Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven.

Hobbyshop Crea-Pleasure
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle artikelen. Bestelt u via de webshop geef dan bij opmerkingen uw HJpasnummer door.

Almar Creative
Compleet mega startpakket hotfix slechts 19,95 euro. U kunt direct aan de slag. Bezoek onze webwinkel of kom langs op één van de vele hobbybeurzen waar wij de hotfix applicator demonstreren.

sudoku 9 februari 2012 - 291922 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Uitgedaagd! Jij ook ? 40 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 9:04:54
Afbeelding van loes56*-*-*-*-*-*- de uitslag van de loterij is bekend : Caroline heeft Teunice uit de hoge hoed getoverd !!!!! *-*-*-*-*-*-*-

Ja daar is hij dan........ nummer 40 van Uitgedaagd ! Jij ook ??
Caroline heeft mij uitgedaagd met deze vrolijke kaart

gemaakt door Caroline

en met deze sketch heb ik de volgende kaart gemaakt :

gemaakt door Loes

De bedoeling van de uitdaging is, dat je kaart ECHT lijkt op die van ons, in dit geval dus de twee vierkantjes met 2 soorten scrappapier, als schuine drop achter het plaatje...... en het plaatje MOET ook in een kader zitten, dat plak je dan in het midden van de 2 vierkantjes.
Deze uitdaging duurt weer 2 weken, dus t/m donderdag 9 september kan je je kaart in deze topic laten zien.
Plaats je kaart eerst bij : Mijn Afbeelding beheer en van daaruit hier in de topic.

Wij wensen jullie veel succes en plezier bij het maken van deze uitdaging !

Caroline en Loes

Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 9:06:27
Afbeelding van loes56 Caroline38 Loes56 Caroline38 ingridbr cinema CreaDeesje oukien oukien oukien kaartenans Loes56 Loes56 creajannie Thecla34 Thecla34 Reina1332 channah kollie41 cinema cinema vers jokertjuh kaartenans detoli Teuni b kablau corriebossers marjan35 vervaecke vervaecke alexan marjanuis Elly17 Elly17 Reina1332 Reina1332 Reina1332 kollie41 Deborah b Deborah b Thecla34 Pien Puk oukien afra corriebossers agenita babylove97 inga agnesw62 agnesw62 hulbert hulbert torty Anneke v M Astrid08 Astrid08 Astrid08 torty Anneshobby -Sanne- -sanne- Nicolette Oma49 prutsoma teunice yvonnem detoli Jokertjuh kemps36 kemps36 jokepeters zena torty Vers Anneshobby Deborah b marjanuis Teunie b inga inga inekedc1 yvonnem yvonnem krealien Astrid08 Astrid08 nicht inga inga inga inga inga teunice teunice Deborah b Astrid08 yvonnem yvonnem yvonnem marjan35 marjan35 ingeling muisjoanne Astrid08 Astrid08 inekedc1 valstar kaartenans nicht yvonnem Astrid08 muisjoanne vervaecke vervaecke dorothea jantien yvonnem kakeltje nicht dobbelsteen detoli Triple Pien Puk Riabeum Riabeum Riabeum Riabeum Thecla34 kaartenans agnesw62 agnesw62 madelief76 kakeltje corriebossers yvonnem yvonnem teunice hitv cinema cinema cinema oukien kablau teunice elly17 teunice caroline
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

)()()()()()()()()())()()()()()()()Dolle Donderdag kaarten ()()()()()()()()()()()()()()()

oukien oukien
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  27-8-2010 9:09:04
Afbeelding van kaartenansO wat een leukertje, ga vandaag gelijk kijken wat ik er mee kan maken.
super hoor die leuke voorbeelden, kunnen wij heerlijk van meegenieten.

gr Ans Een Roosje
Geschreven door: kollie41  Bericht voor opstellen voor kollie41  27-8-2010 9:11:05
Afbeelding van kollie41goeiemorgen dames,
Leuke uitdaging weer! ga er van het weekend weer mee aan de slag.
groetjes Linda
Geschreven door: Triple  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Triple  27-8-2010 9:28:23
Afbeelding van TripleHe wat gezellig weer. Wat een leuke uitdaging.
Ga er weer zo gauw mogelijk mee aan de slag.
Wat ook zo fijn altijd is, zijn die mooie kaarten
van jullie als voorbeeld. Dan heb je gelijk een
beetje houvast. Komt weer helemaal goed.

Warme groetjes Bep
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  27-8-2010 9:37:09
Afbeelding van detoliWat een leuke uitdaging.
Ga ook zo gauw ik kan aan de slag, het is tenslotte echt knutselweer.
Het blijft nl. maar regenen.

groetjes, Anja Een Roosje
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 9:55:35
Afbeelding van Caroline38 Prachtige kaart, Loes !!! Ik had hem nog niet gezien
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 9:57:16
Afbeelding van CreaDeesjeIk zou graag meedoen, maar kan iemand mij vertellen wat de afmetingen zijn van die vierkanten? Ben al een halfuur aan het puzzelen, maar kom er niet uit
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 10:00:50
Afbeelding van Caroline38Ik heb zelf de kaart niet meer in huis, dus ik kan niet nameten ... ik doe alles op gevoel

Ik heb ook een Belgische variant gemaakt, deze vierkantjes zijn 8 x 8 en 7 1/2 x 7 1/2 cm:

Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 10:06:00
Afbeelding van CreaDeesjeEen Belgische kaart is zoals jij hem hebt 10,5 breed, dus ik denk (hoop) dat vierkantjes van 9 en 9,5 goed zijn

Zal het eerst eens uittekenen op A4 voor de zekerheid hihi
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 10:12:31
Afbeelding van Caroline38Ik leg mijn liniaal altijd op de kaart en dan een beetje meten hoe breed iets moet worden, als ze te groot zijn kan je er altijd een stukje afsnijden, beter te groot dan te klein
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 10:13:36
Afbeelding van CreaDeesjeHoi Hoi

Ja ik ga het proberen

Hopelijk het resultaat vanmiddag hier

Liefs Désiree
Geschreven door: afra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor afra  27-8-2010 10:24:52
Afbeelding van afraIk zou de vierkantjes 6x6 cm maken. en dan het stukje scrappapier 5.6 x 5.6
de kaart zelf 14 x 14 cm
het rechthoek 9 x 5 cm en de afbeelding 8.6 x 4.6
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 10:27:14
Afbeelding van loes56mij kaart is er één van 15 x 15 cm..........buiten proporties dus van wat standaard is . Maar de afmetingen van mijn vierkantjes zijn voor dit formaat kaart 7,5 x 7,5 cm.

Ik ben nu aan 2 "gewone " vierkante kaarten bezig van 13,5 x 13,5 cm en daarvoor heb ik de vierkantjes 7 x 7 cm gemaakt, ligt ook een beetje aan de maat van het plaatje wat in het midden komt.
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 10:33:40
Afbeelding van loes56O wat leuk.....Caroline komt meteen al met kaart 2, de Belgische variant Die is ook weer Ja Ja en staat er ook alweer bij in de showroom
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 10:42:24
Afbeelding van Caroline38Dank U !!! Ik weet eigenlijk niet of er nog Belgische dames meedoen ..... maar altijd leuk een Belgische kaart maken
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  27-8-2010 10:45:46
Afbeelding van s.pullenLeuke uitdaging!
Ik heb leuke plaatjes die ik hier voor mooi kan gebruiken!

saskia
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 10:52:54
Afbeelding van loes56Saskia,
elke uitdaging krijgen we een uitgebreid verslag van jou, welke plaatjes je gaat gebruiken, voor wie de kaarten zijn die je ermee gaat maken etc................alleen komt er nooit een kaart van jou in de Uitgedaagd ! Jij ook ? topic
Misschien voortaan eerst de kaart(en) maken en dan pas hier reageren ???
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  27-8-2010 11:21:42
Afbeelding van ingridbrhoi loes en caroline
hier is mijn creatie dan

groetjes ingrid
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 11:28:01
Afbeelding van Caroline38 Ja Wat een leuke kaart, Ingrid !
Geschreven door: ingridbr  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ingridbr  27-8-2010 11:40:12
Afbeelding van ingridbrdank je wel Kus
Geschreven door: channah  Bericht voor opstellen voor channah  27-8-2010 11:51:33
Afbeelding van channahAls ik dit exact wil hebben sla ik 1 afbeelding op voeg in in word en maak het geheel net zo groot als de kaart die ik wil maken, dat print ik dan en dan kan ik gewoon nameten hoe groot de onderdelen zijn.
Geschreven door: kemps36  Bericht voor opstellen voor kemps36  27-8-2010 12:31:24
Afbeelding van kemps36goejusmiddags, wat een grappige uitdaging weer!
en wat zijn sommige mensen er weer snel mee. moet er niet eerst stofgezogen worden. hahahahahaa, vanmiddag ff naar de hobbywinkel en dan vanavond lekker an de freubel. meestal toch geen bal op tv, ja autoprogramma,s maarja daar vind ik niks aan hahahah.
veel freubel plezier allemaal
greotjusss christa
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  27-8-2010 13:00:39
Afbeelding van agnesw62leuke uitdaging.
na mijn vakantie heb ik alle vorige uitdagingen opgezocht en opgeslagen en ga nu met deze aan de slag.
groetjes agnes
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  27-8-2010 13:10:25
Afbeelding van Caroline38Welkom terug, Agnes ! We hebben je gemist !
Geschreven door: corriebossers  Bericht voor opstellen voor corriebossers  27-8-2010 13:51:38
Afbeelding van corriebossersWat een leuke uitdaging weer, zo krijg je weer zin om gelijk aan de slag te gaan. Maar het wordt vanavond pas, kom net van mijn werk thuis en nu naar de kapper. Kan ik ondertussen denken.
Morgen wordt de kaart geplaatst
Groetjes, Corrie

Ps. waar komt die Belgische kaart vandaan, heeft dat met de afmeting te maken?
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  27-8-2010 13:57:08
Afbeelding van cinemahallo dames het was weer een mooie!
deze heb ik er van gemaakt gr tiny
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 14:17:30
Afbeelding van CreaDeesjeHallo Dames,

Hier mijn creatie, het plaatje paste net niet in de 2 vierkantjes, dus hoop dat jullie hem wel goedkeuren.

Liefs Désiree
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 14:43:41
Afbeelding van loes56prachtige kaarten dames Ja

Désiree..............helemaal goed hoor Ja bij mijn volgende twee kaarten, die nu liggen te drogen.......steken die hoekjes ook net iets erover heen, niks mis mee
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 15:32:57
Afbeelding van CreaDeesjeDankjewel Loes
Geschreven door: oukien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor oukien  27-8-2010 16:27:53
Afbeelding van oukienWat weer een hartstikke leuke Uitdaging Caroline en Loes !!
En om goed te maken dat ik er de vorige keer niet bij was heb ik er maar meteen drie gemaakt !! Ik zie dat al meer dames er ook iets moois van hebben gemaakt . Complimenten dames !!!

Jullie snappen nu natuurlijk meteen dat mijn huishoudelijke klusjes vandaag met sneltreinvaart zijn gedaan . Fijn dat jullie ons steeds weer op weg helpen met mooie creaties !!

Hartelijk bedankt weer en een heel fijn weekend !!
Hartelijke groet, Aukje.
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 16:38:33
Afbeelding van CreaDeesjeDeze uitdaging heeft mij duidelijk geinspireerd, ben nu al de hele middag aan `t hobby`en
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  27-8-2010 18:55:02
Afbeelding van kaartenansVanmiddag even bezig geweest. erg leuk om te maken. wie weet volgen er nog een paar
Wat een mooie staan er al zeg,

dank jullie wel voor de inspiratie, echt geweldig.

gr Ans Een Roosje
Geschreven door: CreaDeesje  Bericht voor opstellen voor CreaDeesje  27-8-2010 19:35:53
Afbeelding van CreaDeesjeMooi kaartje Ans, maar je hebt de 2 vierkantjes hetzelfde achtergrondje gegeven

Liefs Désiree
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  27-8-2010 20:14:05
Afbeelding van loes56mooie kaarten dames Ja Ja
Hier dan nog de twee van mij die lagen te drogen
en deze
Deze heb ik speciaal gemaakt om te laten zien, dat je ook zonder scrappapier op de achtergrond, tot een heel leuk resultaat kunt komen.............dit is bv leuk om kleine stukjes scrappapier op te maken.
Witte kaart, kader van de ene kleur, kader van de andere kleur zodat je twee kleine gekleurde randjes krijgt, dan weer een wit kader en vervolgens de twee vierkantjes met verschillende kleurtjes scrappapier, van kleuren die in het plaatje terug te vinden zijn.
Hoop dat jullie dit ook een leuke optie vinden ???
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  27-8-2010 20:17:34
Afbeelding van cinemaheel mooi loes !ga het in het weekend ook proberen!gr tiny
Geschreven door: agenita  Bericht voor opstellen voor agenita  27-8-2010 20:27:14
Afbeelding van agenitaoh wat is dit leuk!! mijn hersens kraken op volle toeren, ik duik zo weer eens met mijn hoofd onder mn bed, om de doosjes weer te voorschijn te halen. voor 9 september moet wel lukken!! ik ga mijn best doen

loes bedankt voor deze tip dat ik hier eens moest kijken Ja
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  27-8-2010 20:57:58
Afbeelding van Reina1332Toppie deze uitdaging en ook het idee van Loes.
heb gisteren net al mijn restjes verzameld en als het nu blijft gieten dan ga ik het eens proberen.

Heb de basis al klaar liggen voor deze uitdaging, moest helaas werken, maar maak hem vanavond of morgenochtend vast nog af.
Ja
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  27-8-2010 22:08:16
Afbeelding van creajannieDag dames.................

Leuke uitdaging weer.
En wat zijn er al weer leuke kaarten gemaakt Ja

Heb ook een poging gedaan en dit is het geworden;

Hoop dat ie door de keuring komt.
Fijn weekend en groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: Thecla34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Thecla34  27-8-2010 22:22:17
Afbeelding van Thecla34Hallo Dames
Wat een mooie uitdaging is het weer, een hele puzzel maar leuk om te doen
en dit is dan het resultaat
een fijn weekend gr. Thecla
Geschreven door: Thecla34  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Thecla34  27-8-2010 23:41:48
Afbeelding van Thecla34Ik heb er zin in ,hier is mijn 2de uitdaging
het ging zo lekker dat de volgende er al weer op staat
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  28-8-2010 0:34:08
Afbeelding van loes56je hebt de gang erin Thecla hij staat er ook weer bij hoor in de showroom, op naar de volgende
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  28-8-2010 8:36:59
Afbeelding van Reina1332Volgens mij wel aardig gelukt, op naar de volgende.

Kleuren kloppen niet helemaal, het lichtroze is in het echt iets donkerder, maar het wil niet licht worden buiten. En geduld om te wachten had ik niet
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  28-8-2010 9:33:35
Afbeelding van loes56prachtige kaarten dames Ja Ja we krijgen alweer een mooie volle showroom en dat na 1 dag
Geschreven door: Teunie b  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Teunie b  28-8-2010 10:45:11
Afbeelding van Teunie bik haal hem even omhoog voor een maatje die kan het niet vinden!!
Geschreven door: -Sanne-  Bericht voor opstellen voor -Sanne-  28-8-2010 11:08:50
Afbeelding van -Sanne-Bedankt Gevonden dus
Geschreven door: channah  Bericht voor opstellen voor channah  28-8-2010 11:09:43
Afbeelding van channahhier is mijn bijdrage voor deze uitdaging, ik heb de LO omgedraaid, ik had dit plaatje nl al klaarliggen om wat mee te doen en toen kwam deze uitdaging, maar ja ze staat nu eenmaal
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  28-8-2010 11:19:45
Afbeelding van loes56helemaal goed hoor channah !!! draaien mag altijd Ja het gaat er bij de uitdaging om, dat de onderdelen die wij hebben gebruikt in de sketch terug te vinden zijn in jullie kaarten en dat gebeurt dus ook als je de sketch draait helemaal goed dus deze variant en een hele leuk kaart met een schattig plaatje
Geschreven door: channah  Bericht voor opstellen voor channah  28-8-2010 11:43:08
Afbeelding van channahDank je wel Loes voor het compliment en ik ging er ook van uit, dat het oké was om de sketch te draaien.
Het plaatje is een Gorjus stansvel.

Gr.Channah
Geschreven door: Caroline38  Bericht voor opstellen voor Caroline38  28-8-2010 13:47:58
Afbeelding van Caroline38Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt !!! Loes ook nog 2 erbij gemaakt Mooi !!!

Channah, wat een leuk plaatje heb je gebruikt ! Prachtige kaart, leuk, zo gedraaid !!!

Uitgedaagd! Jij ook ? 40 - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring