Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Februari 2012 al het zeer luxe Cart-Us karton voor maar € 0,35 per vel. Kijk op onze site bij HJ Pashouders. Bezoek ook onze MEGA WINTERSALE. Liefs van Sunantha

Hobbystunter
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 knipvellen voor 5 euro. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur. Geld zowel in de winkel als in de webwinkel.

sudoku 9 februari 2012 - 287985 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Goede doel Hongarije

Wij, Gerrie (kreaco)] en mijn schoonzus Bets die in Hongarije woont, willen jullie iets vragen.

Wij zijn bezig met een project in Hongarije in de provincie Baranya voor de armste wijken o.a.
Somogyviszlo en Gyongysmelek, om daar naaimachines en toebehoren naar toe te brengen.
Er wordt dan samen met vrijwilligers de mensen geleerd om hun kleding te verstellen en/of te vermaken enz.
Nu hebben we al een aantal naaimachines gekregen , en hebben inmiddels garen genoeg.
Knopen en ritssluitingen of biesband blijven welkom
Het mogen best gebruikte zijn
Het bovenstaande project draait heel goed dankzij jullie allen !

Een oude mevrouwtje vroeg naar wol om zelf sokken te breien en door de sokken te verkopen kan ze zelf voor
haar familie zorgen.
Nou zoiets kun je niet afwimpelen toch ??Dus ...ook graag wol !

Wij vragen ook huishoudelijke spulletjes, van kop en schotel tot potten en pannen / bestek enz.
handdoeken en overtrekken en/of lakens.

Alle maten kleding en schoenen.
En ook voetbalschoenen voor de jeugd

Ook willen wij graag warme dekens voor de mensen in Hongarije om de winter door te komen
want ook die zijn er niet.
Wie helpt hier aan mee ??
Wie heeft op de zolder nog dekens en andere beddengoed liggen dat niet meer gebruikt wordt ??

Winterjasjes voor de kinderen zijn ook hartstikke welkom !

Alle kleine beetjes helpen !! jullie kunnen dat zo goed voor goede doelen
Ik houd mijn postvakje in de gaten. kreaco
Je mag je berichtje ook hier onder zetten hoor
dan blijft het topic een beetje in zicht

Alvast heel hartelijk bedankt namens Gerrie (kreaco)
Lieve groetjes Bets & Gerrie

Goede doel Hongarije - Goede Doelen forums

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Goede doel Hongarije - Goede Doelen forums

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  2-2-2012 9:33:25
Afbeelding van kreaco
Hallo Ellen,

wat heerlijk weer een doos met knuffels, geweldig hoor!
Heel hartelijk bedankt
groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  1-2-2012 22:46:52
Afbeelding van kreaco
Hallo Dames,

We mogen deloods in iedergeval nog een halfjaar gebruiken, de inname is wel ergens anders, namelijk het voormalige VVV kantoor in Naarden.
Wel pretiger omdat het daar ook lekker warm is.
Maar de spullen moeten wel dinsdag om 12 uur weg zijn dus dat gaart dan nog naar de loods.

We hopen ook dit jaar weer heel veel gezinnen te kunnen helpen,maar dat zal best lukken .

Fijne avond lieve Groeten Sien en Gerrie
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  1-2-2012 11:28:58
Afbeelding van merlijn1hoy gerrie en Sien wat fijn dat jullie weer open zijn,ik heb een doos vol knuffels staan,ze gaan deze maand op de post,ik wens jullie een goed jaar toe met veel spullen voor de mensen,lieve groetjes Ellen. Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: sylviavs62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sylviavs62  1-2-2012 11:06:14
Afbeelding van sylviavs62Hallo Gerrie,
Hebben jullie een nieuw adres gevonden of blijft het bij het oude adres.
Sylvia
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  18-1-2012 11:44:49
Afbeelding van aliehelderNou het is jammer dat ik niks met haken of breien heb anders had ik jullie graag willen helpen

Leuk dat je er ook foto`s bijzet

Gr alie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  18-1-2012 11:35:52
Afbeelding van kreaco
Goedemorgen dames,

van af maandag is de stichting weer open en beginnen we weer met inzamelen van kleding enz enz

Hartelijke groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  10-1-2012 18:26:32
Afbeelding van kreaco
Hallo Sien,

Wat heeft je vriendin mooie sokjes en mutsten gebreid,
echtveel zeg!!
Wil je haar bedanken Sien??

Lieve groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  9-1-2012 17:18:53
Afbeelding van kreaco
Hallo Allemaal,
hier is een verslagje uit Hongarije van de kerstpakketten en wat foto,s

Er is nog heel veel hulp nodig.

Hartelijkegroeten Gerrie en Sien

Somogyviszlo 2011

Het is tien dagen voor kerst,moeten nog alle boodschappen doen voor de kerstpakketten.
Ik had al vijf en dertig kg virsli besteld ,virsli {wierslie zijn worstjes en wordt met kerst gegeten} en wilde ook nog dertig kg gerookt spek
hebben,een groot probleem,geen spek.
Hongarije is bij uitstek een spek land ,de spek is ook erg lekker,niet te vergelijken met de spek in Nederland.
Op zoek naar dertig kg spek,ik heb in totaal maar vijftien kg spek kunnen bemachtigen,helaas.
Zijn drie dagen bezig geweest met de boodschappen,ook hier voor moesten wij van hot naar haar rijden,proberen wel zoveel mogelijk in kleine winkeltjes te kopen,ook dit is een probleem,er staat bijna niets in de winkeltjes ,alleen de dagelijkse dingen.
Maar het is ons weer gelukt om een lekker tasje te kunnen maken.

Gezinnen met kinderen krijgen een andere tas dan alleen staande of echtparen.
Gezinnen met kinderen hebben dit keer ook fruit en melk gekregen,er zijn veel kinderen ziek.
Deze reis hebben wij ook aandacht geschonken aan de oudjes,deze groep zitten in een verdom hoekje,zij hebben het ook super slecht
de medicijnen die zij moeten hebben moet zelf bekostigt worden en dat is niet niets als je een aow `tje hebt van 125 euro p,maand
en daar gaat 75 euro medicijn kosten af blijft er niet veel over.
De meeste hebben ook geen hout voor de kachel,dus liggen zij gewoon dagen op bed om het een beetje warm te houden.

Donderdag voor kerst zijn wij gaan uitdelen,het waren 104 tassen en tasjes.
Zoals gewoonlijk lag er weer sneeuw, het was ook bar koud,kunnen maar tot vier uur de tassen rond brengen daarna is het donker
en niet meer te doen.
Zijn altijd ook drie dagen aan het rijden om alle tassen af te geven,er waren een hoop mensen niet thuis,dat is best lastig dan moet je de volgende dag weer terug,maar goed ,je weet waar voor je het doet.

Wij hopen dat het weer gaat lukken om de volgende kerst dit weer te kunnen doen.

Steun de Poorters van Naarden,het is nog altijd hard nodig en nu helemaal dat Hongarije failliet dreigt te gaan.
De armen hebben straks echt niets meer.

HELP ONS!!

Groeten
Bets en Bertus
Somogyviszlo.

630263[/img
]
Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  8-1-2012 16:57:55
Afbeelding van sietjehobby
Hoi gerrie
Deze heeft een vriendin gebreid
Ben de aantallen kwijt , maar het zijn er een hele boel
liefs
sien
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  31-12-2011 12:31:27
Afbeelding van kreaco

Goedemiddag allemaal, namens ons en Bets uit Hongarije wensen we jullie een heel mooi jaar toe.

Neem je voor niets voor te nemen,
en stap vol vertrouwen in het nieuwe jaar.
Maak elke dag een tikkeltje bijzonder
en sta iets dichter bij elkaar.
Geniet van alle kleine dingen,
zie lichtpuntjes in een donkere nacht.
Koester de liefde van hen die je omringen,
dan wordt het vast een geweldig 2012

Een goed uiteinde en een mooi begin

Hartelijke groeten bets, en Gerrie en Sien
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  23-12-2011 7:46:21
Afbeelding van kreaco
Goedemorgen ,
wij willen iedereen bedanken die ons het afgelopen jaar op welke manier ook geholpen heeft
om de mensen in Baranya -Hongarije te voor zien van mooie spullen , kleding sokkjes , sjaals mutsen enz enz
En iedereen die ons mooie pakketten hebben gesuurd met naam of zonder naam allemaal heel heele hartelijk bedankt voor jullie steun en hulp, we gaan er in het nieuwe jaar weer tegen aan , onze hulp is daar hard nog nodig.namens iedereen hartelijk bedankt , ook namens mijn broer en schoonzus die ook ontzettend waarderen wat jullie voor deze mensen doen.

Hangulatos karácsonyi és az egészséges 2012

Hele fijne feestdagen en een gezond 2012

Gerrie en Sien en Bets
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  19-12-2011 12:24:36
Afbeelding van kreaco
Hallo Bep,

Heel hartelijk bedankt weer voor het grote pakket wat je ons heb toegestuurd voor de kinderen in hongarije.

Super bedankt

Hartelijke groeten gerrie
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  14-12-2011 21:20:08
Afbeelding van merlijn1Hoy lieve dames,ik volg jullie op de voet het kerstgebeuren kwa handwerken dan,is bij mij deze week wel klaar,en dan ga ik met frisse moed verder haken voor jullie kindertjes,heb er al een aantal klaar liggen,nu wens jullie fijne feestdagen toeen alvast alle goeds voor 2012.lieve groetjes Ellen
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  13-12-2011 19:42:38
Afbeelding van kreacoHallo Tiny,

Bedankt voor de hele mooie sokjes die ik vandaag binnen heb gekregen,
Super hoor.

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  13-12-2011 6:49:22
Afbeelding van kreacoGoedemorgen,

wij hebben zaterdag een hele gezellige kerstmarkt gehad en de verkoop was ook prima.
kunnen we weer wat exstrta,s voor de kinderen doen in Baranya - somogyviszlo.

Vrijdag nog een kerstmarkt hier bij ons in het winkelcentrum, hopelijk werkt het weer dan ook weer mee.
Zaterdag hadden we heel mooi weer voor de december maand.

groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  9-12-2011 17:49:08
Afbeelding van kreaco

zo alle spullen staan klaar voor de kerstmarkt, we hopen dat het lekker loopt zodat we nog wat geld kunnen overmaken voor de kerstpakketten voor de mensen daar.

Groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  6-12-2011 18:40:52
Afbeelding van kreaco
Gisteren een berichtje gehad dat we toch een kleine locatie kunnen krijgen, vrijdag horen we het definitief,

zou geweldig zijn zulk goed nieuws voor de komende feestdagen toch?

Groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  2-12-2011 16:42:01
Afbeelding van kreaco
Volgende week hebben we kerstmarkt en heb vandaag wat spulletjes gekregen om te verkopen.
De opbrengst gaan naar d ekinderen in Somogyviszlo

Hoop datde kerstmarkt veel op brengt.

Groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  29-11-2011 9:08:38
Afbeelding van kreaco
Hallo Anneke,

we alles gesorteerd voor de kerstmarkt, wat we hebben gekregewn van je.
hopelijk brengt het lekker wat op , kunnen we weer wat doen voor de kinderen in Baranya.

Je hoort het wel,
nog bedankt

groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  25-11-2011 11:37:44
Afbeelding van kreaco

Hallo Hettie,

Wat een ontzettend mooi pakket heb je opgestuuurd,
heel hartelijk bedankt

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  24-11-2011 8:13:44
Afbeelding van kreaco
Hallo marja,
misschien kun je dat even aan Sien vragen?
Anders hoor ik het wel, misschien kan het opgestuurd worden ?

Geschreven door: MiMa  Bericht voor opstellen voor MiMa  24-11-2011 0:13:34
Afbeelding van MiMahebben jullie ook belang bij nieuwe knuffels
mijn schoonzus heeft er heel wat
en die komt af en toe wel eens in zuidbroek?
weet niet of ze al contact met jullie heeft gezocht
Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  23-11-2011 21:34:54
Afbeelding van sietjehobbyHoi Gerrie
Ik heb ook een paar zakken met baby/ peuter en kleuter kleertjes gekregen
Zet het eerst mooi bij de andere dozen
En volgend voorjaar zien we wel
Lieve groetjes
sien
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  23-11-2011 20:51:26
Afbeelding van kreaco
gisteren toch weer een tas nieuwe dames kleding gekregen, we gaan dat wegzettentot januari,
we gaan in ieder geval wel door !
De kleding wordt deze week nog verdeeld onder de mensen.

Fijne avond

groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  22-11-2011 7:29:57
Afbeelding van kreacoGoedemorgen dames,

gisteren is de vrachtwagen aangekomen in Somogyviszlo en uitgeladen,
de meubelen zijn gelijk verdeeld en de rest wordt gesorteerd en uitgepakt en dan komen de mensen van de week de rest ophalen ,
hebben ze in ieder gevasl iets warms voor de komende koude winter.

nogmaals jullie dank en steun voor alle hulp.
15 januari gaan we weer starten waar zien we wel, wij geven niet op, er is teveel hulp nodig en niet alleen in Hongarije.

fijne dag
Groeten Bets en Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  19-11-2011 8:57:33
Afbeelding van kreaco
goedemorgen Dames,

Bedankt voor de lieve woorden en wij geloven ook zeer zeker dat er een oplossing komt hoor.
wij gaan in ieder geval niet stil zitten!

Ja Ja Ja Ja Ja Ja

hartelijke groeten Gerrie
Geschreven door: creaopoe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creaopoe  19-11-2011 0:14:57
Afbeelding van creaopoeWat fijn dat jullie dit weer doen, ik weet ook, dat er zoveel mensen er door geholpen worden.
Normaal gesproken zou ik meedoen met jullie actie, maar wij hebben zelf al 3 dorpen in Roemenie en één dorp in Hongarije, doe we al bijna 20 jaar.

Ik wens jullie succes met alle inzamelingen en weet zeker, dat het allemaal op de goede plek komt

Groetjes, Bep
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  18-11-2011 23:12:05
Afbeelding van merlijn1OO Gerrie wat leuk om te zien dat alle spullen weer op weg zijn, Ja Ja Ja
ik hoop voor jullie dat er in het nieuwe jaar nog een oplossing komt voor de opslag,maar dat denk ik wel er komt vast hulp bij dit goede werk van jullie,wens jullie een fijn weekend toe lieve groetjes Ellen
Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  18-11-2011 22:28:43
Afbeelding van sietjehobbyHoi Gerry
Je hebt het weer druk gehad zie ik
En Patrick heeft fkink mee geholpen ?
Ben niet zoveel hier geweest
Was de hele week behoorlijk grieperig
Kom er nu weer een beedje door
liefs sien
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  18-11-2011 22:07:29
Afbeelding van kreacoGoedenavond dames,

Gisteren hebben we weer een vrachtagen geladen , voor dit jaar de laaste.
er zijn ontzettend veel spullen meegegaan, kleding en meubelen, ziekenhuis spullen enz enz .
de loods moet leeg dus alles wat meekon is mee gegaan.

we gaan nu dicht tot 15 januari, we zien wel waar we de inname gaan doen , er zijn in iedergeval 2 kleine containers op het industri terrein en wie weet komt er nog een mooie oplossing voor de kleding inname en opslag.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie hulp op wat voor manier ook.

Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  16-11-2011 16:06:29
Afbeelding van kreaco
Hallo Marijke,

bedankt voor de spullen kunnen ze nog mee morgen.

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  15-11-2011 7:01:06
Afbeelding van kreaco
goedemorgen Angelika,

Heel hartelijk bedankt voor de bijdragen voor d ekinderen in Hongarije,
we gaan er iets leuk voor kopen en dan kan het nog mee donderdag nar Somogyvizslo.

Hartelijke groeten gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  13-11-2011 9:47:03
Afbeelding van kreacoGoedemorgen Dames,

Als donderdag de vrachtwagen naar Hongarije gaat kunnen we een koffer vol Sint Nicolaas cadeautjes mee geven.
Mede door een aantal dames hier op het hj die ons helpen dit te verwezelijken.

Dames heel hartelijk bedankt , we kunnen heel wat kindertjes blij maken..

Fijne zondag, hartelijke groeten Gerrie

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  11-11-2011 7:43:07
Afbeelding van kreaco

Hallo dames,

Gisteren kreeg ik zomaar eenvan iemand een moie winterjas voor iemand in Baranya en wat chocolade letters voor de schoolkindertjes.

super toch kunnen nog mooi ingepakt worden en meegstuurd.

Fijne dag en hartelijke groeten gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  10-11-2011 19:57:19
Afbeelding van kreaco
Hallo Carla,
Heel fijn, laat het je weten als het binnen is.
Kan het nog lekker mee donderdag
hartelijke groeten Gerrie Ja Ja Ja
Geschreven door: anouck  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anouck  10-11-2011 19:00:51
Afbeelding van anouckHallo Gerrie

Er gaat morgen van mij ook een pakket op de post

groetjes carla
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  8-11-2011 18:32:14
Afbeelding van kreaco
goedenavond Dames,

volgende week donderdag gaat voor dit jaar de laaste vrachtwagen naar Somogyviszlo.
We moeten deloods op 15 december verlaten, maar we willen zeer zeker doorgaan de mensen te helpen
in Baranya, het is nog steeds heel erg hard nodig.

We hebben in iedergeval 2 kleine containers gekregen voor 5 jaar en zoeken nog naar een plek voor iname.
Maar we vertrouwen er op dat het goed gaat komen.

Groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  30-10-2011 22:41:41
Afbeelding van kreaco
Gisteren een heel moi pakket met nieuwe spullen gekregen van Wil

Kan nog mooi mee voor de loods dicht gaat, maar we gaan door!!
Hopen op een goed elocoatie
Groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  27-10-2011 18:29:00
Afbeelding van kreaco
Hallo ellen,

heel hartelijk bedankt voor de mooie mutsjes en Annelie ook super bedankt.
We zijn er heel blij mee.

We gaan door er hebben al een aantal artikelen in d ekrant gestaan, we hopen gewoon weer een moie droge ruimte te krijgen!

Lieve groeten Gerrie
Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  26-10-2011 13:47:25
Afbeelding van merlijn1lieve Gerrie,ik hoop dat het allemaal lukt voor jullie,nog bedankt voor gisteren....
de mutsjes gaan vandaag op de post.laat het even weten als ze gearriveerd zijn,
lieve groetjes Ellen Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  22-10-2011 8:00:18
Afbeelding van kreacoGoedemorgen,

we hebben nu definietief bericht dat de loods gaat sluiten, en wel op 15 December.
31 october is voorlopig de laaste inname dag en dan moeten we alles sorteren en opruimen en dan gaat er in november nog een vrachtwagen.

We vinden het heel erg als we helemaal dicht zouden moeten maar we zijn nu druk bezig met een artikel in de krant enz voor een nieuwe plaats voor inname en waar we ook de kleding kunnen laten staan.
Wat we nu hebben gekregen zijn 2 kleine containers op een industrie terrein en daar kunnen we weinig mee.
We gaan in ieder geval ons best doen om toch de mensen daar te kunnen blijven helpen.

fijn weekend

groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  17-10-2011 17:51:12
Afbeelding van kreaco

Goedenavond dames,

Vandaag 3 mooie dekbed overtrekken en slopen gekregen.

straks weer naar de loods om te sorteren en in te pakken.

Fijne avond groeten Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  11-10-2011 8:45:39
Afbeelding van kreacoGoedemorgen Dames,

wij hebben een mooie week gehad in Baranya- Hongarije,
we voelen ons echt thuis daar tussen de mensen, en je merkt ook dat je er bij hoort, proberen
te helpen waar we kunnen en gewoon met de mensen omgaan en dicht bij hun staan is zo mooi!!

We gaan ons nu in zetten om wat exstra ,s voor de feestdagen te doen, zoals wat kleine kerstpakketjes met wat koffie een pak koek of wat chocola , gewoon om deze mensen ook wat exstra,s tegeven met de kerst
Dus wie wat iedeen heeft of ons ergens mee wil helpen heel graag.

Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  6-10-2011 17:12:01
Afbeelding van kreaco

Hallo wil,

super bedankt voor het grote pakket wat je ons toe hebt gestuurd met al het moois er in.

Heel hartelijk bedankt

Groeten gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  6-10-2011 12:58:55
Afbeelding van kreaco
Hallo Hermana ,

het pakketje is aangekomen, heel hartelijk bedankt,
Wat een prachtige spullen heb je opgestuurd, geweldig hoor!
sorry van de late reactie maar we zijn gisteravond pas terug gekomen uit Hongarije.

Geschreven door: merlijn1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merlijn1  6-10-2011 12:25:07
Afbeelding van merlijn1Hoy Gerrie,hier zijn de nieuwe mutsjes voor de kinderen,het zijn voor nieuwgeborene,en voor peuters,als je mij wil vertellen wanneer de volgende vracht gaat,maak ik er nog een paar bij voor het verzenden,lieve groetjes Ellen
Geschreven door: Manja  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Manja  1-10-2011 19:54:54
Afbeelding van ManjaHallo Gerrie

Vandaag de beloofde doos met spulletjes voor Hongarije naar de post gebracht.
Ik had een paar weken geleden al beloofd dat ik het op zou sturen
maar door familieomstandigheden is het er niet van gekomen.
Laat je even weten als je het ontvangen hebt?
groetjes en een prettige zondag.

Hermana
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  25-9-2011 14:54:51
Afbeelding van kreaco

De vrachtauto komt er aan het laden is begonnen

de ziekenhuis bedden kunnen dit keer gelukkig mee

de chauffeur heel gelukkig met de grote beer voor zijn kinderen

Op naar hongarije , maandag wordt de auto gelost.

Groetjes Gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  23-9-2011 10:31:03
Afbeelding van kreaco

Gisteren is de vracht wagen s,middags weggereden , bommetje vol met allemaal hele mooie spullen,
we hebben keihard gewerkt en had niet meer de enrgie om het hier nee tezetten.
Het weekend komen er nog wat foto,s te staan.

groeten gerrie
Geschreven door: kreaco  Bericht voor opstellen voor kreaco  22-9-2011 6:24:35
Afbeelding van kreaco

goedemorgen dames,

vandaag gaat er weer een vrachtwagen op weg naar Hongarije naar Ketujfalu ,
we hebben heel veel meubelen dit keer , dus even onze schouders er onder maar we doen dit met heel veel plezier.

gisteravond nog een hele auto vol kleding en nieuwe dekbedden gekregen dus komt het goed uit vandaag.
Vrijdag kunnen we nog een aantal lampen ophalen .

Groetjes Gerrie

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website