Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 knipvellen voor 5 euro. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur. Geld zowel in de winkel als in de webwinkel.

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 4 knipvellen voor de prijs van 3, 35% KORTING op kinder-knutsel-pakketjes, bij aankoop van€ 15,00 aan Decopatch, GRATIS mini/maxi tas.

Hobbyshopjannie
Zolang ze in huis zijn allen EK Garland ponsen 10 % korting

sudoku 9 februari 2012 - 289677 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Hobbydots en kraaltjes - Tips & Technieken

Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  8-9-2010 15:41:18
Afbeelding van CREA SYLHallo
Vandaag heb ik de hobbydots stickers eens gecombineerd met kraaltjes!!! Erg leuk om te doen.
Ik heb kleine boogjes gebruikt en vlammetjes ( druppels) van serie 2. De lijnen staan er ook op, deze knip je klein van punt tot punt.

Groetjes van Crea Syl.
Geschreven door: nelfynh  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nelfynh  8-9-2010 15:43:04
Afbeelding van nelfynhHoi Hoi
ziet er super uit
erg leuk gedaan
groetjes van Nel
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  8-9-2010 15:45:39
Afbeelding van Yvonne38De randen eromheen maakt het wel heel erg druk, het midden vind ik wel erg leuk

Groetjes Yvonne
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  8-9-2010 15:46:27
Afbeelding van verheijenIs daar een patroontje van? Heel leuk gedaan hoor en een goed idee.
Groetjes Trees
Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  8-9-2010 15:52:12
Afbeelding van miracleHoi Sylvia,

schitterende kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor je leuk ideetje.
Ja Ja Ja

groetjes Helma Een Roosje
Geschreven door: lampje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lampje  8-9-2010 15:54:08
Afbeelding van lampjeheel leuk gedaan , met die boogjes kralen goed idee ik heb ook nog van die kralen
groetjes Diny
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  8-9-2010 15:56:08
Afbeelding van pedicuurtjeHeel mooi kaartje Sylvia...
Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  8-9-2010 16:13:10
Afbeelding van CREA SYLBedankt!!!
Ja, ik heb er een patroontje van gemaakt.
Bij mn profiel kun je lezen waar je die gratis kunt vinden.

groetjes Crea Syl.
Geschreven door: terstege  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor terstege  8-9-2010 16:56:58
Afbeelding van terstegewat een schitterende kaarsen zo Ja Ja Ja
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  8-9-2010 17:47:48
Afbeelding van PollepelleVind de kandelaar heel mooi.
Geschreven door: hitv  Bericht voor opstellen voor hitv  8-9-2010 18:08:46
Afbeelding van hitvhij is erg leuk geworden

groetjes wilma
Geschreven door: inekebouman  Bericht voor opstellen voor inekebouman  8-9-2010 18:17:39
Afbeelding van inekeboumanHoi Sylvia

Top die kaart, erg goed gedaan.
Goed tdee.

Groetjes Inekebouman
Geschreven door: rinus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rinus  8-9-2010 18:25:37
Afbeelding van rinushallo sylvia ik vindt je kaart super erg goed gedaan,
en een goed idee ,
groetjes caroline j Ja Ja Ja Ja Zonnetje Zonnetje Ster Ster Regenboog Regenboog Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: Beka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Beka  8-9-2010 19:50:53
Afbeelding van BekaLeuk idee Sylvia,

Trix
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  8-9-2010 20:01:16
Afbeelding van creajannieHoi Sylvia................

Heel mooi gedaan Jaen leuk idee.
Kandelaar en kaarsen zijn toppie Ja Ja

Maar als ik het mag zeggen de buitenrand past er
niet zo goed bij.
Beetje te druk.
En dat is jammer,want de kaart is verder

Knutselgroetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  9-9-2010 11:38:02
Afbeelding van CREA SYLBedankt voor de reactie`s daar kan ik wat mee.

Vandaag heb ik alleen de kandelaar gemaakt.
Dat geeft ook wel een leuk effect.

groetjes van Crea Syl.
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  9-9-2010 11:40:55
Afbeelding van HuismusDe laatste is prachtig! Heel mooi stemmig, dat in tegenstelling tot de eerste die m.i. wel erg druk was.
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  9-9-2010 12:31:05
Afbeelding van B.ZweersHeel "chique" vindt ik hem.
Ik ga eens snuffelen of ik ook van die kralen heb.

Gr. Bep
Geschreven door: parijse  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor parijse  9-9-2010 12:37:55
Afbeelding van parijsemooie kaarten Ja
zijn de kralen erop gelijmd of genaaid??
Geschreven door: knipkaart  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipkaart  9-9-2010 12:42:53
Afbeelding van knipkaartHoi Sylvia,

Wat een mooie creatie is het geworden Ja

Gr.Nel
Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  9-9-2010 14:01:08
Afbeelding van CREA SYLHoi Parijse
De kralen zijn erop genaaid.

groetjes Sylvia.
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  9-9-2010 21:04:43
Afbeelding van creajannieHoi Sylvia...............

De kaart van vandaag,is `n toppertje.
Ja die is echt heel erg mooi.
Ik heb je patroon gebruikt
en moet zeggen
heel leuk om te doen.

Maar de boogjes uit mijn stickervellen,
krijg ik niet zo mooi bij de kandelaar.
Maar ga mijn best doen om daar iets op te vinden.
Nogmaals,de 2e is Ja Ja

Groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  9-9-2010 21:50:30
Afbeelding van CREA SYLHoi Jannie

Wat leuk dat je hem ook gemaakt hebt.
Volgens mij heb jij voor de boogjes gewoon een randjes sticker gebruikt. je kunt hiervoor beter de hobbydots stickers gebruiken. De kleine boogjes van serie 2.
Succes.

Groetjes Sylvia.
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  9-9-2010 21:56:39
Afbeelding van creajannieHoi Sylvia...........

Dat had ik gedaan,maar paste niet zo goed.
Ik heb nu een velletje hobbydots 2 en komt goed.

Jannie Een Roosje
Geschreven door: Foka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Foka  9-9-2010 22:12:03
Afbeelding van FokaHoi Sylvia,
Ik de de combi mooi geworden maar de afwerking had ik alleen met het sterretjes randje gedaan.Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Groetjes Wilma
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  10-9-2010 22:35:06
Afbeelding van creajannieHoi Sylvia..........

Daar is tie dan hoor

Zo moet het goed zijn
Is erg leuk om te doen.

Fijn weekend en groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: CREA SYL  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor CREA SYL  11-9-2010 10:03:38
Afbeelding van CREA SYLJaaa leuk jannie!
En wat heb je mooi achtergrondpapier gebruikt.

groetjes Crea Syl.

Hobbydots en kraaltjes - Tips & Technieken

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software