Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

Kleurenfestijn
Met de HJSTAR pas krijgt u bij elke € 10,00 1extra klantekaart stempel. Stempels Marianne Design 15% korting. 10 stickervellen € 5,00 Linnen karton 10 voor € 1,50

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Double Do xl - Stansapparaten en toebehoren

Geschreven door: Keppe  Bericht voor opstellen voor Keppe  10-3-2010 11:58:52
Afbeelding van KeppeIk heb een vraagje.
Mijn vriendin heeft zopas een double do xl besteld in Belgie in een winkel.Nu blijkt dat deze niet meer gemaakt worden.Is dit waar of maar een voorwendsel.Graag had ik hierover iets vernomen.
BEDANKT en groeten van Caroline
Geschreven door: jasja  Bericht voor opstellen voor jasja  15-3-2010 16:11:10
Afbeelding van jasjaik heb vorige week een double do xl gekocht en is gewoon geleverd. ook via internet besteld alleen dan wel in nederland
ze worden ook gewoon nog op diverse plaatsen nieuw met garantie aangebode....
Geschreven door: PetraAv  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor PetraAv  15-3-2010 16:15:37
Afbeelding van PetraAvZover als mij bekend is is hij nog gewoon in de handel.
Ik heb zelf pas een nieuwe grijze plaat ervoor besteld en ook gewoon ontvangen.
Ik ga het voor je navragen bij mijn leveransier.

Petra
Geschreven door: twiggy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor twiggy  15-3-2010 16:19:38
Afbeelding van twiggyPetra,Waar heb jij die grijze plaat besteld?
Ik vind m niet zomaar.
Wel de blauwe en de mat.
groeten,
Anja
Geschreven door: PetraAv  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor PetraAv  15-3-2010 16:22:40
Afbeelding van PetraAvDe Double Do XL is een produckt van Avec.
Op hun site staat de Double Do XL gewoon nog afgebeeld en wat de kosten zijn.
Ik heb hun hierover een vraag gesteld, ook met eventueel nieuw te bestellen reserve platen, en wacht nu op hun antwoord.

Petra
Geschreven door: PetraAv  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor PetraAv  15-3-2010 16:24:27
Afbeelding van PetraAvAnja, die heb ik besteld in de winkel waar ik mijn Double Do XL gekocht heb.
Waar zij ze weer vandaan hebben weet ik niet maar ik had ze de week erna in huis.

Petra
Geschreven door: twiggy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor twiggy  15-3-2010 16:29:33
Afbeelding van twiggyDank je.
Ik bestel m dus gewoon ergens.
groetjes
Geschreven door: sylviavs62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sylviavs62  15-3-2010 18:23:34
Afbeelding van sylviavs62Ik ben afgelopen week op de beurs in Den Bosch geweest en heb daar ook navraag gedaan. Maar de mensen wisten er niets van dat die uit de handel zou gaan. Ze keken erg verbaasd want ze hadden er ook niet van gehoord,

Sylvia
Geschreven door: PetraAv  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor PetraAv  17-3-2010 18:21:43
Afbeelding van PetraAvIk heb vandaag bericht gekregen van AVEC die de Double Do XL in hun assortiment heeft, dit is hun antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------

Goedemorgen

De double do staat op dit moment in bestelling omdat er zoveel
verkocht zijn.
Ze komen dus gewoon weer binnen.

Ik weet niet welke winkel u dit verteld heeft.

With kind regards
Jeannie Segers
Verkoop binnendienst.

Avec b.v. The Netherlands
Spuiweg 19 a
5145 NE Waalwijk
The Netherlands

Office: 31 416 567 171
Fax: 31 416 567 178
Internet: www.avec.nl
KvK 18041654

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Avec.nl [mailto:info(ad)avec.nl]
Verzonden: maandag 15 maart 2010 16:20
Aan: Avec BV
Onderwerp: Contact Formulier

De volgende waarden zijn ontvangen via het mailformulier.

Naam: Petra Ackermans

Vraag: Ik ben in het bezit van een Double Do XL.
Waar ik zeer tevreden over ben. Nu wil een vriendin ook een duoble do xl bestellen en kreeg daar te horen dat hij niet meer gemaakt wordt en leverbaar is.
Klopt dit en zo ja hoe zit het dan met eventueel nabestellen van bv nieuwe platen?

Petra Ackermans

Verzend rapport:
Ip-adres: 81.207.114.232
Tijd: March 15, 2010, 4:20 pm

---------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Petra
Geschreven door: kreativo  Bericht voor opstellen voor kreativo  17-3-2010 21:40:25
Afbeelding van kreativo
Niets aan de hand.
De Double-Do XL is en blijft gewoon verkrijgbaar !!.
Geschreven door: creashop  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creashop  17-3-2010 21:55:45
Afbeelding van creashopjazeker
hij is gewoon te koop hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ook de platen zijn gewoon te bestellen,

groetjes,
Anneke,
Geschreven door: gruyter  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gruyter  1-4-2010 13:35:00
Afbeelding van gruyter :`( heb een double do xl van iemand gekocht, wij enthousiast en aan de slag, waarschijnlijk heeft mijn dochter en foutje gemaakt
maar tandwiel is dus nu afgebroken, krijg nu een nieuw tandwiel toe gestuurd van de avec alleen weet iemand of dit tandwiel makkelijk te vervangen is, en is dit apparaat werkelijk zo gevoelig want het was gewoon met de twee blauwe platen dus niets geks.
alleen het filmpje laat ziendat het erg makkelijk gaat maar dat was bij ons niet het geval hij ging al zwaar,
we balen echt er van want we willen zo graag aan de slag en kost toch hoop geld.
wie heeft goede tips
Geschreven door: Gerkje  Bericht voor opstellen voor Gerkje  1-4-2010 13:39:23
Afbeelding van Gerkjeik gebruik 2 witte snijplankjes van de M.kramer.
Geschreven door: loes56  Bericht voor opstellen voor loes56  1-4-2010 14:05:19
Afbeelding van loes56gruyter..............wat heb je dan tussen die 2 blauwe plankjes gestopt ???
En het kan niet vaak genoeg gezegd worden hier : als het al zwaar gaat, stop dan met heen draaien en draai terug, want dat is een teken dat je iets fout doet !!
Ik gebruik mijn Double Do XL nu al meer dan 3 jaar en hij doet het nog als een zonnetje..............als ik tegenstand voel, dan draai ik niet door, maar draai terug en probeer het dan met dunnere plankjes.
Geschreven door: PetraAv  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor PetraAv  1-4-2010 14:11:43
Afbeelding van PetraAvWelke mal had je er tussen???????
En was hij nog wel in orde toen je hem overnam???????
Want kan best zijn dat de vorige persoon er al iets verkeerd mee heeft gedaan.

Afgelopen zondag heb ik met de Double Do XL gedemonstreed en toen had ik er iemand bij die een cuttlebug heeft en waar met geen mogelijkheid de platen erdoor te krijgen is, ze is al verschillende keren ermee terug gegaan, maar krijgt geen nieuwe.
Nu heeft ze mijn Double Do XL geprobeerd, met 3 vingers draaide ze de hendel rond en was dol enthousiast en ging kijken of ze niet toch de Double Do XL kon gaan aanschaffen.

Ik gebruikte op dat moment de CreaLies mallen, bij de cuttlebug mallen gaat het iets zwaarder en gebruik ik ook de witte broodplankjes van de M...k....r.

Petra
Geschreven door: gruyter  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gruyter  1-4-2010 14:15:15
Afbeelding van gruyterer zaten tussen twee blauwe platen alleen stencil en dun papier, zelfs het terug draaien ging niet meer, maar bij nader onderzoek denk ik dat er al iets met tandwiel was, wat deze mevrouw niet wist want er is een heel stuk tussen het tandwiel uit.
ik hoop ook dat het probleem met nieuw tandwiel over is, ja ik hoor ook alleen maar positieve berichten ,want heb eerst goed navraag gedaan.
maar goed helaas is dat het risico als je iets over neemt en ik denk dan ook dat dit stomme pech is.
dus ik wacht af en ga het nieuwe tandwiel er in zetten als ik het binnen heb en dan nieuwe kansen hopelijk
Geschreven door: gruyter  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gruyter  1-4-2010 14:20:25
Afbeelding van gruyterik vind de gebruiksaanwijzing wel minimaal moet ik zeggen.
want ik weet ook niet waarvoor de witte plaatjes zijn.
had misschien beter eerst ergens een demonstatie moeten gaan bekijken.
maar ja , dat is achteraf
Geschreven door: redalert  Bericht voor opstellen voor redalert  1-4-2010 14:35:36
Afbeelding van redalertwitte plaatjes......
Geschreven door: ennie1945  Bericht voor opstellen voor ennie1945  6-1-2012 22:31:50
Afbeelding van ennie1945Hello Mijn Mayans ennie Ik heh ook een double do gekocht Ben op zoek jaar borduurmallen
Geschreven door: Oma Nel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Oma Nel  6-1-2012 22:45:27
Afbeelding van Oma Nelnog steeds te koop hoor in diverse winkel, 49,95
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  7-1-2012 0:53:15
Afbeelding van marjan35Of je neemt de grijze plaat en een doorgesneden snijmatje (deze zit er tegenwoordig bij als je een nieuwe koopt)
werkt perfect!

Groetjes Marjan
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  7-1-2012 19:47:01
Afbeelding van KatinkaDames let even op de datum,

Dit is een forum bericht van 2010.
Hoe die nou weer boven water komt is mijn een raadsel.
Maar erop reageren heeft weing zin.

Groetjes Carina.
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  7-1-2012 21:37:58
Afbeelding van Reina1332Dat komt omdat men niet leest en kijkt naar de datum.
Misschien beter dat diegene die het ooit opende het sluit.

Inmiddels staan er diverse topics over een Double Do, lijkt me erg overbodig, soms zelfs met dezelfde vraag.

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website