Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
LadyViolet Hobbymaterialen
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op onze Leane de Graaf sieraden boekjes.
Website

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand maart bij elke 10 TBZ Pyramide boekjes de 11e gratis. Kijk op onze site bij HJ Pashouders. www.hobbywinkel.net . Vermeld svp uw pasnummer in het veld opmerkingen.
Website

CreaMiep
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle brads. Op vertoon van uw HJpas krijgt u op de Hobby Doe dagen in Assen een gratis attentie bij uw aankopen.
Website

t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 5 lente knipvellen, 25 pastel karton A5, 4 foamblokjes en 100 cellofaanzakjes voor 10 euro gratis thuisbezorgd en natuurlijk altijd 5% extra korting
Website

Bertie`s Hobby Ideeën
Met de HJSTAR pas krijgt u Wij verzenden Gratis uw bestelling v.a. € 10,-
Website

Meedoen! 13 maart 2010 - 12544 Gebruikers actief
Hobbyzine 1 bijna uitverkocht !!!
Card Deco 7 en Bloxxx 3 in de winkels
Hobbyjournaal 61 verschijnt op 26 maart
Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Hobbyjournaal Verkooppunten
Bekijk de voorpagina

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Hobbyjournaal 59 komt er aan! - Algemeen forum onderwerp

Nieuw onderwerpOnderwerpen overzichtZoeken
Geschreven door: MarilynBericht voor opstellen voor Marilyn1-2-2010 19:43:14
Afbeelding van MarilynIk denk dat ik vrijdagmiddag pas tijd heb om de hj te halen, maar dan zie ik het gewoon als een cadeautje voor het weekend
Geschreven door: willy39Bericht voor opstellen voor willy391-2-2010 18:38:46

Geschreven door: kroetiBericht voor opstellen voor kroeti1-2-2010 8:08:20

Geschreven door: Huismus Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Huismus31-1-2010 12:32:46
Afbeelding van HuismusBeetje vreemd, dat een kaart die ook in een ander tijdschrift staat en waar copyright op zit in het Hobbyjournaal geplaatst mag worden!
Bovendien heeft het ook geen nut om een kaart zonder beschrijving in het blad te plaatsen, men verwacht bij de kaarten beschrijvingen en patronen.
Ik denk dat daar iets fout is gegaan!
Geschreven door: Tilly1948 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Tilly194831-1-2010 12:11:47
Afbeelding van Tilly1948Beste Pergamano-liefhebbers,

Het patroon van de Victoriaanse bloemenkaart in HJ 59 komt uit het Pergamano Magazine nr 19. Ik had dit wel aan HJ doorgegeven, maar het is er niet bijgezet. Vanwege het copyright is het helaas niet mogelijk dit soort patronen in het HJ over te nemen. Ik vind het heel erg fijn dat jullie mijn kaart mooi vinden.

HartjeGroetjes,
Tilly
Geschreven door: moelejoep Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor moelejoep31-1-2010 12:07:54
Afbeelding van moelejoepToppie Spookje
Geschreven door: esther31Bericht voor opstellen voor esther3131-1-2010 12:06:27
Afbeelding van esther31ik heb hem gisteren gekocht.

ik vind hem erg leuk en staan ook mooie dingen in. Ja
Geschreven door: Spookje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Spookje31-1-2010 12:04:49
Afbeelding van Spookje

Dit komt van een webwinkel, maar ik hoop dat het zo duidelijker is.
Geschreven door: moelejoep Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor moelejoep31-1-2010 12:01:30
Afbeelding van moelejoepDat klopt Huismus die bedoel ik ook.
Vanaf HJ 55 is er een aparte knipvelposter verkrijgbaar (kost rond de 2,99 euro) met daarop 8 knipvellen. Die bedoel ik, is die nu ook verkrijgbaar? De nummering van deze knipvelposters loopt namelijk gelijk met de nummering van het Hobbyjournaal.
Geschreven door: Huismus Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Huismus31-1-2010 11:58:35
Afbeelding van HuismusHij zit er niet standaard bij, maar misschien is er wel een nieuwe poster uitgekomen die je nu ook kunt kopen.
Geschreven door: Spookje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Spookje31-1-2010 11:57:36
Afbeelding van SpookjeEr is wel een knipvel poster, maar als ik het goed begrepen heb zijn de plaatjes daarvan weer gebruikt bij hobbydol 52.
Dus ja er is wel een poster, maar niet voor de hj maar de hd.
Geschreven door: moelejoep Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor moelejoep31-1-2010 11:56:23
Afbeelding van moelejoepIk citeer: vraag Tinka
hoi weet iemand ook of er ook knipposter van hobbyjournaal 59 uit is ik heb het nog nergens gezien namelijk

antwoord devuurvlieg
Nee er zit deze maand geen poster bij het HJ

7 reacties verder zegt Creahannie;
Ook de knipvel poster is zeer de moeite waard

Zit er nou wel of geen knipvelposter bij HJ 59?
Geschreven door: Spookje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Spookje31-1-2010 11:47:28
Afbeelding van SpookjeIn dit topic: http://www.hobbyjournaal.nl/forum/53779/Pergamano.htm staat waar je het vinden kan.

Groetjes Spookje
Geschreven door: UKJemBericht voor opstellen voor UKJem31-1-2010 11:42:29

Geschreven door: yvan Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor yvan30-1-2010 16:26:25
Afbeelding van yvanVind ik ook erg jammer, gisteren al gevraagd of iemand wist waar ze stonden!!!!!
Maar helaas nog geen reactie gehad. Komt misschien nog.
Geschreven door: *Ellis* Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor *Ellis*30-1-2010 15:59:55
Afbeelding van *Ellis*Dat vindt ik nou leuk om te lezen, Marja ! Dat je m`n potloden het leukst vind !
Geschreven door: Knutselpop Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Knutselpop30-1-2010 15:55:06
Afbeelding van KnutselpopIk heb hem vanochtend gehaald en hij is weer erg leuk . Jammer van de pergamano patroon die er niet instaan. Dit vind ik juist heel erg teleurstellend. Staan er eindelijk iets voor de perga liefhebbers in is het alleen de voorbeeld. Lekker makertje dus???
Hopelijk kom`t ie bij die downloads. FF afwachten dus.
fijne middag allemaal en veel plezier bij het doorbladeren van de nieuwe HJ.
groetjes
Geschreven door: Creahannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Creahannie30-1-2010 15:49:21
Afbeelding van CreahannieEr staan zoveel leuke nieuwe dingen in het HJ en in HD 52!!!!!!! Heb net uitgezocht waar ik mee ga beginnen,kon bijna niet kiezen ,groetjes Hannie
Geschreven door: marjanuis Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor marjanuis29-1-2010 17:42:24
Afbeelding van marjanuisGisteren ontvangen, snel doorgebladerd, vandaag uitgbreid bekeken en ik vind de potloden het allerallerleukst! Ga ik zeker wat mee doen!

Voor de rest weer erg veel borduren daar heb ik niks mee, maar wel veel nieuwe ideeen

Groetjes, Marja
Geschreven door: Creahannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Creahannie29-1-2010 17:15:29
Afbeelding van CreahannieVanmiddag in de stromende regen het op gehaald en hij is weer . Ook de knipvel poster is zeer de moeite waard Ja Ja, kan in het weekend lekker aan iets nieuws beginnen ,groetjes Hannie
Geschreven door: scrapmuts Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor scrapmuts29-1-2010 16:59:04
Afbeelding van scrapmutsik heb hem vanmorgen gehaald eerst de kids naar school gebracht en daarna meteen naar de markt
er zitten weer leuke patronen in

gr marjo Een Roosje
Geschreven door: yvan Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor yvan29-1-2010 16:49:34
Afbeelding van yvanWeet iemand waar ik het patroon van de Victoriaanse bloemenkaart van Tilly van Peer kan vinden?
Het staat niet bij de downloads.
Vind het nl. een mooie kaart van pergamano met 3D
Fijn weekend en geniet van de nieuwe HJ, hij is weer erg mooi, Yvon
Geschreven door: Mannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Mannie28-1-2010 16:01:28
Afbeelding van MannieIk brand van nieuwschierigheid

Geschreven door: suzy wongBericht voor opstellen voor suzy wong28-1-2010 15:58:07
Afbeelding van suzy wongHallo de hobbyjournaal staan leuke kaarten in
suzan
Geschreven door: kablau Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor kablau28-1-2010 15:08:17
Afbeelding van kablauIk heb hem vanmorgen gehaald, hij is idd weer .

Grtjs
Ans
Geschreven door: belgjeBericht voor opstellen voor belgje28-1-2010 14:58:27
Afbeelding van belgjeHallo,
Het HJ is inderdaad weer heel mooi, we kunnen weer aan de slag met nieuwe patroontjes Ja Ja Ja

groetjes Nadia
Geschreven door: devuurvlieg Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor devuurvlieg28-1-2010 14:56:57
Afbeelding van devuurvliegNee er zit deze maand geen poster bij het HJ.

gr. Sonja
Geschreven door: tinka Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor tinka28-1-2010 14:53:57
 hoi weet iemand ook of er ook knipposter van hobbyjournaal 59 uit is ik heb het nog nergens gezien namelijk
Geschreven door: aniger Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor aniger28-1-2010 13:12:09
Afbeelding van anigerIk ben erg benieuwd naar HJ 59 want mijn hobbymaatje Martine68 zou er enkele patroontjes in geplaatst zien. Haar patroontjes zijn echt heel sierlijk en mooi. Spijtig genoeg zal ik nog enkele dagen moeten wachten vooraleer mijn hobbywinkel mij het HJ kan sturen. (gaat hier in België niet zo vlug als bij jullie in Nederland
Groetjes, Regina
Geschreven door: knipkaart Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knipkaart28-1-2010 9:04:35
Afbeelding van knipkaartGuus misschien kan je deze vragen stellen bij "Hobby vragen"... want deze vraag past niet in dit forum...omdat dit over de nieuwe hobbyjournaal gaat.
Succes Nel
Geschreven door: guus26Bericht voor opstellen voor guus2628-1-2010 8:46:26
 ik ben op zoek naar borduur patronen voor op een cd
ze hebben een keer in het hobby joyrnaal gestaan
maar die ben ik kwijt geraakt
Geschreven door: guus26Bericht voor opstellen voor guus2628-1-2010 8:44:23

Geschreven door: hulstes Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor hulstes27-1-2010 21:26:33
Afbeelding van hulstesIk heb vanmorgen ook de nieuwe krant gehaald en ook voor mijn zusje carlaatje,
er staan weer mooie creaties in.
groetjes van Nellie Een Roosje
Geschreven door: Creahannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Creahannie27-1-2010 21:19:47
Afbeelding van Creahannie ben zó nieuwsgierig!!??Nog `n paar daagjes wachten
Geschreven door: Zwaantje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Zwaantje27-1-2010 20:45:40
Afbeelding van Zwaantjeheb bij een webwinkel artikelen gekocht afgelopen zaterdag en gevraagd als ze het nieuwe HJ 59 mee zouden kunnen verzenden dat kon en vanmiddag binnen,maar het nieuwe HJ is leuk.

groetjes greetje
Geschreven door: superlotjeBericht voor opstellen voor superlotje27-1-2010 20:41:28
Afbeelding van superlotjeHoi Hobby maatjes,

kom vanmiddag in de winkel 10km van ons vandaan, is de HJ niet binnen gekomen .
Balen heb morgen een vrije dag dus niet HJ kijken.

Groetjes Marijke.
Geschreven door: frouwktje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor frouwktje27-1-2010 18:57:47
Afbeelding van frouwktjeIk moet ook nog wachten tot Zaterdag,dan staat hier een kraampje met hopelijk de Hobbyjournaal.
Ik verheug me er op en kan niet wachten.

groetjes
Geschreven door: gerrie51 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor gerrie5127-1-2010 18:54:20
Afbeelding van gerrie51ik moet nog wachten tot zaterdag, dan ga ik naar de markt

Gerrie
Geschreven door: knipkaart Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knipkaart27-1-2010 18:51:00
Afbeelding van knipkaartJa hoor Alice ik heb hem,ben een keer vreemd gegaan en het Hobby Journaal is toppie Ja
Wat een uitdagingen voor andere kaarten te maken staan er weer in.........Team bedankt.. Ja
Wat een leuk verslag heb Thea (Thecala) geschreven over de Maatjesdag hier in Rotterdam.
Ja het is de moeite weer waard hoor!
Liefs Nel
Geschreven door: mirjanhobby Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor mirjanhobby27-1-2010 15:36:50
Afbeelding van mirjanhobbyik had hem vanmorgen in de bus liggen heb hem al snel even door gekeken maar vanavond als ik weer thuis ben en de kids in bed liggen ga ik hem nog eens goed bekijken. maar wat ik nu al gezien heb is het weer een top uitgave. had van de website waar ik de abo heb lopen ook een brief dat het mijn laatste van de abo is dus ik heb net maar even een maitlje gestuurd dat ik hem weer wil verlengen kan niet zonder hoor.
groetjes mirjan
Geschreven door: Alice in Wonderland Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Alice in Wonderland27-1-2010 14:34:37
Afbeelding van Alice in WonderlandIk heb hem vanmorgen op de markt gehaald hoor Nel,hij staat er wel.
Er staat een leuk stukje in over de maatjesdag in Rotterdam,en jou foto ook nog,meid hollen hoor.
Nee hoor hij had genoeg.

En verder is hij ook heel leuk,staat weer van alles in,en een mooi gratis knipvel,echt mooi.

Groetjes Alice
Geschreven door: imaraBericht voor opstellen voor imara27-1-2010 14:14:33
Afbeelding van imaraik hoop dat manlief hem meeneemt.. en er aan denkt..
morgen..
Geschreven door: NiestenBericht voor opstellen voor Niesten27-1-2010 13:47:43
 Ik ben reuze benieuwd ga hem zo
snel mogelijk halen als de straat
tenminste schoon van sneeuw is en blijft.
Nely
Geschreven door: AvOn Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor AvOn27-1-2010 8:50:24
Afbeelding van AvOnTitel aangepast!
Geschreven door: Zwaantje1953 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Zwaantje195326-1-2010 16:12:45
Afbeelding van Zwaantje1953Ik ga hem vrijdag halen
Geschreven door: TraceyBericht voor opstellen voor Tracey26-1-2010 16:09:58
Afbeelding van Traceykan nie wachten tot me bestelling van forever friends door de brievenbus komt aangezien ik hondsberoerd thuis zit, heb ik wa te knippe enzo....
vond de afgelopen hj`s nie zo super dus mijn ma hoef m nie meer te kopen voor me, ist wa dan kijk ik wel bij haar
Geschreven door: lampje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor lampje26-1-2010 16:01:23
Afbeelding van lampjede nieuwe hj is weer supper en het boekje no 52 ook allemaal nieuwe kadertjes borduren en kralen
mensen nu met dat koude weer lekker maken
gr diny
Geschreven door: kitty38Bericht voor opstellen voor kitty3826-1-2010 15:45:52
Afbeelding van kitty38hoi hoi
HJ 59 is inderdaad weer leuk
kit
Geschreven door: Creahannie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Creahannie26-1-2010 15:29:57
Afbeelding van CreahannieNou word ik wel héél errug nieuwsgierig hoor , maar ik moet nog `n paar daagjes wachten ,groetjes Hannie
Geschreven door: Gerleentje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Gerleentje26-1-2010 15:25:50
Afbeelding van GerleentjeNou de nieuwe hj is leuk er staan 2 van mijn favoriete dagen in.
De maatjesdag uit Rotterdam en de eerste land. atc dag .
Waren beiden Ja dagen vol leuke herinneringen.
De nieuwe patroontjes en ideéen zijn naturlijk ook weer
super . Groetjes Gerda

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2,

Vorige

Onderwerpen overzicht

Logo: Find IT MediaHobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Onetoshop Winkelplein Server Monitoring Zoekzoek