Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

De Hobbyhoek
Met uw HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op het gehele assortiment, daarnaast krijgt u een presentje bij uw bestelling. Vermeld HJSTAR bij de kortingscode en uw pasnummer bij de opmerkingen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Cupcakes vouwen van Microvezeldoekjes - Workshops

Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  9-11-2011 20:45:18
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,
De workshop is opgeruimd , maar gelukkig heeft (Copacabana) het nog gecopieerd en kon ik het terug plaatsen.

Het “bakken “ ( vouwen) van Cupcakes van microvezel poets doekjes

Het is niet moeilijk, maar je moet even weten hoe je het moet doen.

De Microvezeldoekjes die je ervoor moet ( ze rekken lekker mee) gebruiken komen van de Vaatdoekjes en blauwe doekjes kan je niet gebruiken, daar zit geen rek in.)

Ze MOETEN vierkant zijn en het mooiste is 30x30 cm.
je kan ze eigenlijk met alles wat je wilt aankleden.
Ga even naar de bakker en vraag een klein doosje, dan heb je gelijk een "echte"verpakking en dat geeft heel leuk.

Nou daar gaan we.

[

Vouw de punt met het labeltje naar de tegenoverliggende punt.
Zorg dat er zo,n 1 cm aan de rand over is ( ze liggen dus niet op elkaar)

De dichte kant vouw je 1x zo,n 2 cm om en dan nog eens zo,n 3 cm om.

[
Dan draai je de hele doek om en om naar de andere kant en wel zo dat de punt die over is gebleven naar links ligt

De onderste punt vouw je iets in en dan begin je de doek op te rollen, ( zoals een rolmops)

Op het einde heb je een rolletje in je hand en dan trek je de overgebleven punt ( die waar het labeltje onder zit) over de buitenkant heen en zorg je dat de losse punt eronder komt te zitten.

Klaar is de cupcake,

Opsieren met spelden en lovertjes en hartjes .

Ik heb appeltjes gekocht en er met een sateprikker op gezet.
Als je bent uit gefreubelt zet je hem pas in de papieren houder.
Anders lubbert deze zo uit,

Nou dat was een heel verhaal.
Je moet het doen….. en blijven oefenen...........
Succes ermee,

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: ishar  Bericht voor opstellen voor ishar  13-11-2011 17:00:04
Afbeelding van isharWat leuk ik ga het proberen.
bedankt!
Geschreven door: cobacabana  Bericht voor opstellen voor cobacabana  13-11-2011 21:35:05
Afbeelding van cobacabanafijn dat de workshop terug is, hopenlijk vond je het goed dat ik het er weer op had gezet? de fotos wilde niet lukken, fijn dat je het er weer compleet hebt geplaatst!
groetjes coba
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  13-11-2011 21:38:02
Afbeelding van JosieHallo Coba,
Jahaa ik zette het er al in de topic.....
.
Fijn dat je me weer op weg heb geholpen.
Bedankt hoor!!
Groeten Ingrid
Geschreven door: opera  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor opera  15-12-2011 9:29:35
Afbeelding van operahallo ingrid ik hoop dat je het nog even laat staan ik kan hem niet uitprinten namelijk
maar ik vind het een geweldig en makkelijk patroon heel erg bedankt
p.s die appeltjes die erop liggen waar heb je die gekocht en de microvezel doekjes
die zijn hier meestal blauw nogmaals erg bedankt groetjes ingrid.
Geschreven door: Rockyrambo  Bericht voor opstellen voor Rockyrambo  23-12-2011 15:53:17
Afbeelding van RockyramboHallo,

Wat jammer dat de afbeeldingen zijn verwijderd .

Gr Yvonne
Geschreven door: erjoto  Bericht voor opstellen voor erjoto  23-12-2011 16:14:34
Afbeelding van erjotoJa dat is zeker jammer Yvonne,
Je doet het wat makkelijker na met een plaatje erbij.

groetjes, Jolanda
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  23-12-2011 16:47:17
Afbeelding van OdieJammer dat je het dan niet opgeslagen hebben op je eigen PC

Maar wanneer jullie het willen hebben stuur dan maar even een e-mail via PB

Ik weet dat Josie van een heerlijke vakantie aan het genieten is

Groetjes Ans
Geschreven door: Rockyrambo  Bericht voor opstellen voor Rockyrambo  23-12-2011 23:02:10
Afbeelding van RockyramboIk heb het zelf wel opgeslagen op me pc en heb ze ook al gemaakt.
Voor diegene die hier zouden kijken is het jammer dat ze weg zijn.

dit zijn ze
Gr Yvonne
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  29-12-2011 16:44:28
Afbeelding van PollepelleGroot gelijk Anita, verder staat er hier ook helemaal niets meer op de site...
Welkom. Kijk naar wat er wel staat en geniet.
Geschreven door: Wester1956  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wester1956  29-12-2011 17:40:22
Afbeelding van Wester1956ja wie heef nog de patroon

ik wil ze ook graag maken

wie o wie
Geschreven door: devuurvlieg  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor devuurvlieg  29-12-2011 18:20:38
Afbeelding van devuurvliegStuur maar een PB tje, ik heb het in Word opgeslagen.

gr. Sonja
Geschreven door: redlady  Bericht voor opstellen voor redlady  29-12-2011 19:24:11
Afbeelding van redladyik heb de beschrijving ook nog....
Geschreven door: jojaco  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojaco  29-12-2011 21:32:14
Afbeelding van jojacoIk heb de hele uitwerking op mijn eigen website gezet.
Met de foto`s en de beschrijving.
Kijk bij mijn profiel.
gr Jannie
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  5-1-2012 19:15:12
Afbeelding van JosieHallo Allemaal,

Ik begrijp hier dus niets van he??
Dit is al de 2e keer...........
IK heb ze niet verwijderd hoor, het koste me al genoeg moeite om ze erop te zetten..
Dus zal ik ze er opnieuw opzetten...

Groet, Ingrid
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  5-1-2012 19:21:51
Afbeelding van PollepelleJe hebt ze vast in je afbeeldingenmap hier op hj verwijderd. Dan gaan ze ook uit het forum.
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  5-1-2012 19:25:07
Afbeelding van JosieHallo Pollelle
Yes!! daar zat het hem dus in.
Dat zal ik snel verranderen.
Bedankt !!

groetjes, ingrid
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  5-1-2012 19:30:49
Afbeelding van Pollepelle Ja
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  5-2-2012 16:11:18
Afbeelding van aliehelderIk heb hem geprobeerd want ook zo staat die nu in het HJ maar de mijne word niet zo mooi

Echt blijven oefenen dus

Gr Alie
Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  5-2-2012 16:27:56
Afbeelding van MiMahet is inderdaad een kwestie van oefenen
en goede rekbare doekjes

Geschreven door: Ankertje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Ankertje  10-2-2012 22:19:06
Afbeelding van AnkertjeJaaaaa ik kreeg het ook niet voor mekaar met de beschrijving in het HJ, maar nu is het me gelukt. Ja
Leuk binnenkomertje voor als mijn zoon binnenkort gaat samenwonen.

Groetjes, Marjo
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  10-2-2012 22:31:34
Afbeelding van aliehelderIk heb wel van die gekleurde doekjes maar krijg dat rondje echt niet zo
Was zo nijdig dat ik ze in de hoek heb gegooid

Gr Alie

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring