Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Creatiefhandje
Met de HJSTAR pas krijgt u met de HJstar 10% korting op alle artikelen. Graag wel bij u bestelling u[b]HJstar[/b] nummer vermelden. [url] http://www.creatiefhandje.nl [/url]
Website

Joke`s Hobbyhoekje
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting op markt en beurs. Via de website www.jokeshobbyhoekje.nl bij opmerking uw HJSTAR pas nummer plaatsen en het nummer van 1 knipvel of 1 stickervel dat u GRATIS bij uw bestelling wenst.
Website

Juma Hobbymaterialen
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle artikelen. uitgesloten is de Cuttlebug van € 69.00.
Website

H. Bruinink
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 A5 knipvellen voor maar € 2,50
Website

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op uw bestelling via www.hobbypret.nl Op de grande bazaar in rijswijk ontvangt u ook 10% korting op uw aankoop vanaf 10 euro bij hobbypret
Website

Meedoen! 12 maart 2010 - 8825 Gebruikers actief
Hobbyzine 1 bijna uitverkocht !!!
Card Deco 7 en Bloxxx 3 in de winkels
Hobbyjournaal 61 verschijnt op 26 maart
Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

JoJo Challenge 87 - Uitdagingen / Wedstrijden

Nieuw onderwerpOnderwerpen overzichtZoeken
Geschreven door: JoJo67 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor JoJo675-2-2010 12:29:12
Afbeelding van JoJo67De week is ook zo om zeg! Nog altijd beredruk hier in Huize JoJo en om even terug te komen op de Challenge van vorige week:
Een uitnodiging voor nog 4 Challenge-dames die de voorbeeldkaart willen maken (ik heb al 1 aanmelding)
Lijkt het je leuk dit te doen, geef je dan op in mijn privevakje.

Vrijdag, JoJo-Challenge-dag:
Een creatief idee en leuk om mee te doen, een Challenge ofwel Uitdaging voor diegene die kaarten maken of scrappen (of wellicht iets heel anders maken).
Ik maak iedere vrijdag een schets en naar dat voorbeeld kan je een kaart /item maken. Je mag de schets bijvoorbeeld ook een kwartslag draaien, of half om en zelfs in spiegelbeeld maken. Zolang er maar via de schets wordt gewerkt. Elke week zal ik ook een optie erbij geven, dit verhoogt natuurlijk wel de inspiratie.
Laat iedereen zien wat je gemaakt hebt door hier in deze topic je kaart te laten zien!

De schets voor vandaag:

Met als optie: ALL YOU NEED IS ......!!!

Ik wens jullie heel veel plezier met de 87e JoJo Challenge en maak er wat moois van.
Geschreven door: agnesw62 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor agnesw625-2-2010 12:40:26
Afbeelding van agnesw62jojo hij is weer erg leuk en de optie ook, dit moet wel goed te doen zijn
groetjes agnes
Geschreven door: s.pullenBericht voor opstellen voor s.pullen5-2-2010 14:49:56
Afbeelding van s.pullenHIj is toppie!

Denk dat ik er wel wat mee kan !

Er komt zeker een plaatje van LOVE Is op het kaartje !

Voor de rest hou ik het geheim..

Groet,

Geschreven door: kablau Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor kablau5-2-2010 15:29:13
Afbeelding van kablauHij is weer leuk JoJo, en aangezien het hier "binnenweer" is, heb ik er vast 1 gemaakt.

Grtjs
Ans
Geschreven door: Endje-Mar Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Endje-Mar5-2-2010 15:31:38
Afbeelding van Endje-MarZo Ans......wat ben jij snél zeg !!! Leuke kaart Ja

Ik zal ook kijken of er hier nog wat LOVE in de lucht hangt.

Fijn weekend allemaal !!!
Groetjes, Marjan Regenboog
Geschreven door: s.pullenBericht voor opstellen voor s.pullen5-2-2010 16:06:06
Afbeelding van s.pullenhet is geen love is geworden maar wel 2 verliefde beertjes slapend op een kussen

Geschreven door: jac13 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor jac135-2-2010 18:19:55
Afbeelding van jac13Mijn kaart is ook klaar.
Het is weer een leuke challenge.
Ans en Saskia JaJa mooie kaarten.

Geschreven door: agnesw62 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor agnesw626-2-2010 8:11:26
Afbeelding van agnesw62mooie kaarten dames, de mijne is ook al klaar en er zullen er nog wel meer volgen
Geschreven door: Sterrebeertje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Sterrebeertje6-2-2010 11:57:24
Afbeelding van SterrebeertjeErg leuke onderwerp en sketch!
groetjes, Marga
Geschreven door: joened Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor joened6-2-2010 12:19:20
Afbeelding van joenedohhh wat een toppie onderwerp is dit!
ik ga dr voor!
laterssss
Geschreven door: marjanuis Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor marjanuis6-2-2010 18:33:08
Afbeelding van marjanuisEen hobbymaatje van mij is straks 40 jaar getrouwd, ik ben haar nog nooit hier tegen gekomen, dus ga er van uit dat ik de kaart voor haar, die ik volgens de challenge heb gemaakt, wel hier neer kan zetten.

Ik kon het niet laten om van de kleine vierkantjes ook hartjes te maken Hartje, mag toch wel?

Groetjes, Marja
Geschreven door: agnesw62 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor agnesw626-2-2010 19:52:45
Afbeelding van agnesw62en nog 1 van mij
Geschreven door: creajannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creajannie7-2-2010 17:20:19
Afbeelding van creajannieHeerljik op de vrije Zondag,kaartje maken.
Dit is mijn bijdrage voor deze uitdaging;

Hoop dattie door de keuring komt.
Mooie kaarten zijn er al gemaakt trouwens. Ja

Groetjes Jannie Een Roosje
Geschreven door: Jo69 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Jo697-2-2010 20:12:38
Afbeelding van Jo69Ik heb de optie niet gebruikt, want ik had nog een kaartje nodig voor mijn buurmeisje die rijexamen moet doen.
Groetjes Jolanda.
Geschreven door: ingelingBericht voor opstellen voor ingeling8-2-2010 9:21:00
Afbeelding van ingelingMijn nichtjes 14 en 16 hebben mij gevraagd of ik kaartjes wilde maken voor "their Secret Lovers"
Natuurlijk zei ik , ben per slot ook jong geweest, toch en nog steeds verliefd
Morgen gaan we naar San Fransisco en ben benieuwd wat ze ervan vinden,
dit zijn ze,

groetjes Inge
Geschreven door: Endje-Mar Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Endje-Mar8-2-2010 13:35:06
Afbeelding van Endje-MarHier mijn kaart voor deze Challenge. Alleen was ik in mijn enthousiasme de optie vergeten Ik was zó bezig met de schets en een plaatje dat ik er graag op wilde hebben hihi.

Groetjes, Marjan Regenboog
Geschreven door: Lewi Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Lewi8-2-2010 15:00:43
Afbeelding van Lewiweer een leuke uitdaging jojo bedankt
hier mijn kaartje groetjes adri Een Roosje
Geschreven door: francisca Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor francisca9-2-2010 12:28:21
Afbeelding van francisca Ja Ja Javoor de mooie kaarten
Geschreven door: omanijntje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor omanijntje9-2-2010 16:46:42
Afbeelding van omanijntjeHier dan eindelijk ook mijn kaart.
Ik ben de optie vergeten, maar ik `love` jullie allemaal!!
Geschreven door: channah Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor channah10-2-2010 11:51:37
Afbeelding van channahIk heb er ook nog 1 gemaakt, met ergens in de verte de optie.

Groetjes Channah
Geschreven door: joened Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor joened10-2-2010 19:03:11
Afbeelding van joened ik vond hem wat sober dus een beetje extra versierd.
Geschreven door: inga Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inga11-2-2010 16:19:53
Afbeelding van ingaHai wat een mooie zijn er gemaakt supieeeeeeeeeJa

Ik heb er gisteren ook even gestoeit met papier en er 2 gemaakt
................

groetjes Ingrid Zonnetje
Geschreven door: francisca Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor francisca12-2-2010 9:06:35
Afbeelding van franciscaen alweer vrijdag
Geschreven door: wobbes50 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor wobbes5012-2-2010 10:18:46
Afbeelding van wobbes50Wat een mooie kaarten zijn er gemaakt. Ik hoop dat ik de komende keer weer van de partij zal zijn. De afgelopen twee keer zat het er om diverse redenen niet in .
groetjes Willeke Een Roosje

JoJo Challenge 87 - Uitdagingen / Wedstrijden

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vorige

Onderwerpen overzicht

Logo: Find IT MediaHobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Onetoshop Winkelplein Server Monitoring Zoekzoek