Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobby Paper Village
Wij hebben nieuwe producten binnen, ook hebben wij wekelijks andere producten met 5% korting, kijk op onze website.

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u op 5 febr van 10 tot 4 uur tot 50 % korting

sudoku 8 februari 2012 - 124627 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Postcrossing - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Postcrossing - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: MaryG  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MaryG  7-2-2012 22:45:58
Afbeelding van MaryGHier een prachtige kaart aangekomen uit Maleisië. Echt met palmenstrand, huisje, blauwe zee.....ohhhh ...en dat met dit weer hier....

Mijn kaart naar zuid Frankrijk was na 4 dagen over. Daar lag het hele leven stil, er was nl. sneeuw gevallen en o, o, wat hadden ze het koud.
Mooi om zoiets te lezen en zien dan, die verschillen.

groetjes,
Lianne.
Geschreven door: taeniura  Bericht voor opstellen voor taeniura  7-2-2012 22:38:51
Afbeelding van taeniuraEen swap is een groepsruil.
Als je één op één met iemand ruilt heet dat een personal trade.
Groetjes marjan
Geschreven door: judithb12  Bericht voor opstellen voor judithb12  7-2-2012 14:14:06
Afbeelding van judithb12hier lagen er 2 in de bus uit thailand
1 gepost op 30 januari en 1 op 2 februari

en mijn kaartje naar australie was aangekomen na 22 dagen

gr judith
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  7-2-2012 11:01:54
Afbeelding van creamienMijn voetbalkaartje naar Amerika is aangekomen,new Zeeland is expired dus twee nieuwe adressen aangevraagd en nu ga ik weer naar de USA sturen en naar Engeland......

Gisteren nog een kaartje uit Taiwan mogen ontvangen.

Marina
Geschreven door: crea-miek  Bericht voor opstellen voor crea-miek  7-2-2012 10:03:43
Afbeelding van crea-miekVolgens mij betekend Swap .........ruilen.
Met andere woorden , buiten postcrossing om zonder ID no
elkaar een kaartje toesturen.
Groet Mieke.
Geschreven door: lilian94  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lilian94  7-2-2012 9:58:08
Afbeelding van lilian94vandaag maak ik 4 kaartjes.
ze gaan naar: 2 rusland - maleisie - nederland.
zelf heb ik er nog geen mogen ontvangen.
weet iemand een goed woord voor swaps? ik kan er niet goed achterkomen wat dat precies is.
google komt ook met onduidelijke taal.
groetjes lilian
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  6-2-2012 23:05:31
Afbeelding van eendjesHoi Rieky,

Vaak staat het erbij not in envelop, maar als het er niet bij staat dan maakt het niet uit, je kan hem dan zo opsturen, maar kan dan ook in een envelop dat ligt dan aan je zelf en wat voor kaart je stuurt.

Groetjes Rina
Geschreven door: riekypos  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor riekypos  6-2-2012 21:48:29
Afbeelding van riekyposHALLO MAATJES

VERSTUREN JULLIE DE KAARTEN MET ENVELOP OF ZONDER.?
IK VRAAG DIT OM DAT IK NU MIJN EERSTE KAARTEN GA VERSTUREN
NAAR RUSLAND EN TAIWAN

GROETJES RIEKY

Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  6-2-2012 19:31:10
Afbeelding van fantje1959dat geeft hoop Mary
ik heb er ook een aantal expired staan

groetejs Irene
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  6-2-2012 18:19:04
Afbeelding van marjahobbyer is nog hoop
Geschreven door: MaryG  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MaryG  6-2-2012 18:12:13
Afbeelding van MaryGAls je `t er over hebt.....

Ik kreeg zo`n 10 minuten geleden een mailtje uit Rusland van iemand dat mijn kaart na 129 (!!!) dagen was overgekomen.
Volgens haar was de Russische post de traagste van de wereld en was het een wondertje dat de kaart toch nog was overgekomen.
Nou, dat van die post dachten we al, maar er is dus nog hoop voor kaarten die heeeeeel lang onderweg zijn.
Hij kon trouwens nog wel geregistreerd worden. Ik dacht dat dan de hele mogelijkheid verviel, maar dat is dus niet zo; hij staat nu weer netjes in mijn rijtje `sent cards`.

groetjes
Lianne.
Geschreven door: MaryG  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MaryG  6-2-2012 13:25:40
Afbeelding van MaryGHoi Rina,

Als een kaart expired is, hoef je geen nieuwe te sturen. Hij `vervalt` dan inderdaad.

Als een kaart lang onderweg is, kun je de ontvanger een berichtje sturen of de kaart al over is of niet. Maar afgelopen week had ik een adres in Amerika gekregen en die schreef in zijn profiel dat hij geen mailtjes achter kaarten aan stuurde. Een kaart sturen was genoeg, niet aangekomen kaarten? Jammer dan. Anders kon hij heel veel kaarten dubbel sturen. Hij schreef ook dat hij de kaarten die expired waren niet vermeldde op zijn profiel (wat velen doen), omdat dat toch niets uitmaakte voor het wel of niet aankomen van de kaarten.
Tja, zit ook wel weer wat in......

Ik kreeg afgelopen week een hele enthousiaste reactie uit Rusland, nog vanwege een 3d kerstkaartje. Was bijna 50 dagen onderweg geweest....

groetjes,
Lianne.
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  6-2-2012 12:02:10
Afbeelding van marjahobbym`n kaartje naar zwitserland is ook aangekomen

groetjes marja
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  6-2-2012 11:59:06
Afbeelding van eendjesHoi Andrea, hoef je hen dan ook niet meer 1 te sturen naar dat adres, dat mag je dan laten vallen zeg maar.

Rina
Geschreven door: andreadw  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor andreadw  6-2-2012 11:22:29
Afbeelding van andreadwHoi Rina,
je zegt het zelf al, als de kaart langer dan 60dagen onderweg is, word hij als verloren beschouwd en krijg je een nieuw adres
groejtes andrea
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  6-2-2012 11:19:59
Afbeelding van eendjesWie weet wat expired betekent, misschien schrijf ik het wel niet goed, maar kreeg een email dat 1 kaart van mij 60dgn onderweg is en nog steeds niet aangekomen toen stond dat woord er. Mocht ook een nieuwe adres aan vragen heb ik gelijk maar gedaan, mag nu 1 sturen naar de USA.

Rina
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  6-2-2012 10:00:42
Afbeelding van creamienIk heb net een berichtje ontvangen dat mijn balletkaartje naar Letland al is aangekomen na 4 dagen.
Ben overladen met complimenten voor mijn zelfgemaakte balletkaart.
Fijn is het als mensen waarderen dat er best veel werk in een kaartje zit.....

Marina
Geschreven door: Heesbeen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Heesbeen  6-2-2012 9:01:18
Afbeelding van Heesbeenzaterdag een kaartje ontvangen uit Zeeland.
Er zijn er nog 9 onderweg naar verschillende landen
Ook 1 naar nederland.
En nu maar weer wachten op een kaartje.

Groetjes Wil.
Geschreven door: lilian94  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor lilian94  6-2-2012 8:36:54
Afbeelding van lilian94gisteren is mijn kaartje in taiwan aangekomen.
er is er nog 1 onderweg naar rusland vanaf de 17 jan.
ga zometeen weer adressen opvragen. Ja
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  5-2-2012 19:42:03
Afbeelding van fantje1959er is na 7 dagen ( alweer) een kaart aangekomen in Amerika
met komplimenten voor de zelfmaak kaart
dame hield van vlinders en ik had nog een hele mooie

groetjes IRene
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  5-2-2012 8:55:55
Afbeelding van marjahobbyhet kaartje dat ik naar Finland heb gestuurd is ook aangekomen
fijne zondag allemaal
groetjes marja
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  5-2-2012 1:02:19
Afbeelding van eendjesZaterdag 3 kaarten mogen ontvangen:
1 uit rusland,
1 komt van USA,
1 uit turkye,
Uit Turkye heb ik nog niet gehad.
Mijn kaarten komen nog steeds niet aan op hun plaats van bestemming, nog maar afwachten vind het altijd wel leuk als het aankomt en als je weer een nieuwe adres krijgt, heb genoeg kaarten hier liggen van de omgeving, maar helaas we moeten nog even afwachten.

Groetjes Rina.
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  4-2-2012 14:32:27
Afbeelding van fantje1959Ik heb vanmorgen weer 2 kaartjes gepost
1 naar Nederland
1 naar China

vanmiddag bij de post een kaartje uit:
Engeland
en Amerika
beide in 7 dagen! erg snel gezien de tijden die er soms dichterbij overheen gaan

groetjes Irene
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  3-2-2012 16:29:12
Afbeelding van creamienMijn brievenbus zat vandaag volgepropt met twee kaarten (en ook wat rekeningen helaas....) eentje uit Friesland met koeien Geweldig!!! en de andere uit Duitland een geweldige mapkaart van een waddeneiland Dus een super oogst vandaag.

Zelf een koeienkaart verstuurd naar Zwitserland want mijn kaartje in Nederland was aangekomen.

Fijn weekend allemaal.

Marina
Geschreven door: taeniura  Bericht voor opstellen voor taeniura  2-2-2012 20:43:51
Afbeelding van taeniuraIk ben vandaag lid geworden van Postcrossing Forum.
Daar moet je je apart voor aanmelden.
Ook heel leuk omdat je met allerlei mensen (héél véél eigenlijk) persoonlijk kunt ruilen.
En heel veel tags zijn er.
Dat is een topic met een onderwerp. Iedereen die een kaart wil krijgen van dat onderwerp stuurt een kaart naar de laatste persoon in die topic. Dan zet je je naam erbij en ben jij dus de laatste op de lijst. De eerstvolgende die mee wil doen stuurt dan een kaart met dat onderwerp naar jou.
Alle mogelijk denkbare onderwerpen staan er.
Groetjes marjan
Geschreven door: linette  Bericht voor opstellen voor linette  2-2-2012 19:34:39
Afbeelding van linetteHet duurde even voor ik lang genoeg kon zitten om hoer wat neer te zetten maar mijn eerste kaartjes zijn ontvangen!!! En ik heb ze ook ...

De eerste die ik binnen kreeg was uit Taiwan en de andere twee zijn uit Canada en Manhattan....

Hartstikke leuk dus.

Liefs Linette
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  2-2-2012 15:31:45
Afbeelding van marjahobbyer zijn 2 kaartjes op m`n deurmat gevallen 1 uit canada en 1 uit polen
het kaartje naar belarus in rusland is al 42 dagen onder weg hoop dat het ooit nog eens aankomt

groetjes marja
Geschreven door: mona2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mona2  2-2-2012 15:23:23
Afbeelding van mona2van mij zijn een aantal kaarten al behoorlijk lang onderweg ik wacht ook nog even voor ik nieuwe adressen vraag,
van de 7 zijn er drie aangekomen,
Geschreven door: jodisito  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jodisito  2-2-2012 12:56:49
Afbeelding van jodisitoen ik wacht nog steeds op 4kaarten, pas als die binnen zijn,vraag ik een adres aan en anders is het voor mij gewoon over en uit
joke
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  2-2-2012 12:14:50
Afbeelding van creamienMijn kaartje naar Nederland is aangekomen en meteen een nieuw adres aangevraagd mag ik weer naar Nederland......

Ik krijg net bericht dat mijn kaartje naar Taiwan is aangekomen met een ontzettend leuke reactie van de ontvanger.....ik staal nu net zo hard als de zon.....nog een adres aangevraagd en nu mag ik naar Letland het balletkaartje bij mijn creaties gaat daar naar toe.

Marina
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  2-2-2012 11:51:08
Afbeelding van rianneke1Hallo

Ik kreeg van iemand uit Rusland te horen dat de post er erg lang over doet, dat kwam nog door de kerstdrukte.
Ze schreef dat vorige kaart via een mail naar mij.

GR rianne
Geschreven door: eendjes  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor eendjes  2-2-2012 11:04:28
Afbeelding van eendjeshet is net of mijn kaarten niet op hun bestemming willen komen, heb er 9 onderweg, de meeste naar rusland. Zal wel door de winter komen, misschien lopen de postbode`s niet zo hard daar.

Rina
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  2-2-2012 9:23:01
Afbeelding van marjahobbym`n kaartje naar Canada is ook aangekomen
heb weer 2 nieuwe adressen de kaartjes gaan naar Amerika en Zwitserland
groetjes marja
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  1-2-2012 15:28:40
Afbeelding van creamienIk heb net een kaartje uit Rusland ontvangen......was 41 dagen onderweg.

Marina
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  1-2-2012 11:46:48
Afbeelding van Monique2Gisteren kreeg ik een kaartje uit Nederland, vandaag een uit Duitsland.
Groetjes monique
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  1-2-2012 11:45:18
Afbeelding van marjahobbyer is net een hele leuke kaart uit Rusland op de mat gevallen Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  31-1-2012 12:01:59
Afbeelding van fantje1959ik heb weer een nederlands kaartje
waarschijnlijk gisteren aangekomen
was gisteren niet in de bus wezen kijken omdat het op maandag toch meestal niets is

vanmiddag ok een kaartje gekregen uit Rusland na 46 dagen met een vage herbezorg sticker er op van de post terwijl alles toch keurig en juist op de kaart stond

en van mij is er een kaart aangekomen in Taiwan na 24 dagen

ik heb ook al een paar expired kaarten ik doe daar verder niets aan
ga er ook niet achteraan mailen als ze niet registreren krijgen ze op den duur ook geen kaart meer terug en kunnen ze ook niet meer meedoen

groetjes Irene
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  31-1-2012 11:24:01
Afbeelding van creamienLianne,

Dat alle kaartjes momenteel lang onderweg zijn was ons ook al opgevallen....Mijn chinese dame was ook al meerdere weken niet online geweest maar weet dat aan het chinees nieuwjaar en zie vanmorgen was mijn kaartje geregisteerd na bijna 3 weken reistijd dus best snel. Helaas valt er hier ook geen kaartje voor mij in de bus wel voor onze zoon gelukkig.

Van mij staan er nu 3 kaarten op expired maar wie weet worden ze toch nog geregisteerd mijn australische dame is namelijk al meer dan een maand niet online geweest maar beschrijft in haar profile ook een ziekte wie weet is ze opgenomen in een ziekenhuis ofzo wacht maar rustig af.....

Marina

Geschreven door: MaryG  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor MaryG  31-1-2012 10:51:23
Afbeelding van MaryGJe kunt er niet zoveel aan doen Marja....

Bij zowel mijn dochter als mijzelf gaat de ene na de andere kaart nu ook over de limiet, dus expired.
Sommige zijn een hele poos niet online geweest, de ander reageert ook niet....niet echt verklaarbaar dus.
Het valt me wel op dat bijna alle kaarten behoorlijk lang onderweg zijn.
Ik had er gisteren eentje uit Tjechië, helemaal beschadigd en gescheurd. De kaart zag er ook niet echt `nieuw` uit. Tja...dat kan dan ook nog.....

Groetjes,
Lianne.
Geschreven door: marjahobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjahobby  31-1-2012 10:37:29
Afbeelding van marjahobbyook mijn kaartje is gisteren aangekomen in China
het kaartje naar Belarus is al 40 dagen onder weg heb al een mailtje gestuurd maar hoor niets

wat doen jullie als een kaartje zo lang onder weg is???????

er is ook nog een kaartje naar Canada onderweg
heb net 2 nieuwe adreseen aangevraagd 1 naar Finland 1 naar Rusland
spannend van waar ik nu een kaartje krijg
groetjes marja
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  31-1-2012 9:40:27
Afbeelding van creamienVandaag is mijn kaartje aangekomen in China met een lieve reactie van de ontvangster.
Zelf stuur ik vandaag een kaartje naar Nederland een Jip en Janneke kaart want de ontvangster kon ik daar blij mee maken.

Marina
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  29-1-2012 15:22:25
Afbeelding van gorzeneesjemet dat postcrossing die ik hier lees gaat het dan om heen en weer eigen gemaakte kaartjes sturen? of krijg je van de tegenhangers een gewone kaart? en hope vaak stuur je die kaartjes?? ik ken het niet namelijk dat postcrossing dus
Geschreven door: creamien  Bericht voor opstellen voor creamien  29-1-2012 15:17:51
Afbeelding van creamien
Zojuist een kaartje gepost naar USA naar een negen jarig jongen die van Soccer houd dus plaatje gezocht en een borduurpatroon en aan de slag gegaan het resultaat staat bij mijn creaties.

Groetjes Marina
Geschreven door: Tiny1957  Bericht voor opstellen voor Tiny1957  29-1-2012 11:58:51
Afbeelding van Tiny1957ik heb me net aangemeld en heb een adres in Rusland gekregen, nu morgen even informeren hoeveel port erop moet en dan kan hij op de bus

gr. Tiny
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  29-1-2012 11:32:37
Afbeelding van fantje1959vandaag gaan er weer 2 kaartjes de deur uit
1 Rusland
1 Amerika

groetejs IRene
Geschreven door: margav  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor margav  29-1-2012 11:10:29
Afbeelding van margavHallo Rianne,

Je moet dan het registratienummer aanklikken en niet de foto zelf

gr Marga
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  29-1-2012 10:17:20
Afbeelding van rianneke1Hallo Marga

Bedankt voor je reactie hoor, maar nu zie ik weer geen hartje staan

Gr Rianne
Geschreven door: margav  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor margav  29-1-2012 10:12:55
Afbeelding van margavHallo Rianne,

Links boven de ingescande kaart staat een hartjemet de tekst add to faves dat moet je aanklikken.

gr Marga
Geschreven door: rianneke1  Bericht voor opstellen voor rianneke1  28-1-2012 20:03:51
Afbeelding van rianneke1Weet iemand van jullie hoe ik een kaart die ik ontvangen heb bij mijn favorieten kan zetten?

Gr Rianne
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  28-1-2012 14:53:24
Afbeelding van fantje1959er is na 29 dagen een kaart aangekomen in china
geen enkele reactie er bij jammer vind ik dat toch wel

groetejs IRene

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software