Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Bertie`s Hobby Ideeën
Bij ons alle knipvellen van Nel van Veen 5 voor € 2,00. Hobbyjournaal altijd € 1,00 alleen in de winkel verkrijgbaar! Neem ook eens een kijkje op onze website.

Hobbypatch.be
Bij ons in België ontvang je op zaterdag 5 mei een kans om een gereedschap tas te winnen op vertoon van de HJSTAR pas. We trekken de winnaar op 8 mei. Wij vieren de "Week van de Amateurkunsten" thema HOMEMADE.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u fotolijm collal 50 ml 1,40 pst nu 3 voor 3,= en foamtape/foamblokjes1,15 pst nu 2 voor 1,90 26 mei opendag/opruimingsdag van 9.30 tot 15.30 uur Zie advertentie elders in deze krant

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Easel ATC swap, einddatum 31 januari 2012. - ATC / Swap Forum

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  14-2-2012 14:11:41
Afbeelding van creastridDames, even ter verduidelijking, dit is gewoon de eerste serie, hoor!
Want ging de kaartjes voor de 2e zending aan Annet uitzoeken toen ik een gesloten envelop in de doos zag liggen. Dus .................draaide hem met het adres naar boven, en voelen jullie het al?
DE ENVELOP VOOR ANNET!

weet nog niet hoe het kan, ga mijn hoofd er ook niet over breken, Annet heeft hem gelukkig.

Allemaal hartelijk bedankt voor het meedoen, hoop dat jullie jullie kaartjes net zo mooi vinden als die je gemaakt hebt.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  14-2-2012 14:07:08
Afbeelding van anna98Hoi allemaal,

Jippie,

Mijn kaartjes zijn gelukkig ook aangekomen. Ik heb ze gekregen van Astrid (Creastrid), Nieske (Klosje) en Jolanda (Jo69)
Allemaal heel erg bedankt, Astrid bedankt voor de extra bedels en het hosten.
Ik zal vanavond even een foto plaatsen.

Groetjes Annet. Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  11-2-2012 18:12:00
Afbeelding van creastridAnnet,

ik wacht niet langer, ik ga je morgen 3 easel atc´s toe sturen, dat is het voordeel als je extra kaartjes krijgt, en natuurlijk krijg je ook het bedankje. stuur me even je adres in een pbtje,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: rab  Bericht voor opstellen voor rab  11-2-2012 17:51:03
Afbeelding van rabHallo Allemaal]

Eindelijk even tijd om te melden dat mijn easel kaartjes gearriveerd zijn.

ik ben bezig met een nieuwe studie, dus heb weinig tijd om atc`s te maken en/of te reageren.

Ze zijn van:
Tonny Nachtegaal
AM de Wilde
Sijtske v. Hengel

En natuurlijk het leuke bedankje van Astrid zelf
Helaas geen foto kunnen maken , ons fototoestel is kapot en mijn dochter vergeet steeds haar toestel mee te nemen, zodat ik die kan gaan gebruiken

Dames bedankt voor de mooie creaties.

Groeten Aleida
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  11-2-2012 17:20:23
Afbeelding van creastridKreeg een pbtje van Nieske dat zij donderdag pas terug is gekomen van vakantie en tja dan is het meteen gedaan met de rust, wassen enz. Maar de kaartjes zijn er gelukkig wel.
Dus nu nog 2, hoop echt dat ze nog komen, anders heb ik daar ook wel een oplossing voor. We wachten het weekend nog even af.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  11-2-2012 14:25:02
Afbeelding van lorindaIk weet niet waar de post last van heeft
ik heb ook al veel enveloppen gepost en het duurt lang voor het over komt
dus er is nog hoop Annet
Gr Els
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  11-2-2012 12:43:53
Afbeelding van anna98Hallo allemaal,

snik, snik ze zijn bij mij nog steeds niet gearriveerd, Maar ik las dat Alie ze inmiddels wel had dus we blijven nog steeds hopen.
Ik hoop dat de andere 2 pakken vandaag ook nog bij je weggenomen worden Astrid.

Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  11-2-2012 12:17:55
Afbeelding van creastridFijn Alie, dus nu mis ik nog 3 meldingen, ga maar even de postvakjes langs,

groetjes,
Astrid
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  10-2-2012 23:09:58
Afbeelding van aliehelderIk heb de kaartjes binnen
Ze zin van Lydia
A Pieters
En van Astrid De wolf
Bedankt voor de leuke spulletjes

Gr Alie
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  9-2-2012 16:08:12
Afbeelding van creastridDat is al vast 1 pak van mijn hart, nu liggen er nog 4 pakken en die zou ik toch ook graag weg willen hebben, Het ligt ook zo zwaar op de maag.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  9-2-2012 16:06:25
Afbeelding van lorindaJaaaaaaaa mijn atc zijn ook binnen
van oorschotje-Ingrid-Ans
bedankt allemaal
en Astrid bedankt voor de mooie bedels

Groetjes Els
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  8-2-2012 15:53:08
Afbeelding van lorindaPost net geweest
nee hoor van daag ook niet
gr Els
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  8-2-2012 12:10:05
Afbeelding van anna98Hoi Astrid,

ik denk dat de vrachtwagens met post bij de provinciegrenzen blijven staan in verband met het elfstedenvirus dat in Friesland rondwaart.

groetjes Annet Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Anna P  Bericht voor opstellen voor Anna P  8-2-2012 11:38:49
Afbeelding van Anna P

deze mooie ATC`s kreeg ik van: Annet 98, creasan en Tonny 1944

en Astrid, bedankt voor je mooie bedels, ben er heel blij mee
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  7-2-2012 23:16:19
Afbeelding van lorindaBij Mij ook nog niet
ik blijf maar wachten
Groetjes Els
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 22:19:18
Afbeelding van creastridHoi Annet,

Zijn ze soms allemaal de route van de Elfstedentoch aan het sneeuwvrij maken?
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  7-2-2012 22:15:35
Afbeelding van anna98snik, snik,

nog steeds niets, maar we blijven hopen, het is natuurlijk ook ver van Amsterdan naar het hoge noorden.
Daar komen de slechte wegen nog bij..... en uhm, uhm, ja wat nog meer....

Ik wacht morgen maar weer af.
Ben in ieder geval blij dat ze bij de meeste deelnemers nu binnen zijn.

Geschreven door: Anna P  Bericht voor opstellen voor Anna P  7-2-2012 21:52:28
Afbeelding van Anna Pze zijn vandaag aangekomen, ben net thuis, heb 3 pakken pannekoeken staan te bakken omdat onze kanjer morgen 9 jaar wordt.

Foto van de atc`s volgt nog, ga nu lekker douchen, wilde even laten weten dat ik ze heb.

gr. Anna
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 21:31:01
Afbeelding van creastridDus blijven er nog 6 stuks over, hoop echt dat ze daar toch ook aankomen, want dit is toch niet leuk meer.

Ben blij dat ze bij jullie, Elza en Sandra, vandaag aangekomen zijn.

groetjes,
Astrd
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  7-2-2012 21:24:09
Afbeelding van yibihoi k heb vandaag mijn atc ontvangen waren weer naar het hoofdkantoor retour geweest , wordt daar gewoon gek van lezen word steeds moeilijker daar geloof ik
maarja heb ze ontvangen van ;
jolanda pals
ans vd pol
nieske van dee
en een leuke verrassing van astrid
foto was ff niet mogelijk maar ze waren prachtig
gr elza
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 20:33:04
Afbeelding van creastridNiemand meer die vandaag de retour atc`s heeft ontvangen? Dat is toch te gek, want ik heb ze op 2 feb. gepost.
Kan er niet bij met mijn pet!!!

groetjes,
Astrid
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  7-2-2012 18:58:53
Afbeelding van CreaSanhoi hoi

heb zojuist de envelop geopend, en heb [prachtige kaartjes gekregen van:
Ada van Oorschot, Jolanda Pals en Alie Helder
En mooie bedeltjes van astrid

Dank jullie wel allemaal!!!

groetjes Sandra
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  7-2-2012 18:44:34
Afbeelding van creastridEven kijken wie er allemaal al de easel atc`s retour heeft ontvangen en wie niet:

1. Anneke creashop ontvangen
3..Ans kablau ontvangen
4. Jolanda jo69 ontvangen
5. Tonny tonny1944 ontvangen
6. Annet anna98........................................... :`(
7. Lijdia lijdia Een ontvangen
8. Nieske KLOSJE ontvangen
9. Ina Bennen- ontvangen
9. Alie aliehelder.ontvangen
10 Anna AnnaP.ontvangen
11 Ada oorschotje ontvangen
12 Sandra CreaSan.ontvangen
13 Els Lorinda ontvangen
14 Elza yibi.ontvangen
15 Ingrid slagelse ontvangen
16 Aleida rab.ontvangen
17 Sytske symath ontvangen

Wie heeft ze nog meer ontvangen en nog niet gemeld?
Laat even horen, graag hier in het topic.

groetjes,
Astrid

:`(
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  7-2-2012 12:25:04
Afbeelding van oorschotjeeindelijk de beloofde kaartjes

(door de kou wat verlaat met foto maken

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  6-2-2012 23:49:41
Afbeelding van CreaSanIk heb ze ook nog niet, maar dan heb ik nog wat waar ik me op verheugen kan hihi

groetjes Sandra
Geschreven door: Bennen-  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Bennen-  6-2-2012 23:15:50
Afbeelding van Bennen-Hallo Allemaal,

ja hoor bij mij zijn de atc-tjes ook binnen ondanks de sneeuw en vorst.
Ze zijn van: Sandra Smeenk, Sytske van Hengel en Annet Mulder. Bovendien bedeltjes van Astrid.
Iedereen heel hartelijk bedant en Astrid bedankt voor het hosten.

Groetjes
Ina
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  6-2-2012 21:37:16
Afbeelding van creastridHoi Lorinda,

ze zijn allemaal tegelijk op de post gegaan, in dezelfde brievenbus. En daarna heb ik er geen enkele invloed op, helaas.

Hoop dat ze er morgen zijn.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: lorinda  Bericht voor opstellen voor lorinda  6-2-2012 21:34:23
Afbeelding van lorindaHoi Astrid
ik heb mijn atc kaartjes ook nog niet
groetjes Els
Geschreven door: Symath  Bericht voor opstellen voor Symath  6-2-2012 16:53:10
Afbeelding van SymathZaterdag lag er een envelop in mijn brievenbus met mooie atc´s en een bedankje van Astrid. De atc´s zijn van: Ans v d Pol, A. Pieters en Alie Helder. Mijn zus heeft mijn fototoestel mee op vakantie, dus een foto komt nog.
Iedereen bedankt en Astrid weer bedankt voor het hosten.

Gr Sytske
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  6-2-2012 15:29:34
Afbeelding van anna98snik, snik,

bij mij lag er weer niets in de brievenbus...
moet dus nog eventjes wachten.

Groetjes Annet Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: slagelse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor slagelse  6-2-2012 15:19:31
Afbeelding van slagelseHoi Allemaal,

Ik had schijnbaar afgelopen weeknd de kaartjes al ontvangen maar mijn
man had de post in de hal ergens neergelegt en mij niet verteld dat er post
was.
Maar goed ze zijn binnen en dit zijn ze
van links naar rechts heb ik ze ontvangen van:
Oorschotje, Tonny1944 en Ina Bennes en een geweldig bedankje van Astrid
een zakje met leuke bedeltjes.
Bedankt voor de mooie kaartjes en Astrid bedankt voor het Hosten tot een volgende
keer.

Groetjes Ingrid
Geschreven door: oorschotje  Bericht voor opstellen voor oorschotje  5-2-2012 12:03:54
Afbeelding van oorschotjehallo Allemaal
ik heb ze wel ontvangen
maar het is in de kelder te koud om lang achter te compu te blijven
hier vriest het net niet
hoop ze morgen op de foto te kunnen zetten en te plaatsen
ik heb ze van
**AM de Wilde--creashop
**Aleida de jager--rab
**Alie helder
en een zakje bedeltjes van Astrid
dames bedankt voor de mooie creaties

veel liefs Ada Hartje
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  4-2-2012 22:25:13
Afbeelding van creastridzal dat nou ook te maken hebben met de plotselinge winter?
Snap het niet, vroeger hadden we toch veel vaker van deze winters, en dan was er niet zo veel ellende als tegenwoordig met al dat nieuwerwetse materiaal.
Hoop dat ze maandag in de bus vallen, hier wordt tenminste op maandag nog steeds post bezorgd.
Geschreven door: yibi  Bericht voor opstellen voor yibi  4-2-2012 22:21:53
Afbeelding van yibiik heb ze ook nog niet ontvangen anna dus moet we samen nog ff geduld hebben
Geschreven door: lijdia  Bericht voor opstellen voor lijdia  4-2-2012 21:25:10
Afbeelding van lijdiaBij mij zijn de easelkaartjes ook op de mat gevallen.
De mooie kaartjes zijn van
Sandra Smeenk-Nas
Sytske van Hengel
Elza Yilmaz
en een super leuk extratje van Astrid

Bedankt voor de mooie kaartjes en Astrid bedankt voor het extratje

groetjes Lijdia
Geschreven door: Anna P  Bericht voor opstellen voor Anna P  4-2-2012 16:54:15
Afbeelding van Anna Pheb ze nog niet ontvangen, moet dus nog een heel weekend wachten, maar degenen die ik hier zie, zijn het wachten waard!
Geschreven door: Jo69  Bericht voor opstellen voor Jo69  4-2-2012 16:41:56
Afbeelding van Jo69Ook hier zijn de kaartjes in mijn brievenbus gevallen.
Ik heb ze van: Slagelse - Rab - Lijdia en een heel leuk extraatje van Astrid.

Allemaal bedankt voor de prachtige kaartjes en Astrid bedankt voor het hosten.

Groetjes Jolanda.
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  4-2-2012 16:19:11
Afbeelding van creashopHallo allemaal,
ik heb de mooie easlkaartjes ontvangen van Ina,Elza en Astrid Ja
dank jullie wel allemaal,

Astrid, dank je wel voor het hosten en de leuke extra Kus

liefs Anneke
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  4-2-2012 13:48:29
Afbeelding van tonny1944Ook ik heb net de mooie ATC`s van deze swap ontvangen en wel van:
A. Pieters-Ina Bennen-Aleida Jager en de leuke bedeltjes van Astrid.

Dames allemaal heel hartelijk bedankt.
Fijn weekend en groetjes,
Tonny
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  4-2-2012 13:33:48
Afbeelding van kablau Dit zijn de leuke atc`s die ik vandaag in de bus kreeg van Creasan,Els en Klosje(van links naar rechts) bedankt dames en Astrid, jij bedankt voor het hosten en voor de leuke bedeltjes Ja Ja Ja.

Grtjs
Ans Een Roosje

sorry, ik heb ze moeten scannen, m`n toestelletje deed het niet .
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  2-2-2012 13:09:01
Afbeelding van creastridZo alles is verdeeld, gaan direcht mee naar het postkantoor, maar wil jullie even mijn buit tonen, dat zijn dus extra en geruilde kaartjes bij deze swap.
En natuurlijk ook de andere bedankjes zijn goed terecht gekomen.

Als het mogelijk is, willen jullie dan ook een foto plaatsen van de atcs die jullie ontvangen hebben en dan in open toestand?

groetjes,
Astrid
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  31-1-2012 15:15:35
Afbeelding van creastridAlle inzendingen zijn binnen, dus hoop ik morgen alles te gaan verdelen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: Symath  Bericht voor opstellen voor Symath  27-1-2012 16:05:14
Afbeelding van SymathDe kaartjes zijn net de brievenbus in gegaan. Hopelijk heb je ze morgen.

Groetjes Sytske
Geschreven door: Symath  Bericht voor opstellen voor Symath  27-1-2012 13:05:20
Afbeelding van SymathDankjewel. Leuk!
Gr Sytske
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  26-1-2012 18:04:21
Afbeelding van creastridNee, hoor, Sytske, dan wacht ik lekker op jouw kaartjes, want hij loopt immers tot 31 januari, dus nog tijd genoeg. Ik ga je op de lijst zetten.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: Symath  Bericht voor opstellen voor Symath  26-1-2012 18:01:43
Afbeelding van SymathHoi Astrid,
Ik heb al 2 easelkaarten klaar, maar weet niet zeker of ik de envelop morgen in de brievenbus kan doen. Mag ik nog meedoen of vinden jullie het genoeg aan deelnemers?
Gr Sytske
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  26-1-2012 16:48:46
Afbeelding van creastridMooi, Sandra, dan kan ik ze, hoop ik, in het weekend al gaan verdelen.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: CreaSan  Bericht voor opstellen voor CreaSan  26-1-2012 16:46:59
Afbeelding van CreaSanmijn atctjes zijn onderweg

groetjes Sandra
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  25-1-2012 18:54:16
Afbeelding van creastridDe kaartjes van Aleida en Alie zijn ook binnen, Alie je hebt een pbtje van me.

Mis alleen nog de kaartjes van Sandra (creasan).

groetjes,
Astrid
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  24-1-2012 16:42:09
Afbeelding van aliehelderIk heb mijn kaartjes op de post gedaan

Gr Alie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website