Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Het Creatieve Visje – Hobbywinkel - België
Voor het 5-jarig bestaan van de hobbywinkel Het Creatieve Visje krijgt u bij aankoop van minimum 25€ de kans op een korting van 5% tot 20%. Kom een kijkje nemen, de koffie/thee staat klaar.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Swap recycle 31 januari 2012 - ATC / Swap Forum

Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  4-2-2012 20:42:06
Afbeelding van anna54Hallo iedereen

Goed te lezen dat de atc`s bijna bij iedereen er zijn, behalve bij Gerda nog niet.
Het bedankje was uiteraard gerecycled, gemaakt van oude enveloppen. En als je het leuk vind om het voor een atc of ergens anders voor te gebruiken, ga gerust je gang, dan wordt dit bedankje weer gerecycled.
Onderstaande mijn geruilde atc`s en de extra`s die ik ontvangen heb. Zo hebben jullie een idee, wat er ongeveer gemaakt is voor de swap.

Groetjes Annie
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  4-2-2012 15:47:09
Afbeelding van crea-miepHallo allemaal,

Ook hier zijn de kaartjes binnengekomen.
Ze zijn van:

Gerd(ad)......Dorothea........Maatelly en een bedankje van Annie.
Bedankt allemaal voor jullie mooie kaartjes en Annie, jij ook bedankt voor het hosten.

Groetjes Ria.
Geschreven door: dorothea  Bericht voor opstellen voor dorothea  4-2-2012 10:35:15
Afbeelding van dorotheaik had gisteren net de comp. afgesloten toen de post kwam met de atctjes. ik heb ze vanelza, els en gerda en het bedankje van anna. ze zijn allemaal erg leuk geworden. gr thea
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  3-2-2012 20:07:48
Afbeelding van maatellyook hier zijn ze binnen
bedank voor de host
en ze waren van crea-miep creashop en anna54
liefs maatelly
Geschreven door: ilse44  Bericht voor opstellen voor ilse44  3-2-2012 15:14:34
Afbeelding van ilse44Ook ik heb ze binnen van Creashop, maatelly en Anna54.
Hartstikke bedankt ze zijn heel leuk.

Groetjes Ilse.
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  3-2-2012 14:37:07
Afbeelding van creashophallo allemaal,

Ik heb vandaag de leuke kaartjes ontvangen van Gerda,Ria en Thea, en het leuke bedankje van Annie,

dank jullie wel allemaal Ja

liefs Anneke
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  3-2-2012 13:03:29
Afbeelding van yibihallo ik heb vandaag ook mijn kaartjes binnen gekregen
maatelly-thea-annie
leuke aanvulling en zo verschillend gemaakt toppie en annie bedankt voor het hosten
gr elza
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  3-2-2012 12:49:25
Afbeelding van lorindaHallo
ik heb mijn atc binnen
Elza-crea miep-Ilse44
bedankt voor deze swap
groetjes Els
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  2-2-2012 15:15:13

De envelop van Gerda lag vandaag in de brievenbus, leuke atc`s en Gerda bedankt voor de extra atc.

De atc`s zijn verdeeld en de enveloppen worden vandaag nog gepost. Iedereen bedankt voor het meedoen aan de swap en voor de extra atc`s.
Wat is er zoal gerecycled door jullie: diverse verpakkingen, theezakjes en labels, touwtjes en lintjes, restant postzegelvellen, oude zegels, lipjes van blikjes, clipjes van sokken, kledinglabels, broodclips, lucifers, wijndoppen etc.

Ik heb zelf geruild met Ilse, Anneke en Els.
Laten jullie een berichtje achter als de atc`s ontvangen zijn.

Groetjes Annie

Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  10-1-2012 14:52:08
Afbeelding van anna54Hallo Els

Je envelop lag vandaag in de brievenbus en je hebt goed gerecycled.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  7-1-2012 21:28:29
Afbeelding van anna54Hallo Els

Leuk dat je mee doet en je hebt bericht in je postvak. Ik zet je er bij in de lijst.

Groetjes Annie
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  7-1-2012 19:08:19
Afbeelding van lorindahoi zet mij er ook maar bij
nog even jou adres
groetjes Els
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  5-1-2012 14:48:16
Afbeelding van anna54Hallo Ria en Thea

De enveloppen met de atc`s waren vandaag bij de post. Leuke atc`s zijn het geworden en jullie zijn in ieder gevaal goed aan het recyclen geweest.
Zowel Ria als Thea bedankt voor de extra atc.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  4-1-2012 16:07:21
Afbeelding van anna54Hallo Anneke

De envelop met de atc`s is vandaag goed aangekomen. Leuke atc`s heb je gemaakt en dank je wel voor de extra atc.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  3-1-2012 16:51:21
Afbeelding van anna54Hallo Ilse

Je envelop was vandaag bij de post. Leuke dingen heb je gebruikt voor de atc`s.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  1-1-2012 17:57:25
Afbeelding van anna54Hallo Ria

Leuk dat je al aan het recyclen geweest bent en mee doet met de swap. Je hebt bericht in je postvak.

Groetjes Annie
Geschreven door: crea-miep  Bericht voor opstellen voor crea-miep  1-1-2012 13:43:35
Afbeelding van crea-miepHallo Annie,

Ik ben al goed bezig geweest in het nieuwe jaar met het recyclen.
Dus zet mij maar op de lijst met 3+1.
Mag ik nog even je adres?

Groetjes Ria.
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  31-12-2011 23:29:46
Afbeelding van anna54Hallo Gerda

Leuk dat je mee doet met de swap, ik zet je er bij in de lijst.

Groetjes Annie.
Geschreven door: gerd@  Bericht voor opstellen voor gerd@  31-12-2011 19:42:38
Afbeelding van gerd@hoi, zet me er maar bij.
groetjes, gerda
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  30-12-2011 19:51:28
Afbeelding van anna54Hallo Ans

Welkom bij de swap en je hebt bericht in je postvak.

Groetjes Annie
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  30-12-2011 19:42:10
Afbeelding van kablauHoi Annie,

Heb er even over zitten denken, maar zet mij ook maar op de lijstje met 3+1.
Krijg ik je adres dan nog .

Groetjes
Ans Een Roosje
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  30-12-2011 19:41:08
Afbeelding van anna54Hallo Maatelly

Je atc``s waten vandaag bij de post. Leuke dingen heb je gerecycled en dank je wel voor de extra atc.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  30-12-2011 19:38:10
Afbeelding van anna54Hallo Ilse

Sorry voor de late reactie, maar ik zag nu pas je bericht. Je mag alles wat je noemt er voor gebruiken. Je hebt bericht in je postvak.

Groetjes Annie
Geschreven door: ilse44  Bericht voor opstellen voor ilse44  27-12-2011 10:24:45
Afbeelding van ilse44Hai.
Ik dacht mag ook die klipjes van de brood en die dingen die op blikjes zitten en als je sokken koop van die zilveren dingetjes die de sokken bij een houden of die zegeltjes die je bij bepaalde supermarkten kreeg en nu niets meer waard zijn en een blouse die je man kocht en daar zitten ook van alles aan.
Want dan doe ik graag mee.

Groetjes Ilse.
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  24-12-2011 16:02:14
Afbeelding van anna54Hallo Thea

Leuk dat je mee doet met de swap en je hebt bericht in je postvak.

Groetjes Annie
Geschreven door: dorothea  Bericht voor opstellen voor dorothea  24-12-2011 14:41:03
Afbeelding van dorotheaik zal even gaan kijken deze swap lijkt me leuk. ik bewaar de verpakkingen wel van het kerstdiner en inpakpapier van de kadootjes
stuur je adres maar. het word wel denk 3 en 1 gr thea
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  20-12-2011 22:37:32
Afbeelding van anna54Hallo Maatelly

Leuk dat je mee doet met de swap en het adres zit in je postvak.

Ik heb er nog 1 gemaakt waar van alles op zit, zoals een bladzijde uit een oud boek, lapje stof, envelop etc.

Groetjes Annie
Geschreven door: maatelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor maatelly  20-12-2011 20:09:10
Afbeelding van maatellyhallo annie

leuk dit ik doe ook wel mee
heb wel wat ideetjes
3+1
mag ik je adres
liefs maatelly
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  17-12-2011 20:45:52
Afbeelding van yibiben blij dat ze binnen zijn hopeljk melden zich nog meer mensen misschien het nieuwe jaar wel als ze alles voor kerst klaar hebben
fijne dagen gr ela
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  17-12-2011 16:59:15
Afbeelding van anna54Hallo Elza

Je envelop met de atc`s was vandaag bij de post. Leuke atc`s heb je gemaakt voor de swap.

Wie doet er nog meer mee met deze swap.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  26-11-2011 18:01:46
Afbeelding van anna54Hallo Anneke

Leuk dat je mee doet met de swap, ik zet je er bij in de lijst.

Groetjes Annie
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  25-11-2011 23:08:36
Afbeelding van creashopHoi Anna,
ik doe graag met je mee, dus je mag mij aan je lijstje toevoegen,
liefs Anneke
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  19-11-2011 18:33:50

Zijn er nog meer liefhebbers die mee willen doen met deze swap.
Ik heb 2 atc`s gemaakt, staan bij het eerste bericht. Zo krijgen jullie een idee wat voor atc`s er gemaakt kunnen worden.

Groetjes Annie
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  13-11-2011 21:03:44
Afbeelding van anna54Hallo Elza

Leuk dat je mee doet met de swap. Je hebt bericht in je postvak.

Groetjes Annie
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  13-11-2011 19:20:58
Afbeelding van yibiachja waarom ook niet ga het gewoon proberen heb nog ff de tijd om na te denken
geef me wel ff je adres door aub
Geschreven door: anna54  Bericht voor opstellen voor anna54  13-11-2011 17:22:08
Afbeelding van anna54Swap recycle 31 januari 2012

Voor deze swap gaan we recyclen, wat we allemaal wel eens doen, denk alleen al aan de theezakjes, binnenkant enveloppen, lintjes uit kleding en zo zijn er natuurlijk nog veel meer dingen die we kunnen gebruiken.

Alles wat er voor deze swap op de atc verwerkt wordt, moet gerecycled zijn. Dus geen kant en klare plaatjes, stempels, bloemen etc.
Zijn er vragen, laat maar horen. Ik ben benieuwd wat iedereen gaat recyclen.

Verpak de atc’s in sleeves en verstuur ze samen met een geadresseerde retourenvelop en voldoende retourpostzegels.

Meedoen kan met 3 atc`s.
Einddatum 31 januari 2012.

Wie doet er mee met deze swap?

1. Annie----------binnen
2. Elza (Yibi) -------binnen
3. Anneke (Creashop)--------binnen
4. Maatelly ------ binnen
5. Thea (Dorothea)--------binnen
6. Ilse (ilse44)------binnen
7. Ans (kablau)-------afgemeld
8. Gerda (gerda(ad)).......binnen
9. Ria (Crea-miep)--------binnen
10. Els (Lorinda)---------binnen
11.

Groetjes Annie

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring