Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Nog geen eigen profiel?
Aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creapaleis
Met de HJSTAR pas krijgt u dubbele spaarzegels bij de bestelling.

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u een vakantie aanbieding 15% korting op alle hobbyartikelen Hobbyshop Annemoontje 0573-491261

Hobbyplanet
Deze maand Dots en Stitch pakketjes voor € 3,50Knipvellen vanaf €0,30 per vel.Te gekke krijtjes en gildingwax op het creapektakel in Kampen.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
Bruinink 24 juli 2017
Hobbyjournaal 148 verschijnt 29 juni

Uitgedaagd! Jij ook ? 40 - Uitdagingen / Wedstrijden

Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  27-8-2010 9:37:09
Afbeelding van detoliWat een leuke uitdaging.
Ga ook zo gauw ik kan aan de slag, het is tenslotte echt knutselweer.
Het blijft nl. maar regenen.

groetjes, Anja Een Roosje
Geschreven door: afra  Bericht voor opstellen voor afra  27-8-2010 10:24:52
Afbeelding van afraIk zou de vierkantjes 6x6 cm maken. en dan het stukje scrappapier 5.6 x 5.6
de kaart zelf 14 x 14 cm
het rechthoek 9 x 5 cm en de afbeelding 8.6 x 4.6
Geschreven door: Ingridscreatie  Bericht voor opstellen voor Ingridscreatie  27-8-2010 11:21:42
Afbeelding van Ingridscreatiehoi loes en caroline
hier is mijn creatie dan

groetjes ingrid
Geschreven door: Ingridscreatie  Bericht voor opstellen voor Ingridscreatie  27-8-2010 11:40:12
Afbeelding van Ingridscreatiedank je wel Kus
Geschreven door: corriebossers  Bericht voor opstellen voor corriebossers  27-8-2010 13:51:38
Afbeelding van corriebossersWat een leuke uitdaging weer, zo krijg je weer zin om gelijk aan de slag te gaan. Maar het wordt vanavond pas, kom net van mijn werk thuis en nu naar de kapper. Kan ik ondertussen denken.
Morgen wordt de kaart geplaatst
Groetjes, Corrie

Ps. waar komt die Belgische kaart vandaan, heeft dat met de afmeting te maken?
Geschreven door: cinema  Bericht voor opstellen voor cinema  27-8-2010 13:57:08
Afbeelding van cinemahallo dames het was weer een mooie!
deze heb ik er van gemaakt gr tiny
Geschreven door: cinema  Bericht voor opstellen voor cinema  27-8-2010 20:17:34
Afbeelding van cinemaheel mooi loes !ga het in het weekend ook proberen!gr tiny
Geschreven door: creajannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creajannie  27-8-2010 22:08:16
Afbeelding van creajannieDag dames.................

Leuke uitdaging weer.
En wat zijn er al weer leuke kaarten gemaakt Ja

Heb ook een poging gedaan en dit is het geworden;

Hoop dat ie door de keuring komt.
Fijn weekend en groetjes
Jannie Een Roosje
Geschreven door: cinema  Bericht voor opstellen voor cinema  28-8-2010 15:14:49
Afbeelding van cinemahoi dames heb er nog 2 gemaakt in loes nieuwe stijl! gr tiny
Geschreven door: Vers  Bericht voor opstellen voor Vers  28-8-2010 16:04:35
Afbeelding van VersWas gisteravond op zoek naar een kerstplaatje en toen kwam ik nog een half knipvel met dit plaatje tegen. Vond dat ik hier wel iets mee kon doen voor uitdaging nr.40.
Intussen zag ik al schitterende kaarten staan. Compliment voor jullie allemaal hoor.
Groetjes Ans
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  28-8-2010 17:01:25
Afbeelding van detoliDit is mijn bijdrage...
Hoop, dat`ie aan alle eisen voldoet.

groetjes, Anja Een Roosje
Geschreven door: kablau  Bericht voor opstellen voor kablau  28-8-2010 18:55:13
Afbeelding van kablauWat een leuke kaarten staan er al, toppie hoor.
Ik heb er een beterschapskaart van gemaakt.

Groetjes
Ans
Geschreven door: corriebossers  Bericht voor opstellen voor corriebossers  28-8-2010 19:29:53
Afbeelding van corriebossersZo mensen, uit geslenterd op de kgk dagen in Den Bosch, terwijl de dokter gisteren zei: uitzieken mevr in bed( dus niet) nu gauw mijn uitdaging geplaatst die ik gisteren toch af had gekregen

Een hele leuke uitdaging die ik vaker zal toepassen, bedankt dames.

Groetjes, Corrie
Geschreven door: marjan35  Bericht voor opstellen voor marjan35  28-8-2010 20:00:18
Afbeelding van marjan35Hoi,

Ik moest ook draaien, want ik kon geen "liggend"plaatje vinden.

Groetjes Marjan
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  28-8-2010 21:11:56
Afbeelding van detoliIk heb m`n berichtje maar weer weg gehaald. Stond zo raar, nadat Loes sprakeloos was geweest en dat ook was verdwenen...
Geschreven door: @lexan  Bericht voor opstellen voor @lexan  28-8-2010 22:05:09
Afbeelding van @lexanJoehoe, de mijne is ook af . Het was weer een genot om te doen en om hier naar al die mooie, leuke kaarten te kijken
Groetjes en een fijn weekend verder.
Groet van Alexan Een Roosje
Geschreven door: marjanuis  Bericht voor opstellen voor marjanuis  29-8-2010 11:53:39
Afbeelding van marjanuisIk ben ook weer van de partij! Vrijdag is mijn zoon getrouwd, ze zijn nu op huwelijksreis. We hebben een geweldige bruiloft gehad en daar wil ik voor bedanken. Bij beide ben ik er bij geweest met passen en heb een paar foto`s in een collage gezet daarvan.

Dus bij thuiskomst een bedankje en een welkom thuis....

Groetjes, Marja
Geschreven door: afra  Bericht voor opstellen voor afra  29-8-2010 20:50:45
Afbeelding van afra

Dit is weer er eentje van mij.
Geschreven door: corriebossers  Bericht voor opstellen voor corriebossers  29-8-2010 22:22:22
Afbeelding van corriebossersOntzettend leuk allemaal die uitdagingen, nogmaals mijn complimenten hiervoor.
Ik heb er nog eentje gemaakt zie hier.

Groetjes, Corrie
Geschreven door: inga  Bericht voor opstellen voor inga  30-8-2010 5:47:44
Afbeelding van ingaHallo uitdagers, wat is ie weer leuk!!!!! Loes en Caroline thnx...

wat een supie leuke kaartjes staan er al weer en wow wat veel moois is er alJa
Ik heb ook een poging gedaan en ga er zeker nog een paar maken....

Dit heb ik ervan gemaakt

Groetjes Ingrid
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  30-8-2010 10:43:54
Afbeelding van Astrid08Weer een leuke uitdaging Caroline en Loes
Hier is mijn bijdrage 2x herfst en 1x kerst
GR astrid
Geschreven door: Anneshobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anneshobby  30-8-2010 14:01:17
Afbeelding van AnneshobbyWat een leuke uitdaging! De kaarten die er al staan zijn schitterend. Ja

Hier is mijn bijdrage:

Een fijne dag en groetjes van Anne Een Roosje
Geschreven door: Nicolette  Bericht voor opstellen voor Nicolette  30-8-2010 15:18:34
Afbeelding van NicoletteOok ik doe graag weer mee.
Dit is de mijne:

En wat staan er al veel mooie kaarten bij.
Ik hoop dat "we" de 100 halen.

groetjes Nicolette
Geschreven door: marjanuis  Bericht voor opstellen voor marjanuis  30-8-2010 17:58:59
Afbeelding van marjanuisLoes, je laat me met je speciale aantekening...Dank je wel.

Groetjes, Marja
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  30-8-2010 22:52:45
Afbeelding van yvonnemIk waag ook een poging! Ik hoop dat hij goed is.
Groetjes Yvonne
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  30-8-2010 23:07:51
Afbeelding van detoliHier nog een kaartje van mij. Dit maal een kerstkaartje.

groetjes, Anja
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  31-8-2010 6:57:11
Afbeelding van yvonnemMogge Loes,
Nee hoor niet de kunst afgekeken. Samen zitten vogelen voor de maten die we moesten gebruiken. Heerlijk zamen zitten prutsen aan de tafel met een heleboel verschillende kartonnetjes en achtergrondpapier. misschien maken we er nog wel één.
Het was erg leuk om te doen!
Fijne dag verder, Yvonne
Geschreven door: jokepeters  Bericht voor opstellen voor jokepeters  31-8-2010 11:20:13
Afbeelding van jokepetersMijn inspiratie was helemaal weg na de vakantie bedankt Caroline en Loes voor deze leuke uitdaging en wat doen er veel dames mee Ja Ja
Groetjes Joke
Geschreven door: Vers  Bericht voor opstellen voor Vers  31-8-2010 16:21:26
Afbeelding van VersNatuurlijk hoop ik dat de sneeuw nog even wegblijft, maar een kaartje met sneeuw doet het altijd goed. Wil Loes en Caroline natuurlijk helpen om de 100 te halen. Dus hier is mijn bijdrage
Er staan zoveel schitterende kaarten dat je daardoor ook weer geinspireerd raakt.
Fijne avond allemaal.
Groetjes Ans
Geschreven door: Anneshobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Anneshobby  31-8-2010 18:03:24
Afbeelding van AnneshobbyGoed idee Loes.

Op naar de 100, hier is er nog ééntje.

Het is ook zo`n leuk model om te maken. Ja

Groetjes Anne Een Roosje
Geschreven door: marjanuis  Bericht voor opstellen voor marjanuis  31-8-2010 21:22:02
Afbeelding van marjanuisIk heb er nog een Kerstkaart bij gedaan

Groetjes, Marja
Geschreven door: Vers  Bericht voor opstellen voor Vers  1-9-2010 6:43:38
Afbeelding van VersDank je wel Loes voor je compliment en ik ga duimen voor je, dat Jasper je een beetje gaat helpen.
Groetjes Ans
Geschreven door: inga  Bericht voor opstellen voor inga  1-9-2010 21:26:49
Afbeelding van ingaHallo ik heb er ook weer gemaakt . Maar ojeeeeeeeeee wat een moois allemaal toppie leuk om te zien!!!!

Voor nu even 2 stuks, dan is de 80 gehaald ............

En LInda een beetje inschatten en plakken maar Ja
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  1-9-2010 22:50:48
Afbeelding van yvonnemVanavond weer hard gewerkt om jullie te helpen, om aan de 100 kaarten te komen.
Hier twee creaties van vanavond.

Groetjes Yvonne

Ps. Ik verklap alvast dat er nog twee klaar staan van Teunice, maar die ligt al in de koffer. Dus nog twee mooie kaarten in het verschiet!
Geschreven door: krealien  Bericht voor opstellen voor krealien  2-9-2010 9:06:35
Afbeelding van krealien
wat een pracht staat hier
van mij ook eentje erbij
groetjes
jacqueline
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  2-9-2010 12:55:44
Afbeelding van Astrid08 Hallo Loes en Caroline we gaan door we zijn er bijna het moet gaan lukken Ja hier zijn nr 85 en 86
gr astrid
Geschreven door: inga  Bericht voor opstellen voor inga  2-9-2010 16:19:20
Afbeelding van ingaHallo hier is ik weer ik ben zo wel lekker opgeschoten met mn kerstkaartjes Ja Loes en Caroline die 100 halen jullie wel

....... ...... .......
een een babykaart
Nu stop ik even

groetjes Ingrid
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  2-9-2010 18:13:31
Afbeelding van Astrid08Hallo Loes en Carolien
Het moet nu lukken ik hou het voor gezien
Hier is nr 96 GR astrid
Geschreven door: inga  Bericht voor opstellen voor inga  2-9-2010 19:50:07
Afbeelding van ingaIk niet !!!! Ik was nr 90 hiiihihihi
Maar gaaf hoor zoveel........
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  2-9-2010 20:32:48
Afbeelding van yvonnemHellup.
Ik heb er twee klaar liggen vertikt mijn scanner het toch!
Ik heb een zere vinger van het rammen op die knop dat hij moet gaan scannen. De lamp brand en verder gaat hij niet. Dus dames twee voor de verzameling , maar even geduld!
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  2-9-2010 22:23:38
Afbeelding van yvonnem

Hier zijn ze dan. I.p.v. 2 heb ik er nog maar één bij gemaakt. De scanner is het niet meer gaan doen dus ik dacht, ik kan beter maar een kaart gaan maken. Nu met de fcamera gedaan. niet zo mooi, want ik weet niet hoe ik ze dan kan knippen.

Groetjes Yvonne
Geschreven door: marjan35  Bericht voor opstellen voor marjan35  2-9-2010 22:39:44
Afbeelding van marjan35Jaaaaaaaaaaaaaaaaa

nu zijn het er 101, ik heb er vandaag nog een kerst versie van gemaakt

Groetjes Marjan
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  2-9-2010 22:41:49
Afbeelding van yvonnemSuperrrr.

De 100 gehaald. we zijn nog maar een paar dagen bezig zo met elkaar dus we kunnen wel naar de 150 toch?????
Geschreven door: ingeling  Bericht voor opstellen voor ingeling  2-9-2010 22:42:42
Afbeelding van ingelingYeey, net te laat voor de 100e.
Maak ik er 102 van

groetjes Inge
Geschreven door: corriebossers  Bericht voor opstellen voor corriebossers  2-9-2010 23:30:17
Afbeelding van corriebossersFantastisch zeg, en allemaal zulke leuke kaarten. Dat geef jullie weer een goede stimulans naar de volgende uitdaging.
Dat verdient een bloemetje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje

Van harte met deze 100.

Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  2-9-2010 23:41:56
Afbeelding van Astrid08Hallo Loes en Carolien om de rij te sluiten
Hier is de 104 en de 105 ste uitdaging nr 40 Hartelijk Gefeliciteerd
gr astrid
Geschreven door: @lexan  Bericht voor opstellen voor @lexan  3-9-2010 12:25:07
Afbeelding van @lexanLoes en Caroline,

met het behalen van deze super mijlpaal. Zo zie je, dat wij allemaal graag door jullie uitgedaagd worden en er heel veel plezier aan beleven.
Ga zo door, want door jullie zijn er ook een heleboel, die zo het scrappen ontdekken. En dat vind ik ook een pluim waard.

Lieve groet van Alexan
Geschreven door: yvonnem  Bericht voor opstellen voor yvonnem  3-9-2010 16:58:26
Afbeelding van yvonnemIk ben verslaafd! Waaraan? Nou aan uitgedaagd 40 natuurlijk. Ik kan het gewoon niet laten.
Gelukkig is het niet moeilijk en zelfs voor gewone huisvrouwen te doen.
Daarom doe ik ook mee. Volgens mij de 7de alweer.
Groetjes Yvonne
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  3-9-2010 18:36:21
Afbeelding van Astrid08Hallo Loes en Carolien
Ik dacht even ik hou het voor gezien
Maar kon het toch niet laten
Om een speciale 111 de toch weer te maken
Daarom bij deze ik vond het o zo fijn
Om er bij te mogen zijn
GR astrid
Geschreven door: Astrid08  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Astrid08  3-9-2010 18:41:39
Afbeelding van Astrid08Ik heb de zijkant ook op de kiek gezet zodat je ziet dat alles klopt voor de uitdaging nr 40
GR astrid

Uitgedaagd! Jij ook ? 40 - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Nog geen eigen profiel?

Aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen Tickets