Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshopjoke
Met de HJSTAR pas krijgt u 13 vaks stickertasjes grijs/zwart. 2 stickertasjes van € 7.50 voor € 5.00 vermeld uw hj starpasnummer bij opmerkingen.

Erik Peters
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting aan de Hobbykraam! Ma: Heino - Di: Zwolle AA landen - Wo: Zwolle Zuid - Do: Meppel - Vr: Zeewolde / Heerde

Vadeko Kreatief Spijkenisse
Met HJSTAR pas krijgt u in februari 10% korting op door ons gestanste figuurtjes.Nu in ons assortiment:de boom.Aanbieding alleen geldig in de winkel.Kijk ook eens bij onze collega www.stansje.nl bij hun bij 5,00 5 boompjes kado

sudoku 9 februari 2012 - 287535 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Vragen over de website!

Discussies in dit forum zijn niet toegestaan evenmin afbeeldingen...

Vragen over de Slimste van de maand? Klik hier

Overzicht van de Wijzigingen op het Hobbyjournaal.

Veel gestelde vragen en antwoorden.

Een vraag éénmaal stellen is voldoende. Heeft u binnen 24 uur geen antwoord?
Voor technische vragen kunt u dan een berichtje sturen naar AvOn.
Voor overige vragen kunt u dan een berichtje sturen naar Swier.

Vragen over de website - Website

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Vragen over de website - Website

Geschreven door: Hermieneke  Bericht voor opstellen voor Hermieneke  8-2-2012 17:14:34
Afbeelding van HermienekeHetty, ik heb het ook wel eens maar ik geef de schuld aan mijn computer hoor. Deze is oud en bejaard, niet altijd meer even snel en vaak treden die problemen op wanneer ik ook met andere sites problemen heb. Misschien tijd om je pc op te (laten) schonen?
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  8-2-2012 16:35:58
Afbeelding van SwierHallo Hetty,

Soms moet je, als je op een afbeelding klikt om te vergroten, behoorlijk ver naar beneden scrollen om de afbeelding te zien.
Dus misschien heb je niet ver genoeg naar beneden gescrold ?

Groetjes
Rita
HJ Team
Geschreven door: Hetje  Bericht voor opstellen voor Hetje  8-2-2012 16:02:14
Afbeelding van HetjeHoi,

sinds vandaag kan ik geen enkele afbeelding meer vergroten.
Het beeld blijft gewoon zwart.
Wie kan mij vertellen hoe dit komt?

Groetjes, Hetty
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  6-2-2012 22:26:15
Afbeelding van agnesw62bedankt rita en astrid voor jullie reactie
ik heb vanavond nog een reactie gegeven bij mijn zelfgeopende topic "sonja ba`kker", maar ook vanavond dit topic gesloten, mss dat t daaraan ligt.
oh astrid vandaar dat ik t niet kon vinden , wel vreemd vind ik t dat t niet bij kookkunsten staat, nu moet ik dus ook het onderwerp leuke dingen van het leven aanvinken
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  6-2-2012 22:05:16
Afbeelding van SwierAgnes,

En als je een topic niet ziet staan bij de forum onderwerpen, dan bij bijv. het forum -Kookkunsten- bovenaan op de link -Meer berichten- klikken, dan komen alle topics in dat forum weer tevoorschijn.

Groetjes

Rita
HJ Team
Geschreven door: creastrid  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creastrid  6-2-2012 21:53:45
Afbeelding van creastridAgnes, in kookkunsten is voor het laastt 5 uur geleden een reactie geplaatst, dus is het uit het linkermenu verdwenen, pas als iemand recents iets plaats zie je het weer.
En dieten staat in het forumonderdeel Leuke dingen van het leven!

groetjes,
Astrid
Geschreven door: agnesw62  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor agnesw62  6-2-2012 21:49:39
Afbeelding van agnesw62ik heb sinds vandaag de rubriek kookkunsten aangevinkt bij mijn forumkanalen, maar ik zie t niet terug links in het menu
ook zie ik de topic diëten helemaal nergens bij staan, wel als ik m opzoeken bij zoeken, maar hij staat niet gewoon tussen de forumonderwerpen
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  6-2-2012 18:48:09
Afbeelding van SwierJudith,
Je mag je foto daar ook gewoon plaatsen, het hoeft niet persé een Nederlandse winter-foto te zijn.
Als met maar een foto is die je zelf hebt gemaakt.
Het is trouwens géén wedstrijd hoor.

Groetjes Rita
Geschreven door: *CMA*  Bericht voor opstellen voor *CMA*  6-2-2012 18:34:06
Afbeelding van *CMA*de winterfotos die je nu kunt plaatsen, mogen die alleen over NL gaan? ik kom namelijk net terug uit Lapland en heb prachtige winterse taferelen op de foto vastgelegd....
gr, Judith
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  6-2-2012 16:39:29
Afbeelding van detoliMisschien een keer weer een nieuwe sudoku?
Geschreven door: parade  Bericht voor opstellen voor parade  2-2-2012 11:03:19
Afbeelding van paradeHallo,
Ik kan de download van Hobbydols 72 niet uitprinten. Bij de rest van de downloads heb ik geen last, maar bij deze wel. Ik krijg alleen het allerlaatste stukje te zien van de knipvelposter, die onder aan de pagina staat.

Hoop, dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes, marjolein/Parade
Geschreven door: Louise***  Bericht voor opstellen voor Louise***  26-1-2012 10:13:44
Afbeelding van Louise***Hallo,
ik wilde de oplossing van de HJ krant digitaal invullen,maar ik kom alleen maar tot het eerste scherm waar ik mijn gegevens kan contoleren en terug gaan naar het hobbyjournaal...wat doe ik fout?????

***Het is al opgelost... zie het nu wel***

groetjes Louise
Geschreven door: inekedc1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor inekedc1  25-1-2012 16:49:47
Afbeelding van inekedc1door diegene weer te ontblokken!!! dan kan je dr brief weer lezen..
ga naar haar pagina en klik het kruisje aan onderaan de bladzijde..
als het weer een groen Vtje is.. heb je dr ontblokt..
Geschreven door: prutser39  Bericht voor opstellen voor prutser39  25-1-2012 16:45:32
Afbeelding van prutser39hallo ik kon een mailtje van een maatje niet lezen omdat ik het had geblokkeerd stond er hoe los ik dat op ?
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  25-1-2012 11:31:25
Afbeelding van HuismusVraagje: hoe komt het toch dat (b.v. bij de techniek-uitdaging) heel veel kaarten NIET vergroten als je er op klikt, maar in een apart veld komen maar dan nog dezelfde grootte hebben?
Ik wilde er een paar eens even wat beter bekijken, maar helaas...................... het lukte niet!
Geschreven door: AvOn  Bericht voor opstellen voor AvOn  17-1-2012 10:15:02
Afbeelding van AvOnBij de Hobbymaatjes is een conversatie optie toegevoegd, en bij het verwijderen van een Hobbymaatjes wordt eerst nog een bevestiging gevraagd!
Geschreven door: Josie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Josie  9-1-2012 8:51:19
Afbeelding van JosieGoede morgen Team.

Ik organiseer veel maatjesdagen en heb daarover ook veel mail met maatjes o.a. over de workshops en de inschrijvingen.
Nu moet ik iedere mail opslaan. of laten staan in de mailbox.
Die lijst wordt dan zo lang en dan moet je terugzoeken........

Is het mogelijk om op de hobbymaatjeslijst een tekentje te maken zodat wij gelijk naar de conversatie met dat maatje kunnen gaan?

Groetjes, Ingrid
Geschreven door: jokia  Bericht voor opstellen voor jokia  5-1-2012 20:17:56
Afbeelding van jokiaGelukt Dames

Dank jullie wel!!!!

gr Joke
Geschreven door: Odie  Bericht voor opstellen voor Odie  5-1-2012 19:36:46
Afbeelding van Odiedoor bij afbeeldingen te klikken tekst op profielfoto

dan moet het wel lukken
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  5-1-2012 19:35:24
Afbeelding van SwierJoke,

Als je hier links op de link -Mijn afbeelding beheer- klikt, krijg je de afbeeldingen te zien die je hebt ge-upload. Achter elke afbeelding
staat oa de link -Instellen als Profiel foto-. Daar op klikken en je hebt je profielfoto.

Groetjes Rita
Geschreven door: jokia  Bericht voor opstellen voor jokia  5-1-2012 19:27:25
Afbeelding van jokiaHallo

Het lukt me niet om een profiel foto in te stellen heb er wel een gedownload maar krijg hem niet bij me naam, hoe krijg ik dit voor elkaar??1

Alvast bedankt Joke
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  4-1-2012 12:25:56
Afbeelding van HuismusDank je!
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  4-1-2012 12:08:09
Afbeelding van SwierZal Jasper vragen om weer even te resetten zodat het weer wat sneller gaat.
Groetjes Rita
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  4-1-2012 12:07:12
Afbeelding van SwierHinnie,

de grootte van de letters kun je aanpassen door de Ctrl knop op je toetsenbord ingedrukt te houden en dan met het muiswieltje te scrollen.

Groetjes Rita
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  4-1-2012 11:57:15
Afbeelding van HuismusWordt er aan de site gewerkt. HJ loopt af en toe zo traag , zelfs het inloggen duurt lang! Andere sites werekn wel goed en snel.
Geschreven door: hinnie  Bericht voor opstellen voor hinnie  4-1-2012 11:27:48
Afbeelding van hinniede letters op het HJ worden zo groot, hoe kan ik die verkleinen?
groetjes Hinnie
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  3-1-2012 15:52:03
Afbeelding van detoliKomt er nog weer een nieuwe sudoku? Zie niets meer in de rechter bovenhoek staan.
Geschreven door: ringo  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor ringo  3-1-2012 7:47:05
Afbeelding van ringoStemronde "de zak van sinterklaas"is geopend. Er staat vermeldt dat er 130 suprises zijn ge-upload. Beetje veel. Ik kom niet verder dan 30.

Fijne dag
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  2-1-2012 13:48:51
Afbeelding van detoliEen tijdje geleden had ik hetzelfde probleem en nu heb ik het weer.
Ik klik helemaal niet op Online Hobbymaatjes, maar toch gaat steeds het chatwindow open.
Ik vind dit erg vervelend.

groetjes, Anja
Geschreven door: ebosc2  Bericht voor opstellen voor ebosc2  30-12-2011 17:18:47
Afbeelding van ebosc2Hallo,
Waarom blijft mijn envelopje knipperen alsof ik een nieuw bericht heb?
Groetjes Esther.
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  30-12-2011 15:39:20
Afbeelding van huisheksIk heb gisteren nog het een ander geplaast geen probleem en nu lukt het me niet
Misschien dat ze met onderhoud van de server bezig zijn
De aanhouder wint denk ik maar
probeer het vanavond nog maar een keertje, maar het is wel lastig

liefs brigitta
Geschreven door: cinema  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor cinema  30-12-2011 15:29:31
Afbeelding van cinemahoi brigitta dat heb ik nu ook!!!!!!!!!!
vorige week ook steeds !ik vind het erg lastig hoor! groetjes Tiny
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  30-12-2011 15:23:19
Afbeelding van huishekshoi hoi
Ik kan geen foto,s creaties of afbeeldingen plaatsen
Hij geeft dan aan dat hij pagina niet kan vinden...

Gr brigitta
Geschreven door: Hermieneke  Bericht voor opstellen voor Hermieneke  27-12-2011 17:11:27
Afbeelding van HermienekeIk zou wel eens heel graag bij de hele oude creaties willen kijken zoals bijvoorbeeld bij mijn favoriete techniek: embossing. Wanneer ik daar op klik krijg ik maar liefst 148 bladzijden en om nu helemaal vanaf nr. 1 naar de 148 door te bladeren kost zoveel tijd..... Is er een andere mogelijheid om bij die laatste pagina`s te komen??

groeten, Hermien.
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  27-12-2011 9:36:25
Afbeelding van Gerja60Je kan jezelf ook niet toevoegen als hobbymaatje, je ziet dit alleen staan bij "niet hobbymaatjes"
Geschreven door: Maria51  Bericht voor opstellen voor Maria51  20-12-2011 12:09:54
Afbeelding van Maria51Bij mijn profiel staat niet meer de verwijzing "toevoegen als hobbymaatje" het staat er ook niet als ik niet ingelogd ben, kan iemand dat voor mij oplossen aub.

Groetjes, Mia
Geschreven door: Creahannie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Creahannie  19-12-2011 17:39:25
Afbeelding van CreahannieIk kan al de hele middag geen afbeeldingen en foto`s in mijn fotomap plaatsen ,hebben meer mensen daar last van momenteel???,gr Hannie Matty had hetzelfde probleem!!???????
Geschreven door: Swier  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Swier  19-12-2011 11:11:48
Afbeelding van SwierMatty,

Ik zie dat je geen HJ-star lidmaatschap hebt. Zou het daar aan kunnen liggen?

Voordelen van HJ star

Van 100 naar 250 creaties plaatsen ( creatie/foto plaatsen )
Van 100 naar 200 privé berichtjes bewaren
Van 31 naar 250 persoonlijke afbeeldingen opslaan ( afbeelding beheer )

Het kan ook zijn dat het bestand wat je wilt uploaden te groot is. Dus dit dan eerst verkleinen en dan nogmaals proberen.

Als daar het probleem niet ligt, dan even een pb-tje naar AvOn(Jasper) sturen, dan kan hij er even naar kijken.

Groetjes Rita
Geschreven door: maroef  Bericht voor opstellen voor maroef  19-12-2011 11:04:56
Afbeelding van maroefAls ik iets in mijn afbeeldingbeheer wil plaatsten krijgt ik steeds de volgende melding.
csImageFile.Manage error `8000ffff`

Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.

/upload/v2/uploader.asp, line 20

Groetjes Matty
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  13-12-2011 16:55:07
Afbeelding van detoliDe sudoku misschien vernieuwen?

Geschreven door: Mickey  Bericht voor opstellen voor Mickey  11-12-2011 14:32:33
Afbeelding van MickeyGoede middag

Is het mogelijk om een speciaal forum voor moppen te maken, want nu struikel je in elk weblog over de moppen, lijkt eerder moppensite dan hobbysite

groetjes Mickey
Geschreven door: Yvonne38  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Yvonne38  8-12-2011 18:44:04
Afbeelding van Yvonne38Vraag mij toch wel af waarom er niet wat vaker de bezem door de leden wordt gehaald. Af en toe zie je leden die al meer dan 300 dagen niet op HJ zijn geweest. Volgens mij kunnen die allang verwijdert worden
Geschreven door: Sunchi  Bericht voor opstellen voor Sunchi  6-12-2011 9:27:01
Afbeelding van SunchiIrene
Als je op "bekijk resultaat/meepraten" klikt krijg je het volledig te zien , en kan je achteraf nog stemmen

Groetjes Sonja
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  6-12-2011 9:10:53
Afbeelding van fantje1959Hoi Gerja
er valt hier niets opzij te scrollen helaas
de tekst is ook van boven naar beneden in elkaar geschoven en wat ik ook doe krijg hem niet kompleet
maar bedankt voor de tip

groetjes Irene
Geschreven door: Gerja60  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Gerja60  6-12-2011 7:19:23
Afbeelding van Gerja60Fantje, tekst is wat breed voor het scherm, even opzij "scrollen"
Geschreven door: fantje1959  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor fantje1959  6-12-2011 6:37:34
Afbeelding van fantje1959er staat een nieuwe stelling maar de tekst is niet volledig leesbaar dus geenidee waar de 75% op doelt??

groetjes Irene
Geschreven door: creacori  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creacori  4-12-2011 23:15:35
Afbeelding van creacoriHeb ik daar nu alleen last van.
terugklikken als je naar creaties van maatjes gaat kijken.
Pff voordat je weer terug bent wat gaat het traag.
Zo is het reageren niet leuk meer
Groetjes Corrie
Geschreven door: detoli  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor detoli  3-12-2011 13:04:56
Afbeelding van detoliNormaal gesproken gaat een chatwindow evt open, als je op online hobbymaatjes klikt, nu gaat er bij mij iedere keer een chatwindow open zonder dat ik op hobbymaatjes online klik. Is dit veranderd?
Ik vind dit erg vervelend.
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  1-12-2011 12:20:58
Afbeelding van HuismusIk ben er inmiddels al uit: ik denk dat het bestand te zwaar was en heb het drastisch verkleind, nu lukt het wel.
Geschreven door: Huismus  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Huismus  1-12-2011 12:01:12
Afbeelding van HuismusIk kan mijn scan van de Rode draadkaart niet in mijn afbeeldingbeheer plaatsen, krijg de volgende melding:

Deze fout (HTTP-fout 500 - Interne serverfout) houdt in dat de bezochte website een serverprobleem heeft waardoor de webpagina niet goed kan worden weergegeven.

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring