Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Krea Kring
Met de HJSTAR pas krijgt u 15% korting op alle in voorraad zijnde creatables en nestabilities. Geldt ook voor bestellingen via de webwinkel. Vermeldt wel uw pasnummer als u via de webwinkel besteld.
Website

Doetiek Yvonne
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% extra korting op alles uit de kortingkamer. OP=OP Heel veel super aanbiedingen. 5 t/m 12 september gesloten
Website

Hobbyhoekje Betsy Lurvink
Met de HJSTAR pas krijgt u bij Uw bestelling een verrassingspakketje . Zaterdag 4 september Hobby-creatiefbeurs in cultureel centrum `De Pol" in Aalten van 11.00 tot 18.00 uur.
Website

Hobbypatch
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting op uw aankoop. Toon zeker je pasje. Onze wenskaarten zijn kleine kunstwerkjes: Kom kijken op de Kunstenaarsroute van Zemst in Hofstade, Ontmoetingscentrum op 28 en 29 / 8 van 11 tot 19 u.
Website

De Wensshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 20% KORTING Op alle Internet aankopen
Website

sudoku 2 september 2010 - 14407 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 67 verschijnt 21 september
2 nieuwe Hobbyzine bijlages zijn verkrijgbaar
Hobbydols 59 - Kleurrijk Borduren 2 verschijnt binnenkort
Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Wie wil ................................................. - Oproepjes

Nieuw onderwerpOnderwerpen overzichtZoeken
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 10:12:37
Afbeelding van maroef.............mijn moeder een kaartje sturen.

Eind december is mijn vader overleden, aan een hersentumor.Ze heeft hem twee jaar thuis heeft verzorgd. wat een zware tijd is geweest.

En net nu ze dacht dat de zware tijd een beetje achter de rug was, ligt ze al voor de tweede keer in zeer korte tijd in het ziekenhuis.
De eertste keer had ze een trombose been en een long embolie en nu ligt ze in het ziekenhuis met vocht achter de longen.Ze is tussen deze twee opnames nog geen week thuis geweest

Ik zou ze graag op vrolijken met een berg kaarten. Wie wil mijn daar bij helpen?

Laat een berichtje acher hier of in mijn postvak en ik stuur jullie een adres waar het kaartje naar toe kan, het adres staat ook bij de opkikkers.

Alvast bedankt.

Groetjes Matty
Geschreven door: fshBericht voor opstellen voor fsh9-2-2010 10:16:06
Afbeelding van fshIk wil wel een kaartje sturen.
Maar word dan wel een gekocht kaartje want maak geen kaarten meer.

Groetjes Heidi
Geschreven door: knipmuts Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knipmuts9-2-2010 10:25:52
Afbeelding van knipmutsMatty.

Geef mij je moeders adres krijgt ze een kaart.

Groetjes Gerrie. Een Roosje
Geschreven door: CreyolandaBericht voor opstellen voor Creyolanda9-2-2010 10:26:36
Afbeelding van CreyolandaHoi Matty,

Geef mij het adres ook maar. dan stuur ik ook een kaartje.

groetjes,
yolanda
Geschreven door: ManoesBericht voor opstellen voor Manoes9-2-2010 10:41:40
Afbeelding van ManoesGeef het adres maar door, stuur ik even een kaartje, en geef meteen jou adres ook even, want jij hebt ook genoeg meegemaakt, jij verdient ook wel een kaartje.

Groetjes Esther
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 10:41:58
Afbeelding van maroefHallo Dames

ik heb jullie een pbtje gestuurd.

Groetjes Matty
Geschreven door: knutsel50 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knutsel509-2-2010 10:44:57
Afbeelding van knutsel50 Hoi Matty

Geef mij het adres ook maar dan stuur ik ook wel een kaartje

Groetjes Hanny
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 10:47:47
Afbeelding van maroefWauw wat zij jullie super lief, mijn oproep staat er nog naar net op en nu al zoveel reacties.

Supper hoor. Groetjes Matty
Geschreven door: Beka Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Beka9-2-2010 11:00:58
Afbeelding van BekaIk wil ook wel een kaartje sturen.

Trix
Geschreven door: ladyhobbyBericht voor opstellen voor ladyhobby9-2-2010 11:08:50
Afbeelding van ladyhobbyhoi matty
het is net of ik het verhaal van mijn schoonouders lees eerst hij overleden toen kreeg zij ongemaken en a.s vrijdag 12 feb is zij 1 jaar overleden
natuurlijk stuur ik een kaart zij had er ook veel aan toen ze naar een verzorgingstehuis moest het kon echt niet meer thuis

geef het adres maar

liefs yvonne
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 11:37:10
Afbeelding van maroefWat een reacties heb ik nu al ontvangen ,dit had ik niet verwacht, maar er kunnen er nog altijd meer bij.
Wat een zware tas zal de postbode hebben.

Groetjes Matty
Geschreven door: creacori Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creacori9-2-2010 11:38:57
Afbeelding van creacoriHallo Matty,
Als je met adres geeft komt er een kaartje.
Wel erbij schrijven waarvoor het is want anders weet ik het niet meer.
Groetjes Corrie
Geschreven door: dewijdeblik Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dewijdeblik9-2-2010 11:51:45
Afbeelding van dewijdeblikHallo Matty

Ik weet wat je doormaakt. ook mijn vader is pas overleden.
Daarom graag van jullie beide het adres. met een geheugen steuntje.
Groetjes Rita.
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 12:00:04
Afbeelding van maroefHallo

Ik hoop dat ik iedereen het adres gestuurd heb, ik kan het bijn niet meer bijhouden.

Groetjes Matty
Geschreven door: omanijntje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor omanijntje9-2-2010 12:08:35
Afbeelding van omanijntjeNatuurlijk stuur ik haar ook een kaartje. Geef maar vlug haar adres. Gr. Guusje
Geschreven door: PetraAv Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor PetraAv9-2-2010 12:14:15
Afbeelding van PetraAvGeef het adres maar, ik weet precies hoe het is.
Ook mijn moeder heeft mijn vader 2 1/2 jaar verzorgd en nu hij al 1 jaar overleden is,
is ze zelf ook al bijna 1 jaar aan het sukkellen. Het eerst met een virus en nu heeft ze bijna geen lucht meer.
Wij denken dat het de spanning van de laatste jaren is die er nu uitkomt want ze kunnen verder niets vinden.

Petra
Geschreven door: haaismaBericht voor opstellen voor haaisma9-2-2010 12:23:54
 hallo matty
stuur mij het adres ook maar
groetjes jantje
Geschreven door: bep75 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor bep759-2-2010 12:49:22
Afbeelding van bep75
Geef mij ook het adres maar hoe meer ze krijgt hoe beter

het kunnen er nooit te veel zijn groetjes bep75.
Geschreven door: bep75 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor bep759-2-2010 12:49:30
Afbeelding van bep75
Geef mij ook het adres maar hoe meer ze krijgt hoe beter

het kunnen er nooit te veel zijn groetjes bep75.
Geschreven door: hanny734 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor hanny7349-2-2010 13:04:23
Afbeelding van hanny734Geef het adres maar ,dan komt er een kaartje .
Groeten Hanny
Geschreven door: dareja01 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dareja019-2-2010 13:28:20
Afbeelding van dareja01hoi hoi
mag ik het adres stuur ik ook een kaartje
groetjes myra
Geschreven door: t.haring Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor t.haring9-2-2010 13:55:39
Afbeelding van t.haring
hoi matty

je mag mij ook het adres wel geven, een beetje steun kan zij wel gebruiken,
na een moeilijke tijd.

groetjes tiny
Geschreven door: jesperBericht voor opstellen voor jesper9-2-2010 16:21:02
Afbeelding van jesperhallo je mag mij ook het adres wel geven en wat ze eventueel
leuk vind dan stuur ik haar met plezier een kaart hoor
gr nel
Geschreven door: Alice in Wonderland Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Alice in Wonderland9-2-2010 16:31:05
Afbeelding van Alice in WonderlandHoi Hoi,
Geef het adres maar hoor,dan stuur ik haar ook een kaart.
Groetjes Alice
Geschreven door: stamper Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor stamper9-2-2010 16:39:39
Afbeelding van stamperGeef het adres maar,

Groetjes Anja
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef9-2-2010 16:44:10
Afbeelding van maroefHallo Allemaal

Wat zal mams verrast zijn als ze alle kaarten ziet. Ik had nooit gedacht dat er zoveel mensen haar een kaart wilde sturen.

Dit maakt mij ook wel erg blij.

Wat een lieve mensen zijn jullie.

Groetjes Matty

P.s het adres staat ook bj de opkikkers.
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef10-2-2010 11:57:21
Afbeelding van maroefHallo

Zojuist al 6 kaartjes op de mat gevonden, ik wacht nog even met ze te geven aan mijn moeder tot er nog wat meer binnen zijn.
Ben erg benieuwd hoe ze zal reageren.

Er kunnen er altijd nog meer bij hoor.

Groetjes Matty
Geschreven door: gerda.w.v Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor gerda.w.v10-2-2010 12:17:37
Afbeelding van gerda.w.vStuur mij ook maar het adres van jou moeder
dan stuur ik ook ook een kaart groeten gerda.w.v Ja Ja Ja Ja Ja Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: marjocorBericht voor opstellen voor marjocor10-2-2010 18:41:51
 hallo matty
let op je moeder,mijn schoonzuster had ook vocht achter haar longen, 3 liter weggetapt,mocht naar huis,kreeg dezelfde nacht nog een klaplong,ligt dus weer in het ziekenhuis
gaat nu weer aan de chemo,zij raakte in 1 week haar schoonzoon en man,terwijl ze zelf aan chemo was,maar houdt er wel gelukkig de moed in
h.gr. marjocor
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef11-2-2010 12:10:54
Afbeelding van maroefHallo allemaal

Vandaag bracht de postbode wel 7 kaartjes voor mams, wat zal ze blij verrast zijn.

Iedereen die al een kaartje gestuurd heeft alvast bedankt, de namen zal ik later vermelden als mijn moeder de kaartjes heeft gelezen.

Groetjes Matty
Geschreven door: knutselaarBericht voor opstellen voor knutselaar11-2-2010 12:26:38
Afbeelding van knutselaarHallo maroef

Dat is echt verschrikkelijk .En ik wil je moeder daarom ook graag een kaartje sturen .
Dus geef t adres maar even door dan komt t zeker goed .
Heel veel liefs en een dikke sterkte knuffel voor jou en je moeder Zonnetje Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef12-2-2010 13:13:46
Afbeelding van maroefHallo lieve mensen.

Gisteravond het eerst stapeltje kaartjes meegenomen naar mijn moeder.
Wat was ze verrast door al deze kaartjes . Ze vroeg me gelijk waar deze allemaal vandaan kwamen, toen ik vertelde dat deze van allemaal lieve mensen kwamen begonnen haar ogen te stralen. Ze vroeg mij gelijk of ik deze mensen namens haar hartelijk wil
bedanken voor al de mooie kaartjes en lieve woorden.

Vanavond gaat het volgende stapeltje mee, er lagen er alweer 8 op de mat.

Groetjes Matty
Geschreven door: creashop Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creashop12-2-2010 13:23:36
Afbeelding van creashopHoi Matty,
heb je het adres voor mij?
groetjes,
Anneke
Geschreven door: CreyolandaBericht voor opstellen voor Creyolanda12-2-2010 13:30:19
Afbeelding van CreyolandaHoi Matty,

De kaart gaat vanmiddag op de post. Fijn dat je moeder zo blij wordt van al die kaartjes.

Groetjes,
Yolanda
Geschreven door: MagdalenaBericht voor opstellen voor Magdalena12-2-2010 13:47:27
Afbeelding van MagdalenaHallo Matty,
Geef ook mij het adres maar gauw, dan krijgt ze een mooie kaart. Dat verdient ze wel.
Groetjes, Magdalena
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef12-2-2010 13:57:13
Afbeelding van maroefHoi, anneke en magdalena

Het adres zit in jullie postvakje.

Groetjes Matty
Geschreven door: Mutzz Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Mutzz12-2-2010 14:10:44
 Hoi Matty .ook ik wil haar een kaarje sturen dus geef haar adres maar ,groetjes Atie
Geschreven door: Gery Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Gery12-2-2010 14:17:12
Afbeelding van GeryHallo Matty

Doe het adres maar in mijn postvakje.

Groetjes van Gery
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef12-2-2010 14:32:25
Afbeelding van maroefHoi Mutzz en Gery jullie hebben post.

Groetjes Matty
Geschreven door: maroefBericht voor opstellen voor maroef15-2-2010 17:23:21
Afbeelding van maroefHallo allemaal

Namens mijn moeder, nogmaals hartelijk bedankt voor alle kaartjes.
Vanmiddag mocht ze mee naar huis, toen we op bezoek kwamen.
Dat was een leuke verrassing op mijn verjaardag.

Groetjes Matty

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Vorige

Onderwerpen overzicht

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Onetoshop Winkelplein
Webwinkel Beginnen Server Monitoring Floral Punch