Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in februari 10% korting op alle Valentijn en Paas knipvellen en stickers. Valentijn vind u in hoofdstuk Huwelijk en Paas in hoofdstuk Pasen. De korting wordt berekend na uw bestelling. Groetjes, Joke

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u nu bij ons bij besteding vanaf € 15.00 een pyramidepakket te waarde van € 1.95 die u zelf kunt uitzoeken helemaal gratis pak deze kans www.bruininkwebwinkel.nl

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen. Gebruik voor de webshop de code HJ083 en vul deze in tijdens het afrekenen, en de korting wordt direct zichtbaar. Op 4 maart extra GEOPEND! De winkel is dan 1 jaar geopend!!

sudoku 9 februari 2012 - 38931 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Wie Helpt KiKa in Zeeland met een zelfgemaakte kaart? - Goede Doelen forums

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Wie Helpt KiKa in Zeeland met een zelfgemaakte kaart? - Goede Doelen forums

Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  30-1-2012 9:15:37
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Henriette,

Je kaarten voor KiKa zijn goed aangekomen.
Heel erg bedankt hiervoor.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  15-1-2012 12:19:32
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Wiep,

Je envelop is gisteren aangekomen.
Dank je wel voor al je kaarten voor Kika!

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  9-1-2012 19:57:13
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Wil,

Bedankt voor je kaarten, ze zijn prima aangekomen!

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-1-2012 10:50:12
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Marijke,

Je envelop is goed aangekomen.
Bedankt voor je mooie kaarten en je bijdrage aan KiKa.

Groetjes,
Jannie.
Geschreven door: mawobu  Bericht voor opstellen voor mawobu  2-1-2012 15:59:29
Afbeelding van mawobuhallo jannie

er ligt een enveloppe klaar om morgen verstuurt worden,
als die aangekomen is wil je het dan even laten weten!

groetjes marijke
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  30-12-2011 11:22:49
Afbeelding van KiKaZeelandIn december hebben we 298 kaarten voor KiKa verkocht op de kerstmarkten.
Een prachtig aantal!
Iedereen die het afgelopen jaar kaarten hiervoor heeft gestuurd reuze bedankt!
Ook de verkoop van de beren en de kleertjes voor de beren is prima verlopen.
Nu even wat rustiger tot eind februari de eerste verkoping weer opstaat.

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl

Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  18-12-2011 11:32:44
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Sandra,

Ook een paar kaarten zijn welkom hoor.
Alvast bedankt.
Ik stuur mijn adres in een PB.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: sanniec  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sanniec  17-12-2011 8:47:42
Afbeelding van sanniecHoi , willen jullie nog even jullie in een PB jullie adres naar me mailen, heb nog een paar kaarten liggen, zijn er niet zoveel als de vorige keer maar dan ga ik volgend jaar wat de kaarten betreft weer met een schone lei beginnen
Gr sandra
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  6-12-2011 9:50:03
Afbeelding van KiKaZeelandAfgelopen weekend weer 70 kaarten verkocht voor KiKa.
Iedereen die wat heeft gestuurd, bedankt,
Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  28-11-2011 10:53:50
Afbeelding van KiKaZeelandAfgelopen weekend voor 130,00 aan kaarten verkocht voor KiKa op de KiKa kraam.
Iedereen die kaarten heeft gestuurd, heel erg bedankt.

Groetjes,
Jannie

Geschreven door: ileijten  Bericht voor opstellen voor ileijten  17-11-2011 19:21:45
Afbeelding van ileijtenSandra, ik maak samen met Jannie Riemens kaarten voor Kika. Ik heb net de kaarten bewonderd die je aan Jannie opgestuurd heb. Ze zijn werkelijk fantastisch. Volgend weekend staan we 3 dagen op een winterfair in Heinkenszand en dan gaan we ze verkopen. Zoals je weet is de opbrengst voor Kika. Een hartelijke groet van Ineke.
Geschreven door: sanniec  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sanniec  9-11-2011 19:48:52
Afbeelding van sanniecGraag gedaan Jannie, ik houd je in gedachte voor een volgende keer ben je weer me goede doel
Ik vind de steun die je geeft gewoon onwijs belangrijk.
Gr sandra
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  9-11-2011 8:46:22
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Sandra,

Kwam hier gisteren de post. Ik was toch even sprakeloos toen ik je doos open had. Wat een mooie kaarten!!
Geweldig!!
Bedankt!

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-11-2011 8:36:26
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Wil,

Wat een verrassing gisteren. Een niet angekondigde envelop met kaarten voor KiKa in de bus.
Bedankt!

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  2-11-2011 8:58:10
Afbeelding van KiKaZeelandIn Zeeland verkopen wij naast de KiKa beren, kleertjes voor KiKa beren en sleutelhangers ook zelfgemaakte kaarten voor KiKa.
De opbrengst is voor het onderzoek naar kinderkanker, met als doel de genezingskans te vergroten en de bijwerkingen te verminderen.
Minder pijn en strijd. Meer genezing en kwaliteit voor kinderen met kanker.

Zorg er wel voor dat er geen afzender in is geschreven, maar doe dit met een los briefje.
De kaarten worden dan door officieele vrijwilligers verkocht voor KiKa op de KiKa kramen.

Wij hebben het hele jaar door verkopingen, zie www.kikazeeland.nl in de kalender.

Kijk ook eens op onze Zeeuwse KiKa site www.kikazeeland.nl in het fotoalbum met heel veel kleertjes voor de KiKa beren.
Gemaakt door vrijwilligers, met gratis materiaal, zodat de opbrengst naar Kika gaat.

Alvast bedankt en groeten,
Jannie Riemens.
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  17-10-2011 10:03:32
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Suze,

Bedankt voor je envelop met kaarten voor KiKa.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  10-10-2011 15:25:34
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Matty,

Het heeft even geduurd voordat je kaarten hier waren, maar ze zijn geariveerd.
Heel erg bedankt.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  5-10-2011 13:33:25
Afbeelding van KiKaZeelandAngela, bedankt voor je kaarten!

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-10-2011 13:50:58
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Hermana,

Je kaarten voor KiKa zijn goed aangekomen vandaag.
Heel erg bedankt.
Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: Manja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Manja  1-10-2011 19:57:47
Afbeelding van ManjaHallo Jannie

Vandaag een aantal kaarten naar je opgestuurd voor Kika.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Laat je even weten als ze aangekomen zijn?

groetjes Hermana
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  29-9-2011 13:28:50
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Mayke,

Je kaarten en dots voor KiKa zijn vandaag aangekomen.
Heel hartelijk bedankt.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  27-9-2011 11:38:38
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Mayke,

Geweldig! Met de dots kunnen wij zeker wat. 1 van onze vrijwilligers maakt hiermee kaarten voor de KiKa verkoop.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: Pinguin  Bericht voor opstellen voor Pinguin  27-9-2011 11:09:54
Afbeelding van PinguinIk ga vanavond even kijken hoeveel precies, maar ik verwacht een stuk of 20 kaarten die ik je kan opsturen voor Kika.
Die gaan dan morgen op de bus.
En als je wat met dots kunt doen, dan doe ik die er ook bij.
Ik heb het geprobeerd, maar het is niets voor mij.
Ik borduur of scrap liever.
Ik heb je adres nog.

Groeten,

Mayke
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  24-9-2011 15:59:37
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Agnes,

Heel erg bedankt.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  22-9-2011 10:21:56
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Carla,

Je envelop voor KiKa is goed aangekomen.
Heel erg bedankt.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  22-9-2011 7:44:34
Afbeelding van agnesw62vandaag gaat er een envelop met 10 kaarten naar je toe, jannie
groetjes agnes
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  21-9-2011 9:20:57
Afbeelding van KiKaZeelandAfgelopen weekend hebben wij op de KiKa kraam in Schore, naast beren en kleertjes voor de beren weer 45 kaarten verkocht.
Er zijn zelfs al kerstkaaten verkocht!
Iedereen die de afgelopen tijd hiervoor kaarten heeft gestuurd, bedankt voor je bijdrage hier aan.

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  20-9-2011 21:28:24
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Carla,

Alle beetjes helpen zeker! Ik zie je envelop wel verschijnen.
Agnes je hebt een PB.

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  19-9-2011 23:16:57
Afbeelding van agnesw62m
hoi jannie
mag ik je adres, zodat ik wat kaartjes kan opsturen? zet je er wel even bij waarvoor het is?
groetjes agnes
Geschreven door: janca  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor janca  19-9-2011 17:03:21
Afbeelding van jancaHoi Jannie,

Morgen gaat er weer een enveloppe op de post . Het zijn er niet zo veel, maar alle beetjes.................helpen.
Laat je even weten als de enveloppe is aangekomen?

Groetjes,
Carla
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  9-9-2011 19:09:54
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Elna,

Vandaag je kaarten voor KiKa ontvangen via mijn collega die in Veere in de kraam stond.
Leuk dat het gelukt is om ze te brengen.

Bedankt voor je mooie kaarten.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: jantien  Bericht voor opstellen voor jantien  7-9-2011 19:17:19
Afbeelding van jantienok, dan is het afwachten
ik ben vergeten mn kaartje op de foto te zetten dus kan je ook niet laten zien wat ik gestuurd hebt..

in ieder geval succes met de verkoop!

groetjes
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  7-9-2011 11:35:58

Je kaarten voor KiKa zijn gisteren goed aangekomen.

Heel erg bedankt

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: elna  Bericht voor opstellen voor elna  6-9-2011 18:33:07
Afbeelding van elnaHoi Jannie,

Heb de kaarten nog kunnen afgeven bij de kraam.
Veel succes met de verkoop.!!

groetjes, elna
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-9-2011 23:35:28
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Jantien,

Ik kan dan zelf niet zien of die is aangekomen. De hobbywinkel regeld deze wedstrijd .
Wij krijgen voor KiKa na afloop de kaarten om te verkopen. Volgend weekend worden de prijswinnaars bekend gemaakt en de kaarten tentoongesteld tijdens het kreafestival.
Ik ben heel benieuwd.
Wel erg leuk dat je mee doet.
Ik heb al wel begrepen dat er inzendingen komen uit het hele land.

Groetejes,
Jannie
Geschreven door: jantien  Bericht voor opstellen voor jantien  4-9-2011 20:53:38
Afbeelding van jantienhoi jannie,
`t kaartje was inderdaad voor de wedstrijd bij ovezande..

groetjes
Geschreven door: elna  Bericht voor opstellen voor elna  4-9-2011 18:25:49
Afbeelding van elnaHoi Jannie,

Stuur je even een pb.

gr.elna
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-9-2011 16:41:42
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Jantien,

Ik heb geen kaartje ontvangen. Is het een kaartje om mee te doen aan de wedstrijd, want dan is die in Ovezande gekomen bij de winkel?

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-9-2011 16:39:54
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Elna,

Leuk dat je mee hebt gedaan aan de wedstrijd, want de kaarten gaan naderhand naar KiKa.
Alle kaarten soorten kaarten zijn welkom, al zijn er op dit moment wel heel veel kinderkaarten.
Mag met en zonder envelop. Als ze er niet bij zitten, doen we dat zelf nog.
Inleveren / opsturen kan het hele jaar door, want de verkoop gaat het hele jaar door op de Zeeuwse KiKa kramen.

Opsturen mag, maar omdat je ook in Zeeland woont mag je ze ook afgeven bij 1 van onze kramen. Zie www.kikazeeland.nl of bij 1 van onze vrijwilligers, b.v. op Walcheren.
Stuur even een PB , met wat voor jou het handigst is voor verdere info.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: jantien  Bericht voor opstellen voor jantien  4-9-2011 12:21:56
Afbeelding van jantienhoi Jannie,

is mijn kaartje ook goed aangekomen?
nog veel reacties gehad voor de wedstrijd of niet?
succes met de verkoop in ieder geval,

groetjes Jantien
Geschreven door: elna  Bericht voor opstellen voor elna  4-9-2011 11:59:40
Afbeelding van elnaHallo Jannie,

Heb meegedaan aan de wedstrijd van Kreahoek.
Nu heb ik eigenlijk ook nog wel wat kaarten over voor Kika.
Vraagjes:
Welke kaarten zijn welkom? Met/zonder enveloppe??
Naar welk adres kan ik de kaarten opsturen.?

Hoor het graag,
groeten elna
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  3-9-2011 12:10:16
Afbeelding van KiKaZeelandHallo Teunie,

Bedankt voor je mooie kaarten voor KiKa.
Ze zijn goed aangekomen.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  1-9-2011 19:42:22
Afbeelding van KiKaZeelandGisteren op de historische markt in Veere weer 36 kaarten voor Kika verkocht.
Iedereen bedankt.
Daar naast natuurlijk nog beren, kleertjes voor de beren enz.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: Teunie b  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Teunie b  1-9-2011 17:33:09
Afbeelding van Teunie ber zijn kaarten onderweg, wil je het even laten weten als ze binnen zijn?, vr groet teunie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  30-8-2011 8:53:29
Afbeelding van KiKaZeelandAfgelopen weekend ondanks het slechte weer nog 38 kaarten verkocht voor KiKa.
Iedereen die hieraan een bijdrage heeft geleverd, bedankt!

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  19-8-2011 10:04:12

Heel erg bedankt hiervoor.

Groetjes,
Jannie

Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  13-8-2011 14:28:20
Afbeelding van KiKaZeelandIn Zeeland verkopen wij naast de KiKa beren, kleertjes voor |KiKa beren en sleutelhangers ook zelfgemaakte kaarten voor KiKa.
De opbrengst is voor het onderzoek naar kinderkanker, met als doel de genezingskans te vergroten en de bijwerkingen te verminderen.
Minder pijn en strijd. Meer genezing en kwaliteit voor kinderen met kanker.

Zorg er wel voor dat er geen afzender in is geschreven, maar doe dit met een los briefje.
De kaarten worden dan door officieele vrijwilligers verkocht voor KiKa.

Kijk ook eens op onze Zeeuwse KiKa site www.kikazeeland.nl met in het fotoalbum heel veel kleertjes voor de KiKa beren.
Gemaakt door vrijwilligers, met gratis materiaal, zodat de opbrengst naar Kika gaat.

Alvast bedankt en groeten,
Jannie Riemens.
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  13-8-2011 14:27:29
Afbeelding van KiKaZeelandHoi Fenna,

Je kaarten voor KiKa zijn prima aangekomen. Heel erg bedankt.

Groetjes,
Jannie
www.kikazeeland.nl
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  10-8-2011 16:22:52
Afbeelding van KiKaZeelandGisteren zijn er weer 18 kaarten verkocht voor KiKa op de historische markt in Veere.
Iedereen die wat heeft gestuurd, bedankt!
Daarnaast nog veel beren en heel veel kleertjes voor de beren verkocht.
Zaterdag KiKa kraam op de Colijnsplaatse dagen.

Groetjes,
Jannie
Geschreven door: KiKaZeeland  Bericht voor opstellen voor KiKaZeeland  4-8-2011 22:38:38
Afbeelding van KiKaZeelandHallo aad,

Je kaarten zijn hier via collega vrijwilligers geariveerd.
Heel erg bedankt!

Groetjes,
Jannie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software