Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
BAMBA Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u in de maand mei een pakje kraft labels bij uw bestelling via de website.

Hobbyshop Mimi
Met de HJSTAR pas krijgt u de verzendkosten gratis 1 week lang van 25 april tot 2 mei

`t Hobbypunt
Met de HJSTAR pas krijgt u bij aankoop van € 10,00 of meer gratis een setje decoratiepapier van Carddeco bij uw bestelling. Vermeld bij de opmerkingen uw HBJ-Starpas nummer en wij doen het kado er automatisch bij.

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Gelieve geen reclame te maken voor winkels ! Ook niet cryptisch omschreven.

Dit topic is alleen bedoelt voor hobby artikelen.

Het zwarte gat - wat heb jij gekocht ? - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Het zwarte gat - wat heb jij gekocht ? - Hobby artikelen

Geschreven door: Kalei  Bericht voor opstellen voor Kalei  22-5-2012 9:50:11
Afbeelding van KaleiIk kocht vorige week een doos met restanten op een veilingsite voor een tientje
Ik dacht dat het een schoenendoos zou zijn, maar bij aankomst bleek het een bananendoos vol met een enorme verscheidenheid aan materialen.
Ik heb een hele week zitten genieten en snuffelen en sorteren en uiteindelijk toch maar opbergen.

Geschreven door: LieveLotje  Bericht voor opstellen voor LieveLotje  22-5-2012 9:43:49
Afbeelding van LieveLotjeEen setje memorybox dies voor mn schoonmoeder (cadeautje), 4 nieuwe memento inktpads, nieuwe kleuren, en studio Calico stencils (maskers). Alles vanuit de US. Is hier allemaal nog niet te krijgen...
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  19-5-2012 23:25:54
Afbeelding van omanijntjeIk kocht een paar blokken uitdrukvellen.
Dacht dat gaat vast beter dan knippen met een gipsen pols.
Helemaal niet waar dus, dat uitdrukken gaat veel moeilijker dan voorzichtig knippen.
Verder `Mijn Hobbykaart` nr. 37 voor 1,95
De voorgestanste papierblokjes heb ik ook gekocht. Ze zijn erg mooi. Gr. Guusje
Geschreven door: cindpin  Bericht voor opstellen voor cindpin  19-5-2012 23:16:37
Afbeelding van cindpinVandaag een voorgestanst papierblokje gekocht in een goedkope winkel rn nu hadden ze daar ook 3d lijm dots en nog 2 vintage papierblokjes gekocht 15 bij 15 cm
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  4-5-2012 17:15:16
Afbeelding van mrsbarneyNIETS, Geen geld aan uit gegeven, anders kon ik niet naar de kapper...Maar laat straks haar dan maar groeien....ms ook wel een idee....
Geschreven door: pinguin70  Bericht voor opstellen voor pinguin70  4-5-2012 17:10:00
Afbeelding van pinguin70Jaah,vandaag kwam ie binnen....
de Don & Daisy wandelaar(hiking)
olifantje met ballonnen van wild rose studio (bella with Balloons)
elfje van sweet elin (NS)frog on flower
2 embossingfolders van sizzix butterfly & flowers set
en mijn blender!!
vanavond weer knutselen!

Groetjes Irma
Geschreven door: cindpin  Bericht voor opstellen voor cindpin  3-5-2012 20:49:39
Afbeelding van cindpinVandaag een martha Stewart pons gekocht de doily lace gele kleine bloemetjes en 3 vellen scrappapier
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  2-5-2012 14:49:48
Afbeelding van s.pullenNieuwe flexmarkers (2 vervangen en 1 nieuwe kleur)
Stempel van Dawn (degene met de cadeautjes en daarin een poesje)
En voor mijn andere hobby `lezen` de nieuwe Baantjer en de Waal gekocht.
Geschreven door: @nit@  Bericht voor opstellen voor @nit@  2-5-2012 13:44:34
Afbeelding van @nit@Heb zijden roosjes gekocht. 72 stuks voor € 1.99.
Waren toevallig in Luxemburg het weekend en kwam ze tegen in winkel.
Alle kleuren, wist niet welke te kiezen.
Heb deze net gedeeld met knutselvriendin. Zij ook helemaal........

ga daar nog vaker heen.

anita
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  2-5-2012 13:39:11
Afbeelding van ChaootjeJa me papier is binnen althans een gedeelte ervan de rest komt ergens anders vandaan. Nu nog even snijden want het is wel errug groot papier
Geschreven door: skoonheid  Bericht voor opstellen voor skoonheid  30-4-2012 22:30:27
Afbeelding van skoonheidIk heb het hj gekocht en een paar kerst knipvellen dus kan weer aan de knutsel heerlijk.

Groetjes Skoonheid
Geschreven door: hitv  Bericht voor opstellen voor hitv  30-4-2012 21:30:55
Afbeelding van hitvVanmiddag op de vrijmarkt
een aantal leuke stansjes- molentje-boompje-hekje-vogelhuisje-amsterdamshuisje
en 2 leuke embosmallen.

groetjes wilma
Geschreven door: pitika  Bericht voor opstellen voor pitika  30-4-2012 21:07:02
Afbeelding van pitikaHallo, Vandaag op de vrij markt goedkope mallen gekocht.
Anja van laar sweet romance Eh 1860
Anja style stecil FE6119
Anja lacy stencil EH 1856
star collection. pd 00014
star collection pd 0006
2 boekjes h d van chrissie
voor maar €7,00totaal.
dus dames , mijn dag , wat mijn week kan niet meer stuk.
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  25-4-2012 14:41:18
Afbeelding van Chaootjeyesssssssssss heb me malletjes binnen de oldtimers die wilde ik al zo langggggg 1 gitaar enbloemetjes,1 knipvel
en papier durtch design en songbook Morgen komt de rest van een andere webwinkel. Nu wachten op me HJ en volgende week vrij dus het HJ feest kan beginnen
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  25-4-2012 13:05:20
Afbeelding van marianekeAls het meezit komt vanmiddag het HJ en stickers met de post en anders morgen en ik heb karton besteld voor een vriendin dat zal morgen wel komen,ideaal zo achter je pc inkopen doen,met ponzen is dat wel lastig maar verder kan ik me er prima mee redden.

Marian Zonnetje
Geschreven door: hitv  Bericht voor opstellen voor hitv  25-4-2012 13:00:41
Afbeelding van hitvGister had ik het nieuwe hj 86
en vandaag 6 vierkante kaarten
en een armbandje met bedels de bedeltjes zijn voor de kaarten.

groetjes
Geschreven door: s.pullen  Bericht voor opstellen voor s.pullen  25-4-2012 11:35:38
Afbeelding van s.pullenVoor mijn nieuwe hobby taartjes (Cupcakes) bakken een cupcake maker
Knutselkarton
gewone golfkarton
metallic golfkarton
Geschreven door: Trienke53  Bericht voor opstellen voor Trienke53  23-4-2012 12:23:04
Afbeelding van Trienke53Vorige week dinsdag 2 nieuwe mallen gekocht van Cheery Lynn, de harten dies en een nieuwe dies, maar de laatste wil niet in het midden uitgesneden worden. Ja, met de hand, en dat wil ik niet. Dus afgelopen zaterdag nog maar even naar mijn hobby zaakje toe om de mal te ruilen en een tak met blaadjes mal te halen van (ik geloof ook Cheery Lynn) en van Nellie de 4-kante multi frames.

Gelukkig is het hart goed, want dat zou zonde geweest zijn, ik heb m namelijk van mijn jongste dochter gekregen
Geschreven door: Simone*   Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Simone*   23-4-2012 11:19:36
Afbeelding van Simone* 4 hobbydols boekjes, allemaal borduren dat vind ik toch de leukste delen groetjes simone
Geschreven door: Gerkje  Bericht voor opstellen voor Gerkje  23-4-2012 11:03:45
Afbeelding van Gerkjeik heb vrijdag mijn 500 enveloppen binnen gekregen via mijn zwager.
Kan ik "even" vooruit
Geschreven door: fetske  Bericht voor opstellen voor fetske  23-4-2012 11:00:21
Afbeelding van fetskeik heb van de week weer 3 nieuwe mallen voor me cuttlebug gekocht
voorlopig blijf ik bij de embossingfolders vind ik zo heerlijk werken
en wat papier en lint en een canvasdoek om wat leuks mee te maken
verder niks hopen dat ik dat vol hou
groetjes fetske
Geschreven door: cottontail  Bericht voor opstellen voor cottontail  19-4-2012 22:46:52
Afbeelding van cottontailEen aantal hele mooie mallen besteld, die ik binnenkort ga ophalen bij mijn favoriete hobbywinkel.
Ik had me nog zo voorgenomen om even niets te bestellen, maar dit was wel een super aanbieding, dus die kon ik niet aan me voorbij laten gaan.
Bovendien zijn het mallen die ik toch wel graag een keer wilde aanschaffen....
Goed excuus?

Groetjes,
Marlies
Geschreven door: tonny1944  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tonny1944  19-4-2012 22:28:46
Afbeelding van tonny1944Vandaag 4 sets landschapstempels ontvangen.
Onwijs leuk. Passen ook op ATC`s. Misschien dat ik er morgen mee kan gaan werken.
Dank je wel José voor de tip.
Ook heb ik `n me to you stempel gekocht.

Groetjes,
Tonny
Geschreven door: janenlia  Bericht voor opstellen voor janenlia  19-4-2012 12:10:43
Afbeelding van janenliakaderliniaal en een distress inkt

Groetjes Lia
Geschreven door: marianeke  Bericht voor opstellen voor marianeke  19-4-2012 11:50:47
Afbeelding van marianekeIk had maandag het nieuwe hobbydol boekej nr 77 gekocht maar ik dacht dat daar hobbydots 11 en 12 werden gebruikt maar nee , en moest vanmorgen dus nog hobbydots bij bestellen maar die zijn dan morgen ook binnen. .

Groet Marian Zonnetje
Geschreven door: kaartenans  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kaartenans  19-4-2012 10:06:14
Afbeelding van kaartenansde klompjes createbles en wat schilderspullen.
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  19-4-2012 9:40:22
Afbeelding van Kaaaartje2 nieuwe kleuren Distress inkt, papier, plak&lijm en strass-steentjes.
Geschreven door: Oma-anja  Bericht voor opstellen voor Oma-anja  18-4-2012 22:01:01
Afbeelding van Oma-anja eindelijk mijn mal van marianne gekocht de lr0202 daar ben ik zooooooo blij mee wachte er al zo lang op
Geschreven door: @ddy  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor @ddy  12-4-2012 21:24:13
Afbeelding van @ddyVorig jaar november al geld voor mijn verjaardag gehad om markers te kopen en heb ze dan nu eindelijk besteld. Ik kon niet kiezen, ik ben nu voor de Distressmarkers gegaan en hoop er lang plezier van te hebben.
Geschreven door: nice4all  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nice4all  12-4-2012 20:44:48
Afbeelding van nice4allKnipvellen en mallen van Mariane Design, bij mijn favoriete webwinkel en nog wat gestanste vellen.

Gr Hannie
Geschreven door: kleintje  Bericht voor opstellen voor kleintje  12-4-2012 20:31:56
Afbeelding van kleintjeHet HJ-krantje
Geschreven door: pinguin70  Bericht voor opstellen voor pinguin70  12-4-2012 20:16:33
Afbeelding van pinguin7015 derwent potloden waaronder de burnisher
2 knipvellen,
bloemetjes
en 4 pakken papier bij de knutselwinkel hier in sint oedenrode,
nu nog uitvinden was de burnisher doet!?
Geschreven door: vlindertje  Bericht voor opstellen voor vlindertje  6-4-2012 21:29:09
Afbeelding van vlindertjeVanmiddag vielen de landschap stempels in de bus. Die zijn moooooi!!!
Geschreven door: Lichtvlinder  Bericht voor opstellen voor Lichtvlinder  6-4-2012 20:59:05
Afbeelding van Lichtvlinder...volgens mij wel 30 kleuren kaartpapier en nog wat kleine strass steentjes
de helft voor mezelf en de helft voor mijn moeder
Geschreven door: Belinda70  Bericht voor opstellen voor Belinda70  6-4-2012 20:18:36
Afbeelding van Belinda70Vanmiddag 3 setjes knopen gekocht
Dus ik kan weer lekker voorruit
Geschreven door: Oma-anja  Bericht voor opstellen voor Oma-anja  6-4-2012 18:47:07
Afbeelding van Oma-anja hobbydols poster,hollandse 3d boek hollandse knipvellen ,lint, lantaren en het hekje met vogeltje,rood,wit en blauw karton.
muisjes scrapvel zowel roze als blauw.
zo dat was weer er fijn om weer eens te gaan shoppen voor me zelf.
super en nu zijn mijn mallen er nog niet balen.
daar maar weer op wachten
Geschreven door: omanijntje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor omanijntje  5-4-2012 23:54:18
Afbeelding van omanijntjeIk heb al zoveel, dus probeer niks te kopen.
Als iemand mij een tweede leven wil geven, ga ik weer kopen. Gr. Guusje
Geschreven door: LieveLotje  Bericht voor opstellen voor LieveLotje  5-4-2012 23:42:38
Afbeelding van LieveLotjeteveel... we hadden een extraatje. Dus oa creatables, memory box dies, 2 memory box paperpacks, wat papier, a5 ordners, the greetingfarm setje, en ja... de postbode heeft het er maar druk mee
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  5-4-2012 14:22:37
Afbeelding van Chaootjeyes ik heb me fietsje die wilde ik al heel lang En een hekje want anders valt die om En mooi gipskruid en een leuke stempel.
Geschreven door: cindpin  Bericht voor opstellen voor cindpin  4-4-2012 14:32:39
Afbeelding van cindpinGisteren nestabilities gekocht via hj nu wachten totdat ze met de post aankomen
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  4-4-2012 14:15:47
Afbeelding van fantje1959een Multi score broard extra
werkt super
kreeg ook nog een papiersnijder kado
die had ik al wel maar dit is wel een hele mooie
en een gegeven paard...

groetjes Irene
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  4-4-2012 13:17:38
Afbeelding van Berberknutsel pakket bij een krant
Geschreven door: Monique2  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Monique2  4-4-2012 12:53:49
Afbeelding van Monique2Helaas kon ik vanmorgen de hobbykraam weer niet voorbij lopen.
Heb 4 3d idee boeken gekocht. Staan veel kaarten in om te maken met borduren en 3d.
Had niets meer(haha), maar ja ze waren in de aanbieding.
Geschreven door: Kaaaartje  Bericht voor opstellen voor Kaaaartje  4-4-2012 12:23:25
Afbeelding van KaaaartjeIk had dit weekend een enorm zwart gat ....

Mijn allereerste Distress inkten & stempelsets gekocht. Kan niet wachten om te beginnen!

En wat kaartkarton, andere inkt, plakstrips, lijm en nog veel meer teveel .

Nu maar wachten op de postbode!
Geschreven door: binkie123  Bericht voor opstellen voor binkie123  31-3-2012 14:45:26
Afbeelding van binkie123Heb me weer lekker uitgeleefd hobbydots stikkers van serie 12,stans van Tim Holz man met paraplu voor maar 14,95,creatables tekst mallen en het hobbyjournaal.Dus mijn weekend kan niet stuk.Gr Irene
Geschreven door: nice4all  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor nice4all  31-3-2012 13:43:53
Afbeelding van nice4allNet de nieuwe hobbykaart binnen , staan weer leuke kaarten in. En verder koop ik ff niks, eerst maar eens opmaken wat ik heb, zou het nu ook niet echt kwijt kunnen. Straks wel nieuwe mallen voor mijn verjaardag vragen.

Gr Hannie
Geschreven door: janenlia  Bericht voor opstellen voor janenlia  31-3-2012 13:38:10
Afbeelding van janenliaHeel veel roosjes,asters en rozeknopjes, allemaal in vintage tinten en ook nog distress inkt.

Nu er nog een mooie kaart mee maken
Groetjes Lia
Geschreven door: kreathea  Bericht voor opstellen voor kreathea  29-3-2012 16:45:12
Afbeelding van kreatheaGa binnenkort in Duitsland wonen. Heb daar in de buurt rondgekeken in handwerkzaken, maar die hebben niet veel, wat cardstock, paar stikkervelletje en wat houten stempels.
Nou ja, wel heel goedkoop, kan ik al mijn spullen opmaken, heb niet zoveel !!

Kan wel gaan haken, breien en borduren, dat hebben ze daar weer wel veel!
Geschreven door: Chantal33  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chantal33  29-3-2012 16:03:51
Afbeelding van Chantal33HJ 85 net in de brievenbus en creatablemallen, een knipvel en hobbydolboekjes, dus ik kan aan de knutsel!!!!

groetjes Chantal
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  29-3-2012 15:58:40
Afbeelding van LotHeel veel lint, brads, halve parels en creatable van klimop.

Ik heb nl nog niet zoveel

Mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan.

Groet, Leni

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software