Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobby Paper Village
Wij hebben nieuwe producten binnen, ook hebben wij wekelijks andere producten met 5% korting, kijk op onze website.

TT Hall
Met de HJSTAR pas krijgt u 2 euro korting op de entree prijs van 7 euro Hand Hobby Creadagen - Vrijdag 3 februari 2012 10:00 t/m 17:00, Zaterdag 4 februari 2012 10:00 t/m 17:00, Zondag 5 februari 2012 10:00 t/m 17:00

Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 5% korting op uw aankopen. Gebruik voor de webshop de code HJ083 en vul deze in tijdens het afrekenen, en de korting wordt direct zichtbaar. Op 4 maart extra GEOPEND! De winkel is dan 1 jaar geopend!!

sudoku 9 februari 2012 - 292299 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Goedemorgen Hobbyjournaal

Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag

Dit topic is bedoelt om een vrolijke, gezellige ochtendgroet te plaatsen voor je maatjes.
Dus probeer je berichtje een beetje luchtig te houden.

De minder leuke dingen of persoonlijke ongemakken kun je van je af schrijven in een weblog
of in een topic bij de forum groep -Minder leuke dingen van het leven-.

Besef ook dat alles wat je schrijft in een topic gelezen kan worden door iedereen,
ook door niet leden

Goedemorgen Hobbyjournaal - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Goedemorgen Hobbyjournaal - Algemeen forum onderwerp

Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  9-2-2012 7:25:12
Afbeelding van scapieGoede morgen Irene.Joke en wie volgen.
Jammer dat de elfstedentocht niet doorgaat maar je moet er toch niet aan denken dar er opeens een groep door het ijs gaat toch?
Vanmorgen inloop ..ik denk dat er weinig komen met dit weer ..we zien wel.Ga gelijk om boodschappen ben dan toch in het dorp
Ik heb autootje gister toegedekt nu plezier ervan.
Ik heb weer wat foto,s gister gemaakt .wordt nu ook een kick.
Vandaag oudste dochter jarig in Zeeland ,gister kaart met bon op post gedaan vanmiddag bellen.
Aan hun leeftijd merk je weer dat je ouder word,t zij is 42 jaar geworden nog zoon erboven.
Irene gaat boodschapjes doen ...hou je benen heel er zijn nog best gladde plaatsen!
Joke ..er is altijd best veel te organiseren maar heerlijk toch dat iedereen komt?
Geniet er dubbel van!Ook van je kids die je helpen(heb ik gelukkig hier ook)
Gerja Gaat denk freubelen met de kids.
Wens ieder een heel fijne dag!
Ria
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  9-2-2012 7:23:37
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen,

Vandaag mijn oppasdag en de 2 kleine dametjes (3 en 2 jaar ) zullen zo wel binnen stappen...
Iedereen een fijne dag gewenst!!

grt. Gerja
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  9-2-2012 6:08:46
Afbeelding van joli voor iedereen,
Irene gaat vandaag boodschappen doen voor haar pipa(leuke naam)
Ik ga wat voor bereiden voor mijn verjaardag voor morgen,het zal een drukte worden.
De meeste komen s,middags,even het huis wat verbouwen,maar mijn zoon komt me daar bij helpen vanavond.
Eerst nog boodschappen halen,het gebak is besteld,anders kan je wel eens mispakken s,avonds.
Krijg ook 3 loge,s om te slapen,dus de kamers ook even stofvrij maken.
Mijn zoon en dochter hebben vrij genomen om te helpen dat is wel lief
Maar het is altijd wel gezellig,alle broers en zussen en schoonfam ,en vrienden die komen s,avonds.
Dus ik verveel me niet ,zal weinig hobbyen deze dagen.

groetjes Joke.

Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  9-2-2012 5:46:12
Afbeelding van fantje1959 allemaal

Is het allemaal gelukt met verven Sonja? ik zou er op dit moment even niet aan moeten denken om een grote klus aan te pakken in huis

de verjaardag bij de buuf was gezellig gister en verder heb ik eigenlijk weinig gedaan heb een mooi boek dus ja...

vandaag is het boodschapjes doen voor de pipa en verder ook geen vaste plannen zie wel wat er op mijn pad komt verder vandaag meestal niet veel koken is ook een makkie heb gisteren stamppot kerryzuurkool gemaakt dus heb vandaag opbak dat is vaak lekkerder dan het de eerste keer was

allemaal

groetejs IRene
Geschreven door: Diesel  Bericht voor opstellen voor Diesel  8-2-2012 10:16:07
Afbeelding van DieselEen late goedemorgen,
maar vanmorgen eerst maar eens even de achterkamer uit gemest, dat is het speelgedeelte van de kids en ja dan kom je heel wat tegen, vloer nu even drogen, kan ik mooi even koffie drinken en even sneupen op marktplaats voor ski broeken voor de kids.

Zal zo ijverig verder gaan, vanmiddag lekker even schaatsen met de kids en man lief, teminste dat is de bedoeling.
Groeten allemaal en een fijne dag.
Trijnie
Geschreven door: creamiek  Bericht voor opstellen voor creamiek  8-2-2012 9:50:02
Afbeelding van creamiekGoedemorgen Hobbymaatjes,

Ik wens iedereen weer een fijne dag toe, het is weer lekker koud dus weer om te knutselen veel plezier voor de genen die dit doen vandaag.

Gr Monique. Zonnetje
Geschreven door: prinsje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prinsje  8-2-2012 9:00:57
Afbeelding van prinsjeGoedemorgen,zo mijn ovenschoteltje bijna klaar.De was in de kast en weer al een frisse neus gehaald kan wel minder vriezen maar die wind maakt het wel kouder.Alleen jammer geen ijsgroei nu.
Met knipwerk en wat verstelwerk straks voor de t.v. n.k marathon natuurijs kijken en anders heeft t.v. oost nog wel uitzending van een toertocht.Maak er een beetje rustdagje van vandaag.
Maak er allemaal een fijne dag van allemaal.
Groetjes anneke
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  8-2-2012 8:54:56
Afbeelding van VersGoedemorgen allemaal,
Er viel al heel wat te lezen en dat op de vroege ochtend. Heb net de oudste twee kleindochters naar school gebracht. Ben wel blij dat er spijkerbanden onder de auto zitten, want anders is het maar glibberen en glijden.
Het is niet koud, ik schat -3 graden, en er staat geen wind. Wel is het mistig en dat betekent vaak dat er ander weer op komst is. Zag op yr.no (het Noorse KNMI) dat het morgen 5 graden gaat worden.
Straks eerst wat huishoudelijke klusjes zoals stofzuigen. Gisteravond heb ik een doosje laten vallen met allemaal kleine papieren snippertjes erin. Heeft de stofzuiger in ieder geval wat te "eten"
Allemaal een fijne dag, ook al heb je een klusje dat niet zo leuk is.
Groetjes uit Noorwegen van
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  8-2-2012 8:41:30
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen..

Even snel, ga zo weg..
zoon 2 zit in vorstverlet en ik ga een ochtend samen met hem poetsen, gezellig.
Huis van zoon 3 is schoon, vitrage hangt en donderdagavond nog even met hem naar Zwolle voor wat leuke interieur spulletjes.

Ook ik houd van een koude slaapkamer, maar beneden dan wel 17 en bij extreme kou zoals nu, blijft hij op 18 staan.
Pffff Thea, nu pas de eerste grijze plukjes, ben zo`n 10 jaar jonger, maar ook hier piepen ze tevoorschijn, maar ik vind dat mooi en laat ze dan ook welig tieren!!

Ik wens een ieder een hele fijne dag toe!!

grt. Gerja
Geschreven door: merel  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor merel  8-2-2012 7:54:03
Afbeelding van merelHoi hoi,

Hier even een berichtje vanuit mijn werkplekje (etten-leur) Vanmorgen om 06.30 vertrokken.
Vol goede moed mijn systeem aangezet.... Kan helaas niet in de werkomgeving...
Hahha. Nu dus even tijd voor het HJ en de goede morgen berichten lezen.
Er zijn al veel hobbymaatjes lekker vroeg op en al volop plannen. Veel plezier met alle klusjes (leuk of niet leuk)
en in iedergeval veel hobbyplezier.
Voor mij vandaag geen hobbytijd. Heel de dag op het werk en vanavond naar een verjaardag.
Niet echt erg hoor.. Er moeten ten slotte eerst centjes verdiend worden om aan hobby spulletjes te kunnen uitgeven..

Lieve groetjes Tonny.
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  8-2-2012 7:46:38
Afbeelding van gorzeneesjegoedemorgen dames , allemaal al wakker? moet er zo weer doorheen door het koude weer even paar uut werken maar ach straks weer lekker thuis en dan aan de freubel
wat denken jullie komt ie er wel of komt ie er niet?? krijgen we te horen it giet oan???
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  8-2-2012 7:02:45
Afbeelding van scapieGoedemorgen allemaal,hier altijd warm,niet te maar lekker.
Sterkte met verven Sonja,Slaap ze Anita ,dames...heer?
Thea wordt jong opnieuw,heeft er zin in,Irene krijgt een lekker bakje en wie weet Joke als je denkt dat je niets hebt komt er meestal wel wat.
Ik heb het voor mijn doen rustig maar moet wel wat hebben,daarom ga ik poedelen,
Ons eten is klaar,witlof gekookt,aard.geschild.
Het huisje door zo en na het zwembad bij vriendin bakje doen.misschien vanmiddag bij kleinkids kijken hoe ze schaatsen.
Fototoestel mee.We zien wel.

wens ieder een héel fijne dag!

Gr
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  8-2-2012 6:04:47
Zo al een heleboel te lezen vanmorgen.
Sonja ,is druk aan het verven,veel succes met de tweede ronde..
Thea gaat haar haar in de verf zetten,jij ook succes.
En Irene,ik had het ook zo koud gisteren,en lag al om vroeg uur in mijn bed.
Maar nu valt het wel mee,het is hier -4.
Vandaag geen plannen,.

Groetjes Joke.
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  8-2-2012 5:50:19
Afbeelding van fantje1959 allemaal en voor de nachtelijke werkers weltrusten

hier was het berekoud gisteren snapte er eerst niets van zo koud was het volgens de berichten toch niet tot ik gisteravond hoorde dat de gevoels temperatuur rond de -20 lag nou dat klopte ook wel volgens mij haha ik was blij dat ik weer thuis was van mijn zonnebloemetje

dan zal je zoon ook niet erg uitgerust zijn straks Sonja na een nacht in de zetel onder de dekens word je toch vanzelf warm? lijkt me dat het in de oekraine ook geen 20 graden was dus kou is tie nu toch wel een beetje aan gewend zou je denken maar lekker bij de kachel is natuurlijk wel heel verleidelijk al zou ik er niet aanmoeten denken ik vind juist een koude slaapkamer heerlijk

Thea zet jij je verwarming dan zo laag als je gaat slapen? ik laat hem op 18 graden staan anders is het niet fijn als je opstaat en kost het ook voor de verwarming teveel moeite ( en daardoor veel stookkosten) om weer op een aangename temperatuur te komen

vandaag heb ik niet veel in de planning alleen op de koffie bij een jarige buurvrouw die word vandaag 73 samen met haar 2lingzus die waarschijnlijk ook een bakkie komt drinken, zaterdag vieren ze samen het "echte" feest met de familie dit keer bij mijn buuf thuis dus zal wel een onrustig nachtje worden als al dat volk weer naar huis gaat er word ongeveer 30 man/vrouw verwacht dus......

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  8-2-2012 5:49:03
Afbeelding van thecalaIk ben vroeg wakker en kon ook niet meer slapen. Er wacht me een volle maar wel leuke dag.
Vanmorgen boodschappen doen met zus, daarna thuis haren wassen ( we gaan zien of we een grijsdekkend mousse te pakken kunnen krijgen) en dan maar afwachten of ik de grijze plukjes die hier en daar al tevoorschijn piepen, kwijt raak met 1 wasbeurt.

Dan vanmiddag een leuke middag van de Zonnebloem, nota bene tegenover mijn woning, dus, ik hoef niet eens een eindje te lopen of te wachten op de bus....en we krijgen ook nog iets te smikkelen, dus, dat is altijd meegenomen.

Dan ook nog naar de apo en de bieb, dus, de theken worden ook weer aangedaan, en vanavond eens horen hoe het staat in Friesland. Zelf denk ik dat het net kin....

Het zit er niet echt in, denk ik. Maar ja, ze hebben toch al bendes schaatsplezier gehad op natuurijs.

En het blijft spannend, maar het moet wel verantwoord zijn, natuurlijk, net zoals mijn zus zegt, er komen daar zo ontzettend veel mensen, en niet alleen om te schaatsen, wat een rampen zouden er niet kunnen gebeuren.......als het ijs niet sterk genoeg zou zijn.

Waarschijnlijk vanavond " breien" Eerst maar zien dat ik een wolletje kan kopen,maar ik ga geen kronkelsjaal breien hoor, daar heb ik niet zoveel zin in, gewoon een lekkere leuke sportieve sjaal die je 3 x om kunt slaan.

Ik zag gisteren een sjaal die gebreid was op naalden 15. Wist niet dat die bestonden. In mijn beleving is de dikste breinaald nr. 10. En dat zijn al vlaggestokken, zoals mijn moeder zei....

Ik moet ook nog even mijn bril wat laten bijstellen. Zakt een beetje af, en dan ben ik écht een opoe breikous.....
Geschreven door: @nit@  Bericht voor opstellen voor @nit@  8-2-2012 4:50:07
Afbeelding van @nit@goeie morgen samen....

wij zijn nog steeds op...................

Moeten nog werken tot 07.oo uur en gaan daarna lekker naar huis en naar bed.

Wij ( mijn 2 collega`s en ik wensen jullie een hele fijne dag en veel knutsel plezier.

Anita
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  8-2-2012 4:37:05
Afbeelding van SunchiGoeiemorgen allemaal
Ben alweer een tijdje op.Mijn zoon is terug uit Oekraïne en die ligt hier nu te slapen in de zetel, boven is het te koud naar zijn zin.
Gisteren heb ik de slaapkamer een eerste verfbeurt gegeven, pffffffff is niet echt mijn ding maar ja kaboutertjes komen er ook niet om het te doen. Vandaag de 2de keer doen en ik hoop dat het resultaat meevalt want een derde keer zie ik echt niet zitten. Ik hoop dat jullie allemaal leukere plannen hebben voor vandaag dan ik.
Geniet in ieder geval van wat jullie gaan doen
Groetjes Sonja
Geschreven door: prinsje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prinsje  7-2-2012 10:25:51
Afbeelding van prinsjeGoedemorgen dames,even een bakje tijdens het hj doen.Ik ben vele morgens te laat .Hier met de vorst hebben we extra werk op de boerderij maar gelukkig staat er geen wind toch weer 15 graden vorst.Ik vond het vanmorgen ook koud toen ik met de bix naar de schapen ging.Maar goed smaakt de koffie reuze fijn en de krant is net gebracht door mijn schoonvader dus wordt de koffietijd met mannetje wat langer.
Gisteren de diepvriezers schoongemaakt is een klus als het vriest.Alle spullen op de deel daar is het ook onder nul.
Vandaag alle mail weer bijwerken.Kreeg vanmorgen al een berichtje van dochter uit het warme oord .Ze hadden al diverse wasjes gewassen maar wat bleek het was met wasverzachter.we moesten wel lachen maar aldoende leert men.Via skype had ze al gevraagd welke kledingstukken bij elkaar mochten werd voor de camera gehouden.we waren net van plan naar bed te gegaan maar ja daar moet de avond nog beginnen dus paps en mams weer laat op bed,Maar weer fijn om de dochter te spreken en te zien.Vanmorgen tijdens het ontbijt de andere dochter op skype zit in de tentamens zo weer even bijgepraat.Hier af en toe nog druk mediaverkeer.
Ik wens iedereen een fijne dag . Groetjes Anneke
Geschreven door: loontje83  Bericht voor opstellen voor loontje83  7-2-2012 9:11:21
Afbeelding van loontje83Goede morgen dames (en enkele heer)
Ik heb drukke maar leuke weken.
Deze en volgde week veel werken en cursussen van me werk,
Ook een boel kaartjes maken oa ivm valentijn. Gaan jullie nog
Valentijns kaarten versturen ik 2, 1 voor een swap en 1voor mijn mannetje.
En de 18de is het weer zo ver de huishoudbeurs ga ik gezellig met me mam heen,
Doen we ieder jaar met z`n 2tjes super gezellig is dat, gaat er iemand van hier er nog heen??

Nou er is voor mij dus nog genoeg te doen:-)
Liefs ilona
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  7-2-2012 9:02:25
Afbeelding van thecala15 graden in huis. het wordt hoe langer hoe kouder. Eerst even opgestookt tot 21.

Ik moest ineens denken aan vorig jaar, toen mijn verwarming kapot was en ik om de haverklap in de kou zat, en toen viel het nog wel mee, was het niet zo een strenge vorstperiode.

Ook heb ik al enkele weken waterbakjes aan de verwarming .Mijn zus heeft een weermeter, en daaraan konden ze dan zien dat het niet zo hoog was. Nu scheen de luchtvochtigheid 58 te zijn. Dus ik zelf kan dat niet bepalen, want ik heb geen weerstation. Het zou wel erg handig zijn.

Ik maak er vandaag maar een tutteldag van. Gisteren gewerkt. Zus en zwager gaan een dagje uit, dus, ik ga ook lekker niks doen. Puzzelen, waarschijnlijk.

Ik hoef gelukkig niet naar buiten.....
Geschreven door: sandy70  Bericht voor opstellen voor sandy70  7-2-2012 8:15:06
Afbeelding van sandy70Goedemorgen allemaal,

Ik wens jullie een fijne dag vandaag.
Ik ga nu lekker mijn bed opzoeken want ik heb er al een dienst opzitten.

Groetjes sandy
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  7-2-2012 7:45:51
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen dames...
Zo ook ik mijn bed weer uitgerold, pfff kost wel moeite, als je je neus boven het dekbed steekt, koud...brrrr
Het is hier toch weer - 13, maar goed nu beneden, kachel aan en een lekkere warme beker thee, en hier even neuzen.
Irene, onze zoon zou niet gaan samen wonen, hij woont nu ook alweer voor de 2de keer thuis na een stuk gelopen relatie, hoop dat hij het nu eens even rustig aan doet.
Ik zeg altijd, "wordt eerst zelf maar eens gelukkig, voor je een ander gelukkig kan maken"
Maar wat weet moeders daar nu van niks toch.
Vanavond de slaapkamer in zijn flatje nog, vitrage ophangen en dan zit daar mijn werk erop.
Vanochtend roept de plicht buiten de deur, vanmiddag achterstallig van gisteren hier..
Ach voor je het weet, dag weer om.
Ik wens een ieder een fijne en warme dag toe!

groetjes Gerja
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  7-2-2012 6:50:35
Afbeelding van SunchiGoeiemorgen
Vandaag uitgeslapen tot kwart voor 6 . Opgestaan met hoofdpijn. Ik heb nu ook minder werkjes `s morgens voor het echte werk begint. Normaal maakte ik eerst de kachel schoon, dan aanmaken, hondenharen vegen voor Jayden uit bed kwam. Vandaag had ik het al gemakkelijk, kachel had mijn man al schoongemaakt dus ik moest hem alleen maar aanmaken ( de kachel hé ) Hondenharen zijn er niet meer. Jayden komt pas morgenavond terug slapen.Momenteel zitten de overgordijnen van Jayden`s kamer in de wasmachine. Gisteren de kamer klaargemaakt om vandaag de eerste schilderbeurt te krijgen. Ja wat vroeg voor grote schoonmaak maar volgende week dinsdag word ons nieuw bed geleverd en dan is `t natuurlijk gemakkelijk als alles al gedaan is. Wij verhuizen naar die kamer en als Jayden bij ons is kan hij in onze huidige kamer slapen.
Ik zal wel een beetje uit moeten kijken met ladder op en af maar `t kan niet anders. Er zal straks nog wel tijd over blijven om uit te rusten .
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot morgen
Groetjes Sonja
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  7-2-2012 6:42:23
Afbeelding van scapieGoedemorgen allemaal,
Ze zeggen niet voor niets..... de ochtendstond heeft goud in de mond!
Doe je toch het meest..ben je fitter dan later op de dag.
Maar niets moet toch?alles mag.
Ja,Jantje hier ook een mooie volle maan ,maakt een pad op de zee.jammer dat je daar geen foto van kan maken?ik weet niet of dat kan,maar mooi is het.
Joke gaat er op uit,,geniet er van....doet ze.
ik net als anders smorgens.
Ga vanmiddag met manlief naar aquariumwinkel in stad verder op.
.

Beterschap en Sterkte voor wie dat nodig heeft!

En een heel fijne dag!

gr ria
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  7-2-2012 5:54:11
Afbeelding van joliGoedemorgen voor iedereen,
Ja Irene, ,zo doe ik het ook ,lekker op je gemak aan rommelen s,morgens.
De laptop aan ,en boterham,kopje thee,en dan de gaat de senseo aan.
En als de krant er is ,ga ik die lezen,en zo ben je weer een eind verder.
Vanmorgen komt mijn vroegere buurvrouw me ophalen,om bij haar koffie te gaan drinken.
En wat bij te kletsen,altijd gezellig ik mis ze nog steeds.sinds ze verhuist is.
En verder zie ik wel wat de dag brengt.
Maak er een fijne dag van ,en geniet als het kan.
Groetjes joke.

Geschreven door: Mannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mannie  7-2-2012 5:46:03
Afbeelding van MannieGoedemorgen allemaal,

Ja, ik ben ook aan de vroege kant, maar dat kwam omdat ik dacht dat het half zeven was. Kom beneden, staat de klok op half zes. Geoiemorgen. Maar toen stond de koffie-automaat al aan. Heerlijk rustig, de radio zachtjes aan en over de felle lamp een klein theedoekje gedaan als dempertje.
Komt het misschien dat we zo vroeg zijn omdat de maan zoveel licht geeft? En hij schijnt door de slaapkamerraam naar binnen.

Fijne dag toegewenst van Jantje
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  7-2-2012 5:20:19

Ja Gerja we zijn erg vroege vogeltjes hier hoor ik had toevallig gisteren uitgeslapen tot kwart over 6 maar ben er normaal om ongeveer 5 uur al uit
Moet je zoon nu alleen in zijn huisje gaan wonen nu zijn verkering uit is of was dat altijd al het plan? altijd weer sneu he als het niet zo lekker gaat

ik doe nooit zoveel zo vroeg hoor Sonja ik doe even de kattenbak en dan is de senseo warm en schenk ik me een lekker bakkie in en ga dan rondstruinen op de pc tot 7 uur dan ga ik insuline spuiten en eten, journaal kijken en dan pas begint de "werk" dag nu scheelt het natuurlijk dat ik alleen ben niemand die rommel maakt op de kat na dus kan het rustig aan doen ga wel altijd vroeg om boodschappen dan is het in de winkels nog lekker rustig en afspraken maak ik ook het liefste smorgens dan kan ik daarna gewoon de tijd aan mezelf houden en doen wat ik wil als dat gedaan is

lekker is dat he Joke een warm dekbed ik zal er denk ik ook weer aanmoeten met de tijd merk toch dat ik het kouder krijg tegenwoordig zou dat toch met het ouder worden van doen hebben ? ik pak nu de sprei erbij als het koud is maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

vandaag is het zonnebloem dag als ze tenminste niet net als vorige week om kwart over 7 al belt om te zeggen dat ze terug in bed kruipt omdat ze niet zo lekker is verder niet echt plannen zie wel weer wat er op mijn pad komt vandaag

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  6-2-2012 8:35:51
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen allemaal..
pffff wat zijn sommigen van jullie er vroeg bij zeg, mijn wekkertje stond op half 8, maar 7 uur klaarwakker...
En dan begint het meteen te werken in mijn koppie, ik moet dit ik wil dat vandaag en hup eruit dan maar.
Vanmorgen even snel door mijn huisje, beddegoed hangt al lekker te luchten..
En dan straks naar zoon toe, huisje soppen en dan kan hij gaan inrichten en kan er deze week in.
Gisteren een lekker rustig dagje thuis gehad, `s morgens bezoek en de kennismaking met nieuwe vriendin van zoon ging niet door, verkering uit!!
Gaf mij lekker tijd om aan een kaartje borduren, muziekje erbij, helemaal mijn ding!
Ik wens iedereen weer een fijne dag toe met alles wat je gaat doen!!

groetjes Gerja
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  6-2-2012 7:26:33
Afbeelding van scapieGoedemorgen allemaal,ik ben al buiten geweest,valt erg mee met de kou ...er is geen wind!goed te rijden.
Ga de was aanzetten ,het eten klaar maken en poedelen in het zwembad.daarna huisje door.
Gister erg rustig geweest een mooi boek gelezen.
Naar schoolkerkdienst geweest....er is post voor u,jou....Ik heb je lief!
Fijn was het en goed ,de kids mochten mee met collecteren en zongen liedjes met gitaar.
Vanmiddag denk gedichten kaarten afmaken,ik heb ze al geprint.
wens beterschap en sterkte voor wie het nodig heeft!

allen een fijne dag! gr ria
Geschreven door: gorzeneesje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor gorzeneesje  6-2-2012 6:43:35
Afbeelding van gorzeneesjezo een nieuwe week een nieuwe dag wat gat het worden geit it oan of niet?
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  6-2-2012 6:37:59

zo ik heb even uitgeslapen ik werd pas om kwart over 6 wakker dat is echt al tijdenniet gebeurd maar het zal wel nodig zijn geweest denk ik dan maar gelukkig hoef ik nergens naar toe zo vroeg

straks alleen even bloedprikken voor de suikercontrole dat was vorige keer mis gelopen dus moet nog ff en dan even naar mijn oudste zonnebloemetje eens kijken hoe het met haar is in het nieuwe jaar verder heb ik niet echt plannen

allemaal

groetjes Irene
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  6-2-2012 6:36:56
Ja hoor, hier is nr 3. Het is hier nog hartstikke donker en eigenlijk te vroeg om op te staan.
Maar de sneeuwschuiver kwam voorbij en die maakte zoveel lawaai, dat ik klaarwakker was.
Heb ik een lange dag
Net als Joke en Sonja moet ik vandaag ook een beetje werken in huis en niet vergeten om een afspraak te maken bij de kapper.
Verder zal het wel een gewone maandag worden.
Fijne dag allemaal.
Groetjes van
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  6-2-2012 6:22:24
Afbeelding van joliGoedemorgen voor iedereen,
Vandaag no 2 ,lekker geslapen onder mijn nieuw dekbed,het andere dat was aan vernieuwing toe,
Ik heb nu 2 in een,heerlijk warm. is het.
Gisteren fijn kaarten zitten maken,het was druk met de nieuwe creaties.
Vandaag wat aan de huishouding doen een wasje en wat strijkgoed licht te wachten.
Maak er een fijne dag van en geniet als het kan.
Groetjes joke.
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  6-2-2012 6:16:19
Afbeelding van SunchiGoeiemorgen
Ben ik nog de eerste, iedereen nog lekker warm in bed? Of moeten jullie net als ik `s morgens ook nog warm lopen? Ik ben altijd nog met vanalles bezig voor ik de pc opzet. Nu effe tijd voor Jayden wakker wordt. Zalig dat ie hier weer even is.
Als hij straks naar school kan ik verder doen met het huishouden. Gisteren heb ik er een lazy sunday van gemaakt, zelfs op knutselgebied is er niet veel uit mijn handen gekomen...moet kunnen.
maak er een toffe maandag van
Groetjes Sonja
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  5-2-2012 10:02:56
Afbeelding van Gerja60goedemorgen dames..
Vanmorgen iets langer onder het warme dekbed blijven liggen...
Vandaag een thuisblijfdag, vanmorgen koffie visite en vanmiddag komt zoonlief zijn nieuwe vriendin voorstellen, de zoveelste de afgelopen jaren, maar de ware??? nee die zat er nog niet bij...
Irene, vroeger hield ik ook niet van de winter, dat is eigenlijk iets van de laatste jaren.
Net zoals ik nu ook van wind en regen houd, sta ook versteld van mijzelf.
Ik hoop tussendoor nog wat te kunnen borduren aan mijn kaart, dat geeft zo`n rust!
Mensen geniet van deze mooie dag!!

grt. Gerja
Geschreven door: emma  Bericht voor opstellen voor emma  5-2-2012 8:02:00
Afbeelding van emmaTerwijl wij meestal veel kouder hebben, is het in Nederland nu kouder dan hier! Geniet ervan mensen; heerlijk om er op uit te gaan; letterlijk een frisse neus halen! Allemaal een fijne Zondag; God zij Dank voor een nieuwe dag!
Geschreven door: Vers  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Vers  5-2-2012 7:36:28
Lag zo lekker te slapen, maar werd gewekt door de sneeuwschuiver. Gisteren heeft het de hele dag gesneeuwd (nu nog trouwens) en de weg moet wel berijdbaar zijn natuurlijk.
Het is nu echte plaksneeuwd en ik heb dan ook al een kaars aangestoken, want er ligt ook heel veel sneeuw op de stroomdraden. Iedere keer is het weer spannend (vind ik tenminste) of die draden het wel zullen houden.
Vandaag wordt er in heel Noorwegen de zgn "Kom deg ut søndag! "gehouden. We worden allemaal buiten verwacht. Goed aankleden en kom naar het winteravontuur. Zo`n dag wordt georganiseerd door Den norske turistforenings Nasjonale Tursdag (DNT oftewel vrij vertaald "de Noorse toeristenverenigingen nationale toerdag"). Je kunt hier in de buurt gaan skiën, gaan langlaufen en gaan sleeën. Het wordt straks een graad of -5. Dus prima om te doen.
Weinig tijd dus om een kaartje te maken...............maar morgen is er weer een dag.
Fijne dag allemaal en geniet van de sneeuw (als je ervan houdt tenminste )
Groetjes van
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  5-2-2012 7:05:26
Irene je hebt gelijk,waar ze gestrooid hebben is het gladder.
Ik heb wel wat schoongemaakt voor de vogels in de achtertuin.die hebben wel honger
Ze krijgen nu ook havermout van me erbij,dat pikken ze ook op,kreeg die tip van mijn broer.
Gewoon de goedkoopste,ligt meestal onder in het vak bij de supermarkt.
En strooivoer,ze zitten al te wachten in de bomen .mooi om te zien.
En Sonja die geniet achter het glas,het was prachtig om te zien ,gelijk een boel foto,s gemaakt.
Gisteren nog nieuwe kaarten gemaakt van mijn nieuwe malletjes.
Als het weer het toelaat komen de kinderen uit Den Bosch vandaag ,moeten wel de treinen rijden.
En verders zal het wel knutselen worden,maar dat is niet zo erg he?
Maak er een fijne dag van geniet als het kan,en pas op buiten dat je er niet onder uit gaat.
uit de achtertuin genomen gisteren
Groetjes joke
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  5-2-2012 5:58:37

Ben toch wel blij dat ik niet het enige zomerbabietje ben dat van de winter houd is dus toch minder gek dan ik had gedacht

ik heb gisteren echt genoten van het buiten zijn en ja je moet wat beter uitkijken nu met de sneeuw maar dat maakt het voor mij niet minder fijn om elke dag even een stuk te gaan lopen gek genoeg is juist daar waar wel is gestrooid het meest gladde hier in Rotterdam als je gewoon over de sneeuw loopt is er weinig of niets aan de hand

de markt was wel erg saai veel kramen laten het toch afweten als het koud is en dat zijn echt niet alleen bloemen en fruit kramen maar juist de kramen die nu goede zaken zouden kunnen doen met de verkoop van warme truien enzo maar ja kan me ook voorstellen dat het erg koud is als je heel de dag buiten moet staan

ik ga er vanmiddag ook nog even lekker op uit heb afgesproken in het winkelcentrum beetje ronddwalen en koffie drinken dat is weer lang geleden meestal sjees ik meteen via de parkeergarage de supermarkt in en zie nix van dat hele winkelcentrum

allemaal en pas op als je naar buiten gaat

groetjes IRene
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  5-2-2012 3:42:07
Zo ik lees dat er toch zijn die van de winter houden, en geboren in de zomer, dat zal het `m zijn. Ik ben geboren in de winter. Ach ik vind het ook mooi hoor, gisteren in de auto kon ik ook genieten van de sneeuw in de bomen , de zon die er op scheen , maar bij mij is het eerder de schrik om onderuit te gaan dat er voor zorgt dat ik er niet van hou.
Gisteren zijn Bianca en aanhang nog effe op bezoek geweest...en Jayden vloog me gelijk rond de nek. we hebben effe zitten knuffelen zalig. Het zal voor ons allemaal wel wennen zijn, Bianca is nooit de deur uit geweest en Jayden woonde ook bij ons sinds zijn geboorte dus iets meer dan 3 jaar.
Vandaag wat rommelen in huis en daarna de hobby. Mijn man is na de middag weg , dus `t huis voor mij alleen kan ik lekker e tafel vol ideeën leggen
Maak er allemaal een toffe warme zondag van
Groetjes Sonja
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  4-2-2012 10:48:21
Afbeelding van BerberUpdate

Ben er gekomen leuke nieuwe dingen gekocht, maar wat een bende op de weg
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  4-2-2012 10:32:55
Afbeelding van scapieGoedemorgen allemaal,ik heb heerlijk geslapen,houd van sneeuw.
Ik was om 8uur aant ramenkrabben van de auto,man even weggebracht ,die komt lopend terug.en boodschappen gedaan.
Toen ...even op het strand de zee was aan het dampen...
prachtig gelijk foto.s gemaak.
en nu naarverjaardag en open huis van onze jongste.Vanmiddag misschien in duin foto`s maken
Sterkte en Beterschap voor wie dat nodig heeft!
en fijn weekend !
gr ria
Geschreven door: thecala  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor thecala  4-2-2012 10:13:40
Afbeelding van thecalaDe hekkensluiter, denk ik. Verukkelijk geslapen na een eerder onrustige nacht en drukke dag, maar nu doorgedraaid. Kon eigenlijk mijn bedje niet uitkomen, maar de zon lokte mij.....

Het is berekoud hier, in Oudenbosch. Ik ga om half 12 even naar de bieb, om een boek op te halen, heb ik tenminste weer iets te lezen voor het weekend.

Voor de rest blijf ik binnen, met de verwarming op 24....( pfff, mag het iets minder zijn ? ) en ik moet ook nog strijken .
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  4-2-2012 9:35:21
Afbeelding van Gerja60Goedemorgen dames,
Ik lees hier al een heel tijdje mee, maar heb mij nog nooit gemeld..
Want tegen dat ik alles gelezen heb, is mijn pc tijd vaak weer om en moeten er weer andere dingen gebeuren...
Nu zit ik eigenlijk te wachten tot mijn huisje een beetje op temp. is en dan zo lekker onder de douche.
Vandaag niet veel bijzonderheden, even zorgen dat badkamer en wc`s weer fris zijn, vanmiddag nog wat boodschappen...
Denk dat ik mijn nieuwe mallen vandaag maar eens uit ga proberen, had een waardebon met kerst gekregen en die deze week maar eens besteed!
De zon schijnt lekker in mijn kamertje en je zou zo niet zeggen dat het hier nog min 12 is...Brrrr.
Maar ik geniet volop en ja ik ben ook midden in de zomer geboren...
Ik wens een ieder een hele fijne dag toe!!

grt Gerja.
Geschreven door: prinsje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor prinsje  4-2-2012 9:25:41
Afbeelding van prinsjeGoedemorgen dames allemaal een praatje over het weer dus doe ik daar ook maar aan mee.Hier 10 cm sneeuw ,mist en 21 graden onder nul.Geen wind dus voelt eigenlijk helemaal niet zo koud aan als je denkt .Ja we zijn wel goed aangekleed.
de zorg in de stal is er zeker wel maar je kunt toch alles goed dooi houden doordat het niet waait.
Zo nu komt net de zon erdoor wat wordt het nu mooi buiten dan vraagt om foto`s maken.
ALs jullie naar buiten gaan kijk wel goed uit hier strooien ze op het moment niet dat het zo erg vriest.Onze eigen weg naar de boerderij toe moeten we toch zelf doen.Dus heeft mijn man na het sneeuwen het wegje zo goed mogelijk de meeste sneeuw met de tractor weg geschoven zodat de melkauto vandaag de melk op kan halen.
Zullen nu zo de schapen dichterbij gaan halen dat we wat bij kunnen voeren.
Irene hier is het ook warme chocolademelk maar zonder slagroom en gisterenavond een glúhwijntje is wel fijn met dit weer.
Sonja fijn om naar uit te kijken naar morgen dat je manneke weer komt zal wel een ontzettend leeg gevoel zijn,Joke kijk maar goed uit met boodschappen doen en berber is net als mij blij met voorraad.
Allemaal een goed weekend met een winters tintje.
Groetjes anneke
Geschreven door: Berber  Bericht voor opstellen voor Berber  4-2-2012 8:41:26
Afbeelding van BerberGoedemorgen meiden

Tja sorry Sonja maar ik ben net als Irene een winterkind en ook in de zomer geboren Maar ik mag dan ook niet in de zon dus dat speelt dan denkelijk ook wel mee En oei wat ben ik blij met mijn giga voorraad kasten Kan het wel een maand uit zingen en een bakker zit gelukkig om de hoek en de melk word aan huis bezorgt wat een luxe eigenlijk Gisteren wel pad`s voor de koffie gehaald als reserve heb nog een senseo staan O OOO Ireen lekker he die choco daar bezondig me ook al 2 dagen aan Ook onze krantjes lagen weer keurig in de bus netjes bezorgt door onze hongaren echtpaar al 2 jr trouw Ja Ja Nu ga ik eens zien of we 3 dorpen verder kunnen komen naar de hobbytheek

Meisjes doe voorzichtig en maak er een fijne dag van

knuf Ber
Geschreven door: joli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor joli  4-2-2012 6:48:05
Ook hier veel sneeuw,overal wel denk ik in het land.
Mijn petje af ,voor de krantejongen,de krant ligt al op de deurmat.
Sonja en Irene ook al aanwezig.
Ik zal vandaag ook nog wel naar buiten moeten,maar gelukkig rijdt mijn zoon met de auto, heeft winterbanden dat scheelt wel.
Dan stopt hij vlak voor de ingang van de supermartkt,maak dat ik toch wat voorraad heb.
Ik zie de sneeuw zo maar niet verdwijnen.
Kijk goed uit als je naar buiten gaat.

Joke
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  4-2-2012 5:50:23

zo zie je maar hoe mensen verschillen Sonja ik zou dat juist zeggen als het 30 graden is ik ben een winterkind ook al ben ik hartje zomer geboren ik geniet van de kou en ja vind de sneeuw ook schitterend alleen jammer dat het dan meteen ook glad word maar met goede zolen onder je laarzen kom je een heel eind of anders die dingen waar ans het over had onder je schoenen

ik kan me voorstellen dat je het lastig vind zo zonder Jayden en natuurlijk is het anders dan wanneer ze een dagje weg zijn dit is echt definitief maar morgen is tie er weer en zoals ik al eerder las zie je hem best nog vaak op alle dagen dat je hem naar school gaat helpen

Jeetje Berber je blijft maar zorgen he

ik ga straks naar de markt kijken wat er wel en niet staat zal niet veel zijn denk ik hoor maar moet zo wie zo kaas en mijn kaasboer laat nooit verstek gaan die komt altijd door weer en wind alleen de broodkraam van het stoepje die zal ik vast niet vinden vandaag die dame blijft al thuis als het + 1 is

verheug me wel op mijn chco met slagroom als ik straks weer thuis ben eigenlijk niet goed voor me maar af en toe mag dat best en ik neem optimel choco dus die kan geen kwaad alleen de slagroom is dan nog "slecht" maar vind dat je met deze temperaturen best zoiets kunt hebben je verbruikt tenslotte veel meer energie om warm te blijven ( lekker excuus he )

allemaal
en doe voorzichtig als je buiten gaat doe ik ook

groetejs IRene
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  4-2-2012 4:20:37
Wat haat ik dit weer ,`t is dat ik zo al slecht slaap anders begon ik gelijk aan een winterslaap, dat zou een paar voordelen hebben, het voornaamste natuurlijk de kou en sneeuw niet opmerken en dan mooi meegenomen nog kilo`s verliezen ook Toen ik gisteren naar de kine vertrok om 13.15 begon het lichtjes te sneeuwen, fiets maar thuis gelaten...gelukkig want drie kwartier later toen ik terug buiten kwam zag alles al goed wit en vielen er dikke vlokken. Rond 17 uur was het zo goed als gedaan dus de sneeuwschep en ik naar buiten stoep sneeuwvrij maken. Mijn man was bijna een half uur later thuis en die heb ik dan maar zout laten strooien. Gelukkig is er vannacht niks bijgekomen. Als je binnen bij de kachel zit en naar buiten kijkt is het mooi maar daar blijft het dan ook bij. Sorry voor mijn gezeur
Gisteren de eerste dag alleen, wat liep ik verloren. Bianca en Jayden zijn al wel vaker een paar dagen weggeweest maar dat is natuurlijk anders. Ik kij al uit naar morgen dan komt mijne kleine schat hier slapen
Wat was het hier gisteren gezellig druk, een beetje veel om overal op te reageren.
Vandaag boodschappen doen en verder kom ik niet meer buiten
maak het allemaal lekker warm en gezellig binnen en als het niet moet ga niet naar buiten
Groetjes Sonja
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  3-2-2012 11:56:31
Afbeelding van scapieHallo allemaal,net terug.ik kon mijn auto eruit krijgen op een met zand, hollen en gaten wegdek.
Ik heb hem nu boven gezet,het sneeuwt auto gelijk toegedekt.
en...ik heb de brodders Ans dus vanmiddag er op uit naar de duinen hier om de hoek wat foto`s maken denk.
met de brodders.fijn dat je hier elkaar wat kan helpen,en doorgeven.hé? Bedankt!
nogmaals een fijne dag! gr Ria

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Monitor Website