Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Almar Creative
Iedere week een gratis hotfix patroon Meld u via onze website aan op onze facebook pagina en ontvang iedere week een gratis hotfix patroon, ook geschikt voor de hobbydots.

Hobbyhoekje de Klein Winst
Met de HJSTAR pas krijgt u 3D vellen € 0,55 per 10 stuks € 5,- en Kerst € 0,55 per vel 10 voor € 4,- (op = op)

De Mobiele Hobbywinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u de gehele maand Mei 2012 een Flower Fairies Clearstempel voor maar € 2,95. Kijk voor deze en vele andere aanbiedingen op onze site bij HJ Pashouders. Liefs van Sunantha

Online HobbymaatjesTeam mededelingenNL DE EN FR DK
CraftTVsudoku 25 mei 2012
Hobbyjournaal 87 verschijnt 25 mei

Vragen over de website!

Discussies én afbeeldingen zijn in dit forum niet toegestaan

Vragen over de Slimste van de maand? Klik hier

Overzicht van de Wijzigingen op het Hobbyjournaal.

Veel gestelde vragen en antwoorden.

Een vraag éénmaal stellen is voldoende. Heeft u binnen 24 uur geen antwoord?
Voor technische vragen kunt u dan een berichtje sturen naar AvOn.
Voor overige vragen kunt u dan een berichtje sturen naar Swier.

Vragen over de website - Website

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vragen over de website - Website

Geschreven door: sietjehobby  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sietjehobby  24-5-2012 22:32:41
Afbeelding van sietjehobbyBij mij blijft ie ook steeds hangen en reageren mijn envelopjes niet
Doen ze het wel , en stuur ik berichtjes terug
zijn ze zomaar weg en komen dus niet aan .
Krijg dan een Google mededeling dat het ontvindbaar is

Baal al de hele week
Groetjes sien
Geschreven door: mrsbarney  Bericht voor opstellen voor mrsbarney  24-5-2012 20:49:20
Afbeelding van mrsbarneyBlauw is stukken rustiger...Nu die pagina hier nog ff achter zijn broek aan zitten.....Mja volgens mij is de hele pc hier van slag....
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  24-5-2012 20:41:08
Afbeelding van EmeliesDesignIk weet of jullie het ook hebben, maar HJ blijft af en toe hangen. Dan krijg ik onaffe beelden.

Groet Emy
Geschreven door: superlotje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor superlotje  23-5-2012 18:15:54
Afbeelding van superlotjeBij mij ook kruisjes

Groetjes Marijke.
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  23-5-2012 18:11:35
Afbeelding van EmeliesDesignIk zie ook kruisjes
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  23-5-2012 18:11:34
Afbeelding van CreahannieHier ook geen kruisjes gezien,maar wel weer knipperende envelopjes,berichten versturen geeft het zelfde probleem als bij tdk en ook iets positiefs....,hij is minder traag ,durf het bijna niet te hopen dat dat ook zo blijft ,gr Hannie
Geschreven door: tdk  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor tdk  23-5-2012 18:01:46
Afbeelding van tdkbij mij is dat ook die kruisjes. ik heb trouwens al heel de middag al gekke dingen hier meegemaakt.
elke keer dat ik een bericht wou beantwoorden stond ie stil. en het duurde heel lang eer ik weer verder kon.
Geschreven door: Pollepelle  Bericht voor opstellen voor Pollepelle  23-5-2012 17:44:23
Afbeelding van PollepelleHier geen kruisjes Mus...
Maar hier ook trager internet, dus kan nog ontvangen moeten worden haha.
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  23-5-2012 17:37:07
Afbeelding van HuismusIk zie opeens voor het lijstje met forumonderdelen allemaal kruisjes!
Kunnen we daar iets mee doen, of staan ze er alleen maar voor de leuk?
Geschreven door: jorelta52  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jorelta52  19-5-2012 22:48:40
Afbeelding van jorelta52Dank je wel Jasper,
hij werkt hier weer goed Ja Ja
Gr. van jeanny
Geschreven door: linneke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor linneke  19-5-2012 22:10:05
Afbeelding van linnekeSorry, als ik gisteren kon klagen,
kan ik nu ook een bloemetje als dank u wel
voor de opgeloste problemen komen dragen !

Geschreven door: Maria51  Bericht voor opstellen voor Maria51  19-5-2012 11:33:39
Afbeelding van Maria51Ik vind de startpagina en ook deze pagina maar erg witjes, saai zo .
Fijn weekend, Mia
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  19-5-2012 11:32:46
Afbeelding van LotJa hoor, daar is hij dan.

Na enkele keren vragen en wachten is nu de sudoku weer terug.
Dankjewel voor het plaatsen.

Dan heb ik nog wel een vraagje of de sudoku wat vaker vernieuwd kan worden.
De slimste is ook iedere dag nieuw.
Dus alsjeblieft, alsjeblieft

Groetjes, Leni
Geschreven door: madeliefje  Bericht voor opstellen voor madeliefje  19-5-2012 11:21:18
Afbeelding van madeliefjeik heb nu een blauw grijze achtergrond
prima zo top Ja Ja
Geschreven door: sjanie5  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sjanie5  19-5-2012 11:11:54
Afbeelding van sjanie5 Jasper
bedankt het werkt weer prima
nog een heel fijn weekend
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  19-5-2012 10:47:32
Afbeelding van LotJa hoor, de sudoku is er weer.
Jammer maar het is een oude die al gespeeld is.
Nu nog graag een nieuwe.

Prettig weekend.
Leni
Geschreven door: Lot  Bericht voor opstellen voor Lot  18-5-2012 21:07:52
Afbeelding van LotDankjewel Jasper,

Goed werk.

Ik hoop dat de sudoku nu ook nog tevoorschijn komt.

Goed weekend gewenst.
Leni
Geschreven door: repelsteeltje  Bericht voor opstellen voor repelsteeltje  18-5-2012 20:10:52
Afbeelding van repelsteeltjebedankt dat weer is zoals het was.
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  18-5-2012 19:22:50
Afbeelding van EmeliesDesignDank je wel Jasper
Geschreven door: Zwaantje1953  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Zwaantje1953  18-5-2012 19:20:07
Afbeelding van Zwaantje1953Zo te merken werkt hij bij mij nu ook goed, ik hoop dat het zo blijft.
Jasper bedankt Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja

Groetjes Anke
Geschreven door: knipmuts  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor knipmuts  18-5-2012 19:11:02
Afbeelding van knipmutsHallo, mooie achtergrondkleur

Groetjes Gerrie Een Roosje
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 18:44:41
Afbeelding van Chaootjedaar>>>>>nicolette
Geschreven door: hanco  Bericht voor opstellen voor hanco  18-5-2012 18:34:25
Afbeelding van hanco
Geschreven door: kablau  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor kablau  18-5-2012 18:29:44
Afbeelding van kablauToppie Jasper, het werkt weer lekker zo Ja Ja Ja, fijn weekend en bedankt.

Grtjs
Ans Een Roosje
Geschreven door: creaopoe  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creaopoe  18-5-2012 18:04:06
Afbeelding van creaopoeGoed weekend Jasper.......................en bedankt, alles werkt weer helemaal goed Ja Ja Ja Ja Ja
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  18-5-2012 17:41:11
Afbeelding van pedicuurtjeDank je wel Jasper, het lijkt nu goed....

Fijn weekend...........Janny
Geschreven door: Nicolette  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Nicolette  18-5-2012 17:40:12
Afbeelding van NicoletteWaar zien jullie roze en/of blauw dan?
Gr. Nicolette
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  18-5-2012 17:36:54
Afbeelding van EmeliesDesignNu rust in de tent??
Geschreven door: Incago  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Incago  18-5-2012 17:34:40
Afbeelding van Incago
Gelukkig, het is weer opgelost !

Dankjewel Jasper !

Het rose vond ik mooi maar het blauw ook.

Groetjes Ine
Geschreven door: marjan35  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor marjan35  18-5-2012 17:32:28
Afbeelding van marjan35mn envelopje knippert niet meer en de achtergrond is heerlijk zacht blauw Bedankt

Groetjes Marjan
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  18-5-2012 17:31:17
Afbeelding van creastridJaspër, Ja, bij mij doet hj het weer als vanouds, super!!!
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 17:30:51
Afbeelding van Chaootjeze kunnen hier niet zo goed tegen veranderingen
Geschreven door: repelsteeltje  Bericht voor opstellen voor repelsteeltje  18-5-2012 17:30:14
Afbeelding van repelsteeltjedit is wat rustiger voor de ogen
en wat beter van zicht.

Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 17:19:17
Afbeelding van Chaootjevond dat rose wel mooi
Geschreven door: Louisa  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Louisa  18-5-2012 17:17:54
Afbeelding van LouisaJa hoor, het lelijke roze is vervangen door mooi lichtblauw. Dank je Jasper. Ja
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 17:06:57
Afbeelding van Chaootjedit is duidelijk dat paars
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  18-5-2012 17:02:39
Afbeelding van pedicuurtjeZoveel soortgelijke berichtjes hier van mij omdat het niet overkwam tnt.......

Succes Jasper, `k hoop dat het snel opgelost is want het is erg vervelend.......
Geschreven door: Incago  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Incago  18-5-2012 17:02:05
Afbeelding van Incago

Fijn Jasper, dat je ermee bezig bent !
Hoop dat je het gauw kunt oplossen.

Groetjes Ine
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 17:00:11
Afbeelding van Chaootjeja dat zag ik al avon leuk
Geschreven door: AvOn  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor AvOn  18-5-2012 16:58:31
Afbeelding van AvOnSorry dames ben even wat zaken en testen om de boel in de hoogste versnelling te krijgen!
Geschreven door: Incago  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Incago  18-5-2012 16:55:26
Afbeelding van IncagoPffffft, heb een aantal uren iets anders gedaan in de hoop dat het nu verbeterd
was maar jammer het blijft maar doorgaan hier met knipperen.....
Volgens mij is het team echt op vakantie.....

De ene keer zie ik maar tot de geplaatste berichten tot 12.00 uur vanmiddag
in dit topic een klik op de knop erna zie ik alle berichtjes.

Rara hoe kan dat ??

Groetjes Ine
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 16:54:43
Afbeelding van Chaootjeja tis nu blauw doe maar is op verversen Nu jullie toch aan het kleuren zijn .....bij uitvoering profiel kleuren kunnen daar niet meer kleuren komen??
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  18-5-2012 16:52:12
Afbeelding van EmeliesDesignBlauw??
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 16:51:56
Afbeelding van Chaootjeoh nu is die blauw hoe kan dit nou?
Geschreven door: EmeliesDesign  Bericht voor opstellen voor EmeliesDesign  18-5-2012 16:51:29
Afbeelding van EmeliesDesignSpookberichten, ik kan ook niet versturen.
Geschreven door: pedicuurtje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor pedicuurtje  18-5-2012 16:50:41
Afbeelding van pedicuurtjeWaarom kan ik geen berichtje versturen en een enkele maar lezen???
Het flopje blijft maar knipperen....
Geschreven door: Chaootje  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Chaootje  18-5-2012 16:50:30
Afbeelding van ChaootjeDat is grappig het was me niet eens opgevallen de kleur roze Ik vind hem wel leuk
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  18-5-2012 16:49:42
Afbeelding van CreahannieHeb geen klachten over de breedte van het beeld,is nl niet anders geworden bij mij .
Kom niet bij mijn berichten als ik op het rode envelopje klik ,dan staat er: Er zijn geen nieuwe berichten........en dan ineens komen ze wel als ik ergens anders op klik, raar maar waar!!!,Gr Hannie
Geschreven door: linneke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor linneke  18-5-2012 16:45:32
Afbeelding van linnekeIk heb problemen met mijn postvak.
De ene keer kan ik alle binnengekomen berichten zien, de andere keer ontbreken er ???
Raar maar waar !
Als ik zie dat ze ontbreken, klik ik even op het huisje van profiel, en dan nadien zijn alle berichten weer zichtbaar !
Wie heeft er hier magische handjes ???

Groetjes
Linneke
Geschreven door: jaroer  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jaroer  18-5-2012 16:43:17
Afbeelding van jaroerwanner word er wat aan de berichtjes gedaan gr janna

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Seo Software