Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

`t Hobbypunt
Met de HJSTAR pas krijgt u bij aankoop van € 10,00 of meer gratis een setje decoratiepapier van Carddeco bij uw bestelling. Vermeld bij de opmerkingen uw HBJ-Starpas nummer en wij doen het kado er automatisch bij.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

De vagabond - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  16-11-2011 22:05:35
Afbeelding van tillahallo
voor de tweede keer kapot
ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb
ik had een lijstje gekregen waar op stond hoe
ik het moest doen maar bij de tweede keer
ging hij weer kapot
wat doe ik verkeerd
groetjes tilla
Geschreven door: bezige-bij  Bericht voor opstellen voor bezige-bij  16-11-2011 22:34:56
Afbeelding van bezige-bijHoi Tilla,

ik weet het niet want ik heb dat ding niet.
Maar dat is wel goed balen zeg.
Als ik jou was zou ik morgen maar terug gaan naar de winkel.
Succes meis.
groetjes Ineke Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  16-11-2011 22:38:10
Afbeelding van tillaja dat doe ik ook
en als hij gemaakt is verkoop ik hem
ik heb er geen zin meer in
groetjes tilla
Geschreven door: bezige-bij  Bericht voor opstellen voor bezige-bij  16-11-2011 22:39:54
Afbeelding van bezige-bijHoi Tilla,

ik zou proberen het geld terug te krijgen. Dit lijkt mij een vorm van ondeugdelijk materiaal.

groetjes ineke
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  16-11-2011 22:46:00
Afbeelding van tillaja maar ik weet niet of ze dat doen
kan het even vragen
ik baal er wel van
vandaag weer voor het eerst na het ongeluk
willen beginnen en dan doe dat ding het niet
maar een goed idee
ik ga het vragen
vragen kost niets
als ze het niet doen verkoop ik hem
groetjes tilla
Geschreven door: hillie  Bericht voor opstellen voor hillie  16-11-2011 22:49:09
Afbeelding van hillieHallo Tilla,ook ik heb een vagebond en die begaf ook de geest zonder dat ik iets verkeerd heb gedaan,dit was al mijn tweede vagebond,want de eerste heb ik wel verkeerd gebruikt maar nu niet volgens mij zit er een kinder ziekte in,ik weet niet wat er bij jou stuk is maar bij mij zijn het de tandwielen,ik heb die van mij op de markt gekocht en die man is wel makkelijk de vorige keer heb ik een nieuwe gehad maar of dat nu ook gebeurd weet ik niet. ik wens je succes. vriendelijke groet
Geschreven door: dobbelien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dobbelien  16-11-2011 22:53:59
Afbeelding van dobbelienHallo Tilla
ik heb er ook een en ik heb hem al heel lang en het is nog steeds mijn eerste en doet het prima
maar mijn vriendin had hem gelijk met mij en die is ook al stuk dus ik weet niet wat je fout doet
maar ik ben er wel tevreden mee
groetjes jacqueline
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  16-11-2011 22:54:14
Afbeelding van tillaja dat geloof ik ook
want hij maak veel lawaai
ik denk ook dat het de tandwielen zijn
ik weet zeker dat ik niets verkeerd
heb gedaan
echt balen hoor
groetjes tilla
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  16-11-2011 23:06:23
Afbeelding van tillaik weet ook niet wat ik verkeerd doe jacqueline
ik heb het lijstje naast me liggen
maar het ging weer verkeerd
groetjes tilla
Geschreven door: phyton  Bericht voor opstellen voor phyton  16-11-2011 23:53:38
Afbeelding van phytonje hebt zowiezo recht op je geld terug als hij 3 keer kapot gaat.
staat in de wet maar de meeste winkeliers doen net of ze dat niet weten.
maar gewoon eisen.
succes ingrid
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  17-11-2011 0:47:38
Afbeelding van jac13Ik heb er 3 weken geleden een gekregen voor mijn verjaardag en die doet het echt super goed.
Heb hem al zoveel gebruikt dat de snij plaat al bijna versleten is .
Je moet alleen erg goed opletten omdat de vagebond echt alles gewoon doordraaid ook al is het pakketje veel te dik.
Bij een handmatige machine voel je als het stapeltje te dik is maar met dit apparaat voel je niets je kan het wel horen.

Maar waarmee is hij kapot gegaan met snijden of met embossen?
En wat was je aan het snijden of embossen?

Hoop voor je dat alles toch nog goed komt.

Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  17-11-2011 12:31:45
Afbeelding van tillaik was aan het snijden
dat lantaarntje en had er al 6 af
bij de zevende knalde hij kapot
ik heb gebeld en krijg een nieuwe
maar weet nog niet of ik de vagabond
weer koop
ben er een beetje bang voor geworden
ik vind het jammer dat er geen beveiliging
op zit
dat als het niet goed gaat hij stop
groetjes tilla
Geschreven door: muetefreut  Bericht voor opstellen voor muetefreut  17-11-2011 12:50:33
Afbeelding van muetefreutHallo
mijn vriendin had ook een vagabond was ook snel kapot
na weken wachten heeft ze toch haar geld terug
gekregen,er was tegen haar gezegd dat er al 80 kapot waren.
groetjes betty
Geschreven door: Nightvamp  Bericht voor opstellen voor Nightvamp  18-11-2011 13:18:46
Afbeelding van NightvampMisschien kan je hem omruilen tegen een ander merk machine?
Geschreven door: CreaMar  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CreaMar  18-11-2011 14:09:03
Afbeelding van CreaMarEen verkoper op de hobbybeurs zei tegen me, toen ik dat vroeg, dat er wél een beveiliging op zat.
Die zou in werking treden als er teveel druk op komt te staan.
Dat is dan duidelijk een verkooppraatje geweest, als ik jou zo hoor, Tilla.

Gr., Marian
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  18-11-2011 14:41:47
Afbeelding van tillaja dat klopt
er zit geen beveiligheid op
hij draaide gewoon door en zat vast
ik mag een andere machine uit zoeken
want de vagabond hoef ik niet meer
groetjes tilla
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  10-12-2011 15:03:35
Afbeelding van Chaootjehmz ik zit net te kijken voor een vagabond maar wil eerst alles altijd weten maar ik denk dat ik hem niet koop. kIk durf niet meer nu ik dit zo lees hier:/
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  10-12-2011 15:36:38
Afbeelding van huisheksTijdens een demo heb ik er eentje kapot zien gaan .Eerst vlogen er stukken van de tandwielen eraf en vervolgens begon hij te roken.
De stekker die erbij zit past ook niet goed in het stopcontact hebben we gezien.....
Hij super als ie werkt maar voorlopig hoef ik hem nog niet. ( moet nog gaan sparen hihihi)

liefs brigitta
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  10-12-2011 15:42:59
Afbeelding van Chaootjehmz nu word ik pas echt bang brigittta en ik heb het geld al bij elkaar maar durf niet meer zomaar een te bestellen via internet. Ik wil eerst zien hoe hij werkt in het eggie. Ik heb daar al een adresje voor dus ik ga is even bellen volgende week voor een afspraak of ze hem ook kunnen demonstreren en dan kan ik altijd nog beslissen wel of niet
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  10-12-2011 15:49:28
Afbeelding van tillaik heb nu de joy trouvaille
en vind hem echt heel goed
draait heel licht
en bijna alles alleen die dikke stansen niet
de vagabond hoef ik niet meer
groetjes tilla

Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  10-12-2011 15:53:51
Afbeelding van huisheksToevallig dat er bij uit kwamen lopen toen ze hem aan demosteren waren. Ik dacht dat het een super ding was.
Ik ben er echt van genezen. Zoals ik altijd maar zeg is het ook Hoe meer snufjes en luiheid hoe meer er stuk kan gaan ...

Ga natuurlijk wel door met sparen ( ook al is iets hopeloos ) maar wacht wel tot de kinderziektes eruit zijn...

liefs brigitta
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  10-12-2011 17:04:36
Afbeelding van creashopIk heb de vagabond al maanden en ben er superblij mee
Tja, je moet de machine natuurlijk wel goed gebruiken,dan is er niets aan de hand,
en als je, net als ik, het net niet helemaal goed doet, komt het inderdaad vast te zitten,
maar als je eventjes wacht, kun je platen weer naar je toe laten "draaien"
het is mij al meerder malen overkomen, door even niet goed opletten, maar tot nu toe, heb ik alles er op een normale manier weer tussen de machine vandaan gekregen,
ik heb nu zo`n betje wel alle machines geprobeerd, maar deze bevalt mij het beste,
mede omdat ALLE mallen er doorheen kunnen, geen gedonder met extra plankjes of papiertje,
alles kan er zonder problemen doorheen.
wat de stekker betreft, er zit een "europese" stekker op, dus heb je zo`n dingetje nodig wat je ook nodig hebt in het buitenland als je met vakantie gaat, dan past het prima, niks aan de hand
Ik vind hem trouwens helemaal ideaal voor de mensen die moeite hebben met het draaien, een druk op het knopje en hupsakee, u vraagt wij draaien ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Geschreven door: MonaHJ  Bericht voor opstellen voor MonaHJ  10-12-2011 19:50:10
Afbeelding van MonaHJForum verplaatst naar nieuwe groep

Stansapparaten en toebehoren
Geschreven door: crea Irma  Bericht voor opstellen voor crea Irma  14-12-2011 17:03:10
Afbeelding van crea Irmaik was er ook superblij mee tot vandaag
ik was gewoon aan het stansen met de creatables zoals altijd en ineens een knal en ja hoor stuk

Hiervoor had en heb ik de big shot gebruikt en nooit iets mee gehad, echt balen
heb een mail gestuurd en nu is het afwachten maar

irma
Geschreven door: tilla  Bericht voor opstellen voor tilla  14-12-2011 18:09:42
Afbeelding van tillaik heb mijn geld terug gekregen
daar was ik heel blij mee
ik heb nujoy trouvaille
en die had ik veel eerder moeten kopen
hij draaid heel lig
en je kunt er ook a4 mee stansen
echt super
hoop dat jij ook je geld terug krijg
groetjes tilla
Geschreven door: etje  Bericht voor opstellen voor etje  14-12-2011 18:24:47
Afbeelding van etjeen zo mankeert er misschien overal wel wat aan, mijn trouivalle was steeds stuk , de service was goed hoor,maar na 8x stuk had ik het wel gehad,ik kreeg een nieuwe die ik heb verkocht en een vagabond gekocht en ben er erg tevreden over,
Geschreven door: novy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor novy  14-12-2011 18:49:22
Afbeelding van novyIk heb de vagebond maar ik vind die plaatjes die bij de vagebond zitten zo dun en trekken wel snel krom.ik gebruik meestal mijn double ddxl die heeft dikkere platen en trekken niet zo krom.

groetjes yvonne
Geschreven door: hoefje  Bericht voor opstellen voor hoefje  16-12-2011 18:10:21
Afbeelding van hoefjeHallo
Ik heb de vagabond ook al sinds hij hier in Nederland kwam en ik ben er superblij mee. Hij draait als een zonnetje. Spaart tenminste mijn polsen. Je moet alleen erg goed opletten met de platen. Vooral als je gesneden hebt en je wilt dezelfde gelijk embossen moet er ook 1 van de platen tussenuit en dat moet je niet vergeten anders wordt het inderdaad te dik maar als je goed de gedachten erbij houdt gaat het geweldig. Ik zou hem niet meer willen missen. Ik heb het echt gedaan om mijn polsen te sparen want ik gebruik hem heel veel en dan is hij ideaal.

Groetjes Dinie.
Geschreven door: Massop  Bericht voor opstellen voor Massop  18-12-2011 11:17:42
Afbeelding van MassopIk heb al een tijd de Vagabond en ben er erg tevreden mee.
Draait prima.
Geschreven door: schrammie  Bericht voor opstellen voor schrammie  18-12-2011 11:39:07
Afbeelding van schrammieIk ben nu ook bezig aan mijn 2e Vagabond. De eerste draaide ik door mijn eigen fout kapot. En de 2e gaat prima. Ik heb een briefje gekregen hoe ik de volgorde van de platen moest doen. En nu ik mijn hoofd erbij hou, gaat het super. Ik wil hem niet meer missen!
Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  15-1-2012 12:26:15
Afbeelding van MickeyGoede middag

Ik lees veel wisselende berichten, zijn er nog meer mensen met goede ervaringen?

groetjes Mickey
Geschreven door: mimke  Bericht voor opstellen voor mimke  18-1-2012 12:54:37
Afbeelding van mimkeIk heb de vagabond ook en ben er erg tevreden over,hij maakt vele overuren.... In tegenstelling tot andere verhalen is mijn ervaring dat wanneer een pakketje te dik is hij wel degelijk stopt en het geheel niet "pakt" Je hoort het ook aan de motor als het fout zit, dan kun je dus de knop omzetten en terug draaien
Hij vergt weinig van je energie dus echt een uitkomst voor mensen met pols of schouderklachten.

groetjes Mirjan
Geschreven door: crea Irma  Bericht voor opstellen voor crea Irma  18-1-2012 12:59:08
Afbeelding van crea Irmaik heb inmiddels een nieuwe Vaganond gekregen, hoop er nu meer plezier van te hebben

groetjes Irma
Geschreven door: yvonne59  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor yvonne59  15-3-2012 22:22:39
Afbeelding van yvonne59Ik heb ook al een paar maanden de Vagabond en ben er erg blij mee.
Heb er geen problemen mee, en als de Vagabond iets niet. " pakt". Dan moet je niet doorgaan met stansen.
Ik zou geen andere meer willen en heb er al veel doorheen gedraaid.

Groetjes van Yvonne
Geschreven door: marian49  Bericht voor opstellen voor marian49  19-3-2012 17:17:43
Afbeelding van marian49 Ikh eb de vage bond .maar kan iemand mij zeggen hoe ik het beste de platen kan stapellen
Voor al bij het embossen .
Groeten marian
Geschreven door: greta  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor greta  19-3-2012 18:04:52
Afbeelding van gretaik heb al een tijdje de vagebond
en ben er heel blij mee
en dat de platen krom trekken gebeurt bij veel apperaten de platen elke keer draaien bij gebruik heb je er geen last van
greta
Geschreven door: k@rin_  Bericht voor opstellen voor k@rin_  20-3-2012 18:18:23
Afbeelding van k@rin_hoe ziet dat ding eruit? Ik heb geen flauw idee.

Ik probeer het via google te vinden, maar het lukt niet.
Geschreven door: k@rin_  Bericht voor opstellen voor k@rin_  20-3-2012 18:26:21
Afbeelding van k@rin_ik heb net via you tube opgezocht, en gevonden.

Ik vind het behoorlijk prijzig hoor. Zal niet voor mij zijn.
Geschreven door: Hanja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Hanja  20-3-2012 18:26:52
Afbeelding van HanjaIk heb ook de vagebond en daar ik longpatient ben en dus weinig lucht heb is het voor mij een uitkomst. En bij de stekker zat een vierkant plaatje en dan past hij prima op een aardstekker. Ik ben er heel blij mee.

Groetjes, Hanke.
Geschreven door: lizzy  Bericht voor opstellen voor lizzy  20-3-2012 19:12:26
Afbeelding van lizzyook ik heb hem maar ben erg tevree ermee
maar als er iemand komt dat ie stuk is gaat ie gewoon terug en je krijgt altijd een nieuwe
maar ik heb de platen al versleten zoveel wordt ie gebruikt.
maar daar is ie ook voor
groetjes mariska
Geschreven door: kreamieke  Bericht voor opstellen voor kreamieke  23-3-2012 19:56:31
Afbeelding van kreamiekeIk heb zelf een hobbywinkel en gebruik al vanaf dat de vagabond er is deze machine. Er is bij mij nog nooit iets kapot gegaan. Ik gebruik ook de cuttlebug nog altijd mijn eerste dus ik snap niet hoe bij sommige mensen deze apparaten kapot gaan. Ik adviseer mijn klanten om bij de vagabond het losse plastic vel wat op het soloplatform zit te verwijderen want dit veroorzaakt wel eens problemen. Zelf zou ik de vagabond niet meer willen missen.
Kreamiek

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software