Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Ikkie Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u korting op de hobbydots-stickers van € 0,75 voor € 0,65. Vanaf heden alle series Hobbydots verkrijgbaar. Op 9 mei demonstraties op de braderie voor de winkel.

Evanos
Met de HJSTAR pas krijgt u Het hobby journaal met knipvel nog steeds voor € 1,00.De hele maand mei 10 % korting op alle wol.

Diana’s Hobbyhoek
Met de HJSTAR pas krijgt u de hele maand mei 10% korting op uw complete bestelling en het hobbyjournaal voor €1,00. Daarnaast ontvangt u altijd een extraatje.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Showroom kerstswap - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  27-12-2011 23:22:24
Afbeelding van marjanuisMarie-Christine, ik vind em fantastisch! Groet, Marja
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  27-12-2011 21:58:29
Afbeelding van KrijomanafBeste Mensen,

Het heeft even tijd geduurd ,maar uiteindelijk is die af,ik kreeg een prachtig pakje met mooie spulletjes van matty zelf ,en ik kon heerlijk ermee spelen,en dit is het resultaat,ik had er veel plezier in om het te maken,mijn Kaartmapje heb ik bewaard ,maar hij gaat nog binnenkort op reis naar het buitenland naar een heel ziek kind toe.
Bedankt Matty voor deze leuke uitdaging,het was prachtig ,en ik verheug mij erop weer iets nieuws te doen,en wat prettig is ,is de tijd die ik eraan kon besteden ,daar het minder met mij gaat kon ik hem nu toch elke dag een beetje iets eraan doen tot hij af was.
En dat was heel prettig zo.
Hier komt die aan Daar het een mapje is heeft hij een voorkant middenstuk en achterkant.Vinden jullie hem wat? ...
Lieve groeten Marie-Christine
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  15-12-2011 12:12:13
Afbeelding van ingridbrHoi Ada (Fiere 20)
Je kaart is gisteren aangekomen maar mijn internet deed het niet.
Wat is die mooi geworden.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Jeetje-I-Deetje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Jeetje-I-Deetje  12-12-2011 14:32:23
Afbeelding van Jeetje-I-DeetjeMijn kaartje is ook klaar maar ik kan hem niet fotograferen want ik heb momenteel geen camera.
Scannen heeft geen zin want het is een easelkaart geworden

Groetjes, Jackie
Geschreven door: jac13  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jac13  11-12-2011 22:15:22
Afbeelding van jac13Hoi Ingrid

Ik had hem niet geplaatst omdat het een verrassing moest zijn voor jou.
Ik dacht dat ik een briefje in de vlop bijgestoken had?
Heb ook geen foto van de kaart was ik vergeten

Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  11-12-2011 21:58:09
Afbeelding van ingridbrHoi Magda
Beider zijden verrast jij dat je nu ideetjes hebt en ik door wat ik zou krijgen om mijn creatieviteit op los te laten.
Doei doei en dat de swaps maar lang mogen blijven bestaan.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  11-12-2011 21:02:10
Afbeelding van Kwebbeltje

Was het even vergeten te melden.Je kaart was vorige week al aangekomen,
Sorry hiervoor. maar ik vond het heel leuk nu weet ik ook hoe ik dat groen en rood kan verwerken .
zo zie je maar door wat papier naar een ander te sturen kom je zelf ook weer op leuke ideetjes.
grt magda
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  10-12-2011 19:28:05
Afbeelding van ingridbrBen benieuwd of degene waar ik heb naar gestuurd heb hem al ontvangen heeft.
Had tegelijkertijd nog 2 andere kaarten op de bus gedaan en die zijn al aangekomen.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  10-12-2011 8:48:28
Afbeelding van slagelseWilde ook even melden dat ik een tijdje terug al mijn kerstkaart heb onvangen van Jac13== Jaqueline
Hij was helaas blanco maar wel ERGGGGGGGGGGGGGGGG mooi.

Ik zie hem alleen niet in de showroom staan van de Kerst swap.

Groetjes en fijne dagen toegewenst ik ga op vakantie.
Ingrid
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  7-12-2011 19:50:13
Afbeelding van maroefJe mag zelf weten of je wat in de kaart zet.

Groetjes Matty
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  7-12-2011 19:48:54
Afbeelding van JUST wenmaar moet je er nu wat inzetten of niet???
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  7-12-2011 18:28:15
Afbeelding van fiere20hallo
ik heb vandaag de kaart van judithb12 binnen gekregen.
vond hem erg leuk. bedankt.
groetjes ada
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  7-12-2011 13:54:28
Afbeelding van caartjeHallo

Ik heb vandaag de mooie kerstkaart gekregen van Jolanda(Jo69).
Bedankt daar voor.

Groetjes
carin
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  6-12-2011 13:41:20
Afbeelding van maroefGraag de kaartjes tot 1 jan laten staan. Dan komt de nieuwe swap er weer op.

Groetjes Matty
Geschreven door: Krijomanaf  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Krijomanaf  6-12-2011 12:13:21
Afbeelding van KrijomanafMijn Kaartje ligt te drogen nog,en heeft tijd in beslag genomen,daar ik niet meer zo lang kan knippen enzo...,maar zodra deze droog is zet ik hem op de foto,dan nog moet ik mijn buurvrouw vragen om hem op haar laptop te doen plaatsen ,daar ik nu even geen pc meer heb...
Het zijn al heel veel prachtige kaarten hier te zien,en ook veel ,dit is weer een mooie swap Matty,ik geniet volop.
Groetjes Marie-Christine
Oh ja Matty,tot wanneer moet hij geplaatst zijn?
Bedankt.
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  5-12-2011 18:06:33
Afbeelding van KwebbeltjeHier mijn kerstkaartje[s] ik ga proberen of ik ze alle 4 erop krijg
deze kaartjes heb ik uit het pakketje gemaakt dat ik van velinca kreeg.
groetjes Magda
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  5-12-2011 16:10:11
Afbeelding van celestawat zijn de kerst karten van de swap leuk geworden en zo verschillend
topy hoor

Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: JUST wen  Bericht voor opstellen voor JUST wen  3-12-2011 15:12:22
Afbeelding van JUST weneuh ja....wanneer moest je die kaart ook alweer versturen??
en blanco of moet je er wat inzetten..
kwam m gister tegen tussen de zooi (ziet er nog goed uit hoor)
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  1-12-2011 14:58:42
Afbeelding van KimberlyHa matty
Dank je
Wat `n ontzettend geinige stempels van die pinquin en dat hert
Is goed hoor
Ik stuur zelf ook voor 95% mn kaarten naar `t goede doel
6 kaarten per jaar gaan naar familie,dan de rest gaan hier over hj opkikkertjes, goede doelen en verjaardagen
Mijn kaart is trouwens allang binnen ben vergeten te melden
Groetjes,paula
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  1-12-2011 11:53:24
Afbeelding van ingridbrIk heb nog een kaart gemaakt met de restanten van mijn pakketje.
Zelf de nostalgische plaatjes en de rode draad toegevoegd.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  30-11-2011 16:05:21
Afbeelding van Jo69Oké nou bij deze dan............ik heb de kaart ontvangen van Slagelse - Ingrid.
Heel hartelijk dank hiervoor, in het echie is die nog veel mooier dan op de foto.

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  30-11-2011 16:01:47
Afbeelding van maroefDe kaarten die je ontvangt mag je ook hier melden. Dan weet diegene die hem gestuurd heeft dat hij is aangekomen.

Nog even voor de duidelijkheid, je hoeft maar één kaart te sturen hoor.

Paula bedankt voor jou mooi kaarten, de andere kaarten die je stuurde gaan naar een goed doel.

Groetjes Matty

Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  30-11-2011 14:53:29
Afbeelding van Jo69Moet het hier ook gemeld worden dat ik al een kerstkaart weer heb ontvangen
of is hiervoor nog weer een apart topic.

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: Kwebbeltje  Bericht voor opstellen voor Kwebbeltje  30-11-2011 14:26:42
Afbeelding van KwebbeltjeWat een mooie kaarten zijn er door jullie gemaakt.
moet zelf nog aan de slag.
maaaaaaaaaaaaaaaaar hij komt er nog aan.
greotjes magda
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  29-11-2011 9:56:53
Afbeelding van ingridbrGoede Morgen
Hier mijn 3de kaartje

Groetjes Ingrid
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  28-11-2011 9:55:37
Afbeelding van ingridbrHier ben ik met de 2de kaart

en er volgt nog een derde, wederom niet vandaag.
Groetjes Ingrid
Geschreven door: fiere20  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fiere20  27-11-2011 19:50:03
Afbeelding van fiere20hoi judith
ik vind hem erg leuk geworden
gr ada
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  27-11-2011 17:27:46
Afbeelding van judithb12zo vanmiddag eindelijk tijd gehad om eens iets te doen

dit is het resultaat van mijn pakketje van ada

gr judith
Geschreven door: mama39  Bericht voor opstellen voor mama39  27-11-2011 17:26:48
Afbeelding van mama39Komen er geen nieuwe kaarten meer bij?
Leuk om te kijken wat andere maken.
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  27-11-2011 9:04:41
Afbeelding van marjan35Wat een leuke kaarten dames!

groetjes marjan
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  26-11-2011 21:05:14
Afbeelding van Kimberlyhoi hoi
nou met vertraging hier mijn 4kaarten
groetjes,paula
Geschreven door: velinca  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor velinca  26-11-2011 13:02:23
Afbeelding van velinca mijn pakketje van celeste was zo goed gevuld, dat ik er minstens 3 kaarten uit kunnen maken!!
ik heb nog wat spulletjes over,maar die geef ik aan een vriendin die pas begint met kaarten maken.
zo kan zij ook leuke kerstkaartjes maken. het enigste wat ik er aan toe gevoegd heb zijn de rode en creme kleur envelop,en die wat versiert met papier uit pakketje
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  25-11-2011 17:15:10
Afbeelding van joyna Zo dames dit is mijn tweede kaart uit het pakketje van Judithb12
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  25-11-2011 13:44:42
Afbeelding van caartjeDit is mijn tweede kaart die ik gemaakt heb vanuit het pakketje.

groetjes
carin
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  25-11-2011 13:33:15
Afbeelding van ingridbrHoi hoi
Hier mijn 1ste kaart uit het pakketje gekregen van magda(Kwebbeltje)
Het is een trishutterkaart geworden.
Er volgen nog meer maar niet vandaag.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: Kimberly  Bericht voor opstellen voor Kimberly  24-11-2011 15:22:57
Afbeelding van KimberlyHa selesta
Wat is hij mooi geworden Ja
Wat prachtig ingekleurd zeg
Ben nog druk aan het oefenen het inkleuren
Groetjes,paula

Ps,ben nog aan mn 4e kaart bezig,als ook deze af is laat ik ze zien
Groetjes,paula
Geschreven door: celesta  Bericht voor opstellen voor celesta  24-11-2011 15:15:50
Afbeelding van celestahier is mijn kerst kaart
sorry ik had het nietgemeld dat het aan gekomen was
groetjes celesta
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  24-11-2011 10:04:14
Afbeelding van TripleGoedemorgen allemaal

Gisteravond het laatste kaartje afgemaakt
en vanmorgen op de foto gezet.
Ik ga ze er zo meteen opzetten, maar allereerst
wat een mooie kaarten zijn er gemaakt. Is zo leuk
om allemaal te bekijken. en

Zo nu die van mij en

Warme groetjes Bep
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  23-11-2011 19:44:58
Afbeelding van judithb12hoi maria
wat heb je een mooie kaart gemaakt

iedereen heeft goed zijn best gedaan

judith
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  23-11-2011 19:06:01
Afbeelding van joyna

Goede avond,dit is de kerstkaart van Ada Fiere (fiere20).
Haar pctje doet het helaas niet vandaar dat ik hem erop heb gezet.

Maria en Ada
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  23-11-2011 18:58:11
Afbeelding van joyna

Zo dat is mijn kerstkaart dan.

Groetjes Maria
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  23-11-2011 18:57:00
Afbeelding van kablauEr zijn weer erg leuke kaarten bijgekomen hoor Ja.

Grtjs
Ans
Geschreven door: caartje  Bericht voor opstellen voor caartje  22-11-2011 14:57:48
Afbeelding van caartjeIk heb ook mijn kaart af.
Ik ga er nog een maken,want ik heb nog wat leuke spullentjes.
Maar die duurt even voor die af is.(moet nu eerst traktatie maken voor mijn zoon,)
Mag ik ook even een vraagje stellen?
Ik kreeg er ook splitpennentjes bij,maar hoe doen jullie die op de kaart?

Nu maar eerst mijn kaart,

groetjes
carin
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  21-11-2011 20:49:59
Afbeelding van lorindaHoi Karin
hij is mooi geworden
doeg elsie
Geschreven door: mama39  Bericht voor opstellen voor mama39  21-11-2011 20:37:21
Afbeelding van mama39Ben gelijk aan de slag gegaan en dit is
het resultaat.

Vind het ook superleuk om naar alle creaties te kijken.
Mooie kaarten staan erbij hoor.

Groetjes karin
Geschreven door: joyna  Bericht voor opstellen voor joyna  21-11-2011 19:45:54
Afbeelding van joynaGoede avond

Wat een mooie kaarten zijn er gemaakt.
Heb vandaag het pakketje binnen gekregen van Judith b2,en wat een mooie spulletjes zitten erin.
Zal van de week eens goed aan de slag gaan.

Groetjes Maria
Geschreven door: marjanuis  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjanuis  21-11-2011 17:55:57
Afbeelding van marjanuisMooi Jolanda! En wat leuk, zoveel strass steentjes, en nu eens groen
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  21-11-2011 15:30:37
Afbeelding van Jo69 wat een mooie kaarten zijn hier al geplaatst.
Die van mij is ook klaar.

Ik vond het weer erg leuk om te doen.

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  20-11-2011 16:57:36
Afbeelding van lorindaAns die van jou is ook goed gelukt
en de anderen ook nartuurlijk

groetjes Els
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  20-11-2011 16:44:20
Afbeelding van maroefWauw wat zijn jullie al druk geweest.. mooi hoor.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software