Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbystunter
Met of zonder de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle mallen van Nellie Snellen. OP=OP

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei bij iedere bestelling een verrassingspakketje. Bij de Opmerkingen kunt u uw pasnummer vermelden.

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Hoe is het weer? - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Hoe is het weer? - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  24-5-2012 14:30:33
Afbeelding van VersOok hier in zuidoost Noorwegen is het warm. Temperatuur buiten is nu 25 graden. Is goed om te doen. Een heel verschil met Nederland, waar het altijd zo broeierig wordt.
Groetjes Ans
Geschreven door: Kalei  Bericht voor opstellen voor Kalei  24-5-2012 14:12:43
Afbeelding van Kaleiha gelukkig het ligt dus niet aan mij dat ik me zo slooooooooom voel Zonnetje
Geschreven door: Hobbymaker  Bericht voor opstellen voor Hobbymaker  24-5-2012 14:11:30
Afbeelding van HobbymakerVermoeiend warm, dat vind ik goeie, dat is hier in Zuid Holland ook......
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  24-5-2012 14:07:38
Afbeelding van thecalaVermoeiend warm. Broeierig. in Oudenbosch.
Binnen warm, buiten warm....Beetje " onwel" van het weer.
Maar rustig aan doen en niet teveel in de zon komen.
Goed blijven drinken.....Slurp slurp....Vanavond onweer ???
Geschreven door: Mannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mannie  24-5-2012 10:36:28
Afbeelding van MannieJa, lekker weer, als je te warm wordt, kom je maar een poosje in mijn kamer zitten, het is hier ook koel.

Geschreven door: wollys  Bericht voor opstellen voor wollys  24-5-2012 10:29:09
Afbeelding van wollyshet is hier alweer bloed heet
weer om niks te doen, zit nu heelijk in mijn keole keuken voor zolang dat duurt

groetjes uit Sloten (frl)
Geschreven door: cherona  Bericht voor opstellen voor cherona  24-5-2012 10:22:05
Afbeelding van cheronaPPPFFFF zoals we gewend zijn hier in nederland eerst niks en dan weer te grote verschillen....nu hier in het zuiden geeft de auto de buitentemperatuur aan van al 27 graden......nu effe pauze en dan nog effe stofzuigen en dan lekker niks meer....Fijne Dag allemaal
Geschreven door: javonne  Bericht voor opstellen voor javonne  24-5-2012 10:03:00
Afbeelding van javonnenou je zal het niet geloven hier mistig en fris hoop zo op de zon gr uit Cadzand Zeeland Yvonne
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  24-5-2012 9:59:10
Afbeelding van Wybrichhier in het hoge noorden...........schitterend weer!
Geschreven door: henniebeer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor henniebeer  24-5-2012 9:58:23
Afbeelding van henniebeerdankzij het onweer van gisterenavond de hele avond geen internet en telefoon gehad en op tv een hoop zenders die we niet meer konden ontvangen. het heeft hier ook flink geonweerd maar het bleef maar droog (hou ik niet van, droge onweer) maar later toch een klein buitje gehad, vannacht heeft het wel flink geregend. nu is het al weer warm met 24 graden, moet nog een hoop doen in huis ppffff, maar de was hangt alweer lekker buiten en de volgende lading zit in de machine.
fijne dag allemaal, groetjes vanuit
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  24-5-2012 9:44:04
Afbeelding van ellyellyhier in is het heerlijk weer
maar liefst al 20 graden
ik wil niet weten wat het vanmiddag word
maar we kunnen vanmiddag heerlijk buiten zitten
mijn verjaardag vieren hihihi

fijne dag allemaal

groetjes elly
Geschreven door: knipmuts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipmuts  24-5-2012 9:43:14
Afbeelding van knipmutsHier in Almelo een stralend blauwe lucht,lekker koel windje. Op mijn binnenplaatsje is het nu 23 graden in de schaduw,kon wel weer eens heel warm worden vandaag.Straks op tijd naar de bieb en dan met een goed boek de dag doorbrengen.

Groetjes Gerrie Een Roosje Zonnetje
Geschreven door: hobbymaatje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hobbymaatje  24-5-2012 9:13:29
Afbeelding van hobbymaatjeOok in Assen is er nog helemaal geen regen gevallen.
Alleen gisteravond veel bliksem en een paar donderslagen.
Ook nu om 9.05 uur is het droog en al weer lekker warm.
Dus vandaag doen we het weer rustig aan.
Geniet allemaal van deze mooie dagen.
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  24-5-2012 9:10:17
Afbeelding van Gerja60Zonnig, verfrissend briesje na gisteravond wat onweer en een zegenend regentje...
Maar beloofd weer warm te worden vandaag!!
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  24-5-2012 9:07:03
Afbeelding van verheijenGisteravond alleen veel lichtflitsen in de lucht maar verder geen druppel regen en geen onweer.
Nu erg warm buiten. Ik ga lekker zwemmen.
Een fijne dag voor iedereen en groetjes Trees
Geschreven door: daatje4  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor daatje4  24-5-2012 8:58:51
Afbeelding van daatje4Hier in Oostkapelle is het droog, maar koel en nevelig, maar wij hebben gisteren geen
regen of onweer gehad, dus nu zitten wij eens in de goed hoek .
Ben benieuwd of de zon nog doorbreekt vandaag want dan krijgen we weer een
schitterende dag, heb de was al buiten hangen.

Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  24-5-2012 8:50:42
Afbeelding van BerberEr schijnd hier een beetje water te zijn gevallen met gevolg dat het vies warm en benauwd is hier un loosdrecht Maar weer binnen zitten in het donker
Geschreven door: jaroer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jaroer  23-5-2012 23:02:47
Afbeelding van jaroerja zoals ans al zegt het heeft even geonweert en een flinke regen bui
dat frist de boel lekker op gr janna
Geschreven door: dorien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dorien  23-5-2012 22:59:49
Afbeelding van dorienHet is hier nog steeds droog.En geen wind.Lekker weer dus.de wind, dat vind ik hier langs de kust vaak een spelbreker.Zondag met zoon en kleinkinderen naar de zandmotor bij Monster gefietst.Maar de harde wind terug tegen,samen met de duintoppen .Ik moet bekennen dat ik op een gegeven moment afgestapt ben.Bij een klim maar gelopen.
Geschreven door: hepie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor hepie  23-5-2012 22:28:20
Afbeelding van hepieHier in Zuidhorn(provincie Groningen) zitten we buiten, er is nog geen regendruppel gevallen.
Geschreven door: Dutchlady  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Dutchlady  23-5-2012 22:03:11
Afbeelding van Dutchladyhet is hier heerlijk afgekoeld na een fikse regen/onweersbui... zalig... Ja
Geschreven door: metoyoutje30  Bericht voor opstellen voor metoyoutje30  23-5-2012 21:59:27
Afbeelding van metoyoutje30

Ik moet mijn berichtje ook bijstellen.
Want na mijn berichtje zag ik de eerste wolken komen.
En nu is t raar weer en begint hard te waaien en zo af en toe een drup regen.
Dus even een herstel van mijn berichtje.
Groetjes uit Harlingen.

Femke
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  23-5-2012 21:47:47
Afbeelding van ellyellyhet is nog wel erg warm, maar het begint wat koeler te worden
het wordt ook al erg bewolkt
oooooooooooooooooo, volgens mij krijgenwe een klap onweer
fijne avond

groetjes elly Een Roosje Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: gerdaatje  Bericht voor opstellen voor gerdaatje  23-5-2012 21:34:11
Afbeelding van gerdaatjeHier in Buitenpost (Friesland) zet de wind iets aan en wat gerommel in de verte. Nog wel droog
Zie net dat de eerste druppels vallen.
Geschreven door: Agnes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Agnes  23-5-2012 21:26:56
Afbeelding van AgnesHier is Amsterdam is het droog en warm
Geschreven door: creameisje  Bericht voor opstellen voor creameisje  23-5-2012 21:25:03
Afbeelding van creameisjeHier in Ede was het rond 5 uur noodweer! Ik kwam verzopen op mijn werk aan :-( door alleen maar van de bushalte naar het gebouw te lopen. Echt bizar!!!
Geschreven door: siennie  Bericht voor opstellen voor siennie  23-5-2012 21:22:07
Afbeelding van sienniehier in friesland regent het flinke en het onweert

gr siennie
Geschreven door: borduurgerda  Bericht voor opstellen voor borduurgerda  23-5-2012 20:51:24
Afbeelding van borduurgerda Ik had vandaag op 2 kleinkinderen gepast. mijn dochter kwam om half 6 ze ophalen. Ze zegt, heeft het hier niet geregend in kon niet harder dan 30 km p.u. later 60 km. mijn oudste dochter belde straks, die hebben voor hun huis een speeltuintje met zandbak, nu konden de kinderen erin zwemmen. ik laat jullie even een paar foto,s zien.
Het is niet te geloven, hier heeft het geen spat geregend,

Groetjes Gerda.
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  23-5-2012 20:49:16
Afbeelding van joliHier vallen de eerste druppels en ook gerommel van onweer.

Van Joke.
Geschreven door: wollys  Bericht voor opstellen voor wollys  23-5-2012 20:45:15
Afbeelding van wollyshet is nog steeds warm maar hier vallen de eerste regendruppels al.
We zitten heerlijk buiten onder het teras scherm.
Het onweer komt langzaam deze kant op dus we merken het wel

groetjes uit Sloten (frl)
Geschreven door: Goofy2  Bericht voor opstellen voor Goofy2  23-5-2012 20:37:47
Afbeelding van Goofy2warm en broeierig hier in waddinxveen
volgens buienradar komt de regen tegen 23 uur....
Geschreven door: knipmuts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipmuts  23-5-2012 20:04:16
Afbeelding van knipmutsEerst gerommel in de verte,komt dichterbij,dan heel hard waaien nu is de lucht potdicht en het gerommel gaat maar door rond om Almelo heen.Wij krijgen tot nu toe het staartje van de buienzone.
Het is wel lekker afgekoeld buiten,er valt een heel zacht regentje.

Groetjes Gerrie Een Roosje
Geschreven door: tall70  Bericht voor opstellen voor tall70  23-5-2012 19:34:06
Afbeelding van tall70tis hier noodweer, zou moeten fietsen maar vond vriendlief niet goed met die onweersbui die nu langskomt
Geschreven door: kaartje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartje  23-5-2012 19:13:33
Afbeelding van kaartjevenlo
donker en t rommelt en waait
Geschreven door: corrine42  Bericht voor opstellen voor corrine42  23-5-2012 19:05:49
Afbeelding van corrine42hier in sint-philipsland nog stralend weer lekker genieten dus
Geschreven door: loontje83  Bericht voor opstellen voor loontje83  23-5-2012 19:00:31
Afbeelding van loontje83Dondert en het bliksemt, en het regend meters.... Meters ehmz water!!!!
Geschreven door: corbor  Bericht voor opstellen voor corbor  23-5-2012 18:58:42
Afbeelding van corborWe hebben hier in Grave veel wind en gedonder
als ik het weerbericht moet geloven krijgen we nog aardig wat gedonder
groetjes Corrie
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  23-5-2012 18:51:23
Afbeelding van mrsbarneyHarderwijk nog steeds drukkend en de lontjes worden hier al steeds korter.....

groetjes van Marion.
Geschreven door: Ingrid  Bericht voor opstellen voor Ingrid  23-5-2012 18:49:58
Afbeelding van IngridIn Doesburg is nu een bui bezig waarvan we het ergste denk ik hebben gehad.Aardig wat gedonder,een heeeeeerlijke regenbui,buiten 19 graden en binnen 26 graden.Dadelijk lekker alles weer loszetten hoop ik.Maar helaas,morgen weer 28 graden pffffffffffffffff
Groetjes Ingrid
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  23-5-2012 18:43:24
Afbeelding van kablauNijmegen, erg donker maar het gerommel is al weer afgelopen en het is vreselijk benauwd.
Geschreven door: sjuul  Bericht voor opstellen voor sjuul  23-5-2012 18:24:03
Afbeelding van sjuulHier in 28 graden
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  23-5-2012 18:23:15
Afbeelding van Chaootjekom net uit de tuin tis er lekkerrrrrrrrr
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  23-5-2012 18:22:40
Afbeelding van creastridIn Amsterdam Zuidoost is het best uit te houden in mijn badje in de achtertuin, 27 graden
Geschreven door: suzanne21  Bericht voor opstellen voor suzanne21  23-5-2012 18:20:11
Afbeelding van suzanne21net heel veel hagel en onweer gehad, rommelt nog wel steeds maar het is hier stikke donker
Geschreven door: riekypos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor riekypos  23-5-2012 17:34:37
Afbeelding van riekyposIn de verte een beetje gerommel,volgens de buienradar zou het droog blijven tot 19.00 in Nieuwegein maar ik betwijfel het.

Groeten Rieky
Geschreven door: ellyelly  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ellyelly  23-5-2012 17:17:39
Afbeelding van ellyellyhier in is het heerlijk weer
de zon schijnt, en het is 20 graden
volgens buienradar blijft het hier heerlijk droog
allemaal nog een fijne avond

groetjes elly
Geschreven door: silver  Bericht voor opstellen voor silver  23-5-2012 17:14:23
Afbeelding van silverIn Winterswijk rommelt het nu al 3 kwartier en het waait erg hard.
Mensen fietsen nu hard om voor de regen thuis te komen.
Zo te zien op buienradar komt het van deze kant en komt er nog een grote bui.

Groetjes Silvia
Geschreven door: anna98  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anna98  23-5-2012 17:09:26
Afbeelding van anna98Het is hier heerlijk warm, Anna en ik komen net terug van het korfbaltoernooi en het was daar op het veld behoorlijk warm.Gelukkig was er aan de rand van het veld nog wat schaduw te vinden. Ik vind het heerlijk maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal niet over kunnen. Wat mij betreft mag dit duren tot de kerst, dan een dik pak sneeuw en na oud en nieuw weer dit weer.

Groetjes Annet
Geschreven door: Catwy  Bericht voor opstellen voor Catwy  23-5-2012 17:00:15
Afbeelding van CatwyWil niet klagen maar hier in Deventer Is het heel warm, vervelend als je niet tegen de warmte kunt!
De zon ansich is wel fijn, daar wordt je blij van!
Geschreven door: caterpillar  Bericht voor opstellen voor caterpillar  23-5-2012 16:58:29
Afbeelding van caterpillarhet dondert hier een beetje en het begint te waaien...

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software