Geschreven door: corrieprima 19-5-2012 15:15:51 |
Hallo hobby vriendinnen
Mijn naan is corrie ik maak kaarten
Voornamelijk borduren en dan 3d plaatje erop
Ik zit op een club in nijmegen met 17 dames
Heel erg gezellig ,kijk altijd erg uit naar de woensdag middag
Groeten Corrie Bosch : |
Geschreven door: crea-anita 17-5-2012 12:38:51 |
Hallo allemaal, heb me net hier aangemeld en zal me even voorstellen. Ik ben Anita en 46 jaar oud, heb 2 kinderen, Dani van 13 en Nick van 11 jaar. Nick heeft het syndroom van down en is een echte handenbinder. Heb altijd wel wat met knutselen gedaan, maar de jaren na mijn scheiding kwam het er eigenlijk niet meer van. Sinds kort ben ik begonnen met scrapkaarten te maken (had nog zoveel materiaal liggen van het scrapboeken maken) en vindt het helemaal leuk en ontspannend. Maak zowel vintagekaarten, 3-d-kaarten en kleur stempels in, dit laatste vind ik zalig om te doen, lekker kleuren. Deed ik als kind al heel veel . Ik hoop hier veel inspiratie op te doen, maar daar maak ik me niet zoveel zorgen om hahaha met zoveel leden en creaties die ik heb gezien. |
Geschreven door: V.d.Molen 17-5-2012 11:53:43 |
Hallo mede-kaartenmaaksters,
Ik ben Bettie en ik maak al ongeveer 15 jaar kaarten. Her kaarten-maken is mijn grote hobby en ik ben er dagelijks mee bezig.
Als materiaal gebruik ik voornamelijk lapjes stof, vaak drie of vier verschillende soorten lapjes voor een kaart.
Ik zou het leuk vinden om kennis te maken met mensen die ook met lapjes werken, om ideetjes uit te wisselen en van elkaar te leren....
Hartelijke groeten. |
Geschreven door: Annette1987 15-5-2012 17:24:59 |
Hallo allemaal,
Ik heb me net aangemeld als lid van Hobbyjournaal, omdat ik dan ongegeneerd kan rondkijken op deze website en niet steeds tegen twee oranje blokjes aanloop met de tekst `nieuw lid` en `ik ben al lid` ...
Als kind was ik al vaak creatief bezig: tekenen, knutselen, schilderen... Ik heb allerlei technieken gebruikt om kaarten te maken: 3D, theezakjes vouwen, Pergamano, Embossing, en nog andere dingen, waarvan ik niet meer weet hoe het heet. Een heel aantal van die kaarten zitten nog in een doos, zonder ooit verstuurd te zijn!
Sinds kort heb ik het zelf maken van kaarten weer opgepakt, doordat ik door een vriendin werd uitgenodigd te komen shadowpainten. Een hele leuke techniek met veel mogelijkheden. Om te voorkomen dat mijn doos met creaties steeds voller wordt probeer ik vooral gericht kaarten te maken: voor een bruiloft, een verjaardag enz. Naast het shadowpainten maak ik ook gebruik van 3D en scraptechniek. En binnenkort zoek ik mijn perkamentpapier weer op om dit erbij te gaan gebruiken.
Ik vind het leuk om verschillende technieken te combineren.
Ik ben benieuwd of ik hier nog leuke tips/ideeën tegen kom.
Groetjes, Annette |
Geschreven door: winterfee 15-5-2012 15:26:00 |
Ik ben Ida. Woon in het noorden van het land. Ik woon met 2 katten die gezellig bij me liggen, als ik aan het kaartjes maken ben.
Dit doe ik zo`n 15 jaar. Eerst eenvoudig. Maar er komt steeds meer bij. Het werken met de Double Do vind ik leuk.
Ik maak de kaartjes voornamelijk voor de vrijwiliggers van mijn werk, als die jarig zijn krijgen ze een kaartje van mij. Ongeveer 100 per jaar. De rest verkoop ik. |
Geschreven door: countrygirl 14-5-2012 15:01:57 |
Hallo Allemaal, ik ben Marleen en getrouwd met Lambert.
Ik heb twee kinderen en Lambert een.
Ik heb dus ook kaarten maken als hobby maar ben nog niet zo lang bezig, ik kijk mijn ogen dus ook uit op alle site`s die er zijn.
Ik doe erg mijn best met alles maar heb iedere keer weer iets te kort als ik een kaart na wil maken ,haha, maar kom er toch wel uit hoop ik.
Hoop veel te leren van jullie, bedankt alvast.
grt Marleen |
Geschreven door: Kalei 10-5-2012 13:34:03 |
Hallo allemaal,
Ik ben Marlien en heb net Sara gezien.
Mijn nickname is Kaleidoscoop, maar dat pastte hier niet
normaal hou ik me bezig met alle vormen van handwerken of dat nou breien, haken, borduren of naaien is, maar sinds afgelopen december ben ik gevallen voor de inchies en volkomen verslaafd geraakt.
|
Geschreven door: hobby joyce 9-5-2012 14:42:50 |
goede middag,
Ik ben tineke van klooster en sta sinds 2009 met wat hobby spullen en kaarten,
In een bejaardenhuis op donderdag van 9 tot half 1.
Als jullie zin hebben om bij mij een kijkje te nemen dan hoor ik dat graag.
met vriendelijke groeten,
tineke van klooster |
Geschreven door: Mei-ling 7-5-2012 14:07:00 |
nieuwe hobbymaatjes.
Ik hoop dat jullie het op deze site naar jullie zin zullen hebben 
Als je vragen hebt over het een of ander, vraag het mij gerust.
Dan probeer ik je zo goed mogelijk te helpen.
Ik heb soms ook mijn hobbymaatjes nodig als ik iets niet weet
en wordt dan alijd goed geholpen 

sonja |
Geschreven door: millyscrab 7-5-2012 10:08:24 |
goede morgen ik ben milly en scrappen is mijn grote hobby maak graag grote kaarten
en het thema is vintage ben 58 jaar heb nog een hobby dat is mijn gezin en onze dieren 4 hondjes en 7 katten
ik woon in almere groetjes |
Geschreven door: eltonjohn 7-5-2012 9:42:28 |
welkom nieuwe leden en heel veel freubel plezier op het hj  |
Geschreven door: tvdh55 7-5-2012 8:34:59 |
Hallo allemaal,
Aangezien mijn aanmelding hier volledig verdwenen was moest ik mezelf opnieuw aanmelden en voorstellen, dus bij deze.
Trudie is de naam, 56 jaar en wel altijd met iets bezig. Hetzij breien of haken en halverwege het jaar begin ik altijd met het maken van mijn eigen kerstkaarten.
groetjes
Trudie |
Geschreven door: hartjeslief 6-5-2012 19:43:51 |
Hallo, ik ben Jennie en ik maak op dit moment kaarten vooral scrapkaarten met stempelafdrukjes en vintage plaatjes.
Ik scrap ook foto`s meestal op a4 formaat. Ik hoop hier wat ideetjes op te doen en wat te laten zien. Ik doe het wel op mijn eigen manier en tijd want ik zit met een pijnlijke rug en ben vaak oververmoeid maar ik doe mijn best |
Geschreven door: breibach 6-5-2012 19:41:01 |
hallo mijn naam is paula huysmans ikben 5 jaar en woon in maastricht ik ben pas aan het knutselen geslagen en jhoop nog veel leuke dingen te kunnen maken nou tot ziens |
Geschreven door: Countess 4-5-2012 12:57:28 |
Hallo ik ben Yvonne, ben 50 jaar en sinds kort begonnen met kaarten maken. Daarnaast heb ik gewerkt met paverpol, maak ik glas in lood ramen. Ook wil ik graag schilderen. Kortom op vele fronten creatief. Omdat kaarten maken voor mij relatief nieuw is heb ik me aangemeld om ideetjes uit te kunnen wisselen.  |
Geschreven door: ray 3-5-2012 14:06:53 |
Hallo
Ik ben Ray en kom uit Dronten.
Mijn hobby"s zijn bedankjes voor huwelijk en geboorte en kraamcadeaus maken.
Ook het maken van kaarten doe ik graag.
Heb 3 kinderen 3 honden en een vriend.
Ik ben benieuwd wat ik hier kan leren of een ander kan leren.
Dat wordt dus veel plezier hebben |
Geschreven door: Trienke53 3-5-2012 13:59:10 |
Welkom nieuwelingen... Dit is een verhipt fijne site, echt verslavend, dus doe er je voordeel mee   
Gister heb ik ook iemand de link gegeven want dat is ook een knutselaar, dus hopelijk zien we haar dan ook binnenhuppelen...  
Groetjes, Trienke |
Geschreven door: mopsie 3-5-2012 6:30:59 |
Hallo Allemaal
Zal me zelf even voorstellen: Mijn naam is Wendy en ik woon in Surrey B.C. Canada.
Heb vele Hobby Journaals hier liggen en haal er nog steeds ideetjes uit.
Ik maak al jaren kaarten en ga naar twee Senior Recreatie Centre om te helpen met kaarten maken.
Ik ben net vanavond lid geworden, en hoop `n hoop nieuwe dingen te leren.
Groetjes, Wendy.
|
Geschreven door: olm505 3-5-2012 0:33:29 |
HALLO Tossa ik las op de je berichtje en dat je ook ben verslaafd aan pergomano nou ik
OLM%)% |
Geschreven door: olm505 3-5-2012 0:21:04 |
ik ben vanavond clublid gewoden ik be olm505 hoop veel plezier te hebben met dr kaarten dia je ook kan bekijken
olm505 |
Geschreven door: olm505 3-5-2012 0:20:15 |
olm505
ik maak kaarten met kralen en ik maak ook pergamano kaarten heb vanavond van de saite lintje leren vlechten geweldig
ik kwam onvsrwachts op de saite terecht gewldig groetjes olm 505 |
Geschreven door: olm505 3-5-2012 0:15:28 |
ik ben vanavond clublid gewoden ik be olm505 hoop veel plezier te hebben met dr kaarten dia je ook kan bekijken
olm505 |
Geschreven door: Deesje70 29-4-2012 10:56:57 |
Halo allemaal,
Wat leuk zeg deze site. Ikben sinds kort helemaal verzot op kaarten maken. Ik gebruik het meest de stempelafdrukken van Magnolia die ik dan met aquarelpotloden inkleur. Ik ben Deesje. Moeder van twee meiden en al 20 jaar gelukkig met mijn mannetje. Ook heb ik nog twee katten hier rond lopen, waaronder een Bengaal. Zijn er nog vragen.....stel ze gerust.
Fijne zondag
Groetjes,
Deesje  |
Geschreven door: arents 25-4-2012 21:34:55 |
Hallo ik zou mij even voorstellen.
Ik heet Josien ben 34 jaar en ik mag graag 3dee kaartjes maken en computeren sjoelen gewoon leuke dingen doen.
Ik woon op mij zelf in emmen en ik heb een beperking maar je ziet het niet aan mij.
Ik hoop dat iemand mijn berichtje leest en dat ik een leuk berichjte mag krijgen.
En ik hoop dat iemand ook in Emmen woont die op deze hobbyjournaal berichtjes heeft geplaatst en in emmen woont .
en ongeveer de zelfde leeftijd.
Groetjes van Josien. |
Geschreven door: Hvdw 24-4-2012 9:44:38 |
Hallo allemaal
Ik ben Hennie .Ben 53 jaar en mijn hobby is kaartenmaken met verschillende technieken.. Ook knutsel ik wel eens wat anders zoals met natuurlijke materialen en ijzeren frames.Ben sinds kort niet meer werkzaam omdat ik afgekeurd ben.. Ga nu dus maar weer extra tijd besteden aan het kaartjes maken...
Hoop hier op deze site idëën op te doen .
Groetjes en ga nu even rond kijken op de site.... |
Geschreven door: grusi 21-4-2012 16:22:28 |
Hartelijk welkom en veel plezier op deze site.
gr Grusi
 |
Geschreven door: iennav 18-4-2012 15:25:30 |
Hallo allemaal
Zal mij even voorstellen, ben Annie borduur op de machine en digitaliseer ook, heb ook veel met de hand gebordeerd ook altijd heel veel gebreid, doe ik nog wel maar niet meer zoveel, en ik maak ook al mijn kleding zelf.  |
Geschreven door: van gameren 15-4-2012 13:06:32 |
hallo allemaal ik ben sjaan van gameren,en ik woon in dreischor met mijn man jeroen en onze dochter selena  |
Geschreven door: enneke1 15-4-2012 12:00:00 |
Hoi,
Ik ben Sara en maak graag kaarten en allerlei andere dingen.
Ik ben 21 jaar.
Groetjes Sara  |
Geschreven door: xTeddy 11-4-2012 20:03:24 |
Welkom allemaal en veel plezier hier op HJ!! 
Groetjes Teddy |
Geschreven door: henjo77 11-4-2012 16:30:49 |
hallo ik ben hennie kombrink woon in meppel ben 77 jaar maak kaarten en werk met plastiek stamien die borduur ik in verschillende modelletjes vr gr hennie |
Geschreven door: IKH 9-4-2012 20:27:10 |
 Hallo, ik ben Ineke Kurpershoek, woon in Aalten
Het hobbyjournaal tegen gekomen in een winkel in Den Bosch
Door omstandigheden ben ik vrijgesteld van werk, daardoor veel vrije tijd.
De doos met de materiaal om kaarten te maken er weer eens bijgepakt.
Er is in de afgelopen jaren veel nieuws op het gebied van kaarten maken.
Met veel plezier ga ik weer aan de slag. |
Geschreven door: boop 3-4-2012 20:38:20 |
goeden avond allen
mijn naam is betty, door een vriendin ben ik bekend geraakt met het creatieve gebeuren dus nu maak ik regelmatig kaarten met hobbydots wat ik ook erg leuk vindt om te doen. verder vind ik het leuk om te zien wat andere maken om ook inspiratie op te doen. |
Geschreven door: Belinda70 3-4-2012 12:22:40 |
Hoi
Ik ben Belinda, 41 jaar.
In mijn vrije tijd maak ik kaarten
Ik ben benieuwd of hier leuke ideeën zijn |
Geschreven door: greta 2-4-2012 18:09:30 |
wil bij deze de nieuwe leden van harte welkom heten
op deze mooie site snuffel rustig rond en als je vragen hebt stel ze gerust
greta |
Geschreven door: Supernoes 2-4-2012 17:47:08 |
Goedemiddag,
ik ben Pietronella en heb me daarstraks aangemeld als lid.
Mijn hobby is voornamelijk breien voor de Barbie pop.
groetjes.  |
Geschreven door: Cobi hobby 1-4-2012 22:30:59 |
Hallo allemaal!
Ik zal me even voorstellen,mijn naam is Cobi van Rijswijk.
M,n grote hobby is kaarten maken.
Ik hoop op deze site wat ideetjes op te doen.
Altijd leuk om eens bij andere te kijken,het lijkt me een heel gezellige site.
Groetjes Cobi.  |
Geschreven door: joke 10 31-3-2012 12:49:03 |
Hallo allemaal.
Ik ben een vrouw van55 jaar.
Ik heb ptd en houd in dat ik veel zit te zitten .Alles wat ik doe doet zeer.
Maar ik heb een hele mooie hobby kamer en kan daar alles laten liggen tot ik weer energie heb.
Kaartjes maken doe ik heel graag en ben op een club waar de kaarten worden gemaakt.
Dus nieuwe ideeën altijd welkom.
Verder ben ik 33 jaar getrouwd en we hebben een schat van een zoon van 23 jaar.
Groetjes Joke |
Geschreven door: willeke34 30-3-2012 8:29:46 |
hallo allemaal ik zou me voorstellen als nieuw lid
ik ben willeke Post ik heb me aan gemeld om zo ook op de hoogt kunnen blijven
van alle nieuwtjes en ideen op kreastief gebied ik zelf maak kaarten |
Geschreven door: yaleasa 29-3-2012 19:53:29 |
Ik wil me even voorstellen mijn naam is
Ria Nienhuijs ik heb dezen site gekozen voor de vele leuke
dingen die jullie er op zetten
Zo krijgen ik een mooie indruk hoe je mooie kaarten kan maken |
Geschreven door: wilwijs 28-3-2012 19:04:47 |
hallo allemaal
ik kom even bij jullie kijken
de site is me voorgesteld door mirjam
het lijkt me leuk om ideeen op te doen
ik ben nu met prepensioen en wil dan
op de camping wat leuks doen
groetjes wilwijs |
Geschreven door: tassos 28-3-2012 10:38:55 |
Hallo allemaal
ik heb mij net aangemeld en ik zal mij even voorstellen ik ben Tassos en ben 59 jaar getrouwd en ben verslaafd aan pergamano ik doe dit sinds 2009 heb nooit les gehad maar kan goed mijn ei erin kwijt zo nu weten jully iets van mij
groetjes en veel knutselplezier |
Geschreven door: Mei-ling 26-3-2012 14:52:46 |
Hallo nieuwe leden. Welkom bij deze site. Ik vind het een ontzettende leuke site. 
Je kan hier leuke ideetjes opdoen, aan elkaar om tips vragen en gewoon even dag zeggen
tegen je hobbymaatjes. Want weet je, een simpel gebaar is vaak meer te waarderen, dan
eentje dat met veel poespas gegeven wordt.
Ik wens jullie allen heeeeel veeeeel knutselplezier en kan ik op een of andere manier een
tip geven, aarzel dan niet om het te vragen.
Hartelijke groetjes,
Sonja |
Geschreven door: sjaka 22-3-2012 20:23:54 |
ook voor Anneke een welkom hier ....en veel plezier op deez website 
mvg sjaak |
Geschreven door: aradsma 22-3-2012 14:25:12 |
Goedemiddag allemaal,
Ik heb ook eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld op het Hobbyjournaal. Mijn naam Is Anneke Radsma. Ik ben 65 jaar en getrouwd met Ben. Ik ben bekent als auteur van Hobbytoppers bij Tirion uitgevers. Ik ontwerp kaarten en laat die o.a. uitgeven in een boek. Een kenmerk van mijn kaarten is dat er altijd een kraal op moet zitten.
Groetjes,
Anneke |
Geschreven door: Trienke53 21-3-2012 23:50:45 |
Iedere nieuweling welkom hier....
Fijn Tineke (Steringa) dat je er nu ook bijhoort  
Nu kan jij zo u en dan ook leuke dingen opdoen. Tot morgen, of nee, vandaag maar weer   
Slaap lekker allemaal
Trienke |
Geschreven door: Steringa 21-3-2012 11:34:45 |
Hallo allemaal.
Even voorstellen, Mijn naam is Tineke en ben 59 jaar en woon in Ede.
ben 10 jaar terug afgekeurd en vanaf die tijd maak ik 3-D kaarten,
sinds vorig jaar heb ik een knutsel vriendin, we komen 2 keer in de week bij elkaar.
De middag vlieg dan om en het gebeurt regel matig dat de koffie of thee kou wordt.
Heb van haar ook nieuwe tips gekregen, en door haar ben ik nu ook lid geworden.
Groetjes en veel knutsel plezier Tineke |
Geschreven door: Freubelpeet 19-3-2012 14:53:45 |
welkom freubelkontjes en veel plezier hier bij de grootste freubelfamilie van nederland .
knuf peet |
Geschreven door: Evelien25 19-3-2012 14:52:45 |
Hallo allemaal,
Ik ben Evelien en ben 25 jaar.Ik maak sinds een paar jaar zelf kaarten.Ik ga graag naar beurzen om leuke dingen te halen om kaarten mee te maken.Dankzij een collega van mij ben ik lid geworden.Ik hoop leuke mensen te ontmoeten en dingen uit te wisselen.Mocht je meer van me willen weten kun je altijd een berichtje sturen. |
Geschreven door: minouk 19-3-2012 14:24:08 |
Hoi allemaal,
Ben net nieuw hier en besmet met het kaarten virus 
Deed eerst veel aan scrapbooken en eigenlijk vind ik heel
veel dingen leuk..... 
Zal me ook even voorstellen:Ik ben dus Minouk,39 jaar moeder van 2 kids
woon samen met de leukste vent op deze planet .
Ga ff lekker rond neuzen hier en hoop veel leuke ideetjes op
te doen.
Groetjes Minouk |