Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Ingelogd blijven

Heeft u nog geen eigen profiel?
Gratis aanmelden
Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

HJSTAR Aanbiedingen
Hobbyshopjannie
Ook zonder uw HJSTAR pas krijgt u 3 buisjes rijstenkorrels of parels van € 3.30 nu voor € 2.50 Aanbieding geldig tot 15 september 2010
Website

HobbyVision V.O.F.
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op alle artikelen (niet geldig icm andere aanbiedingen/acties)
Website

Annieswebwinkel
Met de HJSTAR pas krijgt u 10% korting op ons gehele assortiment, en als u 3 artikelen besteld (uitgezonderd de apparaten en abonnementen) krijgt u altijd het goedkoopste van deze 3 artikelen gratis
Website

Hobbyshop t Annemoontje
Met de HJSTAR pas krijgt u Wenskaart zakjes vierkant (per 100) van 2,45 nu voor 1,85. Wenskaart zakjes A6 formaat (per 100) van 2,70 nu voor 2,-
Website

Hobbyhoekje Betsy Lurvink
Met de HJSTAR pas krijgt u bij Uw bestelling een verrassingspakketje . Zaterdag 4 september Hobby-creatiefbeurs in cultureel centrum `De Pol" in Aalten van 11.00 tot 18.00 uur.
Website

sudoku 2 september 2010 - 14552 Gebruikers actief
Hobbyjournaal 67 verschijnt 21 september
2 nieuwe Hobbyzine bijlages zijn verkrijgbaar
Hobbydols 59 - Kleurrijk Borduren 2 verschijnt binnenkort
Online Hobbymaatjes NL DE EN FR DK

Creaties nieuw geplaatst!.. - Algemeen forum onderwerp

U bent niet ingelogd

Heeft u nog geen eigen profiel?

Gratis aanmelden

Creaties nieuw geplaatst!.. - Algemeen forum onderwerp

Nieuw onderwerpOnderwerpen overzichtZoeken
Geschreven door: corriebossersBericht voor opstellen voor corriebossers2-9-2010 19:27:49
Afbeelding van corriebossersHallo maatjes,

Even een schaarse mededeling. Ik heb er 1 kaart opgezet.
Maar kom toch gezellig even om het hoekje kijken.

Alvast een fijn weekend en groetjes, Corrie
Geschreven door: funnygirlBericht voor opstellen voor funnygirl2-9-2010 19:01:36
Afbeelding van funnygirlGoeden avond hobbymaatjes .

Ik kom jullie even vertellen dat ik weer kaarten heb geplaatst.
Veel kijk plezier.
Laat je even weten wat je er van vind ,dat zou ik leuk vinden.
Ook als je kritiek heb graag zeggen .

Groetjes jannie
Geschreven door: hermina Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor hermina2-9-2010 18:56:27
Afbeelding van herminaHallo Hobbymaatjes,

Ik heb een vintage fotoalbum gemaakt.
Zou het leuk vinden als jullie komen kijken en een reaktie achterlaten.
Veel knutselplezier allemaal toegewenst
Groetjes Henriette.
Geschreven door: pmjdevriesBericht voor opstellen voor pmjdevries2-9-2010 18:40:00
Afbeelding van pmjdevriesIk heb er weer een nieuwwe sketch op geplaatst.
Nel
Geschreven door: Sandy25Bericht voor opstellen voor Sandy252-9-2010 18:22:12
Afbeelding van Sandy25Ik heb weer nieuwe kaarten geplaatst 1 Helene kaart en 3 kerstkaarten
Geschreven door: weerwolf1Bericht voor opstellen voor weerwolf12-9-2010 18:20:01
Afbeelding van weerwolf1hallo mensen
heb weer 7 kaarten er op
gezet
gr lyda
Geschreven door: twiggy Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor twiggy2-9-2010 16:12:27
Afbeelding van twiggyEn daar zijn ze dan,
De eerste kerstkaarten.
Ik moet zeggen, veel inspiratie heb ik nog niet echt.
Het moet uit mn tenen komen!
Ik ga gauw eens bij anderen snuffelen.
groetjes,
Anja
Geschreven door: Gejo Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Gejo2-9-2010 16:07:39
Afbeelding van GejoMaatjes,

Ik heb vandaag 22 kaarten geplaatst en zou het leuk vinden als jullie even komen kijken.

Fijne avond van Joke
Geschreven door: Maria51Bericht voor opstellen voor Maria512-9-2010 15:46:58
Afbeelding van Maria51Hallo allemaal,
Ik heb net een tiental nieuwe kaarten geplaatst, jullie zijn van harte welkom om te komen kijken.
Groetjes en nog een hele fijne dag.
Mia
Geschreven door: yvonneBericht voor opstellen voor yvonne2-9-2010 14:24:27
Afbeelding van yvonneHallo
hab ein paar Bilder hochgeladen

lg.yvonne Kus
Geschreven door: van GeffenBericht voor opstellen voor van Geffen2-9-2010 13:44:09
 Tijdens knotsgekke kaartendagen heb ik een lapje stof bij miep kiers gekocht t.w. zwevende engel met blauwe ondergrond. Heeft iemand deze engelen al gemaakt? Zou heel graag een voorbeeld hebben.Groetjes
Geschreven door: KyllahBericht voor opstellen voor Kyllah2-9-2010 13:32:55
Afbeelding van KyllahHallo allemaal,

Ik heb weer 6 nieuwe kaarten geplaatst

groetjes Astrid
Geschreven door: prutsoma Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor prutsoma2-9-2010 12:50:10
Afbeelding van prutsomaHoi allemaal
Ik heb weer 4 kaarten geplaatst..
Kom je gezellig even langs.???
Groetjes
Geschreven door: StienBericht voor opstellen voor Stien2-9-2010 12:42:10
Afbeelding van StienIk heb weer 10 nieuwe kaarten geplaatst, ik zou het leuk vinden
als je even langs komt om ze te bewonderen

groetjes Stien
Geschreven door: vdweiden Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor vdweiden2-9-2010 11:25:29
Afbeelding van vdweidenHallo maatjes

Ik heb er weer 8 nieuwe kaartjes opgezet
Kom eens langs en zeg wat je er van vind

Groetjes Lia
Geschreven door: ellyv Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor ellyv2-9-2010 10:28:48
Afbeelding van ellyv allemaal,
ik heb weer 3kerstkaarten geplaatst en zou het leuk vinden als jullie even kwam kijken.
AIedereen alvast een fijn weekend met veel creaplezier. elly.
Geschreven door: jannypuk Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor jannypuk2-9-2010 9:46:10
Afbeelding van jannypukhai maatjes

ik heb er weer vijf nieuwe kaartjes opgezet
kom eens langs en zeg wat je er van vind
groetjes janneke
Geschreven door: Kuijpje71 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Kuijpje712-9-2010 9:29:15
Afbeelding van Kuijpje71Hallo hobby maatjes,

ik heb er 11 nieuwe creaties bijgezet, dus wie zin en tijd heeft is van harte welkom om ze te komen bewonderen.

groetjes en nog een fijne dag
Wendy
Geschreven door: KiannaBericht voor opstellen voor Kianna2-9-2010 8:08:20
Afbeelding van KiannaIk heb weer een nieuwe kaart geplaatst en zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden.
Groetjes, Kirsten Een Roosje
Geschreven door: knigje Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor knigje1-9-2010 21:21:43
Afbeelding van knigjeGoedenavond allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat kaarten heb geplaatst, maar vanavond heb ik er weer een aantal opgezet.
Een aantal Pergamonokaarten en 5 stickerkaarten die erg leuk zijn geworden al zeg ik het zelf.
Kom eens langs als je zin hebt!

Groet,
Lilian
Geschreven door: pietersmaBericht voor opstellen voor pietersma1-9-2010 21:05:54
Afbeelding van pietersmaHallo allemaal,

Eindelijk heb ik ook weer kaarten geplaatst.

Komen jullie even kijken en ik sta open voor kritiek.

Hettie
Geschreven door: Wybrich Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Wybrich1-9-2010 20:56:10
Afbeelding van WybrichHallo allemaal,

Ik heb twee kaarten geplaatst met Kerst snoesjes!
Geschreven door: dikaBericht voor opstellen voor dika1-9-2010 20:09:03
Afbeelding van dikahallo allemaal
ik heb weer twee nieuwe kaarten gemaakt,
heb je zin kom gerust even kijken
diny
Geschreven door: Anneshobby Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Anneshobby1-9-2010 19:40:43
Afbeelding van AnneshobbyHallo hobbymaatjes,

Vandaag weer 7 kaarten geplaatst, van alles wat.
Iedereen is van harte welkom.

Een hele gezellige avond en groetjes van Anne Een Roosje
Geschreven door: kimjensanBericht voor opstellen voor kimjensan1-9-2010 19:23:54
Afbeelding van kimjensanHallo

Ik heb nog restanten van atcs geplaatst

gr kimjensan
Geschreven door: creamiekBericht voor opstellen voor creamiek1-9-2010 11:34:05
Afbeelding van creamiekHallo hobbymaatjes,

Ik heb weer vier nieuwe kaarten geplaatst (Srapkaarten kerst).
Dus heb je zin ga gerust even kijken .

Gr Monique

Geschreven door: rialater Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor rialater1-9-2010 11:28:35
Afbeelding van rialaterhallo allemaal
heb een 5tal kaartjes geplaats ,drie pergamano afgemaakt,
groetjes Ria
Geschreven door: maximilianBericht voor opstellen voor maximilian1-9-2010 1:28:02
 Hallo Allemaal, ik heb twee kaartjes geplaatst, dus wie zin heeft om te komen kijken.

verder wens ik jullie een fijne avond met veel knutselplezier......... houdoe

groetjes Mat.
Zonnetje Zonnetje Zonnetje
Geschreven door: trudywolbert Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor trudywolbert1-9-2010 0:48:30
Afbeelding van trudywolbertGoedemorgen wakker Nederland....,,,
Ben een beetje laat...of vroeg in de morgen,...maar ik heb een aantal nieuwe kaartjes neergezet, dus wie dit leest en nog belangstelling heeft...kom maar een kijkje nemen.... en laat maar horen wat je ervan vindt..... groetjes.... Trudy Ster
Geschreven door: Tineke1948 Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Tineke194831-8-2010 22:50:55
Afbeelding van Tineke1948Hallo allemaal, Nog een kaart geplaatst in mijn album. komen jullie ff kijken, en laat ff weten wat je er van vindt.Alvast bedankt.
Doeiiiiiii
Geschreven door: creaopoe Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creaopoe31-8-2010 22:05:29
Afbeelding van creaopoeHoihoi

Mijn laatste kaarten staan er op en in het fotoalbum nieuwe foto`s van mijn kleinzoon

Kom je kijken??????????????

Fijne avond verder, Bep
Geschreven door: Knutselpop Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Knutselpop31-8-2010 21:24:14
Afbeelding van Knutselpophallo allemaal.
Ik heb hard gewerkt, maar niet heus, en heb een aantal kaarten geplaatst. Geen Super kaarten maar eenvoudige. Heb je zin en tijd ben je van harte welkom om je mening te geven. Ik waardeer dit heel veel.
lieve groetjes
Rika
Geschreven door: hefbrug Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor hefbrug31-8-2010 19:44:11
Afbeelding van hefbrugHallo Allemaal.

Ik heb weer verschillende kaarten geplaatst de meeste zijn kerst kaarten.

Knutselgroetjes Cobie
Geschreven door: Keppe Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Keppe31-8-2010 19:36:22
Afbeelding van Keppehallo hobbyvriendinnen

Na een paar maanden is het me gelukt om mijn scanner aan de praat te krijgen.Het resultaat kan je zien bij mijn creaties.Het zijn er maar een paar,want het zouden er te veel worden.Alle commentaar is welkom.
Groeten van Caroline
Geschreven door: creawampie Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor creawampie31-8-2010 19:33:32
Afbeelding van creawampieHallo allemaal

Ik heb weer 8 kaarten geplaatst. Het zijn Hobbydots kaarten en geborduurde kaarten,
Kom je even kijken ???

Groetjes jannie
Geschreven door: linzo Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor linzo31-8-2010 19:29:53
Afbeelding van linzoIk heb weer een paar kaarten geplaatst,
met nieuwe EIGEN borduurpatronen.
Kom je een kijkje nemen en je mening geven?
xxx linda
Geschreven door: paulinaBericht voor opstellen voor paulina31-8-2010 17:12:56
Afbeelding van paulinaGoededag allemaal ik heb weer wat nieuws geplaatst

het zijn toiletrollen die ik voor de kerst geborduurd heb kom gerust even langs om te kijken

groetjes Paulina
Geschreven door: scarletBericht voor opstellen voor scarlet31-8-2010 16:45:45
Afbeelding van scarletGoedemiddag hobbymaatjes,

Ben creatief geweest de laatste tijd na een lange droge zomer . Heb er een stel kaarten opgezet. Wie zin heeft en tijd mag langskomen!!

Scarlet Een Roosje Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: m@ri@nBericht voor opstellen voor m@ri@n31-8-2010 16:33:01
Afbeelding van m@ri@nHallo hobbymaatjes,

Ik heb gisterenavond weer nieuwe creaties geplaatst.

Groetjes Marian
Geschreven door: Nicolette Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Nicolette31-8-2010 16:18:26
Afbeelding van NicoletteHoihoi,

Net 2 kaarten geplaatst.
Ik zou het leuk vinden als je even komt kijken.

groetjes Nicolette Een Roosje Een Roosje
Geschreven door: HillaryBericht voor opstellen voor Hillary31-8-2010 14:05:00
Afbeelding van HillaryHallo,

Ik heb één nieuwe kaart geplaatst.

Fijne dag verder!!

Hillary
Geschreven door: Sanny Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Sanny31-8-2010 13:52:47
Afbeelding van SannyHallo allemaal,
Ik bedenk graag nieuwe cadeauverpakkingen en heb zojuist weer twee nieuwe geplaatst.
Cadeautjes verpakken kun je op heel veel verschillende leuke manieren.
Nog veel inspiratie en een mooie dag... Zonnetje
groetjes Sanny
Geschreven door: kreannekeBericht voor opstellen voor kreanneke31-8-2010 13:45:59
Afbeelding van kreannekeHallo Medehobbymaatjes
Tussen de zolderopruiming en verbouwing in toch de boeken van Marije Rahder uitgewerkt.
Wil je ze zien,kom gerust even langs.
Nog een zonnige dag.
Groetjes Anneke
Geschreven door: sunoBericht voor opstellen voor suno31-8-2010 13:20:48
Afbeelding van sunoHallo, ik heb eindelijk weer eens kans gezien om een paar nieuwe kaarten te maken en te plaatsen.
Kom gerust eens kijken.

Groetjes Suzanne
Geschreven door: Reitzmann Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Reitzmann31-8-2010 12:53:37
Afbeelding van ReitzmannIk heb een paar "Never ending cards" geplaatst. Heb je lust om een kijkje te nemen? Ik heet je van harte Welkom.
Groetjes
Karin
Geschreven door: karlacrea Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor karlacrea31-8-2010 12:09:01
Afbeelding van karlacreaHallo Allemaal

Ik heb sinds een lange tijd ook weer wat creaties neer gezet.

gr Karla Regenboog
Geschreven door: fleur1999Bericht voor opstellen voor fleur199931-8-2010 11:51:01
Afbeelding van fleur1999Hallo allemaal
Ik heb weer wat nieuwe geplaatst. Kom gerust weer even kijken en me vertellen wat jullie er van vinden.
Was de eerste keer dat ik dit maakte.

Groetjes Fleur
Geschreven door: NiCaBericht voor opstellen voor NiCa31-8-2010 11:38:10
Afbeelding van NiCaGoede morgen allemaal,

Ik heb een nieuwe crea geplaatst als jullie zin hebben zijn jullie welkom om te komen kijken

Liefs Nicole
Geschreven door: Jokertjuh Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Jokertjuh31-8-2010 10:50:31
Afbeelding van JokertjuhGoedemorgen allemaal,

Ik heb zojuist vier lekkere zoete kaarten van Tilda Geplaatst bij mijn creaties.
Zelfs een roze kerstkaart

Groetjes, Joke
Geschreven door: Gejo Dit lid is HJSTARBericht voor opstellen voor Gejo31-8-2010 10:41:42
Afbeelding van GejoHallo allemaal,

Ik heb er 15 bij gezet.
Heb je tijd en zin, kom dan gezellig even gluren.

Fijne dag van Joke

Dit forum bevat meer pagina`s

Naar boven - Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,

Vorige

Onderwerpen overzicht

Hobby Groothandel Hobbyzine Hobbydols Card Deco De Hobbykrant Onetoshop Winkelplein
Webwinkel Beginnen Website Monitoring Floral Punch