Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbypret
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op uw bestelling via www.hobbypret.nl Op de grande bazaar in rijswijk ontvangt u ook 10% korting op uw aankoop vanaf 10 euro bij hobbypret
Website

M&H Hobbyshop
Met de HJSTAR pas krijgt u op 28 maart op onze hobbdag 50 procent korting op veel mallen
Website

Creatiefhandje
Met de HJSTAR pas krijgt u met de HJstar 10% korting op alle artikelen. Graag wel bij u bestelling u[b]HJstar[/b] nummer vermelden. [url] http://www.creatiefhandje.nl [/url]
Website

De Wensshop
Met de HJSTAR pas krijgt u 20% korting op alle internetaankopen.
Website

De Rietbeek Hobby en Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 15% korting op alle ponsen.
Website

Meedoen! 12 maart 2010 - 12937 Gebruikers actief
Hobbyzine 1 bijna uitverkocht !!!
Card Deco 7 en Bloxxx 3 in de winkels
Hobbyjournaal 61 verschijnt op 26 maart
Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Vreemde voornamen van kinderen van bekende Nederlanders - Oproepjes

Nieuw onderwerpOnderwerpen overzichtZoeken
Geschreven door: FlOwEr Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor FlOwEr9-5-2007 23:10:35
Afbeelding van FlOwErduo karst----vlinder
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes569-5-2007 23:10:54
Afbeelding van loes56Vince valt mee
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes569-5-2007 23:11:17
Afbeelding van loes56Vince is TOP Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: bezige-bij Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor bezige-bij9-5-2007 23:11:47
Afbeelding van bezige-bijbij ons in het dorp heten kinderen; Anne-Wupke ,dat is een meisje nog een meisjesnaam lila een jongens naam joen en Pierus-Titus.gr Ineke
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes569-5-2007 23:13:47
Afbeelding van loes56kleinzoon Karen1981
Geschreven door: bezige-bij Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor bezige-bij9-5-2007 23:14:18
Afbeelding van bezige-bijis naar haar vernoemd en misschien schreef ik het verkeerd SORRY gr Ineke
Geschreven door: dribbeltje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dribbeltje9-5-2007 23:15:42
Afbeelding van dribbeltjeHier in de buurt woont een meisje dat Sipporra heet, `n meisje dat Mircha heet en ik ken nog een jongen die Shervalino heet en een die Devante heet. Ze zijn wel niet van bn-ers maar toch wel aparte namen.
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc19-5-2007 23:19:17
Afbeelding van inekedc1en ari van juul deelder heet alleen ari als roepnaam , ze heeft een andere officiele naam. ben alleen even vergeten welke het is....
de dochter van mijn vriendin heet nairoby ( ja naar die stad)... daar komt haar vader vandaan....
de dochter van mijn zus heet sterre, maar dat hoor je tegenwoordig vaker...
volgens mij ben je bijzonderderder (????) als je tegenwoordig truus genoemd wordt
Geschreven door: dribbeltje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dribbeltje9-5-2007 23:19:43
Afbeelding van dribbeltjeDe drie dochters van mijn neef heten Shauney, Cheyenne en Nevada. Tja........
Geschreven door: memory Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor memory9-5-2007 23:20:19
Afbeelding van memoryOnze dochter heet Viola
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes569-5-2007 23:21:35
Afbeelding van loes56dank U
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc19-5-2007 23:22:48
Afbeelding van inekedc1welnee je roept gewoon EEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN
Geschreven door: dribbeltje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dribbeltje9-5-2007 23:27:41
Afbeelding van dribbeltjeJa je zou er van gaan stotteren. Verder ken ik ook nog een Barten en een Yorben.
Geschreven door: kreatheaBericht voor opstellen voor kreathea9-5-2007 23:28:24
Afbeelding van kreatheaBijzondere namen?
Ik heb een neefje: Tenzin (vernoemd naar de Dalai Lama van Tibet) en een nichtje Arwen (schijnt uit Lord of the Rings te komen). Arme kinders.
Groetjes, Loes
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc19-5-2007 23:30:00
Afbeelding van inekedc1wat ik vervelend vind is, diverse variaties op 1 liedje.....
wij hebben in de familie dus een rob, een robbie, een robert en een robrecht.... en omdat ik zo mijn best doe de juiste persoon met de goeie naam aan te spreken, gooi ik dus alles door elkaar en roep altijd de verkeerde naam................
Geschreven door: knipmuts Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knipmuts9-5-2007 23:30:22
Afbeelding van knipmutsDe titel van een lied van Boudewijn de Groot is."Verdronken Vlinder "

Groetjes Gerrie
Geschreven door: anietaBericht voor opstellen voor anieta9-5-2007 23:38:17
Afbeelding van anietaben overblijfmoeder en op school hebben we een tweeling die brinne en boppe heten.
denk dat deze namen uit friesland komen ofzo.

Geschreven door: kreatheaBericht voor opstellen voor kreathea9-5-2007 23:38:26
Afbeelding van kreatheaHeb hun kaartjes erbij gehaald: Wat dacht je van Tenzin Mir Ramses en Arwin Shanti Neferté? En dan zijn mijn broer en schoonzus geeneens bekende Nederlanders, Sorry, dat zag ik later pas,maar ik wou jullie deze namen niet onthouden.
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc19-5-2007 23:42:22
Afbeelding van inekedc1mijn eigen kinderen heten halima, meriam , tarik en ilias...
maar daar ben ik zo aangewend, das niet vreemd meer.... en trouwens half rotterdam heet zo... vooral de naam ilias is erg populair....
verder heten mijn kleinkinderen rokaya, daoud, zarah ,kamilla en yahya
Geschreven door: dayala Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor dayala9-5-2007 23:49:55
Afbeelding van dayalawat dacht je van de namen van de kinderen van emiel ratelband
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc19-5-2007 23:51:35
Afbeelding van inekedc1hoe heten die kleine ratelbandjes dan ?????
die man heeft trouwens wel de enig precies goeie achternaam, vind je niet ????
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc110-5-2007 0:06:35
Afbeelding van inekedc1is beau-aimee niet zeker van geslacht ???? anders heette ze wel belle -aimee of hij heette beau-aime ( met streepje)
maar ik vind het niet zulke rare namen hoor ....
alhoewel welk kind wil nou charles heten....
Geschreven door: antoinetten Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor antoinetten10-5-2007 0:06:54
Afbeelding van antoinettenWij hebben drie meiden, en hun namen zijn Kerina,Vèronique en Jacquie. Drze vonden wij ook bijzonder en komen ze niet vaak tegen
Geschreven door: Ankertje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Ankertje10-5-2007 0:07:15
Afbeelding van AnkertjeEn hier werd pas een meisje Ikkie genoemd.....
Geschreven door: Kalekwa Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Kalekwa10-5-2007 0:08:10
Afbeelding van KalekwaWat dacht je van Stijn?
Een zoon van een kennis!
Geschreven door: inekedc1 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor inekedc110-5-2007 0:08:33
Afbeelding van inekedc1en dr broertje straks jij-us ?????
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes5610-5-2007 0:11:16
Afbeelding van loes56wat is er mis met Stijn dan ?
Geschreven door: helgaBericht voor opstellen voor helga10-5-2007 9:38:23
Afbeelding van helgabij ons in de buurt woont een kind en die heet sai (san??)salvador
weet het niet precies
oh ja ik zag laatst bij de dokter een geboortekaartje van een jongen en die heet naj

groeten helga
Geschreven door: eltonjohn Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor eltonjohn10-5-2007 9:43:40
Afbeelding van eltonjohnnou ik heb mijn dochter Rebecca genaamd( je had toen die t.v serie met die jongen die downsyndream heeft corky meen ik dat hij heet)

en mij namen stamen af van me beide oma`s en me moeder: Hillegonda Johanna maria en me roep naam is Hilda omdat me ma hillegonda te lang vond om te roepen hihihi
Geschreven door: LiekeloriBericht voor opstellen voor Liekelori10-5-2007 9:48:40
Afbeelding van LiekeloriMijn dochters heten Lieke (redelijk normaal) en Lori (dat is heel erg Amerikaans) en die vind je hier niet veel
Geschreven door: bezige-bij Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor bezige-bij10-5-2007 9:55:53
Afbeelding van bezige-bijen wat dacht je van Akke-Boukje. Maar ik moet nog maar afwachten hoe ons kleinkind straks gaat heten ben wel erg nieuwsgierig. gr Ineke
Geschreven door: Teunie b Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Teunie b10-5-2007 10:06:37
Afbeelding van Teunie bmeisjes naam merel is toch een vogel?????????
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes5610-5-2007 10:09:25
Afbeelding van loes56ja en amber is een steen
Geschreven door: zefanjaBericht voor opstellen voor zefanja10-5-2007 10:12:54
Afbeelding van zefanjachaina is ook een mooie meisjes naam

liefs zefanja
Geschreven door: mariska734Bericht voor opstellen voor mariska73410-5-2007 10:15:36
Afbeelding van mariska734Hoi
Heb er ook een paar voor je gevonden

John Ewbank Day
Geert Hoes robijn
Jasmine Sendar Sol
Aukje van Ginneken : Fedde

Groetjes Mariska
Geschreven door: nikiBericht voor opstellen voor niki10-5-2007 10:16:00
Afbeelding van nikiliedje van vlinder
vanboudewijn de groot
"verdronken vlinder
veel liefs van marcelline
Geschreven door: nikiBericht voor opstellen voor niki10-5-2007 10:17:57
Afbeelding van nikijade is een steen
de dochter van mick jaggert heet zo
veel liefs van marcelline
Geschreven door: katvlinder Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor katvlinder10-5-2007 10:21:20
Afbeelding van katvlinderIk heb dochter een hollandse naam gegeven die ik zelf heb bedacht. Ik heb hem pas 1 keer ook gehoord.
Ze heet ANNAMARIEKE.
Je schrijft het dus aan elkaar en met allemaal A`s
Geschreven door: rozen Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor rozen10-5-2007 10:23:08
Afbeelding van rozenonze oudste dochter heet:

Archana Estelle Siphra....roepnaam Archana...betetekent..verering...

onze jongste heet Zarina Boraya Nurafni.....roepnaam Zarina...betekent koninging

De voornamen zijn Indiaas ...hun eigen originele namen...daar hebben wij bewust voor gekozen...en de namen passen heel goed bij de meiden!!

leuk he?

groeten van Marijke
Geschreven door: Kokindje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Kokindje10-5-2007 10:26:40
Afbeelding van KokindjeMijn 2 kleinkinderen hebben ook een aparte naam
Pippie en Fibie

Groetjes Greet Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: ponsfanBericht voor opstellen voor ponsfan10-5-2007 10:31:19
Afbeelding van ponsfanWat dacht je van een meisjenaam MERCEDES ?
Je moet het uitspreken als mersedes
Geschreven door: Jeannette Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Jeannette10-5-2007 10:36:49
Afbeelding van JeannetteEén van de andere kinderen van Bart Chabot heet Splinter!
En een meisje dat bij mijn zoon in de klas zat heette Afrika. Ze vond dat zelf niet leuk en liet zich Aafke noemen.
Succes met je verzameling!
Groetjes van Jeannette
Geschreven door: ponsfanBericht voor opstellen voor ponsfan10-5-2007 10:36:58
Afbeelding van ponsfanEen meisje in het dorp kreeg de naam Bronte
daar moet ik wel erg aan wennen
Geschreven door: loes56 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor loes5610-5-2007 10:39:09
Afbeelding van loes56Lourdes : dochter van Madonna
Geschreven door: AnnahBericht voor opstellen voor Annah10-5-2007 10:50:06
Afbeelding van AnnahVaak is ook de betekenis van een naam interesant.

Toen onze oudste dochter en haar man zwager waren dachten we die kiezen een hele gewone naam, nou de naam die hun dochter kreeg hoor je inderdaad wel vaker, nl MARIT .
Ik vragen hoe komen jullie daarop, het betekend "dochter van de zee".
Toen er een tweede kwam natuurlijk weer gissen over de naam en die noemen ze DYLAN, nou ik wist niet wat ik hoorde vond het helemaal niet bij hun passen, maar de naam beteken "zoon van de zee"
Nu we aan de namen gewend zijn vind ik ze erg mooi.

Anneke
Geschreven door: eepBericht voor opstellen voor eep10-5-2007 10:51:05
Afbeelding van eep mijn kleinzoon heet Cerdy,

ikzelf heb een echte frieze naam naar mijn opoe dat was vroeger zo.
ebeltje.mijn zus trijntje echte ouderwetse namen toch maar tegen woordig is mijn naam eep oftewel tante eep klinkt beter maar komt hier in min dorp niet voor. dus vandaar dat men mij ook bijna iedereen kent

groetjessssssssss
Geschreven door: creafan Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creafan10-5-2007 10:53:04
Afbeelding van creafanWij hebben vriend en die heeft zijn zoontje Luxe genoemd. Is ook een vreemde naam vind. Of een meisje een paar dorpen verderop die de naam Eppo kreeg???

Gr. Janny
Geschreven door: Anja1980 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Anja198010-5-2007 10:53:05
Afbeelding van Anja1980Angela Schijf haar 2e dochter heet Mensje Frederique . Ze is vernoemd naar Frederique Huyds.

De dochter van Rafaella (van idols) heet Beautiful Hope.

Ik vond trouwens via google deze site: http://babynamen.infosnel.nl/voornamenlijst.php

Groetjes Anja
Geschreven door: alfa71Bericht voor opstellen voor alfa7110-5-2007 10:58:06
Afbeelding van alfa71volgens mij heeft Bart Chabot een zoontje die Splinter heet. er is er ook een die Spijker heet maar daar weet ik de bekende nederlander niet meer bij.
Geschreven door: joeysierraBericht voor opstellen voor joeysierra10-5-2007 11:01:43
Afbeelding van joeysierramijn dochtertje heet sierra.vele om ons heen vinden het een mooie aparte naam,maar hadden er nog nooit van gehoord.en ik moet zeggen hier in onze omgeving moet ik de tweede nog tegen komen.wel de naam van mijn zoontje joey kom ik geregeld tegen,want waar ik ook ben en er zijn kinderen er is altijd een tweede jongetje die joey heet.
veel liefs amanda

Vreemde voornamen van kinderen van bekende Nederlanders - Oproepjes

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,

Vorige

Onderwerpen overzicht

Logo: Find IT MediaHobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Onetoshop Winkelplein Website Monitoring Onetoshop - Webwinkel Beginnen