Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen! Gebruik in de webshop code HJ085 De korting wordt dan direct verrekend. U vindt bij ons het grootste assortiment van Do Crafts! Nu ook Atbelle Markers!

Syta van Gelderen
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei 10% korting op uw internetbestellingen .Kijkt u op onze website waar wij allemaal staan op jaarmarkten www.sytavangelderen.nl waar wij uiteraard ook vele aanbiedingen hebben.

t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 3 Romak en/of Hoca pakketten voor € 10,00 gratis thuisbezorgd en altijd 5% extra korting op onze site

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
sudokuCraftTV 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Reset + Nieuwe maand!

We merken wel dat er steeds meer mensen mee gaan doen en vragen bedenken. Het kan best zo zijn dat uw vraag pas na twee weken in een dagronde tevoorschijn komt. Het programma genereert elke dag automatisch de vragen en in principe kan er nooit binnen 10 dagen dezelfde vraag komen. Wel verzinnen we wel eens een aktuele vraag die dan per direkt in de quiz wordt opgenomen.

Veel plezier...

Hier kunt u de vragen toevoegen

Dit forum onderwerp is gesloten

In dit forum kunt u geen berichten meer schrijven

Slimste van de maand - Website

Geschreven door: TSV  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor TSV  30-12-2011 15:42:19
Afbeelding van TSVMij valt het wel op dat steeds dezelfde mensen bijna alle vragen goed hebben.

Hoe is dit mogelijk hebben ze een ijzersterk geheugen of zo?

Gr.
Toos
Geschreven door: Marjopoko  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Marjopoko  2-8-2010 23:08:10
Afbeelding van MarjopokoHoi, hoi, Wat hierboven vermeld staat dat er nooit binnen 10 dagen dezelfde vraag kan komen is mijns inziens niet waar.

Ik probeer de Quiz (als het even kan) iedere dag te spelen. Ik maak het regelmatig mee dat ik zelfs binnen 2 à 3 dagen dezelfde vraag voorbij zie komen. Is daar een verklaring voor?

groetjes
Marie-José

p.s. het gaat mij absoluut niet om de punten maar om het vergaren van kennis.
Geschreven door: micra  Bericht voor opstellen voor micra  27-6-2010 11:27:51
Afbeelding van micraHoi Oma Lia,

Die 6000 is niet de score, maar het aantal seconde die je over de quiz hebt gedaan.

groetjes Gonny
Geschreven door: Maria51  Bericht voor opstellen voor Maria51  27-6-2010 11:27:29
Afbeelding van Maria51Lia, die 6172 punten staan bij mij, maar het zijn geen punten maar secondes, en zolang heb ik helemaal niet over de vragen gedaan hoor, er klopt nog het een en ander niet geloof ik.
Fijne zondag allemaal.
Mia
Geschreven door: roetmop  Bericht voor opstellen voor roetmop  25-6-2010 12:31:05
Afbeelding van roetmophallo allemaal .ik heb net de vragen beantwoord en het ging heel goed ,geen vuiltje meer aan de lucht.groetjes Jetty
Geschreven door: dorien  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dorien  25-6-2010 12:26:02
Afbeelding van dorienLeuk dat de quiz er weer is.Het maakt me eigenlijk niet uit hoe hoog ik score.Doe het gewoon al spelletje.
Geschreven door: AvOn  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AvOn  25-6-2010 11:35:02
Afbeelding van AvOnVia de score lijst kan je kijken hoeveel punt je hebt, volgende fase is dat alles weer in ere wordt hersteld!
Geschreven door: anlo  Bericht voor opstellen voor anlo  25-6-2010 11:21:16
Afbeelding van anloHeb net de vragen beantwoord, maar heb geen idee hoeveel er goed zijn, er staat op dat er morgen weer nieuwe vragen beantwoord kunnen worden, Lijkt erop dat het nog niet proper werkt.

groetjes Louise
Geschreven door: AvOn  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AvOn  25-6-2010 11:15:33
Afbeelding van AvOnDe hoofd routine van de Slimste heb ik opnieuw geschreven! De gehele score afhandeling
etc is opnieuw ontwikkeld. Hierdoor zijn de oude scores vervallen maar het goede nieuws is
dat het weer werkt en dat we binnenkort ook week, maand, kwartaal en jaar scores in de lijst
kunnen weergeven.

Gelijk wordt ook de tijd getoont die is gebruikt voor het beantwoorden van de 25 vragen!

Speel nu mee met de Slimste van de maand! http://www.hobbyjournaal.nl/svdm/vragen/index.asp
Geschreven door: mamaloe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor mamaloe  22-6-2010 11:36:10
Afbeelding van mamaloeIk probeer het iedere dag. Vandaag kreeg ik inderdaad 1 vraag en toen was het af. We wachten het af.
groetjes,
Geschreven door: marianne50  Bericht voor opstellen voor marianne50  22-6-2010 11:09:54
Afbeelding van marianne50gelukkig, we kunnen de quiz niet meer aanklikken in de linker kolom, nu moet het wel duidelijk zijn dat er aan gewerkt wordt!!!!
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  22-6-2010 10:50:39
Afbeelding van WybrichJasper is weer terug van vakantie,

bij vragen over de website staat dat er deze week aan gewerkt wordt!
Geschreven door: alisl  Bericht voor opstellen voor alisl  22-6-2010 10:47:50
Afbeelding van alislWanneer gaat de quiz weer echt goed lopen?
Krijgen we daar bericht van? Of moeten we steeds gaan kijken?
Ik dacht vanmorgen dat hij het weer deed, want er stond weer dat ik de ronde kon starten,maar na 1 vraag hield hij er dan toch weer mee op.
Kennelijk is de quizmaster nog steeds op vakantie????
Wat ik hem van harte gun!!
Ik hoop alleen wel dat we alemaal even een berichtje krijgen wanneer de quiz het weer doet!
groetjes,
Ali
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  21-6-2010 12:10:52
Afbeelding van WybrichNel,
lees dit forum eens!!
Geschreven door: nel eimers  Bericht voor opstellen voor nel eimers  21-6-2010 11:49:45
Afbeelding van nel eimersHallo Allemaal

Vraag ik heb een keer meegedaan aan de slimste....... ik wil wel elke dag
maar steeds staat er op je hebt bv 11 punten dan krijg ik hem niet aan de gang.

ik hoop dat ik het duidelijk hebt kunnen maken.

gr Nel eimers
Geschreven door: Wybrich  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Wybrich  20-6-2010 14:12:51
Afbeelding van WybrichKlaziena, lees dit forum eens!
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  20-6-2010 12:31:52
Afbeelding van PollepelleAnneman lees dit forum eens.
Geschreven door: anneman  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneman  20-6-2010 12:17:57
Afbeelding van anneman
Goedenmiddag, ik kan al een tijdje niet meedoen met de slimste,
kunt u mij aub helpen , ik doe zo graag mee.

De Hartelijke Groeten van Anneman
Geschreven door: leukmeisje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor leukmeisje  19-6-2010 15:04:15
Afbeelding van leukmeisjeToch vind ik het vreemd dat er niemand verder bij HJ is die de site kan aanpassen. Men weet toch wanneer iemand met vakantie gaat. Dan toch zeker niet gelijk op vakantie. We wachten het maar af.
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  16-6-2010 22:26:32
Afbeelding van creastridJohanna,
lees even verder in dit forum terug, dan weet je dat je geduld moet hebben tot Jasper terug is van vakantie.

groetjes,
Astrid
Geschreven door: johanna2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor johanna2  16-6-2010 22:22:20
Afbeelding van johanna2goede avond,

ik kan al een tijdje niet meer meedoen met wie is de slimste, kunt u mij aub helpen, ik doe zo graag mee!!!

groetjes van Johanna

Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  16-6-2010 19:32:11
Afbeelding van Zwaantje1953Natuurlijk elanor, Jasper mag best met vakantie.
Het is alleen jammer dat ze geen goeie vervanger(ster) hebben.
Geschreven door: Robijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Robijntje  16-6-2010 14:25:03
Afbeelding van Robijntjeach ja we blijven voor een weekje dom of twee weekjes.
komen onse hersens eindelijk tot rust
Ruby
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  16-6-2010 13:46:56
Afbeelding van PollepelleNieta lees het forum.
Geschreven door: elanor  Bericht voor opstellen voor elanor  16-6-2010 13:38:56
Afbeelding van elanorzwaantje, je gunt jasper toch wel een vakantie!
Geschreven door: breevoort  Bericht voor opstellen voor breevoort  16-6-2010 12:16:18
Afbeelding van breevoort

ik kan al dagen niet meedoen aan de slimste van de dag quiz.
Iedere dag staat er dat ik die dag 13 punten heb gehaald, maar ik heb die dag niet gespeeld.

I s hier wat aan te doen.
Hartelijke groeten

Nieta
Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  16-6-2010 12:00:21
Afbeelding van Zwaantje1953Ik wou dat Jasper terug was kon ik en denk ik meerdere weer mee doen met slimste van de maand.
Geschreven door: elanor  Bericht voor opstellen voor elanor  13-6-2010 22:10:38
Afbeelding van elanorben bang dat er niets aan te doen is francoise. het wachten is op jasper en die is met vakantie.
misschien wel naar zuid-afrika! morgenavond allemaal kijken of we jasper op de tribune zien zitten.
ik denk met een oranje pruik of oranje hoed en een vuvuzela natuurlijk!
Geschreven door: Françoise  Bericht voor opstellen voor Françoise  13-6-2010 12:42:13
Afbeelding van FrançoiseHallo,

Wat gebeurd er met WIE IS DE SLIMSTE ! Kan al een hele week niet meer mee spelen. Blijft altijd op hetzelfde staan ! Krijg geen vragen meer. Is er iets aan te doen, of ligt het bij jullie ?

Françoise (België)
Geschreven door: Dits  Bericht voor opstellen voor Dits  12-6-2010 20:56:45
Afbeelding van Ditsmijn slimste van de dag quiz doet het nog steeds niet wel jammer hoor

groetjes Dits
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  12-6-2010 19:04:40
Afbeelding van Pollepellelees dit forum eens...
Geschreven door: dahpne  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor dahpne  12-6-2010 19:01:53
Afbeelding van dahpnehallo
de slimste van de dag doet het bij mij niet meer
heb deze week maar 2dagen mee kunnen spelen
wat kan ik er aan doen om weer mee te spelen
gr jeanne
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  12-6-2010 17:39:19
Afbeelding van PollepelleHet probleem is dat er geen nieuwe dag gestart wordt. Dit is bij iedereen zo. Dus heb je deze week een keer gespeeld, dan kan het daarna niet meer. Heb je nog niet gespeeld dan kan het wel. Het is ook al verscheidene keren gezegd dat het wachten Jasper is.
Geschreven door: B.Zweers  Bericht voor opstellen voor B.Zweers  12-6-2010 17:14:37
Afbeelding van B.ZweersIk heb ook nog steeds de punten van een paar dagen geleden.
Er is ook altijd wat met die quiz.

Gr. Bep
Geschreven door: paulien  Bericht voor opstellen voor paulien  12-6-2010 17:10:17
Afbeelding van paulienIk zit met het zelfde probleen als de meeste van jullie.
Doeiiii Marleen.
Geschreven door: elanor  Bericht voor opstellen voor elanor  12-6-2010 13:16:42
Afbeelding van elanorj(ad)n heeft hierover een berichtje geplaatst bij een topic over de slimste quiz
en dat staat bij algemene forum onderwerpen.
Geschreven door: Oprins  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Oprins  12-6-2010 12:05:54
Afbeelding van OprinsNou bij mij doet het spel het ook al een paar dagen niet!!!!

Fijne dag nog Tooske
Geschreven door: franki11  Bericht voor opstellen voor franki11  12-6-2010 11:52:39
Afbeelding van franki11Het lukt nog steeds niet om te spelen,niet met boven te klikken en ook niet door links te klikken.Er is wel degelijk iets aan de hand!
Je hoeft je pc niet na te laten kijken want daar ligt het niet aan!
goed weekend en veel zonnige hobby uurtjes.
groetjes Kitty
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  12-6-2010 11:12:46
Afbeelding van BerberGeen enkel probleem hoor Kon net gewoon spelen
Gewoon aan geklikt in het rijtje links en g speelt
Geschreven door: resse  Bericht voor opstellen voor resse  12-6-2010 11:04:04
Afbeelding van resseDit probleem blijft tot Jasper terug is van vakantie.
Geschreven door: ringo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ringo  12-6-2010 11:02:53
Afbeelding van ringoGoedemorgen,

Ik kan al vanaf donderdag 10 juni de slimste van de maand niet meer spelen. Hoe kan dat?

Groetjes Margriet
Geschreven door: Cofra  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Cofra  12-6-2010 10:51:55
Afbeelding van CofraHet is jammer maar bij mij werkt de slimste ook niet
Geschreven door: redlady  Bericht voor opstellen voor redlady  12-6-2010 10:49:13
Afbeelding van redladyhier werkt ie ook niet...

afwachten...
Geschreven door: j.nijkamp  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor j.nijkamp  12-6-2010 10:17:36
Afbeelding van j.nijkampGoedemorgen

ik heb een vraag
Bij wie van jullie deoet de slimste v/d maand ook niet
Ik zit al vanaf woensdag dat hij het niet doet
Vind het zo jammer, snap ook niet waaarom het niet werkt
Goe altijd meer
maar helaas van af woensdag al niet meer
Heb nog steeds 8 vragen goed en die komen ook al niet op de site bij getelt

liefs johanna

Geschreven door: rinus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor rinus  11-6-2010 11:45:30
Afbeelding van rinusik zou ook al gespeeld hebben ter wel ik niet thuis was vanmorgen ook gisteren heb ik niet gespeeld.ik wens iedereen een fijn weekend toe .;
Caroline J Ja Ja Zonnetje Zonnetje Ster Ster Regenboog Regenboog Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: knipmuts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipmuts  11-6-2010 11:17:45
Afbeelding van knipmutsHeb ook alweer dertien punten zonder te spelen verdient, jongt lekker aan zo Ja.

Fijn slim weekend allemaal

Groetjes Gerrie Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: bennie  Bericht voor opstellen voor bennie  11-6-2010 11:09:04
Afbeelding van bennieHallo ik wilde mee doen aan de slimste maar kon niet meer mee doen was al gedaan en had niet eens mijn pc aan
(wat een slimme pc heb ik he ga ook eens proberen of hij kaarten kan maken lolllllllllllllllllllllllll
groetjes adrie
Geschreven door: Reina1332  Bericht voor opstellen voor Reina1332  11-6-2010 10:48:28
Afbeelding van Reina1332Wat een gek gedoe is dit, zo is de lol er snel af om nog mee te doen.
Ze kunnen beter alles verwijderen en opnieuw beginnen.
Geschreven door: verheijen  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor verheijen  11-6-2010 10:41:45
Afbeelding van verheijenIk kan vandaag weer niet mee doen met de Quiz. Gisteren ook al niet. Wat is er aan de hand?????
Wel jammer en ik hoop dat het gauw opgelost gaat worden.
Groetjes en voor ieder een fijn weekend. Trees
Geschreven door: ekenit  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ekenit  11-6-2010 10:40:59
Afbeelding van ekenitIk heb ook nog steeds niet mee kunnen doen, ook gisteren niet en vandaag ook nog niet. Maar we zullen geduldig moeten wachten tot Jasper weer terug is van zijn welverdiende vakantie.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Website Monitoring