| HJSTAR Aanbiedingen | AnMaCreatief Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een korting van 5% op uw gehele bestelling.
Vermeld bij `Opmerkingen` uw HJSTARpas-nummer. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur.
| Hobbyshopjoke Met de HJSTAR pas krijgt u Magic Dots 3 halen 2 betalen!
Vermeld uw HJ starpas nummer bij opmerkingen.
| `t Clowntje Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op alle karton.
|
  |
- Let op: Niet uithalen naar andere leden! - Priv้ problemen ook graag priv้ oplossen.
Gekoppeld forumKletsforum - Hobbyspullen ruilen RMD Kinderfonds - Koffiehuis HJU bent niet ingelogdHeeft u nog geen eigen profiel? Gratis aanmeldenGeschreven door: jantien 23-5-2012 21:52:15 | poeh niet niks om zo machteloos te staan...
lijkt me heel eng en zenuwslopend...
Marja nogmaals veel sterkte!!
ik hoop dat je energie hebt en houd om hier door heen te worstelen!!
liefs | Geschreven door: afra 23-5-2012 19:34:44 | Goh, en dan maken wij ons druk om een map met mallen , wat is er nou belangrijker? Marja, nogmaals heel veel sterkte en laten we er het beste maar van hopen.
Liefs
Afra | Geschreven door: Crien 23-5-2012 18:59:02 | Voor de dames die benieuwd zijn naar de toestand van MiMa`s (Marja) zoon Jeremy, vanmiddag laat heb ik onderstaand berichtje ontvangen van Marja:
Jeremy`s toestand is eigenlijk hetzelfde. stabiel
de afgelopen dagen hebben ze gezocht naar een goede combinatie medicijnen om hem goed te laten functioneren.
al zijn normale functies werken, hij wordt beademd en natuurlijk hangt hij aan allemaal toeters en bellen.
krijgt alle dingen die hij nodig heeft om dit zo te houden.
telkens als ze proberen hem wakkerder te maken gaat hij erg trillen. dit geeft stress voor zijn lichaam en hersenen en dan gaan ze weer terug naar de oude stand.
vanmorgen hebben ze besloten om hem voorlopig drie dagen met rust te laten, dus wordt hij weer slapende gehouden.
het blijft de vraag of hij zelf wakker zou worden zonder dit en wat hij dan wel of niet kan. we weten dat er een beschadiging is, maar niet wat dit gaat doen. | Geschreven door: afra 23-5-2012 15:59:55 | Nou, ik ga het echt niet redden , maar ik leg me er maar bij neer . | Geschreven door: aliehelder 23-5-2012 14:38:38 | Nou dames even weer een kijkje in mijn "keuken".
En dan van het weekend lekker borduren bij de caravan in de zon
Dit is wat ik sinds gister heb gemaakt. Dat zijn er 7 voor een avond
En echt waar ik heb alles zelf gedaan.
Dus dan kom ik rond de 200 toch wel uit
En dan nog een dagje stickers en bloemetjes plakken voor de hele afwerking
Gr Alie  | Geschreven door: Katinka 23-5-2012 14:27:47 | De map met mallen.
Wie droomt er niet van.
Gister heb ik de hele dag postzegels geknipt en geteld.
Helaas, ik heb er niet meer dan 1500.
En ik vond zelf dat ik er zoveel had.
Eigenlijk wil ik proberen Anneke om te kopen.
Ik bied het dubbele van de postzegel inkoper.
Zal ze daarin trappen 
Ik heb ergens gelezen dat de inkoper 3 euro per kilo geeft.
1000 postzegels wegen ruim 150 gram.
En eigenlijk had ik het wel leuk gevonden als de map onder de trouwe kopers en gevers verloot werd.
Want de meeste van ons, halen geen 200 kaarten in de maand.
En voor de postzegels, ik weet niet hoe je daar aan moet komen.
Maar goed.
Ik wens iedereen heel veel succes.
Groetjes Carina.
| Geschreven door: afra 23-5-2012 12:53:43 | Alie, ik heb hetzelfde probleem, zou graag,meer willen bieden voor de map maar bij mij ontbreekt ook de tijd om zo snel zoveel kaarten af te krijgen . Dan maar aan een ander gunnen h่ .
Gr. Afra | Geschreven door: creashop 23-5-2012 9:08:56 | Maja, we hebben er met zijn allen ongeveer anderhalf jaar over gedaan,
hopelijk gaat het stuk naar de 2000, 00 wat sneller ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, | Geschreven door: aliehelder 22-5-2012 19:54:13 | Jeetje wat vliegen de kaarten omhoog voor de mallen
Zoveel kaarten krijg ik niet meer af zo snel
Ja lamme handje maar goed ik gun ze iedereen
Gr Alie | Geschreven door: klumpie9 22-5-2012 13:49:11 | gefeliciteerd met de 1000.00 ik moet zeggen dat ik het in begin niet kon geloven dat het ook maar gehaald zou worden in een jaar..
Maar nu al binnen een half jaar.. mijn petje af voor jullie  | Geschreven door: MiMa 22-5-2012 7:37:19 | dames bedankt
ik zal vandaag of morgen een blog of forum maken waarin ik jullie op de hoogte houdt.
dan kunnen jullie daar reageren
zodat jullie hier weer met elkaar verder kunnen over het rmd,
zoals het hoort
hier geen veranderingen
lieve groetjes marja | Geschreven door: MiMa 21-5-2012 23:18:15 | ik ben oo blij met jullie streefbedrag wat gehaald is.
en blij met een zwangere dame waar alles foed mee gaat
hier geen veranderingen
groetjes marja | Geschreven door: Endje-Mar 21-5-2012 21:56:36 | Dames toppie dat het streefbedrag is gehaald !!
Heel dubbel allemaal, maar ja..... | Geschreven door: aliehelder 21-5-2012 21:20:24 | Nou geweldig dat het streefbedrag is gehaald.
Ik hoop dat we rmd blijven helpen
Gr Alie | Geschreven door: creashop 21-5-2012 20:12:23 | Beste anneke de wilde
Susiewusie heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Actie:Hobbyspullen ruilen voor kaarten voor het RMD Kinderfonds
Naam: Susiewusie
Bedrag:6,00
Huidig bedrag: 1034,00
Streefbedrag: 2.000,00
Met vriendelijke groet,
mijnronaldmcdonaldactie.nl
Suus, Dank je wel  | Geschreven door: valstar 21-5-2012 19:18:59 | Marja, wat een triest bericht als je net je zoon weer in je armen hebt kunnen sluiten na zo`n reis....ik wens je ontzettend veel sterkte toe.
Groetjes,
Renate | Geschreven door: Crien 21-5-2012 19:04:05 | Yvontjeee.............. goed nieuws! Kunnen we allemaal goed gebruiken........... doe voorzichtig en rustig aan, dan komt het allemaal prima in orde met jouw zwangerschap! | Geschreven door: Yvontjee 21-5-2012 19:02:11 | Jeetje Marja wat een naar bericht. Ook raar om te lezen omdat ik zelf ook nog maar 21 jaar ben.
Dit komt toch niet zo ontzettend vaak voor bij jongeren?
ik wens jullie enorm veel sterkte!
Zelf wilde ik fijn nieuws komen vertellen,
dat mijn 20 weken echo goed was en we in blijde verwachting zijn van een jongen | Geschreven door: Crien 21-5-2012 18:42:53 | Pffffffffffffff wat dubbel, vreugde en verdriet in het topic!
Geweldig dat we over het streefbericht zijn! Laten we onszelf maar wijsmaken dat we Marja daardoor onderdak kunnen verschaffen...... geeft het toch een goed gevoel  | Geschreven door: jantien 21-5-2012 18:38:04 | hey Marja,wat een akelig bericht!!
ik wens je heel veel sterkte toe aankomende tijd...
vreselijk om zoiets mee te moeten maken...
liefs Jantien | Geschreven door: Huismus 21-5-2012 18:36:37 | Super, de 1000,- is gehaald! Dames van RMD: gefeliciteerd hoor! | Geschreven door: Huismus 21-5-2012 18:34:09 | Wat vreselijk Marja, moed houden hoor de artsen zijnj kundig en je zoon is jong en sterk! | Geschreven door: creashop 21-5-2012 18:30:20 | 
Beste anneke de wilde
gini heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: gini
Bedrag:30,00
Huidig bedrag: 1028,00
Streefbedrag: 1.000,00
Met vriendelijke groet,
Sonja , dank je wel 
 | Geschreven door: etje 21-5-2012 17:36:38 | Lieve Marja wat is dat een triest bericht,
ik denk aan jou en je naasten
er komt een kaart jou kant op hoor, en positief blijven denken hoor
Dikke kus | Geschreven door: creashop 21-5-2012 17:33:45 | En daar ben ik weer 
En nog steeds zijn we er net niet, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zal het voor vanavond 20.00 uur gaan lukken ?
Beste anneke de wilde
Edith heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Actie:RMD-team
Naam: Edith
Bedrag:5,00
Huidig bedrag: 998,00
Streefbedrag: 1000,00
Met vriendelijke groet,
Edith, dank je wel  | Geschreven door: creashop 21-5-2012 14:03:38 | Voordat ik mijn blije berichtje plaatste had ik het droevige bericht van Marja nog niet gelezen 
Marja, ik wens jullie heel veel sterkte.
lieve groetjes,
Anneke | Geschreven door: creashop 21-5-2012 14:00:18 | Goedemiddag allemaal 
We zijn er bijna, nog net niet...........................................................................................................
IK ben benieuwd of we het vandaag nog gaan redden, ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Beste anneke de wilde
creashop heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: creashop
Bedrag:15,00
Huidig bedrag: 993,00
Met vriendelijke groet,
Deze donatie is van de postzegelverkoop  | Geschreven door: aliehelder 21-5-2012 8:18:16 | Ik heb een oproepje geplaatst bij de opkikkers
Dus ook daar is het adres te vinden
Gr Alie | Geschreven door: Endje-Mar 21-5-2012 8:08:57 | Marja, wat een vreselijk bericht.
Heel veel sterkte de komende spannende tijd.
Liefs, Marjan | Geschreven door: aliehelder 21-5-2012 7:55:46 | Nou ik denk dat we allemaal massaal kaartjes moeten gaan sturen naar het gezin
Want die kunnen ze nu goed gebruiken
Gr Alie | Geschreven door: Dagaanbod 20-5-2012 23:21:07 | Marja, namens het hele RMD Team willen wij jullie heel veel sterkte wensen.
Wij hopen, samen met jullie, op een goede afloop. | Geschreven door: MiMa 20-5-2012 23:17:17 | lieve hobbymaatjes
een dikke week terug was ik in winschoten en verzamelden we geld in voor het RMD
wie had kunnen bedenken dat ik het RMd zelf nodig zou hebben.
afgelopen zaterdag heeft onze zoon Jeremy, 21 jaar, die net etrug is van zijn europareis, een ernstige hersenbloeding gehad. Hij ligt nu in Zwolle en zijn toestand is stabiel maar kritiek. de komende dagen worden erg spannend of en hoe hij wakker wordt. er is hersenletsel geconstateerd. wij verblijven bij hem in Zwolle . eerst in het ziekenhuis,en als het mogelijk is later in het RMD
heb een laptop bij me maar weet niet of ik veel de mogelijkheid heb om hier te kome
groetjes van een erg verdrietig en bange marja | Geschreven door: aliehelder 20-5-2012 12:19:31 | Dames van het team kunnen jullie nog spulletjes gebruiken??
Zo ja en wat willen jullie dan niet hebben.
Ik ga grondig opruimen. Dus laat maar horen
Gr Alie | Geschreven door: Crien 19-5-2012 21:11:10 | Hihihihihi, ik zou bijna gaan plagen Maar laat ik het netjes houden. Als je met postzegels gaat bieden dan graag per 100 zegels verpakken en dan als het niet te veel gevraagd is de nederlandse en de buitenlandse gescheiden van elkaar.
Ik hoop dat je mee gaat doen, we hebben nog heeeeeeeeeeeeel veel leuke spullen die nog moeten komen.
Welkom namens het RMD team  | Geschreven door: anette 19-5-2012 21:06:39 | Hallo Crien,
Bedankt voor je uitleg.
Ik zal mij daar eens in verdiepen.
Er staan wel hele leuke dingen om op te bieden.
Ik heb nog veel postzegels, maar doe ik die gewoon in een envelop?
Of moet ik ze met een bepaalde hoeveelheid versturen, of apart verpakken?
Groetjes Anette. | Geschreven door: Crien 19-5-2012 20:56:56 | Hoi Anette,
wat leuk dat je dankzij de maatjesdag op ons topic gewezen bent en ook nog eens kom kijken en mee wil doen . Het is eigenlijk heel simpel. Als je op gekoppeld forum klikt wat hierboven staat kom je in het bied topic en daar bovenin staat precies beschreven hoe het bieden werkt. Mocht je naar aanleiding daarvan toch nog vragen hebben, aarzel dan niet en klop gewoon weer even aan 
Grtzz,
Crien | Geschreven door: anette 19-5-2012 20:53:29 | Ik heb jullie gevonden via de maatjesdag.
Eigenlijk heb ik nog niet echt een idee hoe dit werkt.
Kan iemand mij dit misschien uitleggen?
Groetjes Anette. | Geschreven door: Crien 19-5-2012 7:51:44 | Yeahhhhhhhhhhhh we gaan goed, we gaan lekker , en eruit trekken doen we niet die stekker! La la lala la lala laaaaaaaaaaa lala la lala la lala laaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa  | Geschreven door: Endje-Mar 19-5-2012 7:26:41 | We zijn er bํjna, we zijn er bํjna, maar nog niet helemaal !!!!
We zijn er bํjna, we zijn er bํjna, maar nog niet helemaal !!!!
Koppie kaal.....
 | Geschreven door: creashop 18-5-2012 23:30:20 | We gaan het streefbedrag gewoon weer ophogen hoor,
maar eerst deze  | Geschreven door: jantien 18-5-2012 22:57:23 | spannend nog 22 euries en dan zijn we er al!!!
wie ow wie maakt die 1000 vol hihi
super hoor!!
en veel sneller dan we dachten toch?
ga je het streefbedrag dan weer ophogen of word het dan wat anders?
groetjes | Geschreven door: creashop 18-5-2012 22:36:34 | En het houdt vandaag maar niet op 
Beste anneke de wilde
Jantien heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: Jantien
Bedrag:10,50
Huidig bedrag: 978,,00
Met vriendelijke groet,
jantien, dank je wel  | Geschreven door: jantien 18-5-2012 22:07:23 | oei kwam mn briefje net weer tegen..
ook ik moet nog een donatie doen!!
ga het meteen doen anders schiet het er weer bij door...
sorry  | Geschreven door: creashop 18-5-2012 21:38:58 | 
Beste anneke de wilde
Marjan heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: Marjan
Huidig bedrag: 967,50
Met vriendelijke groet,
Marjan, dank je wel  | Geschreven door: creashop 18-5-2012 20:59:30 | ha,ha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,als dat zou kunnen,
maar denk het niet hoor 
dit is toch helemaal geweldig  | Geschreven door: snoeploos 18-5-2012 19:57:17 | Nou Anneke,
zo te zien gebeurt het vandaag nog
 | Geschreven door: creashop 18-5-2012 19:55:23 | 
Hallo allemaal, ik wil niet vervelend zijn, hoewel dit soort berichtjes volgens mij noooooooit vervelene, kijk eens:
Beste anneke de wilde
TheaKrea heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: TheaKrea
Bedrag:7,50
Huidig bedrag: 962,50
Met vriendelijke groet,
Thea, dank je wel
 | Geschreven door: creashop 18-5-2012 19:40:37 |  
ben ik weer 
Beste anneke de wilde
Vlindertje heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: Vlindertje
Huidig bedrag: 955,00
Met vriendelijke groet,
Jose, dank je wel 
we zijn er bijna dames  | Geschreven door: creashop 18-5-2012 19:14:55 | Beste anneke de wilde
Creahannie heeft een donatie gedaan voor jouw actie.
De donatie
Naam: Creahannie
Bedrag:10,00
Huidig bedrag: 950,00
Met vriendelijke groet,
Hannie dank je wel  | Geschreven door: Dagaanbod 18-5-2012 11:28:58 | Lieve dames,
de ruiltoko is weer geopend! Ga er kijken en lekker sjoppen zou ik zeggen 
Liefs,
het RMD team |
Dit forum bevat meer pagina`sNaar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,
|