-2-2012 23:31:13 |
Hai Miranda, dank voor het leuke verslag van de maatjesdag in Koog a/d Zaan in de Hobbyjournaal.
Zo heeft een ander ook een idee hoe gezellig het was.
Op naar de volgende maatjesdag in april in Hoorn
groets Lenie
|
Geschreven door: Vermoolen 22-2-2012 12:08:45 |
Hallo allemaal
Ik ben vanmorgen het hj gaan halen in Almere.Hier hadden ze hem nog niet.
Er staat een heel leuk stukje in over de maatjesdag in Koog aan de Zaan, zowel van de zaterdag
als de zondag. Miranda ( spelletje ) bedankt voor het leuke verslag en de foto.
groetjes Cobie |
Geschreven door: rooie34 12-2-2012 14:46:00 |
Ik ben ook heel benieuwd hoe groot het stuk is dat ze plaatsen. |
Geschreven door: spelletje 11-2-2012 22:05:07 |
Echt zo leuk!!!! ben benieuwd naar het stukje..... |
Geschreven door: knutseltje 11-2-2012 16:14:00 |
Leuk Joan, reserveer je er een voor mij? |
Geschreven door: Yvonne38 11-2-2012 16:03:33 |
Die gaan we allemaal halen!!!
|
Geschreven door: rooie34 11-2-2012 13:37:13 |
Yeahhhhh
Bericht gekregen dat er een stukje met foto`s van onze leuke hobbymaatjesdagen in het hobbyjournaal krantje komt!!!
24 februari ligt ie in de winkel(ook bij mij).
Groetjes
Joan |
Geschreven door: spelletje 2-2-2012 21:34:00 |
De potjes zijn jam en vruchten die voor het goede doel werden verkocht.  |
Geschreven door: spelletje 2-2-2012 21:33:36 |
Bestellen kan door het nr van de foto (rechts boven de foto staat foto.. van 436) Als je deze naar mij bericht met je emailadres dan kan ik ze toezenden.
groetjes MIranda |
Geschreven door: Janie57 2-2-2012 15:59:58 |
Hoi Miranda
Ik heb je site bekeken , ik vind de foto`s helemaal te gek, en wat zijn ze mooi en duidelijk.
Ik vond de maatjes dag(ik was er zondag) heel erg leuk ik wil er graag de volgende keer er weer bij zijn.
Jullie hadden echt alles goed geregeld.
Groetjes Janie |
Geschreven door: Josie 2-2-2012 9:31:31 |
Hallo ( Spelletje) Miranda,
Wat heb je leuke foto,s op je website staan.
Jullie hebben een hele gezellige dag gehad, met leuke workhsops 
Even een vraagje wat deden die potten met ingemaakt fruit bij de foto,s?
Ik zie geen foto,s van een kookles erbij 
groetjes, Ingrid |
Geschreven door: afra 2-2-2012 9:17:31 |
Enorm leuke foto`s hoor. Hoe kunnen we het best bestellen?
groetjes
Afra  |
Geschreven door: spelletje 2-2-2012 8:10:02 |
Zo heb ik het ook geprobeerd, maar het lukte steeds niet, dus daarom bij mijn profiel ook onder "mijn website" aan te klikken en kom je rechtstreeks in het album.
veel plezier ermee! |
Geschreven door: knutseltje 2-2-2012 7:12:37 |
ik heb het even geprobeerd, het klopt, kopieren en plakken ,
Je bent er wel een uurtje zoet mee, succes!!!
Bedankt Miranda  |
Geschreven door: knutseltje 2-2-2012 7:07:58 |
als het goed is zijn de foto`s zo te bekijken
https://picasaweb.google.com/108563372301790102903/MaatjesdagJanuari2012ZaanstreekWaterland?authkey=Gv1sRgCNiuhPDB7fbm3wE&feat=email# |
Geschreven door: knutseltje 1-2-2012 8:13:48 |
Zijn deze niet leuk?  |
Geschreven door: Yvonne38 1-2-2012 7:59:19 |
Heel erg leuk Miranda. Heb ze nu even vluchtig bekeken, zal je nog nummers mailen.
Dank je wel!
Groetjes Yvonne |
Geschreven door: spelletje 1-2-2012 0:04:16 |
Hoi Allemaal
Ik probeer de link te plaatsen, maar dat wil op 1 of andere manier niet helemaal goed. Je kunt de foto`s bekijken door in mijn profiel op de webpagina te drukken.`
Als het niet lukt, stuur me dan even een privé berichtje, dan stuur ik de link op.
groetjes, Miranda |
Geschreven door: rooie34 31-1-2012 23:12:49 |
Hi Yvonne en alle anderen,
Miranda zet er straks een link op van het fotoalbum, daar kun je alle foto`s zien en eventueel nabestellen.
Groetjes
Joan |
Geschreven door: Yvonne38 31-1-2012 21:24:03 |
Je werkbeschrijving ziet er duidelijk uit Miranda. Hoe komen we de foto`s te zien, ben wel heel erg nieuwsgierig... |
Geschreven door: Vermoolen 31-1-2012 8:13:04 |
Joan en medewerksters bedankt voor de organisatie.
Ik vond het een fantastische dag, gezellig, twee leuke workshops en lekker gegeten.Ik hou me aanbevolen voor een volgende keer.
groetjes Cobie |
Geschreven door: spelletje 30-1-2012 19:50:43 |
Jaja daar is ie dan de uitwerking van de kaartenmap. Hij staat op mijn website ( te vinden via mijn profiel).
groetjes miranda |
Geschreven door: cosja 30-1-2012 14:18:49 |
wil iedereen bedanken voor de leuke dag gisteren
en ja Miranda je moet er echt aan geloven maar ik vond het een geweldige workshop die jij hebt gegeven
hoop op meer van deze leuke dingen
groetjes anita |
Geschreven door: Natascha36 30-1-2012 13:15:14 |
Wat een leuke workshops heb ik gedaan gisteren tijdens de hmd bij Joan in Koog aan de Zaan! Ik heb thuis meteen de workshop die Miranda heeft gegeven nog eens gemaakt! Nu nog eens een leuke verjaardagskalender in elkaar knutselen en dan moet ik me leven toch echt eens gaan beteren en nu wel eens verjaardagskaartjes ed gaan sturen hahahahah want daar wil ik de de kaartenbak voor gebruiken!! En dat ik dan ook nog eens eens de 1e prijs in de loterij mocht winnen was wel de kers op de taart... Ik ben helemaal blij met de snijmachine en natuurlijk de goodiebag!
Het was weer een geslaagde dag en ik ga maar eens druk op zoek naar alle fotootjes die zijn gemaakt!!! Helemaal leuk! Dank allemaal voor jullie inzet....
Groetjes Natascha
|
Geschreven door: hanja1952 30-1-2012 12:41:24 |
Joan en medewerkers,nog bedankt voor alles de workshops,verzorging en bovenal degezelligheid.
groetjes Hanneke  |
Geschreven door: spelletje 30-1-2012 11:26:55 |

Els en alle andere lieve deelnemers.... bedankt hoor!
groetjes, Miranda |
Geschreven door: devries 30-1-2012 10:35:14 |
Goede morgen allemaal
Hier even een berichtje van mij Vera,
ik wou` jullie bedanken voor de mooie
dag , het was gezellig de houtkachel aan,
heerlijk warm. leuke dingen gemaakt; en
met elkaar ook erg fijn  |
Geschreven door: Josie 30-1-2012 10:08:14 |
Goede morgen Joan.
Gefeliciteerd!!
Aan de recties te zien zijn het 2 reuze gezellige dagen geworden , met leuke workshops en een goede verzorging van de inwendige mens.
Ik kijk de foto,s mee hoor.
Altijd leuk om te zien....
Op naar de volgende maatjesdag 
groetjes,Ingrid |
Geschreven door: Aya 30-1-2012 9:34:37 |
Wat was het weer gezellig en wat een verwennerij. Heerlijke appeltaart en fantastische soep en nog veel meer.
Het is ook altijd een feest om met gelijk gestemde een dag je lekker met je hobby bezig te zijn.
Ik vond het een hele geslaagde dag en wil iedereen bedanken daar voor.
En Rob nog bedankt voor het helpen zeulen van de spullen.
Tot een volgende keer.
Groetjes Aya  |
Geschreven door: slagelse 30-1-2012 8:25:38 |
Hoi Allemall,
Ik ben gisteren ook op de maatjes dag geweest en moet zeggen dat ik erg heb genoten
natuurlijk weer tre veel geld uitgegeven maar ja dat hoort erbij , De workshop
kartentas maken vond ik echt geweldig Miranda ik heb nog twee pakketjes mee naar
huis genomen dus er komen zeker nog wat bij. Het eten was lekker tussen de middag
en de ruimte was geweldig. Het ontvangst was geweldig met lekkere taart en thee,
De mannen erg bedankt en ook Joan bedankt voor alles. En idd hopelijk tot Hoorn
hoop dat ik het nu wel op tijd zie vorig jaar was ik te laat.
Groetjes Ingrid
|
Geschreven door: knutseltje 30-1-2012 8:08:01 |
Natuurlijk hebben we allemaal ons best gedaan en is er hard gewerkt maar ik wil hier toch nog even speciaal Miranda in het zonnetje zetten.
Miranda je hebt een prachtige workshop gegeven en iedereen was na afloop blij en trots op het resultaat
Dat je je (buiten de voorbereiding) 2 dagen helemaal hebt ingezet voor deze geweldige maatjesdagen vind ik GROTE KLASSE
en dat mag best wel eens gezegd worden |
Geschreven door: spelletje 29-1-2012 21:46:26 |
Hoi Lieve mensen.... Ik zit met de beentjes omhoog op de bank. Laptop op schoot en al die foto´s kijken die gemaakt zijn de laatste 2 dagen. Mijn man had er maar liefst 1718 stuks gemaakt. En dan aan mij nu de taak, de mooiste eruit te sorteren.
Ik vond het heel erg leuk om de workshops te verzorgen...En vind het helemaal leuk hoe enthousiast jullie allemaal deze hebben ontvangen en hebben gemaakt!! Stuk voor stuk super uitwerkingen!!! Dus ook jullie allemaal heel erg bedankt!!! 
En wie weet tot een volgende keer!
Ik meld het zsm even hier als ik de uitwerking van de kaartenmap heb geplaatst op mijn weblog.
hele fijne week!
groetjes Miranda |
Geschreven door: rooie34 29-1-2012 21:39:12 |
Ook weer thuis na een zeer geslaagd weekend met allerlei workshops.
Je kijkt er altijd zo naar uit, maar voor je het weet is het alweer voorbij.
Het is net alsof er niks gebeurd is bij studio KADZ(in die ruimte werd de HMD gehouden), alles is weer opgeruimd en schoon.
Miranda, Thea en Aya superbedankt voor het geven van de workshops, wat zou ik toch zonder jullie moeten, Gerard en Rob bedankt voor het verzorgen van de inwendige mens, ook zonder jullie hadden we het niet gered en Maarten hartstikke bedankt voor het maken van al die foto`s dit weekend, ik ben heel benieuwd!!!!
Nu op naar de volgende maatjesdag in Hoorn?
Groetjes
Joan |
Geschreven door: Janie57 29-1-2012 21:29:04 |
Hallo allemaal
Ik heb nog wat foto`s in mijn album van de maatjesdag gezet. |
Geschreven door: Janie57 29-1-2012 20:25:02 |
Hallo
Ik ben vandaag op de hobbymaatjes dag geweest het was perfect verzorgd en daar wil ik toch de hulptroepen voor bedanken. Ik heb ook erg genoten het was voor mij de eerste keer dat ik naar een hobbymaatjes dag ben geweest. We hebben 2 hele leuke workshops gehad en heb me geen moment verveelt. Het eten was ook goed verzorgd en het surinaamse eten was ook heel goed.
Bedankt
groetjes Janie |
Geschreven door: hanja1952 29-1-2012 20:06:15 |
Vandaag was ik voor het eerst bij de maatjesdag,het was een superdag.We hadden smorgens een workshop een mooie lijstje maken.Tussen de middag kregen we heerlijke soep en broodje met verschillende soorten drinken jammie,jammie.Smiddag hadden we een workshop een mooie kaartentas waar je verschillende kaarten in vakjes kan doen,deze werd door Spelletje gedaan.Ik verlang nu alweer naar de volgende maatjesdag,het was echt reuze gezellig.Ook het Surinaamse eten was erg lekker.
hanja1952 |
Geschreven door: afra 50 29-1-2012 20:01:17 |
hallo we zijn weer thuis we hebben een prachtige dag gehad
ik heb er erg van genoten en lekker gegeten het was een mooie verzorgde
ik heb me geen moment verveel bedankt hé
groetjes afra |
Geschreven door: Yvonne38 29-1-2012 19:46:35 |
Leuke foto`s Afra.
Erg leuke dag gehad en heel goed verzorgd. Heerlijk eten onder de middag en `s avonds de warme maaltijd.
Het was erg gezellig. Bedankt voor het organiseren!!
Groetjes Yvonne  |
Geschreven door: afra 29-1-2012 19:32:22 |
Weer thuis na een ontzettend leuke maatjesdag. Prima verzorgd, lekkere appeltaart , zelfgemaakt door één van de mannen die bij de hulptroepen hoorde. Ik heb genoten !Allemaal bedankt hoor . Heb wat foto`s in mijn album geplaatst
Bekijk Album |
Geschreven door: CreaCaatje 29-1-2012 17:49:05 |
Ik heb genoten vandaag!! Erg leuke workshops, heerlijke soep en nog een een geweldige loterij! Leuk om zo`n maatjesdag mee te maken en zeker voor herhaling vatbaar! Nogmaals dank je wel, Joan en alle hulptroepen!! |
Geschreven door: Han 29-1-2012 12:03:40 |
hoi allemaal,
wij hebben gister een topdag gehad!
voor de heren een dikke pluim voor de catering, daar hebben jullie heel wat werk aan gehad, toppie
voor allen die vandaag gaan: `n hele fijne dag
groetjes
Han |
Geschreven door: CreaCaatje 29-1-2012 8:45:14 |
Eindelijk is het zover!! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal gaan. Het is m`n eerste maatjesdag, dus ik heb echt geen idee! Maar als ik zo de verhalen van gister lees, wordt het ontzettend leuk! |
Geschreven door: slagelse 29-1-2012 8:20:27 |
Heb alles klaar staan om te vertrekken maar ja nog een uurtje wachten.
Heb er erg veel zin in, zijn geen bekende voor mij bij dus weer een hoop nieuwe
mensen leren kennen.
Tot straks, Ingrid |
Geschreven door: mar27 29-1-2012 8:10:15 |
ik heb gister een leuke dag gehad
groetjes marie |
Geschreven door: Dorine 29-1-2012 8:06:32 |
hallo allemaal,
nog een uurtje dan ga ik weg. mijn lieve man brengt me en haalt me ook weer op. ik verheug me zeer op vandaag en als ik lees de reacties van gisteren wordt het een top dag. tot straks.
dorine
l |
Geschreven door: Yvonne38 29-1-2012 7:52:12 |
Tot straks! |
Geschreven door: rooie34 29-1-2012 7:38:07 |
En HUP de volgende ploeg mag komen!!!!
Ik ben er weer klaar voor |
Geschreven door: ikke kok 28-1-2012 22:10:26 |
Het was een top dag, heb zeer genoten, zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor de workshop`s Dames
En voor de heren bedankt voor de inwendige mens.
Groetjes en voor de gene die morgen gaan veel plezier.
Irma |
Geschreven door: awi 28-1-2012 21:53:25 |
hai Joan en alle andere helpers, super bedankt voor de goede verzorging
koffie met wat lekkers
een workshop in de ochtend
een uitgebreide lunch
in de middag zelfs nog een workshop
toen nog Surinaams eten
volop te drinken
jeetje..........wat een heerlijke dag was dit weer
dus nogmaals, bedankt voor de gezellige dag
groets Lenie |