Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Cardcreations Arianne
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw bestelling. m.u.v. reeds afgeprijsde artikelen. Vult u bij kortingscode hjstar in dan wordt de korting automatische berekend.

Hobbystunter
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 knipvellen voor 5 euro. De korting wordt verrekend op de definitieve factuur. Geld zowel in de winkel als in de webwinkel.

Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven.

sudoku 9 februari 2012 - 288446 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Doezelaartjes vijlen - Tips & Technieken

Geschreven door: miracle  Bericht voor opstellen voor miracle  13-3-2010 11:54:11
Afbeelding van miracleHallo allemaal,

i.p.v de doezelaartjes met fijn schuurpapier schoon te schuren,gebruik ik een fijne nagelvijl.
Gaat heel goed en je kunt er een spitse punt mee aan de doezelaartjes vijlen.
De nagelvijl is makkelijk schoon te maken.

groetjes, Helma Een Roosje
Geschreven door: ladybug  Bericht voor opstellen voor ladybug  13-3-2010 11:57:22
Afbeelding van ladybugIk gebruik er een voetvijl voor
die heeft een grove en een fijne kant en dat gaat ook erg goed
groetjes Jeanet
Geschreven door: catsmurf  Bericht voor opstellen voor catsmurf  13-3-2010 12:46:32
Afbeelding van catsmurfhoi
ik gebruik ook een nagelvijl voor de doezelaars en dat gaat perfekt. Ik weet ook van mensen die de doezelaars slijpen maar dan gaan ze minder lang mee. groetjes esther.
Geschreven door: nelfynh  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nelfynh  13-3-2010 12:59:25
Afbeelding van nelfynhhoi Helma
Dank je wel voor de tip Ja Ja Ja Ja Ja
Ga ook mijn vijltje even op zoeken.
liefs van Nel Kus Hartje Hartje
Geschreven door: 3-deetje  Bericht voor opstellen voor 3-deetje  14-3-2010 22:47:47
Afbeelding van 3-deetjehallo
een bijzonder goed idee
had ik nog niet aangedacht
groetjes rita
Geschreven door: Nikitaatje  Bericht voor opstellen voor Nikitaatje  5-4-2010 20:35:15
Afbeelding van Nikitaatjesuper idee. Ik knoei nu met een stukje schuurpapier. En dat houd niet handig vast.
Morgen even nagelvijlen halen!
Dank je wel!

Doezelaartjes vijlen - Tips & Technieken

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring