Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Impy Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 % korting ! Op het gehele assortiment muv boeken, tijdschriften en artikelen waar al korting op is gegeven.

t Beertje Creatief
Met de HJSTAR pas krijgt u 10 x 5 linnenkaarten, 10 knipvellen, 2 vel foamblokjes en 100 cellofaanzakjes voor € 10,00 gratis thuisbezorgd, en altijd 5% extra korting op de site

Hobby Paper Village
Wij hebben nieuwe producten binnen, ook hebben wij wekelijks andere producten met 5% korting, kijk op onze website.

sudoku 9 februari 2012 - 33342 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 84 verschijnt 24 februari!

Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Regels Hobby artikelen gezocht

Geen stempelafdrukjes, stansjes, alfabetten, embossing- afdrukken/achtergronden en patronen.
Dit ivm de copyright die op deze producten van toepassing is.

Deze verzoekjes zullen verwijderd worden.

Opmerkingen en vragen in het bekende postvakje dames en heren, niet via het forum.

Haal je bericht weg als je het toegestuurd krijgt of hebt, zo houden we het overzichtelijk met elkaar.
1 Bericht per profiel toegestaan

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Hobby artikelen gezocht - Hobby artikelen

Geschreven door: SLAAF  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor SLAAF  8-2-2012 20:09:37
Afbeelding van SLAAFik ben op zoek naar kleine honde neusjes waar kkan ik die kopen
Geschreven door: iepies  Bericht voor opstellen voor iepies  8-2-2012 20:03:18
Afbeelding van iepiesWie heeft het blad Hobbyzine gekocht en doet niets met de stempel die er gratis bij zat. Hier is het blad uitverkocht, Ik heb wel interesse in de stempel..

groetjes,

Ria
Geschreven door: ids  Bericht voor opstellen voor ids  8-2-2012 15:55:38
Afbeelding van idshallo, iik zoek mini schaartjes , waar kan ik die krijgen, echte minis bedoel ik dan gr tea
Geschreven door: huisheks  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor huisheks  8-2-2012 15:48:32
Afbeelding van huisheksHallo
Ik zoek voor een oudere dame die slecht ter been is maar soepel in de handen theezakjes.
Geen dozen vol hoor hahahha
Liefs brigitta
Geschreven door: Debora  Bericht voor opstellen voor Debora  8-2-2012 12:40:43
Afbeelding van DeboraHallo allemaal

Kan iemand mij helpen aan knipvelle of nummers van vellen van gewone duiven ,
ik wil daar iemand een plezier mee doen die zelf geen internet heeft
en waar ik zelf ook patroontjes van krijg.
Ik kan ze niet vinden.
Verder zoek ik voor ons senioren clubje waar ik 10 of 12 vellen kan kopen van
Pictunel Step by step nr 117145/1066 condoleance vellen ,ook deze kan ik niet vinden.

Graag een berichtje in mijn postvakje,
Alvast bedankt
groetjes Trees ( Debora)
Geschreven door: anneke152  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor anneke152  7-2-2012 18:30:56
Afbeelding van anneke152Hallo
wie heeft er nog oude embossing snij mallen liggen
die je nog met de hand moet embossen en snijden
ook zoek ik de Star Collection Stencils nog enkele
wie heeft deze nog liggen en gebruikt h ze niet meer
ik heb al veel mallen maar ben nog steeds op zoek of iemand er nog leuke heeft
groetjes Anneke
Geschreven door: ciska  Bericht voor opstellen voor ciska  7-2-2012 18:11:03
Afbeelding van ciskaik zoek creatable leaves 192
wie heef hem voor mij ter overname
Geschreven door: melet  Bericht voor opstellen voor melet  7-2-2012 16:18:00
Afbeelding van meletGoedenmiddag allemaal,

ik ben op zoek naar de embossing stencil van Cuttlebug Happy Birthday.
Wie heeft hem voor mij? Ik hoor het graag.

Groetjes van Marjo
Geschreven door: Mirretje1  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Mirretje1  7-2-2012 12:32:22
Afbeelding van Mirretje1Wie kan mij helpen aan transparant sunburst beads in verschillende maten, of weet waar deze nog te koop zijn? Ik hoop op reacties, heb me rot gezocht maar kan ze niet vinden

Geschreven door: Isssie  Bericht voor opstellen voor Isssie  6-2-2012 23:01:21
Afbeelding van IsssieHallo,
Ik ben op zoek naar een mal van nellie snellen.
Het gaat om een embossingmal met letters die je in een boog kunt zetten. Het is mal ae002.
Wie heeft deze en wil deze tegen een klein prijsje aan mij verkopen?

Berichtjes graag in mijn postvak.

Groetjes Mariska
Geschreven door: Nell  Bericht voor opstellen voor Nell  6-2-2012 22:09:54
Afbeelding van NellHallo Maatjes

Wie kan mij helpen aan dit knipvel van picturel nr.117145-1066 of weet waar het te koop is.

Heb al via google gezocht maar kan niets vinden.
berichtjes graag in mijn postvakje.

gr. Nell
Geschreven door: Hobby67  Bericht voor opstellen voor Hobby67  6-2-2012 15:57:23
Afbeelding van Hobby67Hallo, ik zoek een snijmal label van avec (o.a. voor de double do)
Wie heeft er een liggen. zie bijgaande foto.
Hoor graag van jullie.
Geschreven door: Rozalineke  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Rozalineke  5-2-2012 19:47:00
Afbeelding van RozalinekeHallo allemaal,

Ik ben opzoek naar lege kralendoosjes.

Ik zoek alleen deze doosjes, omdat deze precies mijn kralenrekje passen.
Laat me weten wat je er eventueel voor terug wilt hebben.
Groetjes Ineke Regenboog
Geschreven door: creachrista  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creachrista  5-2-2012 15:11:51
Afbeelding van creachristaHallo hobbymaatjes, ik ben op zoek naar het borduur patroontje van Suzy 012 deze bestaat uit krullen. wie zou me daar mee kunnen helpen? hoop van iemand te horen gr van Christa
Geschreven door: frânsk  Bericht voor opstellen voor frânsk  5-2-2012 12:42:46
Afbeelding van frânskFrânsk zoekt voor haar nieuwe hobby embossing gebruikte wax stiften .
Geschreven door: candido  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor candido  4-2-2012 10:03:18
Afbeelding van candidoHallo Allemaal,
Ik zoek de letters J en H van het double do die cut
ik zal er een foto bij doen voor het type paars
Het gaat om de nummers 4.250.334 en 4.250.333

groetjes Louise
Geschreven door: scapie  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor scapie  3-2-2012 22:36:21
Afbeelding van scapieWie heeft er nog boekjes van Kitty Franken te koop?
Voor de scor-pal.
gr ria
Geschreven door: jojo04  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor jojo04  3-2-2012 17:23:41
Afbeelding van jojo04Wie zou mij kunnen helpen aan restjes kunstleer (skai). Of kent u iemand die dat heeft ?
Het is om miniaturen mee te bekleden .Alvast mijn dank ,Groeten Joke
Geschreven door: diana66  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor diana66  3-2-2012 10:17:17
Afbeelding van diana66Hallo,

Ik zoek de creatables key,nr 193.
Wie heeft deze liggen en doet er niets meer mee?
Ik wil deze dan graag tegen een leuke vergoeding over nemen.

Groetjes Diana
Geschreven door: kippetje01  Bericht voor opstellen voor kippetje01  2-2-2012 20:06:05
Afbeelding van kippetje01Hallo,

Wie kan mij helpen aan stickervel met ruitjes of wel wiebertjes kun je ze ook noemen. Ik heb nl. een patroontje voor 2 condoleancekaarten (kruizen) gekregen van langer geleden. Kan nu niet meer aan die stickers komen die erin verwerkt zijn.
Wie weet waar ik die nog kan kopen?

gr.Henny
Geschreven door: vernes734  Bericht voor opstellen voor vernes734  2-2-2012 19:35:15
Afbeelding van vernes734wie heeft er voor mij halsjes voor een ketting op te hangen te koop of weet er iemand waar je die kan kopen maar dan geen adres waar ik er 100 tegelijk moet nemen ik ben een kantkloster en klos ook kettingen en vind ik het leuk om ze uit te stallen in mijn vitrine kast alvast bedankt groetjes jo
Geschreven door: ineke gijzen  Bericht voor opstellen voor ineke gijzen  1-2-2012 18:48:52
Afbeelding van ineke gijzenHallo Hobbymaatjes

Ik ben op zoek naar kralenboekjes.
Het vrouwtje dat mij op de creaclub helpt wil graag kralenboompjes en/of kettingen maken.

Wie heeft er nog boekjes liggen en wil ervan af.
Graag reacties in mijn postvak.

Groetjes
Ineke
Geschreven door: annemieke  Bericht voor opstellen voor annemieke  1-2-2012 7:41:38
Afbeelding van annemiekeMijn zoon wil kaarten maken voor WNF. Maar het moet wel met panda`s zijn.
Nu ben ik op zoek naar een stans van een panda. Ik weet dat er eentje bij Humfrey (kinder snijmachine) zat. En er staan een andere op Marktplaats.( Er wordt alleen niet op mails gereageert helaas)

Heeft er iemand een stans van een panda die ik over mag nemen? Je maakt Kars er erg blij mee!
Geschreven door: kriebeltje  Bericht voor opstellen voor kriebeltje  31-1-2012 17:52:11
Afbeelding van kriebeltjehallo allemaal

ze hebben mij gevraagd om voor de bazaar van de Kerk kaarten te maken

vraagje wie heeft er nog kant en klare 3d plaatjes liggen waar die niets mee doet
die ik eventueel kan overnemen tegen een schappelijk prijsje

groetjes Gea

hartelijk dank voor de reacties
kan voorlopig weer een poosje vooruit
Geschreven door: Frea  Bericht voor opstellen voor Frea  30-1-2012 15:01:51
Afbeelding van FreaIk ben op zoek naar het tijdschrift Mijn Creatieve Hobby van eind vorig jaar. Op de voorkant staat : Boordevol Kerstideeën.Volgens mij editie 8 nr.57.Is er iemand die hier afstand van wil doen.Alvast bedankt voor een reactie.
Vriendelijke groetjes Frea.
Geschreven door: wijfie16  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor wijfie16  30-1-2012 12:23:20
Afbeelding van wijfie16Wie owh wie kan mij helpen.
Ik zoek pons boek,ponsen.
Stickers.

Groet Lydia
Geschreven door: Annajos  Bericht voor opstellen voor Annajos  30-1-2012 12:11:07
Afbeelding van AnnajosHoi allemaal,

Ik ben op zoek naar Hanglar en STanglar stempels, wie heeft er nog liggen en doe er niets meer mee?

Groeten Anke
Geschreven door: aliehelder  Bericht voor opstellen voor aliehelder  29-1-2012 19:34:01
Afbeelding van aliehelderIk zoek voor mijn dochter
Witte stickervellen met de doorzichtige stickers
Mag van alles zijn

Ik wil ze graag ruilen voor wat anders

Gr Alie
Geschreven door: theajuweel  Bericht voor opstellen voor theajuweel  29-1-2012 19:26:16
Afbeelding van theajuweelIk zoek van de Star Collection mal PD 0015 wie heeft deze en doet er niks meer mee.

Groetjes,
Thea
Geschreven door: angela84  Bericht voor opstellen voor angela84  29-1-2012 15:55:49
Afbeelding van angela84Hallo Iedereeen

Ik ben opzoek naar iemand die hobbyspullen met me wil ruilen.
Zelf zoek ik o.a gemeleerd garen om mee te borduren , heb je iets anders laat het weten misschien kunnen we alsnog ruilen
Groetjes Angela
Geschreven door: Alice in Wonderland  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Alice in Wonderland  28-1-2012 20:25:03
Afbeelding van Alice in WonderlandOm mijn serie Marianne mallen compleet te maken zoek ik nog de volgende.

PD 0007- 0014

Grt Alice
Geschreven door: jolin  Bericht voor opstellen voor jolin  28-1-2012 20:10:28
Afbeelding van jolinHallo, ik ben opzoek naar stempels van bomen, geen versierde kerstbomen. Ik wil ze namelijk gaan gebruiken om condoleance kaarten te maken. Graag hoor ik wat aub.
Groetjes betsie
Geschreven door: annabel  Bericht voor opstellen voor annabel  28-1-2012 16:48:38
Afbeelding van annabelik zoek zilver kleur stickervel r 647 van het merk je je = alle soorten lintjes staat achter op art.nr.13991en ook in goudkleur
wie weet waar te koop of heeft nog liggen en gebruikt hem niet
wil ook wel ruilen tegen ander stickervel ?
m.v.g.
annemarie
Geschreven door: Katnic  Bericht voor opstellen voor Katnic  27-1-2012 21:19:45
Afbeelding van KatnicHallo allemaal,

ik ben op zoek naar wat restjes garen. Het gaat echt op kleine beetjes in de kleuren donker en fel rood, donker en licht blauw, donker en licht groen en/of wit.
Ik hoef er per kleur alleen maar een paar kleine pompoentjes van te maken voor op een kaart.
Wie oh wie kan mij helpen?

Groetjes van Kathy.
Geschreven door: Lynda  Bericht voor opstellen voor Lynda  26-1-2012 13:30:55
Afbeelding van LyndaIk ben opzoek naar het knipvel (molens in de kleuren rood, blauw en bruin) dat momenteel bij de nieuwe hj (83) zit.
Helaas kan ik nog niet veel erover vertellen, maar voor ons wordt dat heel toepasselijk.
Dus mijn vraag is nu, mocht je t vel niks vinden en er mij mee willen helpen.
Zou je me dan even een berichtje willen sturen???? Ik zou er erg blij mee zijn.

Lieve groetjes Linda
Geschreven door: Annelies1  Bericht voor opstellen voor Annelies1  26-1-2012 13:20:15
Afbeelding van Annelies1ik ben op zoek naar de blaadjesmal (die) van Quickutz QRS0440 . Als iemand hem weg doet zou ik hem graag overnemen

Groetjes Annelies
Geschreven door: carl2264  Bericht voor opstellen voor carl2264  25-1-2012 20:11:18
Afbeelding van carl2264Ik ben op zoek naar een stroken snijder van papuela. Wie heeft er nog 1 liggen er doe er niks meer mee.

Gr. Carla
Geschreven door: Katinka  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor Katinka  24-1-2012 14:57:30
Afbeelding van KatinkaIk ben op zoek naar stickervellen.
Ocean World
Wild Animal
Butterfly
Cows
En Horse.

Wie heeft deze stickervellen en doet er niets mee.
Ik heb twee voorbeelden gescant, de andere zijn zo goed als leeg.
Eventueel ruilen.
Daar komen we samen wel uit.
Ik hoor het graag.

Groetjes Carina.

Geschreven door: keetje  Bericht voor opstellen voor keetje  24-1-2012 11:49:06
Afbeelding van keetjeHallo HJ mensjes,

Ik ben keetje en ben op zoek naar oude nostalgische kabouterplaatjes.
Bijvoorbeeld ansichtkaarten.

Ik wil ze gebruiken voor mijn allerliefste kleine huisje in mijn tuin waar ik
me dikwijls in terug trek om tot rust te komen. Om mijn huisje wat gezelliger
te maken wil ik ze in lijstjes doen om er vanuit mijn stoeltje naar te kunnen
kijken. Ik heb er nu drie hangen en ik word er helemaal blij van.

Over de kosten hoef je niet over in te zitten hoor!!!

Met vriendelijke groet Keetje.
Geschreven door: Hobbymaker  Bericht voor opstellen voor Hobbymaker  24-1-2012 10:13:38
Afbeelding van HobbymakerBedankt voor jullie reacties!!!! Weet nu waar ik zoeken moet..............

Ben op zoek naar een A3 snijmat... Kan alleen maar A4 mat vinden.....
Alvast bedankt...

Groetjes,
Inge
Geschreven door: Hobby-Angel  Bericht voor opstellen voor Hobby-Angel  23-1-2012 13:03:52
Afbeelding van Hobby-Angelwie oooh wie kan mij helpen aan een stempel of iets anders van een baby plaatje, mijn voorkeur gaat uit naar deze schatjes, mocht iemand die hebben, wil je mij dan even een pb sturen maar andere leuke baby`s mogen natuurlijk ook ?
alvast heel erg bedankt
groetjes
angelique
Geschreven door: sanniec  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor sanniec  22-1-2012 20:33:19
Afbeelding van sanniecIk zoek de magnoliastempel met de koala erop, wie kan mij er aan helpen
Gr sandra
Geschreven door: jo-ke  Bericht voor opstellen voor jo-ke  22-1-2012 14:04:46
Afbeelding van jo-keHallo allemaal,

Wie o wie heeft er een marianne starmal PD 0014 en wil hem aan mij verkopen. Heb er zelf inmiddels wel 1 maar wil hem graag aan iemand cadeau doen.
Hij is nergens meer te koop,
Geschreven door: jazzd  Bericht voor opstellen voor jazzd  21-1-2012 20:41:47
Afbeelding van jazzdDag allemaal :-)

Voor een nieuw hobbyidee, ben ik op zoek naar restjes stof. Mijn voorkeur gaat uit naar mooie soepele stofjes met of zonder glans/motiefje. Ik wil ze gebruiken voor hele kleine projectjes, dus het mag gerust kleiner zijn dan formaat quiltlapjes.
Ook restanten van oude kleding of bijv. stropdassen zijn meer dan welkom, recyclen vind ik het leukste wat er is. Wel graag kleding die echt in veel te slechte staat is voorde zak van max of andere goededoel-projecten, want dat vind ik weer zonde.

Het gaat mij dus puur om stofrestantjes waar jij zelf echt niet meer weet wat je ermee zou kunnen doen.

Eventuele verzendkosten worden, uiteraard, vergoed. Indien het verzonden moet worden als pakketpost, vraag ik een foto i.v.m. de kosten

Groetjes van Jessica
Geschreven door: sanjes  Bericht voor opstellen voor sanjes  21-1-2012 20:36:22
Afbeelding van sanjeshallo allemaal

ik ben op zoek naar een 2de hands gypsy
wie heeft er één maar doet er niks mee?? en
de gypsy moet het natuurlijk nog wel helemaal goed doen.

groetjes monique
Geschreven door: Hetje  Bericht voor opstellen voor Hetje  21-1-2012 15:41:58
Afbeelding van HetjeHallo allemaal,

wie heeft er toevallig nog een paper distresser liggen en gebruikt hem niet?
Neem hem graag van je over, in de winkel is hij nogal vrij prijzig.

Groetjes, Hetty
Geschreven door: Molleke  Bericht voor opstellen voor Molleke  21-1-2012 8:03:04
Afbeelding van MollekeMallen Double Do XL gezocht

Ik ben recent begonnen met kaarten maken en sinds 2 dagen in het bezit van een Double Do XL.
Mijn man heeft (heel lief) geprobeerd mallen te kopen voor mij maar heeft 12 metalen mallen meegebracht die niet werken in de Double Do(waarschijnlijk voor embossing met lichtbak)
Wie heeft er mallen voor de Double Do XL die niet meer gebruikt worden en wil verkopen voor een klein prijsje.

Alvast bedankt
Molleke
Geschreven door: battlecat  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor battlecat  20-1-2012 19:23:41
Afbeelding van battlecatHallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een grote schroeftoren van Darice. De hobbywinkel die ze verkocht heeft ze niet meer. Wie weet er een onlinbe hobbywinkel die ze heeft.

Graag een pobtje van iedereen die iets weet.

Alvast bedankt
Yvonne
Geschreven door: liann  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor liann  20-1-2012 18:36:44
Afbeelding van liannHallo hobby maatjes,

Ik zoek diverse hobby artikelen, wie kan mij helpen?
Indien je een artikel kan aanbieden dan graag incl. verzendkosten en het liefst met foto.

Ik zoek:

1. Een lichtbak om te embossen. Geen kleintje maar het liefst eentje die een minimale afmeting heeft van 25 x 30 cm, althans de plaat waarop geëmbost moet worden.

2, Faber Castell Polychrome potloden in een tinnen blik/metalen doos,
het liefst 36 stuks. (zie foto)

3. Faber Castell aquarelpotloden in een tinnen blik/metalen doos,
het liefst 36 stuks. (zie foto)

4. Het boekje van Creations: Mattie`s Romantische kaarten (zie foto) (heb ik al)

5. Een scrapmaatje, het liefst in Maastricht

Geschreven door: creamax  Dit lid is HJSTAR Bericht voor opstellen voor creamax  19-1-2012 16:24:55
Afbeelding van creamaxHallo hobbymaatjes,

Ik ben op zoek naar uitdrukvellen van Sarah ( 50 jaar ).

Groetjes Nel

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5,

Vorige

Onderwerpen

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Webwinkel Beginnen
Server Monitoring